poliisit!

pitäisi olla tässä

Ei ihm, että hakijamäärät ovat räjähdysmäisesti kasvaneet JIM.in ansiota!

Ei sillä, että sellaisia miehiä joka lähtöön riittäisi, ei kaikki ole sopusuhtaisia, pitkäjalkaisia ja huumorintajuisia ja omaa hyviä sosiaalisia taitoja, heh.

30

754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Randdy

Heti kun näkevät jotain televisiosta niin luulevat sen todeksi, esimerkiksi tuo poliisit sarja. Oikeassa elämässä poliisit eivät ole niin kohteliaita kuin sarja antaa ymmärtää, lisäksi luulevat että poliisit olisivat sankareita näin ei kuitenkaan ole. Mediassa on ollut milloin mitäkin poliisien tekemää rikosta. On raiskausta, törkeää rattjuomusta sekä pahoinpitelyitä poliisiasemalla tapahtunut.

Olen tutkimuskriittinen ihminen joten voitko, postata jonkun faktan tuosta väitteestä?

"..Ei sillä, että sellaisia miehiä joka lähtöön riittäisi, ei kaikki ole sopusuhtaisia, pitkäjalkaisia ja huumorintajuisia ja omaa hyviä sosiaalisia taitoja, heh.."

Useimmat poliisit joita olen nähnyt (ellei oteta huume-poliiseja) ovat möhömahaisia ruipeloita. Poliisin työ ja heidän "valta" ei perustu fyysiseen olemukseen vaan pelotteeseen, heitä suojelee laki. Jokainen tietää jos vastustat heitä yms niin rikot lakia.

Palomies, ei ole mikään haista paska jätkä toisin kuin paskalakki, anteeksi tarkoitin poliisia.

• 4444444444444

Kyllä poliisi on ihan eri mies kuin brankkari. Brankkarit on savulle haisevia, likaisia rampoja jotka jää sairaseläkkeele ennen aikojaan.

• toiselle sängylle

oikeassa työtilanteessa. Mietinkin, että kyllä on valtavat psykologisetvaatimukset, kun tuillaista huumorintajuista ja verbaalisesti lahjakasta ja sosiaalista tyyppiä saadaan houkuteltua matalapalkka-alalle, vaarallisellekin.

• hilpeä ilmapiiri

Saahan tutkija ollakin möhömaha. Kai siinä ammatissa kentällä on pakko olla hyvä kunto.

Voisi kuvitella, että on itsestäänselvää, että alalle hakeutuukin sellaisia miehiä, jotka harrastavat kuntoilua.

• lisäherkkuja
        4444444444444 kirjoitti:

Kyllä poliisi on ihan eri mies kuin brankkari. Brankkarit on savulle haisevia, likaisia rampoja jotka jää sairaseläkkeele ennen aikojaan.

vaihtoi miehensä palomieheen ja kuulemma - sujuu erinomaisesti. Aivan toista tasoa kuin edellinen johtajatason mies.

• Lisää kylmää

"ei kaikki ole sopusuhtaisia, pitkäjalkaisia ja huumorintajuisia ja omaa hyviä sosiaalisia taitoja"

Juu, ja kaikki maailman uimavalvojat on tiukkakroppaisia silikoniblondeja. Mä oon ihan ite Baywatchista nähny.

• kaksi olohuonetta

Oi oi oi, siinä on tosiaan toinen upea ammattikunta.

• Sinihaalari

En tiedä, mihin se perustuu, mutta poliiseissa ON sitä jotain... Vaan mistä löytää vapaa sellainen... ja vielä Varsinais-Suomesta :)

• Poliisin heila

Olen ollu kohta 1,5 vuotta poliisin kanssa, tavattiin ihan baarissa vaan eikä ees heti kertonut ammattiaan, mutta on ihana mies! Työkavereissaan tosin on sekä ihan ok tyyppejä että niitä jotka käyttää hyväkseen ammatin hohtoa ja vaihtaa naista useammin kun paitaa.

• FF
        Poliisin heila kirjoitti:

Olen ollu kohta 1,5 vuotta poliisin kanssa, tavattiin ihan baarissa vaan eikä ees heti kertonut ammattiaan, mutta on ihana mies! Työkavereissaan tosin on sekä ihan ok tyyppejä että niitä jotka käyttää hyväkseen ammatin hohtoa ja vaihtaa naista useammin kun paitaa.

Ite en huolis mitään helvetin paskalakkia. YÖK!

• sinipiika???

Mulla kans poliisi. Tahtoo. Niissä on sitä jotain.

• Sinihaalari
        sinipiika??? kirjoitti:

Mulla kans poliisi. Tahtoo. Niissä on sitä jotain.

Mutta mistäs sellaisen löydät, ei ole "poliisi poikaystäväksi" -nettikauppaa kukaan perustanut... :D

• turva-asiat kunnossa

Kyllä nekin aikanaan asettuvat aloilleen. Mahtaako erota sen kummemkin muista miehistä, joilla on varaa valita. Kunhan naiset tajuu, etteivät jää roikkumaan ja itsemään perään.

Sellaisen miehen jälkeen ei muut miehet tunnu enää miltään. Sellainen perusturva-macho.

• kutsu operaatioon

se kalju, vähän vanhempi, ai hekuma sentään, eihän sellaisen kanssa voisi tehdä edes työtä työparina, jos olisi nainen

• ai, anteeksi

olisi hohdokasta elää ja kuulla, miten taas on vaan viety paikkailtavaksi jotain juoppoja.

• rorekgreokg

on kyllä parempia; on älyä ja rahaa. Kaikkea sitä mitä naiset tarvitsevat.

• lompakko painaa

valitettavasti niinkin asian laita on - eiköhän lääkärit mene kuumille kiville, joten niitä on metsästetty ainakin niin kauan kuin tiedän, mieslääkäreitä siis

• Repesin.

Ihan oikeasti te pidätte näitä tyyppejä jotka pyörivät poliisit-sarjassa jonkinlaisina ihannemiehinä?

Ei herran jumala, mehän nauretaan niitten typeryydelle äijien kesken joka toinen päivä.

Mutta kunhan on sopusuhtaisen oloinen vartalo, heittää puujalkaläppää ja on univormu päällä niin varmasti on naiselle kovaa valuuttaa.

• Valloitettavissa

Valta on seksikästä, se on vahna totuus. Sopusuhtainen vartalo, ryhdikäs olemus - poliisin univormun sijaan päällä voi olla myös mittatilauspuku :) Älykäs, valtaa omaava mies on seksikkäintä mitä maa päällään kantaa, näin naisen silmin katsottuna. Puujalkaläppä ei ole etu :D

• Still searching
        Valloitettavissa kirjoitti:

Valta on seksikästä, se on vahna totuus. Sopusuhtainen vartalo, ryhdikäs olemus - poliisin univormun sijaan päällä voi olla myös mittatilauspuku :) Älykäs, valtaa omaava mies on seksikkäintä mitä maa päällään kantaa, näin naisen silmin katsottuna. Puujalkaläppä ei ole etu :D

Poliiseihin hurahtanut ilmoittautuu... Niissä on sitä jotain, miksei palomiehissä myös :) Ryhti, vahva olemus, tilanteen hallinta... nam!

• tehoaa tehoaa ne

minkäs teet, estää et voi... ellei Sinullakin ole univormua. Tehoaa paremmin kuin lääkärin valkoinen ytakki, joka päällä voi liikutella käytävillä.

• äijä on äijä voissa
        Still searching kirjoitti:

Poliiseihin hurahtanut ilmoittautuu... Niissä on sitä jotain, miksei palomiehissä myös :) Ryhti, vahva olemus, tilanteen hallinta... nam!

sängyssä, kuulemma, poliisit ei välttämättä, niissä toimistohommissa

• faktaa..
        Valloitettavissa kirjoitti:

Nuo ovat mielikuvia poliisin vallasta, ovat todellisuudessa vain yksi virkamieskoneiston osa, jolla on omat käskyttäjänsä, poliisi voi joutua itsekin helposti syytteeseen, vihamiehiä ja huutelijoita riittää kadulla, joku juoppo voi räkäistä huomaamatta selkään.

Rikospoliisit yrittävät salata yksityiselämänsä rikollisliigojen koston pelossa. Joku aika sitten helsinkiläisessä ravintolassa vanginvartijanainen oli syömässä seuralaisensa kanssa, samassa paikassa sattumalta ollut liivijengiläinen oli tullut kehoittamaan poistumaan paikalta heti, eivät älynneet ja hetkenpäästä jengiä oli pöydänympärillä enemmänkin, sitten tuli molemmille nyrkkiä ja pulloa päähän.

• Repesin.
        tehoaa tehoaa ne kirjoitti:

minkäs teet, estää et voi... ellei Sinullakin ole univormua. Tehoaa paremmin kuin lääkärin valkoinen ytakki, joka päällä voi liikutella käytävillä.

On univormu itselläkin, mikä tekee juuri hommasta niin hauskan.

Miten tyhmä nainen voi olla jos pitää Poliisit sarjan perusjeppejä jotenkin ihanteellisina miehinä?

• kokemusta on..
        faktaa.. kirjoitti:

Nuo ovat mielikuvia poliisin vallasta, ovat todellisuudessa vain yksi virkamieskoneiston osa, jolla on omat käskyttäjänsä, poliisi voi joutua itsekin helposti syytteeseen, vihamiehiä ja huutelijoita riittää kadulla, joku juoppo voi räkäistä huomaamatta selkään.

Rikospoliisit yrittävät salata yksityiselämänsä rikollisliigojen koston pelossa. Joku aika sitten helsinkiläisessä ravintolassa vanginvartijanainen oli syömässä seuralaisensa kanssa, samassa paikassa sattumalta ollut liivijengiläinen oli tullut kehoittamaan poistumaan paikalta heti, eivät älynneet ja hetkenpäästä jengiä oli pöydänympärillä enemmänkin, sitten tuli molemmille nyrkkiä ja pulloa päähän.

ja vanginvartijalla yhteinen piire. He kaikki omaavat huonon itsetunnon (ovat olleet todennäköisesti koulukiusaajia lapsena/nuorena) siitä huonosta omasta tunnosta heijastuu heidän sadistinen kontrollifriikki piire. Viittasit tuossa tuohon tapaukseen, mikä oli naispampuille oikein, heilläkin talossa tapana kyykyttää alasti, tutkia peräreikiä ilman syitä.

• Sinihaalari
        Repesin. kirjoitti:

On univormu itselläkin, mikä tekee juuri hommasta niin hauskan.

Miten tyhmä nainen voi olla jos pitää Poliisit sarjan perusjeppejä jotenkin ihanteellisina miehinä?

... mutta kuten jo sanoin, poliiseissa on sitä jotain - no ei kaikissa, mutta monissa :) TAH-TOO! En varmaan herää tästä haaveestani ennen kun olen omin silmin nähnyt että poliisikin on ilman niitä haalareita vain perus-Paavo röyhtäilyineen ja nenänkaivamisineen...

• ................

No jotkut tykkää krhm... "äijistä" ja jotkut toisenlaisista. ;)

Itse en ammatin perusteella nyt ihannemiestä lähtisi kuvailemaan, mutta kyllä itse ihmettelen ja ihastelenkin sitä, miten joillakin tuosta sarjasta tai muita tuttuja/sukulaisia, jotka tuolla alalla ovat, kun niillä on sellaiset hermot ja osaavat käsitellä ihan keskustelemallakin noita tappelupukareita, kännilläisiä ja muita vittulijoita. Itse olen perusrauhallinen ihminen, mutta ei musta olisi ikinä tuollaiseen hommaan, että noin tiuhaan tahtiin joutuisi olemaan tekemisissä väkivaltaisten, agressiivisten ihmisten kanssa tai vittuilevien ja provosoivien teinien kanssa, jotka tehneet jotain typerää. Kyllä musta sellainen kyky olla provosoitumatta tuollaisista on ihailtavampaa kuin esimerkiksi "äijien" höröttely sohvalla sille kun jotkut heittää puujalkavitseille tai oikeasti kuvittelevat uniformun tai ulkoisten seikkojen olevan ainoita mahdollisia asioita, joita ihminen voi toisessa ihannoida ja pitää positiivisena piirteenä.

• Sinihaalari
        ................ kirjoitti:

No jotkut tykkää krhm... "äijistä" ja jotkut toisenlaisista. ;)

Itse en ammatin perusteella nyt ihannemiestä lähtisi kuvailemaan, mutta kyllä itse ihmettelen ja ihastelenkin sitä, miten joillakin tuosta sarjasta tai muita tuttuja/sukulaisia, jotka tuolla alalla ovat, kun niillä on sellaiset hermot ja osaavat käsitellä ihan keskustelemallakin noita tappelupukareita, kännilläisiä ja muita vittulijoita. Itse olen perusrauhallinen ihminen, mutta ei musta olisi ikinä tuollaiseen hommaan, että noin tiuhaan tahtiin joutuisi olemaan tekemisissä väkivaltaisten, agressiivisten ihmisten kanssa tai vittuilevien ja provosoivien teinien kanssa, jotka tehneet jotain typerää. Kyllä musta sellainen kyky olla provosoitumatta tuollaisista on ihailtavampaa kuin esimerkiksi "äijien" höröttely sohvalla sille kun jotkut heittää puujalkavitseille tai oikeasti kuvittelevat uniformun tai ulkoisten seikkojen olevan ainoita mahdollisia asioita, joita ihminen voi toisessa ihannoida ja pitää positiivisena piirteenä.

Ei se poliisin ammatti sinänsä tee miehestä ihannetta, mutta tapa jolla pystyvät käsittelemään ihmisiä, kärsivällisyys yhdistettynä henkiseen ja fyysiseen vahvuuteen, se on siinä... Äijä ja miehekäs eivät ole synonyymejä keskenään :D

• Matu00

raiskaaja, pahoinpitelijä ja rattijuoppo sekä osallisuuksia huumekauppaa. Mikset samantien sano että sörkän tai riksun vangit ovat ihannemiehiä, treenattuja komeita miehiä joilla supliikki puoli hallussa.

• Sinihaalari

Ei tarvitse olla kasvoiltaan komea ollakseen miehekäs... pitkä, harteikas, hyvässä kunnossa, turvallisen tuntuinen MIES - ah :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2488
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2467
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      53
      2131
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1133
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe