Kylmä kanaria

Kaakkoisaasia

Paleleehan siellä kun on yölläkin alle 15 astetta, en menis.

33

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Troino

Maspalomasissa parhaillaan kelló 21.00 28 astetta. Koko viikko ollut upeat
      ja lämpimät säät. Palele rauhassa Härmässä.

• pavi

heräsin tossa 04 maissa ,kun noi räkänokat huuteli,
        olivat kait tulossa Carnevaleilta Yombosta.

ja ilman lämpö Inglesissä 23.6 siis yöllä.
        tää talvi on ollu erittäin lämmin,tää on tietoo
        paikan päältä ,,lokakuusta>>>>

ei kannattais Sieltä Härmästä kaikkia kuulopuheita.
        ja jos sulla on netti kerran käytössä niin nääthän
        sieltä nää lämpötilat, et siin on sulle hattuus lippa

terv. Inglesistä

• naurattaa
        pavi kirjoitti:

heräsin tossa 04 maissa ,kun noi räkänokat huuteli,
        olivat kait tulossa Carnevaleilta Yombosta.

ja ilman lämpö Inglesissä 23.6 siis yöllä.
        tää talvi on ollu erittäin lämmin,tää on tietoo
        paikan päältä ,,lokakuusta>>>>

ei kannattais Sieltä Härmästä kaikkia kuulopuheita.
        ja jos sulla on netti kerran käytössä niin nääthän
        sieltä nää lämpötilat, et siin on sulle hattuus lippa

terv. Inglesistä

tarkat mittarit ja pitää oikein yöllä nousta katsomaan. Varmaan heräsit kun palelsi? JOs hyvä tuuri käy niin päivällä voi tuo lukema olla mutta yöllä...Emä vale isolla E:llä.
        Miksi muuten esim. Thaimaassa ei tarvitse yöllä nousta katsomaan paljonko lämpöä on? Miksi sitten Kanarialla ja vielä kirjoittaa siitä että joku tuon uskoo?

siinä vähän esimakua sinun tarinallesi?

http://es.weather.yahoo.com/españa/islas-canarias/gran-canaria-12478495/;_ylt=AkFF3mo0xQ64Osv9tQ6PZGOi.vkI

• KETUNKOLO
        naurattaa kirjoitti:

tarkat mittarit ja pitää oikein yöllä nousta katsomaan. Varmaan heräsit kun palelsi? JOs hyvä tuuri käy niin päivällä voi tuo lukema olla mutta yöllä...Emä vale isolla E:llä.
        Miksi muuten esim. Thaimaassa ei tarvitse yöllä nousta katsomaan paljonko lämpöä on? Miksi sitten Kanarialla ja vielä kirjoittaa siitä että joku tuon uskoo?

http://es.weather.yahoo.com/españa/islas-canarias/gran-canaria-12478495/;_ylt=AkFF3mo0xQ64Osv9tQ6PZGOi.vkI

Kyllä Kanarialla on nyt liian lämmintä!
        Hiki tuli.Mutta ihan kivan Suomen helteen oloista.Mene käymään Kaakkois-Aasiassa,sitten tiedät,mitä on olla päivin ja öin "paikat märkinä"!!!Onneksi pääsee vilvoittelemaan hotelliin.

• menfia
        naurattaa kirjoitti:

uskoisin suurimman osan meistä nukkuvan hyvin ilmastoidussa ja viilennetyssä hotellihuoneessa. Kanarialla tarkenee varsin hyvin nukkua, vaikka on 15. On melko tukalat oltavat thaikkulassa, jos ei ole mahdollisuutta kunnon ilmastointiin. Kanarialla ei mokomia energiasyöppöjä öisin tarvita. Muutenkin, ei se ole mikään itsetarkoitus tuo lämmön määrä ja itse kukin meistä viihtyy missä viihtyy. Kuka helvetti sitä nyt ulkona nukkuu, ellei ole jonkin sortin puliukko. Eipä se Suomen kesässäkään ole kummosempaa. Aloittaja on typerä provoilija, ja niin provosoiduin minäkin....

• don luis

klo 2.45 oli noin 26 lämmintä,revi siitä. jos muuten olis noin kylmä kun sanot niin en menis itsekään.

• ei ikinä enää

vielä kovemmat lukemat niin uskotaan. Ei näytä olevan edes päivällä saati yöllä. Mutta vain hullut uskoo ja ne jotka vielä noilla saarilla käy...samaa sakkia.

• just joo

mies silmälasit tai lopeta huo valkoiset valheet. Miksi pitää liijoitella lämpötiloista ja saako sillä lisähyötyä matkaan Kanarialle kun muualle ei rahat riitä. Kuvitellaan että ollaan kaukomailla lämmössä ja ollaankin viluisa huoneessa ja odottaa vain kotiin pääsyä että pääsee kehumaan 26 C yölämpötiloista. Olen käynnyt Kanarilla 26. kertaa ja ei edes kesällä ole 26C yöllä lämmintä saati sitten maaliskuussa kun sitä ei ole edes päivällä.

• naurattaa

kun tuolla toisaalla olet vasta 20.03. kertomassa että perästä tullaan? Sinun uskottavuus on mennyt jo aikoja sitten mutta että noin hölmö olet niin kaikkea sitä. Kaveri kommentoi Inglesin kelejä asteen tarkkuudella ja on vielä kotona. Ja tietää myös hiekan määrän mikä Inglesissä nyt parhaillaan lentää?
        Tässä hyvä esimerkki tämän palstan ongelmista...ollaan ja ei olla?

• don luis
        just joo kirjoitti:

mies silmälasit tai lopeta huo valkoiset valheet. Miksi pitää liijoitella lämpötiloista ja saako sillä lisähyötyä matkaan Kanarialle kun muualle ei rahat riitä. Kuvitellaan että ollaan kaukomailla lämmössä ja ollaankin viluisa huoneessa ja odottaa vain kotiin pääsyä että pääsee kehumaan 26 C yölämpötiloista. Olen käynnyt Kanarilla 26. kertaa ja ei edes kesällä ole 26C yöllä lämmintä saati sitten maaliskuussa kun sitä ei ole edes päivällä.

on tarkka ja antaa tiedot muutamien minuuttien välein useasta paikasta,kun intät niin intät virallista tietoa vastaan,katso itse.voit muuten katsoa taaksepäin minkä päivän tahansa.kun löydät niin kerro se meille.

• don luis
        naurattaa kirjoitti:

kun tuolla toisaalla olet vasta 20.03. kertomassa että perästä tullaan? Sinun uskottavuus on mennyt jo aikoja sitten mutta että noin hölmö olet niin kaikkea sitä. Kaveri kommentoi Inglesin kelejä asteen tarkkuudella ja on vielä kotona. Ja tietää myös hiekan määrän mikä Inglesissä nyt parhaillaan lentää?
        Tässä hyvä esimerkki tämän palstan ongelmista...ollaan ja ei olla?

onko niin että VAIN paikalla oleva voi tietää säätilan.tamä on aivan uusi teoria eikä kovin uskottava.

• Pläts
        just joo kirjoitti:

Missähän päin Canariaa on tullut oltua kun noin kylmä on. Puertossa ja Moganissa AINA on ollut yli 20 yöllä ja päivällä kolmenkympin pintaan. Älkää menkö Canaria pohjois rannalle tai vuoristoon. Ainahan siellä palelee. Usein on niin että kunn Maspalomasissa ja Las Palmassa sataa kaatamalla ja tuulee niin puertossa paistaa aurinko täydeltä terältä.

• vilperi57
        Pläts kirjoitti:

Missähän päin Canariaa on tullut oltua kun noin kylmä on. Puertossa ja Moganissa AINA on ollut yli 20 yöllä ja päivällä kolmenkympin pintaan. Älkää menkö Canaria pohjois rannalle tai vuoristoon. Ainahan siellä palelee. Usein on niin että kunn Maspalomasissa ja Las Palmassa sataa kaatamalla ja tuulee niin puertossa paistaa aurinko täydeltä terältä.

Kyllä tuolla mun ja muijan tekemällä reissulla viileämpiäkin öitä oli ja sekin tarina löytyy tuolta:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=49
        Varjossa oleva lämpömittari ei paljoa valehtele ja tuolla reissulla mittariin ei koskaan aurinko paistanut!
        Joten pysytään totuudessa, niin ei puskajussit saa paljoa aihetta provosoida noita lämpötiloja. Oliskohan nyt 16 ollut se alin noteeraus tuolla reissulla; en viitsinyt lukea sitä uudestaan läpi. Jos on ollut paljon poikennut lämpötila, niin se on kyllä mainittu siinä tarinassa.

• JopetMopet
        just joo kirjoitti:

Olet siis halunnut Kanarialle 26 kertaa, koska et näytä tietävän asioista mitään.Itse olen oikeasti vieraillut saarilla 21 kertaa( 6 eri saarta) myöskin kesällä, jolloin useimmiten yölläkin on 25 astetta ja jopa välillä yli 30 astetta.Korkein lämpötila päivällä on ollut 42 astetta v.2006 heinäkuun lopussa (siis kun olen itse ollut siellä).Myös maaliskuussa on päivällä parhaimmillaan yli 30 astetta.Lämpötilat vaihtelee eri saarien eri osissa jonkinverran mutta vuotuinen keskilämpötila on kadehdittavan korkea.Ja vielä Thaikkulasta,sinnehän mennään koska eläminen on siellä halpaa ja kun ei ole vara maksaa Kanarian hintatasoa.NÄIN SE VAAN ON.

• njet thai

Kaakkoisaasiassa en mene enään ikinä hikoilemaan, huijattavaksi enkä kuuntelemaan niiden vinosilmåisten vastenmielisen näköisten ihmisten pulinaa.
      Aivan liian ylimainostettu paikka jolla jotkut keulivat ja pönkittävät egoaan vertaamalla sitä "junttien " kanariaa mutta kerran perusteella voi todeta että rahakkaammat juntit siellä kaukoidässä käyvät tai jossain missä ei muka tavikset käy vaikka tosi maailmanmatkaajat eivät täällä käy leuhkimassa.

• käynyt

Kyllä tuostakin tarinasta huomaa, ettei ole käynyt lähelläkään Kaakkois-Aasiaa. Tarkoitat varmaan Thaimaata kun viittaat "junttien kanariaan". Oikaistakoon, että se ei ole tunnettu huijaamisesta eikä vinosilmäisisitä ihmisistä.
        Kuuma siellä on, se on totta. Siellä käyvät nykyään ihan tavalliset ihmiset samoin kuin esim. Kanarialla. Minäkin käyn molemmissa suunnissa. Matkojen hinnat ei oleellisesti eroa toisistaan, vaikka Kanarian matkat on edullismpia, niin Aasiassa selviää huomattavasti pienemmällä matkakassalla, eli lopputulos on lähes sama.
        Tämä putkinäköinen keskustelu ko. aiheesta on ihan naurettavaa.

• pavi
        käynyt kirjoitti:

Kyllä tuostakin tarinasta huomaa, ettei ole käynyt lähelläkään Kaakkois-Aasiaa. Tarkoitat varmaan Thaimaata kun viittaat "junttien kanariaan". Oikaistakoon, että se ei ole tunnettu huijaamisesta eikä vinosilmäisisitä ihmisistä.
        Kuuma siellä on, se on totta. Siellä käyvät nykyään ihan tavalliset ihmiset samoin kuin esim. Kanarialla. Minäkin käyn molemmissa suunnissa. Matkojen hinnat ei oleellisesti eroa toisistaan, vaikka Kanarian matkat on edullismpia, niin Aasiassa selviää huomattavasti pienemmällä matkakassalla, eli lopputulos on lähes sama.
        Tämä putkinäköinen keskustelu ko. aiheesta on ihan naurettavaa.

ei kyll tartte yöllä nousta kinkkumittarii kattoon.
        mutta kun tulee kämpille niin tulee vilkaistua,.
        eilen päivällä yli 30
        viime yönä tulin n,01.15 ja mittari näytti 23.6,
        mutta olihan täällä viileempiä öitä n.kuukaus sitten
        mutta ei haitannut,oli paljon mukavampi nukkua

nyt 22.7 ilmankosteus 38 %

ja kutkahan tätä suunsoittoo pitää yllä,
        siel Pylkönmäellähän tiietään nää asiat paremmin ???????
        minä vaan kerron niiku asit on.
        ja menkää googlen, sää masplomas , sehän on tos Inglesin kupeessa
        mut se on alempana ,et voi heittää asteen pari

lämpimät terv,inglesist

• yöni viileässä kuin tukalassa hiostavassa kuumuudessa. Mutta jokainen mielihalujensa mukaan, se sallittakoon. On vain hyvä että kaikki eivät tungeksi samoilla rannoilla...

• pavi

oot ihan oikeessa,on mukavampi nukkua kun ei oo
        läpimärkä lakanat sun muut,
        ilmaston takiahan täällä ollaan,mua ei sais
        millään tonne sub trooppiseen ilmastoon,
        ei se oo pojolan asukkaille,mut tietysti jos on
        pitemmän aikaa niin kroppa tottuu siihenkin,EHKÄ
        olin kerran 3 v.(en taikkulassa) mut ei tottunut ja jatkuva
        köhä,niiten ilmastointi laitteiden takia

• ketunkolo

Kaakkois-Aasia tarkoita pelkkää Thaimaata,on siellä muitakin maita!Mutta jokaisessa yhtä hikistä.Hotellihuoneessa jopa palelee,kun ilmastointi on liian kylmällä!Että kaksi lämpötilaa yhdellä matkalla.Samalla hinnalla!
        Kanarialla ei ollut ilmastointia,mutta ilman peittoa oli hyvä nukkua!

• Kesätuuli -82

jokaisella. Kuka haluaa kosteaa ja kuumaa jopa yöllä valitsee matkakohteen sen mukaan, ja he jotka pitävät Kanarian leudosta ilmastosta matkustavat sinne.

Kannattaa lukea matkatoimistojen sivuilta ensin säätietoja ja sen mukaan päättää matkakohteensa ettei tarvitse sitten itkeä matkan jälkeen että Kanarialla kylmi ja Thaimaassa suli.

Viisas ihminen tutustuu matkakohteen ilmastoon etukäteen jos lämpötila ja sää on matkassa kovin tärkeää.

• pavi

ollu tänä talvena, kuin Suomen kesä parhimmillaan
        ja mikäs sen mukavampaa, Ruotsalainen sauna ei
        oo mikään häävi paikka,ainaskaan minulle,,

• torviscas
        pavi kirjoitti:

ollu tänä talvena, kuin Suomen kesä parhimmillaan
        ja mikäs sen mukavampaa, Ruotsalainen sauna ei
        oo mikään häävi paikka,ainaskaan minulle,,

viikko sitten Teneriffalta, Americaksesta. Iltaisin klo 23 aikaan oli vielä n. 19 astetta. yöllä kylmimmillään ehkä n. 16 astetta. Päivällä 22-24 astetta, välillä pilveili. Minulle, ylipainoiselle keski-ikäiselle, ilmasto oli aivan hurmaava, vaikken mereen helteen puutteen takia uskaltautunutkaan. Viime vuonna oli keskimäärin 4 astetta kylmempää samaan aikaan vuodesta lomaillessani, mutta eipä sekään mitään haitannut, ihanaa oli. Thaimaan nais- ja lapsiprostituutioon ja hiostavaan kuumuuteen ei ole mitään kaipausta!

• Leuleumau
        torviscas kirjoitti:

viikko sitten Teneriffalta, Americaksesta. Iltaisin klo 23 aikaan oli vielä n. 19 astetta. yöllä kylmimmillään ehkä n. 16 astetta. Päivällä 22-24 astetta, välillä pilveili. Minulle, ylipainoiselle keski-ikäiselle, ilmasto oli aivan hurmaava, vaikken mereen helteen puutteen takia uskaltautunutkaan. Viime vuonna oli keskimäärin 4 astetta kylmempää samaan aikaan vuodesta lomaillessani, mutta eipä sekään mitään haitannut, ihanaa oli. Thaimaan nais- ja lapsiprostituutioon ja hiostavaan kuumuuteen ei ole mitään kaipausta!

Onpa kylmää. Meressä varmaan tarkenee uida ja lämmitetyissä altaissa hotellilla.
        Vaimon kanssa ollaan pari kuukautta thaikuissa joka talvi, omat eväät mukana, siellä käy kaikenlaista, kannaattaa varmaan kanarialaisten lähteä käymään, halpaa ja lämmintä.

• Zaryna
        Leuleumau kirjoitti:

Onpa kylmää. Meressä varmaan tarkenee uida ja lämmitetyissä altaissa hotellilla.
        Vaimon kanssa ollaan pari kuukautta thaikuissa joka talvi, omat eväät mukana, siellä käy kaikenlaista, kannaattaa varmaan kanarialaisten lähteä käymään, halpaa ja lämmintä.

ei sulle mene millään jakeluun, et kaikki ei tosiaan tykkää niistä Thaikkujen helteistä? Kato ku kaikki ei voi tykätä samasta. Ihan vapaasti voitte olla vaikka loppuikänne siellä Thaikkulassa.
        Ei se oo sulta pois jos me Kanarian-palstalaiset käydään Kanarilla, eikä tartte pakkosyöttää meille sitä Thaikkulaa. Viihdy vaan siellä Thai-palstalla. Menisit vaik kertoon et Kanariallla on kylmää.Heh. Niin, ja onks sulla muuten edes vaimoa, en oikein usko.

• pavi
        Zaryna kirjoitti:

ei sulle mene millään jakeluun, et kaikki ei tosiaan tykkää niistä Thaikkujen helteistä? Kato ku kaikki ei voi tykätä samasta. Ihan vapaasti voitte olla vaikka loppuikänne siellä Thaikkulassa.
        Ei se oo sulta pois jos me Kanarian-palstalaiset käydään Kanarilla, eikä tartte pakkosyöttää meille sitä Thaikkulaa. Viihdy vaan siellä Thai-palstalla. Menisit vaik kertoon et Kanariallla on kylmää.Heh. Niin, ja onks sulla muuten edes vaimoa, en oikein usko.

nyt taas tämmöseks,minä ihmettelen kauhiast,
        miks toi Thaikku porukka yleensä tääl meiän juntien
        palstalla pyörii.
        En minäkään oo KERTAA kaan käyny Taikkulan pastalla,
        enkä mee.
        Ja sit noist "virallisista" lämpötilojen mittauspisteistä.
        Katoppas 2-3 eri lähteen niin saattaa heittää jopa
        5-6 astetta.
        Nää mun tiedot on tästä partsilta,varjosta ja kaiteen
        ulkopuolelta ,.eihän niihin tartte uskoo jos ei.
        Inglesistä

meill on kello19.48 ja 23.4 imankosteus 46%

• 2+2
        pavi kirjoitti:

nyt taas tämmöseks,minä ihmettelen kauhiast,
        miks toi Thaikku porukka yleensä tääl meiän juntien
        palstalla pyörii.
        En minäkään oo KERTAA kaan käyny Taikkulan pastalla,
        enkä mee.
        Ja sit noist "virallisista" lämpötilojen mittauspisteistä.
        Katoppas 2-3 eri lähteen niin saattaa heittää jopa
        5-6 astetta.
        Nää mun tiedot on tästä partsilta,varjosta ja kaiteen
        ulkopuolelta ,.eihän niihin tartte uskoo jos ei.
        Inglesistä

meill on kello19.48 ja 23.4 imankosteus 46%

Thaivaassa ihmiset hymyilee vaikka ovat köyhiä.

Thaivaassa on aina sopiva lämpö.

Thaivaassa voi seuran valita hinnan perusteella.

• El Toro-91
        2+2 kirjoitti:

Thaivaassa ihmiset hymyilee vaikka ovat köyhiä.

Thaivaassa on aina sopiva lämpö.

Thaivaassa voi seuran valita hinnan perusteella.

Ei kanarialla ole kylmä. Viime reissulla 2009 oli kokoajan päälle kahdenkympin. Ja jos on kylmä ei vaan oo tarpeeks päällä :D

• dondon
        El Toro-91 kirjoitti:

Ei kanarialla ole kylmä. Viime reissulla 2009 oli kokoajan päälle kahdenkympin. Ja jos on kylmä ei vaan oo tarpeeks päällä :D

Huvittaa aina tuo keskustelu lämpöptiloista kanarialla. Olen käynyt siellän 25 kertaa ja koskaan eivät ilmat olleet erityisen huonot, On totta että vuosi sitten tais olla kylmä talvi ja tammikuussa
        lämpötila laski joskus alle 18 yöllä. Puhun siis etelän lämpötiloista. Koko keskustelu kanarian lämpötiloista on turhaa. Jos haluat paremmat ilmat niin mene etelä kanarialle ja jos tyydyt suomalaiseen säähän niin sitten pohjoiseen, Kaikki eivät välitä suuresta kuumuudesta. Olen todennut että jos tuulettomassa paikassa ottaa aurinkoa niin siinä aina on liian kuuma, vuodenajasta riippumatta. Toki meren rannassa on viileämpää, sehän se ihanuus onkin että voi valita. Mutta keskustelu lämpötiloista on turhaa, turhaa! Ok jos pelkäät että yöllä on kylmä, niin ota kaapista lisäpeitto tai varaudu etukäteen siten että menet hotelliin jossa on lämmitys. Onhan sinulla Suomessakin vara lämmittää, mikset siis maksaisi siitä kanariallakin jos haluat olla varma. Viime vuoinna olin kolme ja tänävuonnakin olen jo kaksi kertaa siellä ollut ja ei valittamista.

• vilperi57
        dondon kirjoitti:

Huvittaa aina tuo keskustelu lämpöptiloista kanarialla. Olen käynyt siellän 25 kertaa ja koskaan eivät ilmat olleet erityisen huonot, On totta että vuosi sitten tais olla kylmä talvi ja tammikuussa
        lämpötila laski joskus alle 18 yöllä. Puhun siis etelän lämpötiloista. Koko keskustelu kanarian lämpötiloista on turhaa. Jos haluat paremmat ilmat niin mene etelä kanarialle ja jos tyydyt suomalaiseen säähän niin sitten pohjoiseen, Kaikki eivät välitä suuresta kuumuudesta. Olen todennut että jos tuulettomassa paikassa ottaa aurinkoa niin siinä aina on liian kuuma, vuodenajasta riippumatta. Toki meren rannassa on viileämpää, sehän se ihanuus onkin että voi valita. Mutta keskustelu lämpötiloista on turhaa, turhaa! Ok jos pelkäät että yöllä on kylmä, niin ota kaapista lisäpeitto tai varaudu etukäteen siten että menet hotelliin jossa on lämmitys. Onhan sinulla Suomessakin vara lämmittää, mikset siis maksaisi siitä kanariallakin jos haluat olla varma. Viime vuoinna olin kolme ja tänävuonnakin olen jo kaksi kertaa siellä ollut ja ei valittamista.

kiteytetty ja tuohon voisi korkeintaan lisätä sen verran että olosuhteet ovat melkein täysin verrattavissa suomen nk. hyvään kesään jolloin on pitempään näitä hellepäiviä tai ollaan siinä helteen rajamailla. Onhan suomenkin kesässä yöt viileitä ja jopa kylmiä verrattuna Kanarian öihin, mutta eikös yöt ole nukkumista varten!? :)
        Joku vähemmän saarilla matkaava olis tuosta mun vuos sitten tekemästäni viiden viikon Palmasin reissusta todennut, että ei koskaan enää; 8 täysin kirkasta päivää, vettä tuli usein ja lämmötkin vain siinä molemminpuolin kahtakymppiä. Mä kuittasin sen sillä tavalla että hyppäsin bussiin ja ajoin Amadoresiin ja siellä olikin jo hellerajat rikki useampana päivänä.
        Tähän se saarten suuri suosio perustuukin kun siellä on hyvin pienet sään vaihtelut ympäri vuoden ja kesäaikana esim. mannerespanjalaiset tulevat saarille hellettään pakoon, mantereella kun voi olla pitkiäkin jaksoja kun heilutaan yli kolmenkympin lämpötiloissa.

• 23 pavi
        vilperi57 kirjoitti:

kiteytetty ja tuohon voisi korkeintaan lisätä sen verran että olosuhteet ovat melkein täysin verrattavissa suomen nk. hyvään kesään jolloin on pitempään näitä hellepäiviä tai ollaan siinä helteen rajamailla. Onhan suomenkin kesässä yöt viileitä ja jopa kylmiä verrattuna Kanarian öihin, mutta eikös yöt ole nukkumista varten!? :)
        Joku vähemmän saarilla matkaava olis tuosta mun vuos sitten tekemästäni viiden viikon Palmasin reissusta todennut, että ei koskaan enää; 8 täysin kirkasta päivää, vettä tuli usein ja lämmötkin vain siinä molemminpuolin kahtakymppiä. Mä kuittasin sen sillä tavalla että hyppäsin bussiin ja ajoin Amadoresiin ja siellä olikin jo hellerajat rikki useampana päivänä.
        Tähän se saarten suuri suosio perustuukin kun siellä on hyvin pienet sään vaihtelut ympäri vuoden ja kesäaikana esim. mannerespanjalaiset tulevat saarille hellettään pakoon, mantereella kun voi olla pitkiäkin jaksoja kun heilutaan yli kolmenkympin lämpötiloissa.

hyvää huomenta, tääl se vaan toi aurinko paistaa, ja kun
        päästiin tosta kalimasta,niin taas siedettävät kelit.
        yöllä kun tulin kämpille 17.8 ja kun jätin partsin oven auki ja
        ikkunan raolleen makkarissa.niin nukutti NIIN hyvin,
        mutta kun oli noi Thaivaan lämmöt. niin oli tukalaa..

joku kirjoitti et säästä on turha keskustella,eiks se oo
        eniten pablattu asia...........tai onhan muitakin ???????????
        ainaskin meiän miesten kesken.................

• ookkekara
        23 pavi kirjoitti:

hyvää huomenta, tääl se vaan toi aurinko paistaa, ja kun
        päästiin tosta kalimasta,niin taas siedettävät kelit.
        yöllä kun tulin kämpille 17.8 ja kun jätin partsin oven auki ja
        ikkunan raolleen makkarissa.niin nukutti NIIN hyvin,
        mutta kun oli noi Thaivaan lämmöt. niin oli tukalaa..

joku kirjoitti et säästä on turha keskustella,eiks se oo
        eniten pablattu asia...........tai onhan muitakin ???????????
        ainaskin meiän miesten kesken.................

suomalainen mistään muusta jaksa vääntääkään, kuin iänikuisesta säästä. Kun ennenvanhaan iskettiin gimmaa, niin eihän siinä hätäpäissä muuta tullut mieleen kuin säätila. Täällä jatkuu sama laulu, yks' uuvatti heittää säälinkin, jota ei osaa edes kunnolla linkittää, siitä se hulabaloo alkaa. Tätä samaa skeidaa on jauhettu vuosikaudet, ei sen pitäisi kenelläkään kuulua kuka mihinkin menee, vaikka sitten lähtis etelänavalle pingviinejä katseleen. Kanarian lämmöt on nyt tullut mitattua milloin milläkin mittarilla, on kinkkumittaria, kuumemittaria, kuppilan mittaria katseltu pöydän alta väärinpäin. Silloin on lämmin kun hikeä pukkaa tai helvetinmoinen kenonen, mutta se paranee äkkiä. Tuo kanariafobia ei näytä paranevan edes lääkärisedän pillereillä.

• Vuorinainen
        ookkekara kirjoitti:

suomalainen mistään muusta jaksa vääntääkään, kuin iänikuisesta säästä. Kun ennenvanhaan iskettiin gimmaa, niin eihän siinä hätäpäissä muuta tullut mieleen kuin säätila. Täällä jatkuu sama laulu, yks' uuvatti heittää säälinkin, jota ei osaa edes kunnolla linkittää, siitä se hulabaloo alkaa. Tätä samaa skeidaa on jauhettu vuosikaudet, ei sen pitäisi kenelläkään kuulua kuka mihinkin menee, vaikka sitten lähtis etelänavalle pingviinejä katseleen. Kanarian lämmöt on nyt tullut mitattua milloin milläkin mittarilla, on kinkkumittaria, kuumemittaria, kuppilan mittaria katseltu pöydän alta väärinpäin. Silloin on lämmin kun hikeä pukkaa tai helvetinmoinen kenonen, mutta se paranee äkkiä. Tuo kanariafobia ei näytä paranevan edes lääkärisedän pillereillä.

Kanariansaaret on valittu maailman vähiten energiavaroja tarvitsevaksi paikaksi. Talvella ei asunnoissa tarvita juuri lämmitystä, eikä kesällä ilmastointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2185
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2059
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      51
      1427
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe