Mää en vaan ymmärrä!
Oon 15V poika, hyvin pärjään koulussa, humoristinen, runollinen ja romanttinen. Miksi mää en saa tyttöystävää? mun kavereilla on ollu jo useampiakin. Kehuu meikää et joku päivä tytöt vielä kilåailee susta...paskat.
Mun luokka on täynä niin söpöjä ja mukavia tyttöjä mut kukaan ei oo kiinnostunu tai sit on varattu. Oon joskus kattonu niitä pikasesti silmiin ja hymyillyt tai nostanu tavaran jos vierellä istuvalla työllä tipahtaa.
Nyt tunnen itseni yhä epätoivottomaksi kun äitini kysyi: "Noh missä ne sun tyttöystävät on ku kaikilla muilla on jo?" Olenko jotenkin erilainen?
Apua!
Muilla on, minulla ei...
6
301
Vastaukset
- pytfyko
No eikai nyt 15-vuotiaana vielä mitään hätää ole. Ensimmäinen poikakaveri mulla oli 18-vuotiaana, eikä sekään nyt niin myöhään minusta ollut, sitä ennen en vain tavannut ketään sopivaa. Ja äitisikin vain leikillään sanoo tuon, kyllä hän nyt sen ymmärtää että sinulla aikaa on.
- dfkgkd
ehkä vähän liian romanttinen ja runollinen. Rupea ottamaan vähän enemmän puheroolia luokassa ja muualla. 15-vuotiaat tytöt haluavat sosiaalisen päällikön, ihqun lätkäpelaajan tai sitten rokkarin/gootin.
- onnetonminä
En mää halua ottaa mitään erityistä roolia. Mä vaan haluun olla oma itteni. Mutta ei taho mulla tärpätä. Ois niin ihana jos ois joku söpö ymmärtäväinen tyttö jota vois halata jajolle voisi jakaa kaiken. Mutta tosiaan kaikki tytöt henggaa noitten kovisten kans. Mää en ymmärrä! Mitä ne tekee tulevaisuudessa semmosella tyypillä, joka ei saa kunnon työpaikkaa mistään huonon koulumenestyksen takia? Eihän semmoisella tyypillä oo mitään virkaa!!
- Äiti minäkin.
Äiti vielä lisää vettä myllyyyn. Kovat ne on vaatimukset jo tuolla ikää.. ! Olet herkkä ja fiksu nuori pysy sellaisena. Muistan itse ,kun olin ihastunut yhteen poikaan... Hymyilin ja hänkin hymyili, en tiedä olimmeko ujoja molemmat mitään siitä ei koskaan kuitenkaan tullut...Mutta vieläkin sen pojan muistan.. Ja aikaa siitä on paljon.
Älä pidä kiirettä..Ja hyvää kannattaa odottaa. Ja sitten kun sen tytön saat..Ja varmasti saat...
Niin muista kohdella häntä hyvin !- onnetonminä
Sekin ottaa pattiin ku mulla ei oo yhtäkään tyttöä ihan vain kaverina. Tosin tulee juteltua facebookissa yhen mun uokan tytön kaa aika paljonki. Se on aika samanlaisessa tilanteessa. Jos sitten saisin sen tyttöystävän, pitäisin hänestä parempaa huolta kuin itsestäni sillä ilman muita en ole mitään. Olen aina asettanut muut itseni edelle kun taas kaverini ajattelevat vain itseään. Miksi he saavat tyttöystäviä jos he välittävät vain itsestään!?!?!!?!!?!?
- onnetonminä
onnetonminä kirjoitti:
Sekin ottaa pattiin ku mulla ei oo yhtäkään tyttöä ihan vain kaverina. Tosin tulee juteltua facebookissa yhen mun uokan tytön kaa aika paljonki. Se on aika samanlaisessa tilanteessa. Jos sitten saisin sen tyttöystävän, pitäisin hänestä parempaa huolta kuin itsestäni sillä ilman muita en ole mitään. Olen aina asettanut muut itseni edelle kun taas kaverini ajattelevat vain itseään. Miksi he saavat tyttöystäviä jos he välittävät vain itsestään!?!?!!?!!?!?
Pitääkö minun vaan jaksaa odottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886