ja hyvää yötä tai jotain
Pidän mä sustakin, mutta en tiedä pitäiskö sitä vielä sitoutua tai silleen pystyiskö sitä. Tai
haluaisko sitä. Ja silleen, oot niin mustasukkasta tyyppiäki, ni sit jos jutusta tuukaan mitään
ni sit saa jonku raivohullun ovelleen riehumaan; kun jos tulee bänksit. No ni. .---,
Vai haluutsä vaan seksiä tai, öh... kun periaatteessa etin ihan ööö kunnon suhdetta tai
Heippa taas
6
251
Vastaukset
- eräsjokaheräs
oot oikea K, niin sä tiedät mitä mä etin.
- 54321
Kiva jos säki pidät musta. Ei tarttis sitoutuakkaa heti, katottais eka kuinka menis ja oltais välillä yhes. Oon vähä mustis, tiedän, mut en sulle vois ruveta riehuun. Ja jos jutusta ei sit yrityksen jälkeen mitään tuliskaa niin eihän siinä mitää syytäkän.
Kunnon suhde mulla on aina ollu mieles sun kans, mut oot toki tosi...
Apuuva nyt tuli kiire, olitkohan ees. No kuiteski jollekki meni. Tai silleen- ?
Olen kyllä mustasukkainen, mutta en vahingoita ketään,ikinä. Paitsi tietysti itsepuolustus tilanteessa..
Ja haluan kunnon suhteen vaikka se varmaan näyttäisikin kummalliselta muiden silmin....lievästi :D
Sitäkään ei voi tietää, että haluaisiko sitä..suhdetta.
Mutta en haluaisi että kaikki jäisi vain haaveilun tasolle.. - raivoisasti ..
? kirjoitti:
Olen kyllä mustasukkainen, mutta en vahingoita ketään,ikinä. Paitsi tietysti itsepuolustus tilanteessa..
Ja haluan kunnon suhteen vaikka se varmaan näyttäisikin kummalliselta muiden silmin....lievästi :D
Sitäkään ei voi tietää, että haluaisiko sitä..suhdetta.
Mutta en haluaisi että kaikki jäisi vain haaveilun tasolle..itseäni.
- on tietysti
raivoisasti .. kirjoitti:
itseäni.
asia erikseen.
- 51234
on tietysti kirjoitti:
asia erikseen.
Nyt on päivä pikkuhiljaa pulkas. Tästä nyt saa sen käsityksen, että pelkäsit mua. En tie miks. Jos mulla on huono päivä niin lähden vaikka lenkille, auttaa vähä mustasukasuuteenki. Haluaisin puolustaa sua ja rakkaitas, vaikka et ees piittais musta. Tahdon viettää aikaa sun kanssa ja tuntee sut lähellä, vaikka välillä oltais kaukana. Huonoina päivinä voisin lohduttaa ja jos pyytäisit antaisin sulle tilaa. Mun tunteet sua kohtaan on vielki samat, eikä ne miksikään muutu.
En tie millasta meil olis, varmaan just sellasta ku haluttais olevan. Olisin vähä vakaampi ja sä vähä impulsiivisempi, tai toisin päin riippuen asiata. Ollaan oikeestaan aika samanlaisii. Mun haave on me kaks kesäiltana jossain luonnon äärellä sylikkäin, kädet toistemme ympärillä, kuiskuttelemas juttuja. Sua oon tänki päivän ajatellu nöpönenu.
Tuntuu et olit. Tai jotenski niin. Joku ainaki. Öitä sulle.
http://www.youtube.com/watch?v=2FOYwsHJBbM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698