Monet ovat varmastikin nähneet ostos-tv:ssä tätä mainostettavan, mutta onko kenelläkään kokemusta? Olen saanut melko ristiriitaista tietoa: jonkun mielestä täyttä humpuukia, toisen mielestä toimii, JOS vain tilaa tarpeeksi ison koon. Olen harkinnut ostoa, mutta tietysti hiukan arveluttaa, kerta palaute on ollut niin ristiriitaista, ja kyse on kuitenkin OSTOS-TV:STÄ, missä usein kaupitellaan enemmän ja vähemmän humpuukia tavaraa.
Kommentteja, kiitos.
P.S Ohessa linkki tuotteen sivustolle:
http://www.tvins.com/fi/products/slimlift-comfort/slimlift-comfort.php
Kokemusta Slim 'n Lift Supreme Comfort:sta?
4
1255
Vastaukset
- Slim N Lift Supreme
Kiinnostaisi minuakin kokemukset
- Slimmattu nyt
Minä jäin koukkuun... Aika nopeasti laihduttuani ja paljon suhteellisen lyhyen ajan sisällä, alavatsassani roikkuin ihopoimuja, kuten myös reisien sisäpinnoissa aika runmasti. Leikkaukseen en päässyt, eikä talous antanut myöten kustantaa leikkausta itse. Eräänä iltana telkkaria katsoessamme vaimoni kanssa, hän ehdotti minulle Slim n' Lift housuliivejä pruistamaan 'vällyt' piiloon. Sanoin ehdottomasti, mutta parin viikon kuluttua posti toi sellaiset. Vaimo oli tilannut ne ja aikamme kinasteltuamme ja kotirauhan vuoksi, vedin ne lopulta jalkaani. Tunne olikin miellyttävä ja pienen asettelun jälkeen, etumustakaan ei puristanut pahasti. Sen illan pyörin housliiveissä ja muutaman päivän jälkeen minulla oli ne jatkuvastai omien housujeni alla. Kun kahdet sai samaan hintaa, oli vaihtokerta aina saatavilla pesujen väliin.
Nyt hän on ostanut vielä toiset pitkät, (Rago) ja tuntuu, että en osaa olla ilman niitä. MInulla ei ole koskaan ollut mitään vetoa naisten vaatteisiin, mutta vaimoni temppu teki sen, että olen koukussa juuri tiukkoihin ja napakoihin housuliiveihin. MInusta ne ovat hyvät ja toimivat, myös kohtuuhintaiset.- Kummasta kyse?
Tuollaiset varsinaiset housuliivit (esimerkiksi Rago) on paljon paksumpaa materiaalia ja eri tavalla valmistettu kuin tässä keskusteluketjussa mainittu Slim n' Lift alusasu. Ainakin kertomuksestasi päätellen vaimosi on ostanut sinulle varsinaiset housuliivit, ei alusasua.
- Tyytyväinen omiinsa
Ostin itse Feminellin verkkokaupasta samantyylisiä tuotteita, tosin en noin halvalla.
Ainakin siellä palautus ja vaihto toimi hyvin.
Kehoittaisin aloittajaa ainakin kokeilemaan Ostos TV:n tuotetta, hinta ei ole paha, laadusta en osaa sanoa kun en ole nähnyt kyseistä tuotetta.Omiini olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698