Miten paljon kasvonpiirteet vaikuttavat kokonaiskuvaan?
Lihaksikas, laiha vai normaali kroppa?
http://static.gayboy.at/news/00014332_01.jpg
Kasvonpiirteiden merkitys kokoiskuvaan
4
1860
Vastaukset
- 1+4
mies oonkin niin vastaan että toi olis urheilullinen, ei välttämättä vielä lihaksikas. Kasvoista en osaa sanoa mitään.
- Näin menee
Varmasti moni nainen tykkäisi tuosta ilman tuollaista kroppaakin.
Sen olen huomannut että kasvot merkitsee miehessä naiselle 95% miehestä.
Loppu on kosmetiikkaa.
Sopivan miehekkäällä, karskilla ja hymyilevällä miehellä jolla vielä on kujeileva ja seksiä tihkuva katse kerää naisten huomion. Me muut olemme yksin tai etsimme naisia jotka ovat pettyneet noihin edellisiin tai kokeneet ettei heihin ole saumoja.- dg
"Kujeileva ja seksiä tihkuva katse"? Taivas varjele, pelastakaa minut sellaisilta. Juoksen pikemminkin pakoon seksintihkuisia hurmureita.
Totta on, että minulle ainakin kasvot ovat tosi tärkeät. Osaan kyllä pitää hyvin erilaisiakin kasvonpiirteitä viehättävinä.
Ja linkin miehestä: en koskisi tuohon vaikka maksettaisiin. En naamaan enkä kroppaan.
- TitÅÅÅ
Kasvonpiirteet vaikuttaa kyllä... mutta kates on tärkeä. Tykkään kiinteästä katseesta,sellainen pälyilevä katse latistaa mielenkiinnon ihan heti. Tässä mun katse hakeutuu tuohon huikean komeaan kropaan, oi nam! Koskisin ihan taatusti toisin kuin edellinen kommentoija. Lihaksikas kroppa vetoaa minuun! Ihan näinkään paljon ei tarvitse lihaksia olla, vähempikin kelpaa. Mutta kelpaa myös tällainen kuvan adonis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760