Autojobbari oli saanut myytyä pari autonromua, poikkesi laskemaan baariin rahojaan. Meitä siipimiehiä oli iso lauma paikalla. Jobbari tarjosi heti koko pöydälle kierroksen, jäi kertomaan juttujaan samaan pöytään. Jobbari kertoi autokaupoistaan sekä mökkisuunitelmistaan. Mökistä ei tulekkaan ihan vaatimaton saunatupa vaan ihan huippuvarusteltu mökki jota hän jo tarjosikin vuokralle, vaikka ei ole vielä sopivaa järvenrantatonttia löytänytkään. Autojobbarin järjenjuoksu on ihan omaa luokkaansa, josta jälleen loisti koulutuksen taso sekä yksinkertaisuus. Autojobbarin pisness vaistoa tai hänen autojaan kehuessa, pöytä pysyi ihan hyvin katettuna. Erikoiskattaus olikin vain yhdellä kaverilla, joka oli ostanut jobbarilta joskus auton. Kaveri kehui vähän väliä ostamaansa autoa, niin jobbari oli kun pikku lapsi jota kehutaan. Porukan pöydässä vaihtuessa, jobbari kysyi mitä juotte, tilatkaa vaan hän hoitaa tämän pöydän maksupuolen. Vieraammat jotka eivät tunteneet jobbaria, kyselivät mikä äijä tuo oikein on.. kun pistää rahaa noin palamaan. Kerroin heille, että hän on lukenut itsensä tuomariksi ja tekee nykyään autokauppaa. Taas ei mennyt kun hetki kun paikallinen juntti jo taputti selkää ja mielisteli, jobbari kantoi juotavaa pöytään. Kauniit naiset kiersi pöydän kyllä kaukaa, vaikka olikin rahamies pöydässä. Yhtään niin elämäänsä kyllästynyttä yksilöä ei baarissa ollut, joka olisi pöydässämme saatu viihtymään tai edes poikkeamaan. Autojobbarin joku tuttu nainen kävi rahaa ja juotavaa pummaamassa, jolle jobbari ei tarjonnut mitään. Jobbari oli varmaan kestittänyt naisen turhaan jo moneen kertaan, eikä halunnut enää tuhlata ruutia variksiin.
Sitten taas tämä suomalainen ahneus oli huipussaan, kehuivat kuinka mukava mies on. Ihmisestä tulee heti ihana ja mukava kun juottaa ja syöttää toisia. Eivät edes tunteneet kyseistä jobbaria. Mukavuus valuu kuin hieno hiekka sormienväleistä, joutuessaan tekemään kauppaa kyseisen herran kanssa. Osat ovat silloin toisin päin, jobbari ottaa ja toinen antaa. Kyseinen jobbari kyllä pärjää kaupanteolla, mutta kun on vaan niin ressukka ja vähä vielä juoppokin. Mukava kaveri selvinpäin, kun ei alkaisi aina tyrkyttämään jotain romua.. tai ainakin lopettaisi kun sanoo ettei ole tarvetta. Veroasiat on luonnollisesti kaikki hoitamatta, tai en ainakaan ole löytänyt mitään toiminnassa olevaa yritystä hänen tiedoillaan. Toimimattomia sekä konkurssi rauennut varojen putteeseen, niitä löytyy. Kuitenkin on koittanut maksaa joskus jopa veroja, onnistumatta siinä.
Kyylälle vaan tiedoksi, että kyllä jobbarin rahoista meni verottajalle taas tuntuvasti jos kapakoitsja hoitaa veronmaksun -ja tilityksen, niin kuin pitää hoitaa. 1000 eur ei riitä taksikyyteineen mitä herra pisti palamaan.(veikkaus) Hauskaa oli, eikä ketää muista että maksaja oli jobbari, puhumattakaan että pistäisi joskus hänelle vaikka tukevan päivällisen. Olen itse tehnyt joskus taannoin töitä kyseisellä herralle, ja hän aina maksaisi kaikki autoilla tai muilla romuilla. Laskun hän on maksanut tyypillisesti pariviikkoa eräpäivän jälkeen, ja osa rahasta kilahtanut myös verotajan kirstuun.
Autojobbari baarissa
64
2323
Vastaukset
- Olkaa hyvä
Jobbari on aina rikollinen
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8906687/42977852
Jobbarit aiheuttavat vääristyneen kilpailutilanteen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8871929
NÄIN OSTAJIA HUIJATAAN NETTIAUTOSSA
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8909396/flat
ILMOITA JOBBAREISTA POLIISILLE NIMETTÖMÄNÄ NETIN KAUTTA
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8916177
Ei siis kannata romantisoida rehellisten veronmaksajien kustannuksella loiseläviä rikollisia.- jobbarin kestitys
Ei siis kannata romantisoida rehellisten veronmaksajien kustannuksella loiseläviä rikollisia.
Jos kaikki olisimme yhtä täydellisiä mitä itse luulet olevasi, niin miten nostaisit itsesi muiden yläpuolelle..? Pakko täällä on olla myös vähemmän täydellisiä, että sinunkaltaisesi voivat ns. paistatella loisteessa.
Verottajan pikkuapulainen, yhteiskunnan syöpä, jobbari on rikollinen, jobbarit linnaan, ulosottomies ja ym.. pääsiäisruohon kasvattajat. Voisitteko edes josku nähdä myös todellisia asioita, tuossa yllä olevassa tosi jutusa, meille normaaleille veroamaksaville työntekijöille sekä yrittäjille joihin itse kuulun kelpaa kyllä autojobbarin raha juotavaksi ja syötäväsi. Ketään ei sanonut, että rahastasi ei ole maksettu veroja, kiitos ostan itse juotavani. Minulle itselleni jobbarin raha on kelvannut myös laskunmaksuun, niin kuin se kelpaa myös verottajan pikkuapulaiselle. Miten helvetti te näette asian noin vitun omahyväisestä kantista. Itse te osallistutte ihan samalla tavalla rikoksen jatkamiseen, koska rikoksella hankittu raha teille hyvin kelpaa. Aivan turha on verottajan pikkuapulaisen kertoa kenellekkään, että jobbarin auto oli hajonnut tiensivuun ja hinurikuski ei ottanut rahaa vastaan kun siitä ei todennäköisesti ollut veroja maksettu. Autojobbari tulee ostamaan verotajan pikkuapulaisen vanhaa autoa, miksi raha kelpaa verottajan pikkuapulaiselle vaikka siitä on verot maksamatta. Verottajan pikkuapulaisen oman persereijän ympärillä vaan helposti tapahtuu pientä joustoa, kun onkin itse saamassa sitä pimeetä rahaa vanhasta paskasta autostaan, jota liike ei suostu maksamaan rehellisesti hankitulla rahallaan.
Mikä helvetti teitä oikein vaivaa, te itse tiedätte sen oikein hyvin. Raha josta te nautitte on osa tätä koko systeemiä johon autojobbarit ja muu hörhöt kuuluvat myös osana. Täällä ei tarvittaisi lakimiehiä, poliiseja, verottajia, ulosotomiehiä jos kaikki toimisi avoimien ovien periaatteella ja kaikilla olisi kaikkia. Mistä enää ketään tappelisi ja minkä takia, työthän täältä loppuisivat.
Lopettakaa se veroista jauhaminen ja kilpailun vääristymisestä. Ihmisten kusettamiseen teidän pitäisi puuttua, eikä valvoa kenenkään veronmaksua. Muistakaa myös se, niin kauan kun rikoksella hankitulla rahalla on arvo ja se kelpaa myös teille, sitä on myös olemassa. Jobbarita on niin kauan kun niiltä joku autoja ostaa. Laittakaa veronmaksajat ruotuun niin jobbarit loppuvat automaattisesti, ostakaa ja myykää vaan sellaisella rahalla josta on myös verot aina maksettu. Veronmaksaja itse ensimmäisenä periaatteestaan lipsuu kun saa vaan halvalla, vero ei siinäkohdassa merkitse mitään.
Itse rakennan vaikka kerrostalon jobbarille jos hän sitä tarvitsee ja maksukykyä löytyy. Veikkaan myös verottajan perseennuolijan eli verottajan pikkuapulaisen tekevän selvittämättä sitä tärkeää seikkaa, onko rahasta maksettu vero vai ei. Itse tilitän rahasta verottajalle kuuluvan osuuden mielellään, koska se ei ole mahdoton oikeesti saadusta rahasta tilittää. Virtuaalirahasta on vaikea maksaa verot. - romahtamiseen
jobbarin kestitys kirjoitti:
Ei siis kannata romantisoida rehellisten veronmaksajien kustannuksella loiseläviä rikollisia.
Jos kaikki olisimme yhtä täydellisiä mitä itse luulet olevasi, niin miten nostaisit itsesi muiden yläpuolelle..? Pakko täällä on olla myös vähemmän täydellisiä, että sinunkaltaisesi voivat ns. paistatella loisteessa.
Verottajan pikkuapulainen, yhteiskunnan syöpä, jobbari on rikollinen, jobbarit linnaan, ulosottomies ja ym.. pääsiäisruohon kasvattajat. Voisitteko edes josku nähdä myös todellisia asioita, tuossa yllä olevassa tosi jutusa, meille normaaleille veroamaksaville työntekijöille sekä yrittäjille joihin itse kuulun kelpaa kyllä autojobbarin raha juotavaksi ja syötäväsi. Ketään ei sanonut, että rahastasi ei ole maksettu veroja, kiitos ostan itse juotavani. Minulle itselleni jobbarin raha on kelvannut myös laskunmaksuun, niin kuin se kelpaa myös verottajan pikkuapulaiselle. Miten helvetti te näette asian noin vitun omahyväisestä kantista. Itse te osallistutte ihan samalla tavalla rikoksen jatkamiseen, koska rikoksella hankittu raha teille hyvin kelpaa. Aivan turha on verottajan pikkuapulaisen kertoa kenellekkään, että jobbarin auto oli hajonnut tiensivuun ja hinurikuski ei ottanut rahaa vastaan kun siitä ei todennäköisesti ollut veroja maksettu. Autojobbari tulee ostamaan verotajan pikkuapulaisen vanhaa autoa, miksi raha kelpaa verottajan pikkuapulaiselle vaikka siitä on verot maksamatta. Verottajan pikkuapulaisen oman persereijän ympärillä vaan helposti tapahtuu pientä joustoa, kun onkin itse saamassa sitä pimeetä rahaa vanhasta paskasta autostaan, jota liike ei suostu maksamaan rehellisesti hankitulla rahallaan.
Mikä helvetti teitä oikein vaivaa, te itse tiedätte sen oikein hyvin. Raha josta te nautitte on osa tätä koko systeemiä johon autojobbarit ja muu hörhöt kuuluvat myös osana. Täällä ei tarvittaisi lakimiehiä, poliiseja, verottajia, ulosotomiehiä jos kaikki toimisi avoimien ovien periaatteella ja kaikilla olisi kaikkia. Mistä enää ketään tappelisi ja minkä takia, työthän täältä loppuisivat.
Lopettakaa se veroista jauhaminen ja kilpailun vääristymisestä. Ihmisten kusettamiseen teidän pitäisi puuttua, eikä valvoa kenenkään veronmaksua. Muistakaa myös se, niin kauan kun rikoksella hankitulla rahalla on arvo ja se kelpaa myös teille, sitä on myös olemassa. Jobbarita on niin kauan kun niiltä joku autoja ostaa. Laittakaa veronmaksajat ruotuun niin jobbarit loppuvat automaattisesti, ostakaa ja myykää vaan sellaisella rahalla josta on myös verot aina maksettu. Veronmaksaja itse ensimmäisenä periaatteestaan lipsuu kun saa vaan halvalla, vero ei siinäkohdassa merkitse mitään.
Itse rakennan vaikka kerrostalon jobbarille jos hän sitä tarvitsee ja maksukykyä löytyy. Veikkaan myös verottajan perseennuolijan eli verottajan pikkuapulaisen tekevän selvittämättä sitä tärkeää seikkaa, onko rahasta maksettu vero vai ei. Itse tilitän rahasta verottajalle kuuluvan osuuden mielellään, koska se ei ole mahdoton oikeesti saadusta rahasta tilittää. Virtuaalirahasta on vaikea maksaa verot.Jobbarit ovat yhteiskunnan loisia, jotka nauttivat ilmaiseksi rehellisten veronmaksajien kustantamista palveluista, mutta samalla lusmuilevat itse verojen maksusta ym. Jobbarit aiheuttavat myös vääristyneen kilpailutilanteen kauppaamalla romujaan hyväkuntoisina, mutta ottamatta mitään vastuuta niiden hajoamisesta.
Samaan aikaan rehelliset yrittäjät maksavat kaikki lakisääteiset velvoitteensa ja vastaavat autojensa kunnosta. Jobbareiden epärehellisen toiminnan takia moni yrittäjä on joutunut irtisanomaan usein perheellisiä työntekijöitään ja jopa lopettamaan koko liiketoimintansa.
Jos jobbareiden edustama loiseläminen yleistyisi, niin Suomessa ei olisi pian minkäänlaista sosiaaliturvaa. Silloin voisimme sanoa hyvästit ilmaiselle koulutukselle ja kaikille vaikeiden elämäntilanteiden tukimuodoille. Esimerkiksi ihmisten loukkaantuessa tai sairastuessa vakavasti, he eivät enää pääsisikään hoitoon, jos heillä ei olisi kallista vakuutusta, vaan he jäisivät oman onnensa nojaan.
Nytkin joudutaan mm. karsimaan hätäkeskusten määrä puoleen ja vähentämään terveyskeskuksia, kun Valtio ja kunnat eivät saa tarpeeksi verotuloja. Yhtenä merkittävänä osasyynä on pimeästi tehty työ, jota jobbarit edustavat. Jobbareilla ei ole moraalista oikeutta ilmaisiin terveyspalveluihin tai edes yleisien teiden käyttämiseen, koska jobbarit eivät ole osallistuneet niiden rahoittamiseen. - KOPIOINTI
romahtamiseen kirjoitti:
Jobbarit ovat yhteiskunnan loisia, jotka nauttivat ilmaiseksi rehellisten veronmaksajien kustantamista palveluista, mutta samalla lusmuilevat itse verojen maksusta ym. Jobbarit aiheuttavat myös vääristyneen kilpailutilanteen kauppaamalla romujaan hyväkuntoisina, mutta ottamatta mitään vastuuta niiden hajoamisesta.
Samaan aikaan rehelliset yrittäjät maksavat kaikki lakisääteiset velvoitteensa ja vastaavat autojensa kunnosta. Jobbareiden epärehellisen toiminnan takia moni yrittäjä on joutunut irtisanomaan usein perheellisiä työntekijöitään ja jopa lopettamaan koko liiketoimintansa.
Jos jobbareiden edustama loiseläminen yleistyisi, niin Suomessa ei olisi pian minkäänlaista sosiaaliturvaa. Silloin voisimme sanoa hyvästit ilmaiselle koulutukselle ja kaikille vaikeiden elämäntilanteiden tukimuodoille. Esimerkiksi ihmisten loukkaantuessa tai sairastuessa vakavasti, he eivät enää pääsisikään hoitoon, jos heillä ei olisi kallista vakuutusta, vaan he jäisivät oman onnensa nojaan.
Nytkin joudutaan mm. karsimaan hätäkeskusten määrä puoleen ja vähentämään terveyskeskuksia, kun Valtio ja kunnat eivät saa tarpeeksi verotuloja. Yhtenä merkittävänä osasyynä on pimeästi tehty työ, jota jobbarit edustavat. Jobbareilla ei ole moraalista oikeutta ilmaisiin terveyspalveluihin tai edes yleisien teiden käyttämiseen, koska jobbarit eivät ole osallistuneet niiden rahoittamiseen.Käynnissä oikea älykkääpiö.
- perillä
romahtamiseen kirjoitti:
Jobbarit ovat yhteiskunnan loisia, jotka nauttivat ilmaiseksi rehellisten veronmaksajien kustantamista palveluista, mutta samalla lusmuilevat itse verojen maksusta ym. Jobbarit aiheuttavat myös vääristyneen kilpailutilanteen kauppaamalla romujaan hyväkuntoisina, mutta ottamatta mitään vastuuta niiden hajoamisesta.
Nytkin joudutaan mm. karsimaan hätäkeskusten määrä puoleen ja vähentämään terveyskeskuksia, kun Valtio ja kunnat eivät saa tarpeeksi verotuloja. Yhtenä merkittävänä osasyynä on pimeästi tehty työ, jota jobbarit edustavat. Jobbareilla ei ole moraalista oikeutta ilmaisiin terveyspalveluihin tai edes yleisien teiden käyttämiseen, koska jobbarit eivät ole osallistuneet niiden rahoittamiseen.Sanomasi on takuulla mennyt kaikille palstaa seuraaville perille. Voit vaihtaa maisemia ja painua muualle jauhamaan tuota samaa mantraa.
Alat pikkuhiljaa jo potkimaan omia nilkkojasi. Alunperin samaa mieltä kanssasi olleetkin kääntyvät sinua vastaan.
Nuija. - Jobbarille
perillä kirjoitti:
Sanomasi on takuulla mennyt kaikille palstaa seuraaville perille. Voit vaihtaa maisemia ja painua muualle jauhamaan tuota samaa mantraa.
Alat pikkuhiljaa jo potkimaan omia nilkkojasi. Alunperin samaa mieltä kanssasi olleetkin kääntyvät sinua vastaan.
Nuija.Jobbaria harmittaa, kun autojen ostajia varoitetaan hänen huijauksistaan, ja nyt myös viranomaiset ovat jobbarin oven takana. Paha saa aina lopulta palkkansa.
- saman,
Jobbarille kirjoitti:
Jobbaria harmittaa, kun autojen ostajia varoitetaan hänen huijauksistaan, ja nyt myös viranomaiset ovat jobbarin oven takana. Paha saa aina lopulta palkkansa.
Viestin lähettäminen useampaan kertaan on RIKOLLISTA jos et satu tietämään.
- Laita linkki
saman, kirjoitti:
Viestin lähettäminen useampaan kertaan on RIKOLLISTA jos et satu tietämään.
Oletko nyt ihan varma asiasta? Ei ole jobbari tainnut lakikirjaa koskaan edes avata.
- Tulee,
Laita linkki kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma asiasta? Ei ole jobbari tainnut lakikirjaa koskaan edes avata.
Suomi 24 yllä pito en ole kyllä jobbari mutta sinunkin kannattaa ottaa selvää asioista
ennen kuin arvostelemaan asioita joista et tiedä otappa selvää niin tiedät enemmän. - jobbarin kestitys
romahtamiseen kirjoitti:
Nytkin joudutaan mm. karsimaan hätäkeskusten määrä puoleen ja vähentämään terveyskeskuksia, kun Valtio ja kunnat eivät saa tarpeeksi verotuloja. Yhtenä merkittävänä osasyynä on pimeästi tehty työ, jota jobbarit edustavat. Jobbareilla ei ole moraalista oikeutta ilmaisiin terveyspalveluihin tai edes yleisien teiden käyttämiseen, koska jobbarit eivät ole osallistuneet niiden rahoittamiseen.Millä ehditte mitään tienata mistä niitä veroja pidättää / maksaa. Käytätte kaiken aikanne toisten veronmaksun vahtimiseen ja jahtaamiseen. Kaikki alkavat vahtia vaan toisten veronmaksua, niin eihän se mitään tuottavaa työtä ole. Kyylä voisi siirtää jo vaihteen kakkoselle ja käyttää tuon jahtaamiseen käyttämänsä ajan tuottavan työn tekemiseen. Tuottavan työn tekemisestä se valtion kirstu varttuu, eikä toisten jahtaamisella. Teillä on vähän sama tyyli kun perintöriidoissa, riidellessä menee koko perintö lakimiesten palkkoihin. Kyylille tuntuu olevan vaan tärkeämpää se, ettei toinen saisi mitään.
Verottajan pikkuapulaiset voisivat omaa veroprosenttiansa nostaa parilla yksiköllä, että saataisi niitä hätäkeskuksia vaikka vähän lisättyä. Ajattelette vaan taas omaa etuanne, sillä te tulette itse tarvitsemaan hätäkeskuksia sekä mielisairaala paikkoja tuntuvasti tulevaisuudessa lisää ja miksi autojobbareiden pitäisi teille rahoittaa hoitopaikkoja, ette tekään halua peruspäivärahaa pitää jobbareille yllä.
Verottajan pikkuapulainen ja itse verottaja, yhteisen sävelen löydettyä. Voisitte alkaa suunnitella järjestelmää jossa kerran itsensä yrittäjäksi ilmoittanut, ei olisi kuolemaansa saakka yrittäjä vailla minkäänlaista yhteiskunnallista turvaa. Miettikää samalla miksi kynnys korkea ilmoittaa itsensä yrittäjäksi, ja menettää kaikki yhteiskunnan tarjoamat edut. Äkillinen sairastuminen mukaan lukien, sitä kautta yrityksen kaatuminen.
Myydessä satunnaisesti elämastään vaikka kaksivuotta vanhoja väsyneitä autoja, niin kyllä sekin on väärin, että ihminen on sen jälkeen yrittäjä. Kahdenvuoden kokeilun takia ei kannata vielä ottaa sitä riskiä, että saa kolmannen vuoden taistella työvoimatoimistossa, onko se yritystoiminta loppunut vai ei ja missä ne rahat on mitkä siitä yrittämisestä tuli. Missä työläisen säästöt? samassa paikassa yrittäjän säästöt, eli ei missään. Vaikea vaan todistaa, kun kaikki tehdään pimeenä muka.
Kyylä luulee rahaa tulevan jostaki autokaupasta kuin vettä putkea pitkin, miksei kyylä aloita itse kaiken taiteen ja sääntöjen muksiseti toimintaa, jos ei itse ehdi, ottaa pari kaveria töihin jää siitä silti kyylän laskutavan mukaan vitusti voittoa. Kyylällä on koulussa ollut uskonto kiitettävää ja matikka vähän heikompi aine. Itse olen yrittäjä ja toistaiseksi hoitanut vielä kaikki, mutta kyllä on tilanne se, että vieraat työntekijät (2) olen siirtänyt jo kortistoon. Vain siksi ettei nämä meidän kuuluisat veronmaksajat ole valmiita maksamaan mistään mitään, vaan ostavat jobbareilta välittämättä omista työpaikoistaan saadessaan halvemmalla. Kyylä voisi myös mennä hiukan itseensä, ja siirtää kyyläämisen veronmaksajien ostokäyttäytymiseen, etteivät osta pimeenä ja menetä omaa työpaikkaansa. Yritykseni ei ole mikään eilen aloitettu vaan 20 vuotta sitten.
Autojobbarit ei vie suomea vararikkoon, yrittäjät itse vievät itsensä "konkkaan" loputtomalla hintakilpailulla. Omalla alallani hinnat poljettu niin alas, ettei mahdollista enää pitää palkkatyövoimaa. Itse tekemällä pitkää päivää, pärjää hinta kilpaikussa ei muuten. Pyytämällä korkeampaa hintaa loppuvat työt muut tekevät halvemmalla. Hyvä näin, pääsee itsekkin kohta jobbaamaan.
Kirjoitus ei ollut mikään vuodatus, vaan ihan totista totta. Lähinnä tuon kyylän jahtaaminen on suunnattuna täysin väärään paikkaan. - perillä
Jobbarille kirjoitti:
Jobbaria harmittaa, kun autojen ostajia varoitetaan hänen huijauksistaan, ja nyt myös viranomaiset ovat jobbarin oven takana. Paha saa aina lopulta palkkansa.
"Jobbaria harmittaa, kun autojen ostajia varoitetaan hänen huijauksistaan"
Sillä, että sinä olet täällä vouhottamassa, ei ole käytännössä mitään vaikutusta siihen, mitä tuolla kentällä tapahtuu.
Jotta ketäs tässä oikein harmittaakaan.. - jobbarin kestitys
Luetun ymmärtämisessä jälleen häiriö.
- useaan kertaan
Tulee, kirjoitti:
Suomi 24 yllä pito en ole kyllä jobbari mutta sinunkin kannattaa ottaa selvää asioista
ennen kuin arvostelemaan asioita joista et tiedä otappa selvää niin tiedät enemmän.Väitteesi kuului:
"Viestin lähettäminen useampaan kertaan on RIKOLLISTA jos et satu tietämään."
Jos jokin asia on rikollista, niin siitä löytyy maininta Suomen laissa.
Kysyin sinulta, että mikä on se kohta Suomen laissa, johon vetoat. Et pystynyt vastaamaan, koska Suomen laissa ei tietenkään ole mitään sellaista kohtaa.
Mutta sehän on selvää, että kun jobbarille esittää yleistietoutta vaativan kysymyksen, niin eihän jobbarilta mitään kunnollista vastausta saa. Suuri osa jobbareista on nimittäin jo ala-asteella luokalle jääneitä ja muutenkin heikkolahjaisia reppanoita. Harva jobbari edes pärjäisi rehellisyyttä vaativissa töissä. - Vielä,
useaan kertaan kirjoitti:
Väitteesi kuului:
"Viestin lähettäminen useampaan kertaan on RIKOLLISTA jos et satu tietämään."
Jos jokin asia on rikollista, niin siitä löytyy maininta Suomen laissa.
Kysyin sinulta, että mikä on se kohta Suomen laissa, johon vetoat. Et pystynyt vastaamaan, koska Suomen laissa ei tietenkään ole mitään sellaista kohtaa.
Mutta sehän on selvää, että kun jobbarille esittää yleistietoutta vaativan kysymyksen, niin eihän jobbarilta mitään kunnollista vastausta saa. Suuri osa jobbareista on nimittäin jo ala-asteella luokalle jääneitä ja muutenkin heikkolahjaisia reppanoita. Harva jobbari edes pärjäisi rehellisyyttä vaativissa töissä.Selvää onko samansisältöisen viestin lähettäminen sallittua kuten rasistiset sekä
massa viestit ym,olet varmaan parempi kuin muut ihmiset viisaudessasi viilaile
rauhassa pilkkuja se on sinun tapasi. - Sitä ei ole
Vielä, kirjoitti:
Selvää onko samansisältöisen viestin lähettäminen sallittua kuten rasistiset sekä
massa viestit ym,olet varmaan parempi kuin muut ihmiset viisaudessasi viilaile
rauhassa pilkkuja se on sinun tapasi.Tässä viestiketjussa ei ole pienintäkään viittausta rasismiin, joten älä sekoita sitä tähän.
Kysyn sinulta vielä kerran, että mikä on se kohta Suomen laissa, jossa kerrotaan, että saman viestin lähettäminen useaan kertaan olisi muka rikollista?
Laita tänne se lainkohta ja mielellään linkki siihen. Älä siis jatka sitä omaa sössötystäsi.
Mutta kuten me kaikki muut tiedämme, sellaista lainkohtaa ei todellakaan ole olemassa, joten jobbarin höpinät voidaan jälleen kerran jättää omaan olemattomaan arvoonsa. - viranomaisille
perillä kirjoitti:
"Jobbaria harmittaa, kun autojen ostajia varoitetaan hänen huijauksistaan"
Sillä, että sinä olet täällä vouhottamassa, ei ole käytännössä mitään vaikutusta siihen, mitä tuolla kentällä tapahtuu.
Jotta ketäs tässä oikein harmittaakaan..Kaikista täällä käsitellyistä jobbareista on tehty ilmoitukset viranomaisille. Aika monta jobbaria on jo otettu kiinni, ja ulosottomies on takavarikoinut jobbareiden autot ja muun omaisuuden. Lähiviikkojen aikana suuri joukko jobbareita pääse muiden seuraksi leivättömän pöydän ääreen.
ILMOITA JOBBAREISTA POLIISILLE NIMETTÖMÄNÄ NETIN KAUTTA (Linkissä) - Mitä,
Sitä ei ole kirjoitti:
Tässä viestiketjussa ei ole pienintäkään viittausta rasismiin, joten älä sekoita sitä tähän.
Kysyn sinulta vielä kerran, että mikä on se kohta Suomen laissa, jossa kerrotaan, että saman viestin lähettäminen useaan kertaan olisi muka rikollista?
Laita tänne se lainkohta ja mielellään linkki siihen. Älä siis jatka sitä omaa sössötystäsi.
Mutta kuten me kaikki muut tiedämme, sellaista lainkohtaa ei todellakaan ole olemassa, joten jobbarin höpinät voidaan jälleen kerran jättää omaan olemattomaan arvoonsa.Suomi 24 ylläpito sanoo bannauksesta samassa yhdeytessä on rasismi ym.
Ja nämä sinun "jobbari on rikollinen"jne jankuta edelleen kerro sitten mitä
sait selville sinullahan on aikaa sosiaali tukien väärinkäyttäjä kerran vielä
ota selvää älä JANKUTA. - rauhassa,
viranomaisille kirjoitti:
Kaikista täällä käsitellyistä jobbareista on tehty ilmoitukset viranomaisille. Aika monta jobbaria on jo otettu kiinni, ja ulosottomies on takavarikoinut jobbareiden autot ja muun omaisuuden. Lähiviikkojen aikana suuri joukko jobbareita pääse muiden seuraksi leivättömän pöydän ääreen.
ILMOITA JOBBAREISTA POLIISILLE NIMETTÖMÄNÄ NETIN KAUTTA (Linkissä)Kauppa käy hyvin ja rahaa tulee mites sulla menee?.
- Ymmärrätkö?
Mitä, kirjoitti:
Suomi 24 ylläpito sanoo bannauksesta samassa yhdeytessä on rasismi ym.
Ja nämä sinun "jobbari on rikollinen"jne jankuta edelleen kerro sitten mitä
sait selville sinullahan on aikaa sosiaali tukien väärinkäyttäjä kerran vielä
ota selvää älä JANKUTA.No pitihän se arvata, että jobbarilla ei ole mitään käsitystä Suomen laista. Suomi24 on kaupallisen yrityksen omistama sivusto. Suomi24:llä ei ole mitään tekemistä Suomen lain kanssa. Jos jokin asia on rikollista, niin se määritellään Suomen laissa, ei missään muualla. Eli jobbari puhui jälleen kerran itsensä pussiin.
- Uusi harrastus
rauhassa, kirjoitti:
Kauppa käy hyvin ja rahaa tulee mites sulla menee?.
Jobbarin on vaikeaa tehdä kauppaa tällä hetkellä. Rikollisen pitää nimittäin aina varautua siihen, että autoa katsomaan tuleva "asiakas" onkin mustalla maijalla saapuva ulosottomies. Näin jobbari pääsee muutamaksi vuodeksi kaltaistensa seuraan miettimään huijauksiaan.
- nyt,
Ymmärrätkö? kirjoitti:
No pitihän se arvata, että jobbarilla ei ole mitään käsitystä Suomen laista. Suomi24 on kaupallisen yrityksen omistama sivusto. Suomi24:llä ei ole mitään tekemistä Suomen lain kanssa. Jos jokin asia on rikollista, niin se määritellään Suomen laissa, ei missään muualla. Eli jobbari puhui jälleen kerran itsensä pussiin.
Eikö suomi 24 palstoilla noudateta suomen lakeja kukahan tässä nyt
puhui itsensä pussiin ? tais olla sosiaali pummi heh heh hee. - tuloa,Minä
Uusi harrastus kirjoitti:
Jobbarin on vaikeaa tehdä kauppaa tällä hetkellä. Rikollisen pitää nimittäin aina varautua siihen, että autoa katsomaan tuleva "asiakas" onkin mustalla maijalla saapuva ulosottomies. Näin jobbari pääsee muutamaksi vuodeksi kaltaistensa seuraan miettimään huijauksiaan.
Maksan veroni mites sinun laita on.
- Ota huomioon
Millä ehditte mitään tienata mistä niitä veroja pidättää / maksaa. Käytätte kaiken aikanne toisten veronmaksun vahtimiseen ja jahtaamiseen. Kaikki alkavat vahtia vaan toisten veronmaksua, niin eihän se mitään tuottavaa työtä ole. Kyylä voisi siirtää jo vaihteen kakkoselle ja käyttää tuon jahtaamiseen käyttämänsä ajan tuottavan työn tekemiseen. Tuottavan työn tekemisestä se valtion kirstu varttuu, eikä toisten jahtaamisella. Teillä on vähän sama tyyli kun perintöriidoissa, riidellessä menee koko perintö lakimiesten palkkoihin. Kyylille tuntuu olevan vaan tärkeämpää se, ettei toinen saisi mitään.
Verottajan pikkuapulaiset voisivat omaa veroprosenttiansa nostaa parilla yksiköllä, että saataisi niitä hätäkeskuksia vaikka vähän lisättyä. Ajattelette vaan taas omaa etuanne, sillä te tulette itse tarvitsemaan hätäkeskuksia sekä mielisairaala paikkoja tuntuvasti tulevaisuudessa lisää ja miksi autojobbareiden pitäisi teille rahoittaa hoitopaikkoja, ette tekään halua peruspäivärahaa pitää jobbareille yllä.
Verottajan pikkuapulainen ja itse verottaja, yhteisen sävelen löydettyä. Voisitte alkaa suunnitella järjestelmää jossa kerran itsensä yrittäjäksi ilmoittanut, ei olisi kuolemaansa saakka yrittäjä vailla minkäänlaista yhteiskunnallista turvaa. Miettikää samalla miksi kynnys korkea ilmoittaa itsensä yrittäjäksi, ja menettää kaikki yhteiskunnan tarjoamat edut. Äkillinen sairastuminen mukaan lukien, sitä kautta yrityksen kaatuminen.
Myydessä satunnaisesti elämastään vaikka kaksivuotta vanhoja väsyneitä autoja, niin kyllä sekin on väärin, että ihminen on sen jälkeen yrittäjä. Kahdenvuoden kokeilun takia ei kannata vielä ottaa sitä riskiä, että saa kolmannen vuoden taistella työvoimatoimistossa, onko se yritystoiminta loppunut vai ei ja missä ne rahat on mitkä siitä yrittämisestä tuli. Missä työläisen säästöt? samassa paikassa yrittäjän säästöt, eli ei missään. Vaikea vaan todistaa, kun kaikki tehdään pimeenä muka.
Kyylä luulee rahaa tulevan jostaki autokaupasta kuin vettä putkea pitkin, miksei kyylä aloita itse kaiken taiteen ja sääntöjen muksiseti toimintaa, jos ei itse ehdi, ottaa pari kaveria töihin jää siitä silti kyylän laskutavan mukaan vitusti voittoa. Kyylällä on koulussa ollut uskonto kiitettävää ja matikka vähän heikompi aine. Itse olen yrittäjä ja toistaiseksi hoitanut vielä kaikki, mutta kyllä on tilanne se, että vieraat työntekijät (2) olen siirtänyt jo kortistoon. Vain siksi ettei nämä meidän kuuluisat veronmaksajat ole valmiita maksamaan mistään mitään, vaan ostavat jobbareilta välittämättä omista työpaikoistaan saadessaan halvemmalla. Kyylä voisi myös mennä hiukan itseensä, ja siirtää kyyläämisen veronmaksajien ostokäyttäytymiseen, etteivät osta pimeenä ja menetä omaa työpaikkaansa. Yritykseni ei ole mikään eilen aloitettu vaan 20 vuotta sitten.
Autojobbarit ei vie suomea vararikkoon, yrittäjät itse vievät itsensä "konkkaan" loputtomalla hintakilpailulla. Omalla alallani hinnat poljettu niin alas, ettei mahdollista enää pitää palkkatyövoimaa. Itse tekemällä pitkää päivää, pärjää hinta kilpaikussa ei muuten. Pyytämällä korkeampaa hintaa loppuvat työt muut tekevät halvemmalla. Hyvä näin, pääsee itsekkin kohta jobbaamaan.
Kirjoitus ei ollut mikään vuodatus, vaan ihan totista totta. Lähinnä tuon kyylän jahtaaminen on suunnattuna täysin väärään paikkaan.Koulunsa ala-asteella kesken jättäneellä jobbarilla saattaa mennä koko päivä yhden huijausilmoituksen jättämisessä Nettiautoon. Samassa ajassa koulutettu ihminen ehtii hoitaa päivän työt ja harrastukset ja vielä ilmiantaa muutaman jobbarin viranomaisille.
Koska jobbarit huijaavat ja ilmoittelevat ilmaiseksi, eivätkä he maksa myyntivoitoistaan veroja, jobbarit saattavat rehelliset yrittäjät vaikeaan kilpailutilanteeseen. Moni autoliikkeen omistaja onkin joutunut jobbarien kieron toiminnan takia lopettamaan laillisen liiketoimintansa.
Jobbarit aiheuttavat jatkuvilla törkeillä veropetoksillaan sen, että tunnollisten kansalaisten pitää maksaa suhteellisesti enemmän veroja, ja monet yrittäjät ja heidän työntekijänsä joutuvat kortistoon. - jobbarin kestitys
viranomaisille kirjoitti:
Kaikista täällä käsitellyistä jobbareista on tehty ilmoitukset viranomaisille. Aika monta jobbaria on jo otettu kiinni, ja ulosottomies on takavarikoinut jobbareiden autot ja muun omaisuuden. Lähiviikkojen aikana suuri joukko jobbareita pääse muiden seuraksi leivättömän pöydän ääreen.
ILMOITA JOBBAREISTA POLIISILLE NIMETTÖMÄNÄ NETIN KAUTTA (Linkissä)Täytyy kyllä samoa, että ei tuo kyyläkään voi kehua älykkyydellään asioita parantavan. Yksistään jo tuo samojen viestien kopioiminen ja liittäminen vuodesta toiseen vahvistaa ajatusta siitä, että ei teidäntasoisten sankareiden kannata lähteä valvomaan kenenkään veronmaksua. Asiassa käy liian helposti niin, että valvojasta tuleekin valvottava. Valvokaa nyt vaan sitä nettiautoa, jättäkää nuo veroasiat toisten valvottavaksi. Eväänne jobbarien arvostelemiseen koulunkäynnissä, koulumenestyksestä ovat siinä mielessä heikot, että jobbarit sentään yrittää kirjoittaa, te saatanan pässit kopioitte toisten kirjottamia juttja ja tuotte niitä kuin omina loistokkaina ajatuksinanne tänne. Ainoa mikä saattaa olla teidän ihan oma keksimä on tämä: JOBBARI ON YHTEISKUNNAN SYÖPÄ. Kaikki muut ovat toisten kirjoittamia. Tuossakin saattaa olle auttanut joku veljen vaimo tai vastaava. Lauseena olisi liian rikas teidän keksimäksi ilman ulkopuolisen apua.
Ainoa kuka tekee järkevää hommaan on se kaveri joka kaivaa netiautosta väärillä tiedoilla tehtyjä huijausilmoituksia, tuo ne aina perustellusti keskustelupalstalle.
Te muut ääliöt, ette pysty edes vähemmistön autojobbarien tasoiseen kommenointiin. - Kerro nyt
nyt, kirjoitti:
Eikö suomi 24 palstoilla noudateta suomen lakeja kukahan tässä nyt
puhui itsensä pussiin ? tais olla sosiaali pummi heh heh hee.Oletko oikeasti noin tyhmä?
Kysyin sinulta hyvin selvästi, että mikä on se kohta Suomen laissa, jossa sanotaan, että saman viestin lähettäminen useaan kertaan olisi muka rikollista?
Onko sinulla kertoa sitä lainkohtaa vai ei?
Jos löydät oikean kohdan, niin kerro se muodossa "Suomen rikoslain 29. luku". Esimerkki koskee törkeää veropetosta, johon jobbarit jatkuvasti syyllistyvät. - haittaa,
Ota huomioon kirjoitti:
Koulunsa ala-asteella kesken jättäneellä jobbarilla saattaa mennä koko päivä yhden huijausilmoituksen jättämisessä Nettiautoon. Samassa ajassa koulutettu ihminen ehtii hoitaa päivän työt ja harrastukset ja vielä ilmiantaa muutaman jobbarin viranomaisille.
Koska jobbarit huijaavat ja ilmoittelevat ilmaiseksi, eivätkä he maksa myyntivoitoistaan veroja, jobbarit saattavat rehelliset yrittäjät vaikeaan kilpailutilanteeseen. Moni autoliikkeen omistaja onkin joutunut jobbarien kieron toiminnan takia lopettamaan laillisen liiketoimintansa.
Jobbarit aiheuttavat jatkuvilla törkeillä veropetoksillaan sen, että tunnollisten kansalaisten pitää maksaa suhteellisesti enemmän veroja, ja monet yrittäjät ja heidän työntekijänsä joutuvat kortistoon.Mitään vaikka menis kas päivää kun saa viikossa saman minkä saat kuukaudessa kun
tuli käytyä koulut sitten sinun harrastukset on roikkua netissä salaa vaimolta. - Häpeäisit
Täytyy kyllä samoa, että ei tuo kyyläkään voi kehua älykkyydellään asioita parantavan. Yksistään jo tuo samojen viestien kopioiminen ja liittäminen vuodesta toiseen vahvistaa ajatusta siitä, että ei teidäntasoisten sankareiden kannata lähteä valvomaan kenenkään veronmaksua. Asiassa käy liian helposti niin, että valvojasta tuleekin valvottava. Valvokaa nyt vaan sitä nettiautoa, jättäkää nuo veroasiat toisten valvottavaksi. Eväänne jobbarien arvostelemiseen koulunkäynnissä, koulumenestyksestä ovat siinä mielessä heikot, että jobbarit sentään yrittää kirjoittaa, te saatanan pässit kopioitte toisten kirjottamia juttja ja tuotte niitä kuin omina loistokkaina ajatuksinanne tänne. Ainoa mikä saattaa olla teidän ihan oma keksimä on tämä: JOBBARI ON YHTEISKUNNAN SYÖPÄ. Kaikki muut ovat toisten kirjoittamia. Tuossakin saattaa olle auttanut joku veljen vaimo tai vastaava. Lauseena olisi liian rikas teidän keksimäksi ilman ulkopuolisen apua.
Ainoa kuka tekee järkevää hommaan on se kaveri joka kaivaa netiautosta väärillä tiedoilla tehtyjä huijausilmoituksia, tuo ne aina perustellusti keskustelupalstalle.
Te muut ääliöt, ette pysty edes vähemmistön autojobbarien tasoiseen kommenointiin.Onneksi veroasioita valvovat viranomaiset. Ja onneksi kansalaisilla on hyviä kanavia ilmoittaa huijareista viranomaisille. Koska rikollisten oikea paikka on vankila, niin jokaisen suomalaisen velvollisuus on auttaa jobbareita pääsemään sinne.
Jobbarien kirjoitusten taso on todettu tällä palstalla ja tässäkin keskustelussa moneen kertaan. Jobbarien viestit aiheuttavat lukijoissa ainoastaan myötähäpeää. - asiaa,
Täytyy kyllä samoa, että ei tuo kyyläkään voi kehua älykkyydellään asioita parantavan. Yksistään jo tuo samojen viestien kopioiminen ja liittäminen vuodesta toiseen vahvistaa ajatusta siitä, että ei teidäntasoisten sankareiden kannata lähteä valvomaan kenenkään veronmaksua. Asiassa käy liian helposti niin, että valvojasta tuleekin valvottava. Valvokaa nyt vaan sitä nettiautoa, jättäkää nuo veroasiat toisten valvottavaksi. Eväänne jobbarien arvostelemiseen koulunkäynnissä, koulumenestyksestä ovat siinä mielessä heikot, että jobbarit sentään yrittää kirjoittaa, te saatanan pässit kopioitte toisten kirjottamia juttja ja tuotte niitä kuin omina loistokkaina ajatuksinanne tänne. Ainoa mikä saattaa olla teidän ihan oma keksimä on tämä: JOBBARI ON YHTEISKUNNAN SYÖPÄ. Kaikki muut ovat toisten kirjoittamia. Tuossakin saattaa olle auttanut joku veljen vaimo tai vastaava. Lauseena olisi liian rikas teidän keksimäksi ilman ulkopuolisen apua.
Te muut ääliöt, ette pysty edes vähemmistön autojobbarien tasoiseen kommenointiin.Jopparin kestitys mutta odota vähän aikaa kun tuo paskanjauhaja ehtii mukaan
sillä asiaa useammalla palstalla. - Varaudu siihen
haittaa, kirjoitti:
Mitään vaikka menis kas päivää kun saa viikossa saman minkä saat kuukaudessa kun
tuli käytyä koulut sitten sinun harrastukset on roikkua netissä salaa vaimolta.Kun jobbari saa kahden rivin viestiin mahtumaan noin uskomattoman paljon virheitä, niin on vaikeaa kuvitella, että hän olisi käynyt edes peruskoulun ensimmäistä luokkaa loppuun. Jobbari voi sitten jatkaa kesken jäänyttä alakouluaan siellä kiven sisässä.
- minä,
Kerro nyt kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä?
Kysyin sinulta hyvin selvästi, että mikä on se kohta Suomen laissa, jossa sanotaan, että saman viestin lähettäminen useaan kertaan olisi muka rikollista?
Onko sinulla kertoa sitä lainkohtaa vai ei?
Jos löydät oikean kohdan, niin kerro se muodossa "Suomen rikoslain 29. luku". Esimerkki koskee törkeää veropetosta, johon jobbarit jatkuvasti syyllistyvät.Sinänähän se nero olet "huomaahan sen tyhmempikin"
- Taida,
Varaudu siihen kirjoitti:
Kun jobbari saa kahden rivin viestiin mahtumaan noin uskomattoman paljon virheitä, niin on vaikeaa kuvitella, että hän olisi käynyt edes peruskoulun ensimmäistä luokkaa loppuun. Jobbari voi sitten jatkaa kesken jäänyttä alakouluaan siellä kiven sisässä.
Pitää paikkaansa täytyy mennä lomalle jenkkeihin kolmeksikuukaudeksi mites sinä
lomailet onneks tuli käytyä nuo koulut niin saa välillä vapaata. - Raudat ranteisiin
Taida, kirjoitti:
Pitää paikkaansa täytyy mennä lomalle jenkkeihin kolmeksikuukaudeksi mites sinä
lomailet onneks tuli käytyä nuo koulut niin saa välillä vapaata.Jos olet jobbari, joka on tehnyt jatkuvasti autokauppaa maksamatta myyntivoittojen veroja, varaudu siihen, että voit saada kihlat ranteisiin, kun näytät nenäsi lentokentän turvatarkastuksessa.
- Jobbari
Raudat ranteisiin kirjoitti:
Jos olet jobbari, joka on tehnyt jatkuvasti autokauppaa maksamatta myyntivoittojen veroja, varaudu siihen, että voit saada kihlat ranteisiin, kun näytät nenäsi lentokentän turvatarkastuksessa.
Mutta maksan veroni mites on sinun laitasi mites aiot muuten lomailla.
- Tunnusmerkki
Jobbari kirjoitti:
Mutta maksan veroni mites on sinun laitasi mites aiot muuten lomailla.
Joko sinulla on käsitteet pahasti sekaisin, tai valehtelet maksavasi veroja, tai sitten olet itse muuten vain sekaisin. Jobbari on rehellisen yrittäjän vastakohta. Jobbari on aina rikollinen yksityishenkilö, joka tehtailee veropetoksia myymällä jatkuvasti autoja maksamatta veroja niiden myyntivoitoista.
- Nyt vaan
Tunnusmerkki kirjoitti:
Joko sinulla on käsitteet pahasti sekaisin, tai valehtelet maksavasi veroja, tai sitten olet itse muuten vain sekaisin. Jobbari on rehellisen yrittäjän vastakohta. Jobbari on aina rikollinen yksityishenkilö, joka tehtailee veropetoksia myymällä jatkuvasti autoja maksamatta veroja niiden myyntivoitoista.
Miten aiot lomailla ja miten pitkä loma sinulla on kun olet kouluja käynyt.
- jobbarin kestitys
Ota huomioon kirjoitti:
Koulunsa ala-asteella kesken jättäneellä jobbarilla saattaa mennä koko päivä yhden huijausilmoituksen jättämisessä Nettiautoon. Samassa ajassa koulutettu ihminen ehtii hoitaa päivän työt ja harrastukset ja vielä ilmiantaa muutaman jobbarin viranomaisille.
Jobbarit aiheuttavat jatkuvilla törkeillä veropetoksillaan sen, että tunnollisten kansalaisten pitää maksaa suhteellisesti enemmän veroja, ja monet yrittäjät ja heidän työntekijänsä joutuvat kortistoon.Tajua nyt se yksinkertainen asia, kun puhut kunnon kansalaisista. Miksi ostatte jobbarilta ja autoliikkeet ei pärjää. Ostakaa kunnon kansalaiset vain ja ainoastaa autot autokaupasta. Miksi kannatte rahanne jobbarille, ja jahtaatte verojen perässä. Aivan totta kun se oma etu meneekin verojen edelle siinä kohdassa, kun saa itse halvemmalla.
Lainaus: Jobbarit aiheuttavat jatkuvilla törkeillä veropetoksillaan sen, että tunnollisten kansalaisten pitää maksaa suhteellisesti enemmän veroja, ja monet yrittäjät ja heidän työntekijänsä joutuvat kortistoon.
KYSYMYS: Mistä se jobbari saa sen rahan josta hänen pitäisi maksaa verot.
VASTAUS: Niiltä sinun nimeämiltä "kunnon" kansalaisilta joiden oma ote lipsuu. Tehän siinä väärin teette kun ostatte pimeesti.
Jos jobbarit tekee keskenään kaupaa siinä pyörii vain ja ainoastaan pimeä raha, eikä varmasti vääristä kilpailua. Kilpailun vääristää se kun veronmaksaja kantaa rahansa jobbrille eikä autokauppaan, halvemman oston toivossa.
Katsokaa nyt vaan verojen perässä vinkujat peiliin. Vika löytyykin itsestänne.
Toinen esimerkki vielä
Lainaus: jobbarit saattavat rehelliset yrittäjät vaikeaan kilpailutilanteeseen.
Vastaus: Te itse järjestätte rehellisille yrittäjille vaikean kilpailutilanteen kantamalla rahanne jobbarille tai käytätte itse pimeetä työmiestä saunaremonttinne tekemiseen, että saatte etua itsellenne.
Taas unohtuu koko veronmaksu ja teette sen vielä ihan tietoisesti. Käyttäkää yritystä joka tilittää verot saunaremontista ja työpaikat säilyy.
Turha taas syyttää toisia, esim pimeitä työmiehiä. Pimeitä työmiehiä ei ole jos niillä ei kunnon kansalainen teetä töitä.
Yrittäjä maksaa työntekijöilleen palkan, jonka työntekiä itse kantaa pimeille markkinoille. Hetkeä myöhemmin ihmettelee kun itse joutuu kortistoon miksi ne työt nyt loppuivat. Työt ei loppuneet vaan ne siirtyi vaan eri markkinoille. Työntekiä pitää siirtyä perässä pimeisiintöihin, itse suosimiinsa paikkoihin.
Itse ainakin siirryn sinne mihin entiset työntekijänikin halusivat palkkansa käyttää, eli pimeille markkinoille samoihin hommiin. Kaikki ostettiin ja teetettiin pimeesti halvalla, nyt ollaan kortistossa eikä kuitenkaan kauhean tyytyväisenoloisia palkkatoristuksia hakiessaan. Että näin. - niin ole hyvä
Nyt vaan kirjoitti:
Miten aiot lomailla ja miten pitkä loma sinulla on kun olet kouluja käynyt.
Teen vuodessa keskimäärin kaksi etelänmatkaa ja yhden kotimaan lomamatkan. Maksan matkat omasta työstäni saaduilla tuloilla, joista olen suorittanut asianmukaiset verot. Minulla on siis hyvä omatunto. Valitettavasti jobbareilla ei ole.
- autoliikkeiden
Tajua nyt se yksinkertainen asia, kun puhut kunnon kansalaisista. Miksi ostatte jobbarilta ja autoliikkeet ei pärjää. Ostakaa kunnon kansalaiset vain ja ainoastaa autot autokaupasta. Miksi kannatte rahanne jobbarille, ja jahtaatte verojen perässä. Aivan totta kun se oma etu meneekin verojen edelle siinä kohdassa, kun saa itse halvemmalla.
Lainaus: Jobbarit aiheuttavat jatkuvilla törkeillä veropetoksillaan sen, että tunnollisten kansalaisten pitää maksaa suhteellisesti enemmän veroja, ja monet yrittäjät ja heidän työntekijänsä joutuvat kortistoon.
KYSYMYS: Mistä se jobbari saa sen rahan josta hänen pitäisi maksaa verot.
VASTAUS: Niiltä sinun nimeämiltä "kunnon" kansalaisilta joiden oma ote lipsuu. Tehän siinä väärin teette kun ostatte pimeesti.
Jos jobbarit tekee keskenään kaupaa siinä pyörii vain ja ainoastaan pimeä raha, eikä varmasti vääristä kilpailua. Kilpailun vääristää se kun veronmaksaja kantaa rahansa jobbrille eikä autokauppaan, halvemman oston toivossa.
Katsokaa nyt vaan verojen perässä vinkujat peiliin. Vika löytyykin itsestänne.
Toinen esimerkki vielä
Lainaus: jobbarit saattavat rehelliset yrittäjät vaikeaan kilpailutilanteeseen.
Vastaus: Te itse järjestätte rehellisille yrittäjille vaikean kilpailutilanteen kantamalla rahanne jobbarille tai käytätte itse pimeetä työmiestä saunaremonttinne tekemiseen, että saatte etua itsellenne.
Taas unohtuu koko veronmaksu ja teette sen vielä ihan tietoisesti. Käyttäkää yritystä joka tilittää verot saunaremontista ja työpaikat säilyy.
Turha taas syyttää toisia, esim pimeitä työmiehiä. Pimeitä työmiehiä ei ole jos niillä ei kunnon kansalainen teetä töitä.
Yrittäjä maksaa työntekijöilleen palkan, jonka työntekiä itse kantaa pimeille markkinoille. Hetkeä myöhemmin ihmettelee kun itse joutuu kortistoon miksi ne työt nyt loppuivat. Työt ei loppuneet vaan ne siirtyi vaan eri markkinoille. Työntekiä pitää siirtyä perässä pimeisiintöihin, itse suosimiinsa paikkoihin.
Itse ainakin siirryn sinne mihin entiset työntekijänikin halusivat palkkansa käyttää, eli pimeille markkinoille samoihin hommiin. Kaikki ostettiin ja teetettiin pimeesti halvalla, nyt ollaan kortistossa eikä kuitenkaan kauhean tyytyväisenoloisia palkkatoristuksia hakiessaan. Että näin.On todellakin pelkkä kupla ja myytti, että valheellisesti yksityisinä myyjinä esiintyviltä rikollisilta jobbareilta muka saisi autot halvemmalla kuin muualta. Tälläkin palstalla on kerrottu asiasta vaikka kuinka monta esimerkkiä.
Kun jobbari mainostaa romuttamotavaraa olevaa autoaan väärillä kuvilla hyväkuntoisena ja vuoden tai jopa kaksi todellista uudempana, niin tottakai se vaikuttaa netissä hyvältä. Kun paikanpäällä ilmoittajan suomalaisesta keksitystä nimestä huolimatta ostajaa odottaakin vähemmistön edustaja tai joku muu epämääräinen hamppari, niin sitten alkaa selitysten tulva.
Jobbari väittää, että ilmoituksen autosta on jättänyt "joku kaveri", ja siksi mikään ilmoituksen tiedoista ei pidä paikkaansa. Jobbari lupaa toimittaa myöhemmin autoon ihan kaiken mitä ostaja haluaa, mutta ehtona on se, että auto maksetaan heti kokonaan. Tämän jälkeen jobbari juoksee lujaa karkuun ja heittää salaisen prepaidinsa sim-kortin roskiin ja aloittaa uuden huijauksen seuraavalla autolla ja toisella prepaidilla. - jobbarin kestitys
autoliikkeiden kirjoitti:
On todellakin pelkkä kupla ja myytti, että valheellisesti yksityisinä myyjinä esiintyviltä rikollisilta jobbareilta muka saisi autot halvemmalla kuin muualta. Tälläkin palstalla on kerrottu asiasta vaikka kuinka monta esimerkkiä.
Kun jobbari mainostaa romuttamotavaraa olevaa autoaan väärillä kuvilla hyväkuntoisena ja vuoden tai jopa kaksi todellista uudempana, niin tottakai se vaikuttaa netissä hyvältä. Kun paikanpäällä ilmoittajan suomalaisesta keksitystä nimestä huolimatta ostajaa odottaakin vähemmistön edustaja tai joku muu epämääräinen hamppari, niin sitten alkaa selitysten tulva.
Jobbari väittää, että ilmoituksen autosta on jättänyt "joku kaveri", ja siksi mikään ilmoituksen tiedoista ei pidä paikkaansa. Jobbari lupaa toimittaa myöhemmin autoon ihan kaiken mitä ostaja haluaa, mutta ehtona on se, että auto maksetaan heti kokonaan. Tämän jälkeen jobbari juoksee lujaa karkuun ja heittää salaisen prepaidinsa sim-kortin roskiin ja aloittaa uuden huijauksen seuraavalla autolla ja toisella prepaidilla.Lainaus:
On todellakin pelkkä kupla ja myytti, että valheellisesti yksityisinä myyjinä esiintyviltä rikollisilta jobbareilta muka saisi autot halvemmalla kuin muualta. Tälläkin palstalla on kerrottu asiasta vaikka kuinka monta esimerkkiä.
Kuka ostaa autoja jobbarilta, jos liikkeet myy autot kunnon kansalaisille ja vielä antaa takuun.
Oletteko vielä ääliöitäkin.
Mistä jobbari saa sen rahansa josta häne pitäisi maksaa verot.? Ei sillä ole sitten mitään hoitamattomia velvoitteita jos ei jobbari edes myy mitään. Miksi vingutte..?
Peruspäivärahsta on verot maksettu. - Googlella löytyy
Lainaus:
Kuka ostaa autoja jobbarilta, jos liikkeet myy autot kunnon kansalaisille ja vielä antaa takuun.
Oletteko vielä ääliöitäkin.
Mistä jobbari saa sen rahansa josta häne pitäisi maksaa verot.? Ei sillä ole sitten mitään hoitamattomia velvoitteita jos ei jobbari edes myy mitään. Miksi vingutte..?
Peruspäivärahsta on verot maksettu.Moni ihminen ostaa auton vain muutaman kerran elämässään. Tavallinen tallaaja ei osaa edes kuvitella, että jobbareiden kaltaisia taparikollisia on niin paljon autoja kauppaamassa. Onneksi monet osaavat kuitenkin googlettaa kiinnostustensa kohteita, ja silloin tämän palstan kirjoitukset saattavat osua silmiin. Näin toivottavasti pelastuu mahdollisimman monta jobbareiden pahaa-aavistamatonta uhria.
- jobbarin kestitys
Googlella löytyy kirjoitti:
Moni ihminen ostaa auton vain muutaman kerran elämässään. Tavallinen tallaaja ei osaa edes kuvitella, että jobbareiden kaltaisia taparikollisia on niin paljon autoja kauppaamassa. Onneksi monet osaavat kuitenkin googlettaa kiinnostustensa kohteita, ja silloin tämän palstan kirjoitukset saattavat osua silmiin. Näin toivottavasti pelastuu mahdollisimman monta jobbareiden pahaa-aavistamatonta uhria.
Tuosta asiasta olen samaa mieltä, että rikollisuus saatava pois autokaupasta. Väärillä tiedoilla harhaanjohtavasti, petetään ostajaa, valehdellaan, vaihdetaan puhelinnumeroa ja jne..
Mutta se ei tee ihmisestä rikollista jos muutaman auton myy, eikä niistä tilitä mitään veroja. Voitosta täällä yrittäjätkin veronsa maksavat, jos ei tule voittoa ei myöskään mene veroja.
Voisin vaikka väittää, olen ollut yrittäjänä n. 20 vuotta, Jos nyt alkaisin myymään tuollaisia jobbariraatoja joita nyt nuo peruspäiväraha äijät myyvät. Väitän, että kahteen ensimmäiseen vuoteen ei tarvitsisi maksaa mitään voittoveroja koska ostot ja muut menot olisi vastaavastai vähennyskelpoisia. Muutaman auton ostaisin myyntivarastoon, niin ennen kuin niiden ostohinta olisi katettu myyntivoitoilla niin aikaa olisi kulunut todella kauan. Kaikki autojen hakemiset, esittelyt, pesut, sähköt, nesteet, mainokset, jne.. olisivat myyntivoitosta vähennettäviä menoja niin mahtaisiko niistä koskaan jäädä verotettavaa tuloa?
Ihmettelenkin sitä miksi jobbarin pitäisi maksaa jotain veroa, kun ei veronmaksua kyseisistä lintoista tulisi muutenkaan, vaikka noudatettaisiin ihan kaikkia sääntöjä kirjainmellisesti.
Jokainen joka kadehtii jobbaria, niin eikö voisi hakea itselleen toiminimen ja kokeilla miten vahva särvin leivänpäällä on, vai onko pelkkä ylähuuli myymällä vanhoja autoja. Yrittäjänä jos itsensä autokaupalla elättää niin saa olla kyllä melkoinen taituri, kuinka moni sitä on koittanut ja todella huonolla menestyksellä. Yksistään jo suuri pääoma tuo oman menoeränsä kyseiseen touhuun.
Huijarit ovat asia erikseen, kun ne jotka myyvät parikymmentä linttaa vuodessa eikä maksa niistä voitto veroja. Sitä paitsi jobbarit hakevat niitä romuja vielä autoliikkeista jossa ne menevät kyllä kirjanpitoon ihan myyntinä, ainakin isommissa liikkeisä ihan normaalisti. Ainoa ettei jobbari saa ostohintaa vähennettyä, niin kuin yrittäjänä saisi. - Ei vapaamatkustajia
Tuosta asiasta olen samaa mieltä, että rikollisuus saatava pois autokaupasta. Väärillä tiedoilla harhaanjohtavasti, petetään ostajaa, valehdellaan, vaihdetaan puhelinnumeroa ja jne..
Mutta se ei tee ihmisestä rikollista jos muutaman auton myy, eikä niistä tilitä mitään veroja. Voitosta täällä yrittäjätkin veronsa maksavat, jos ei tule voittoa ei myöskään mene veroja.
Voisin vaikka väittää, olen ollut yrittäjänä n. 20 vuotta, Jos nyt alkaisin myymään tuollaisia jobbariraatoja joita nyt nuo peruspäiväraha äijät myyvät. Väitän, että kahteen ensimmäiseen vuoteen ei tarvitsisi maksaa mitään voittoveroja koska ostot ja muut menot olisi vastaavastai vähennyskelpoisia. Muutaman auton ostaisin myyntivarastoon, niin ennen kuin niiden ostohinta olisi katettu myyntivoitoilla niin aikaa olisi kulunut todella kauan. Kaikki autojen hakemiset, esittelyt, pesut, sähköt, nesteet, mainokset, jne.. olisivat myyntivoitosta vähennettäviä menoja niin mahtaisiko niistä koskaan jäädä verotettavaa tuloa?
Ihmettelenkin sitä miksi jobbarin pitäisi maksaa jotain veroa, kun ei veronmaksua kyseisistä lintoista tulisi muutenkaan, vaikka noudatettaisiin ihan kaikkia sääntöjä kirjainmellisesti.
Jokainen joka kadehtii jobbaria, niin eikö voisi hakea itselleen toiminimen ja kokeilla miten vahva särvin leivänpäällä on, vai onko pelkkä ylähuuli myymällä vanhoja autoja. Yrittäjänä jos itsensä autokaupalla elättää niin saa olla kyllä melkoinen taituri, kuinka moni sitä on koittanut ja todella huonolla menestyksellä. Yksistään jo suuri pääoma tuo oman menoeränsä kyseiseen touhuun.
Huijarit ovat asia erikseen, kun ne jotka myyvät parikymmentä linttaa vuodessa eikä maksa niistä voitto veroja. Sitä paitsi jobbarit hakevat niitä romuja vielä autoliikkeista jossa ne menevät kyllä kirjanpitoon ihan myyntinä, ainakin isommissa liikkeisä ihan normaalisti. Ainoa ettei jobbari saa ostohintaa vähennettyä, niin kuin yrittäjänä saisi.On epäoikeudenmukaista niitä kohtaan, jotka toimivat lain edellyttämällä tavalla, että samoilla markkinoilla autoja myyvät ammattimaisesti sellaiset henkilöt, jotka eivät maksa mitään ilmoittelustaan, eivätkä myöskään veroja myyntivoitoistaan. Jobbarit eivät tee autoilleen minkäänlaisia korjauksia, jos auto vain kulkee eteenpäin.
Jobbareilla ei käytännössä ole mitään kuluja, vaan kaikki voitot tulevat puhtaana käteen. Jos ei ole toimitiloja, ei ilmoitusmaksuja, ei työntekijöitä jne., niin mistä ne jobbarin kulut muodostuvat? Jobbarilla on tavallisesti yksi tai kaksi autoa kerrallaan, ja niissä ei useinkaan yhtä aikaa kovin montaa satasta tai tuhatta euroa ole kiinni.
Miksi lakeja on olemassa, jos osan ihmisistä ei tarvitsisi niitä noudattaa? Mikä oikeus jobbareilla olisi laistaa kaikista niistä velvotteista, jotka rehelliset ihmiset hoitavat. - Oikeinkirjoitus
Jos luulet tietäväsi, että joku toinen olisi joskus 1900-luvulla toiminut väärin, niin se ei tee sinun tämänhetkisistä törkeistä veropetoksistasi ja muista huijauksistasi oikeutettuja.
Menisit opiskelemaan ja hankkimaan edes välttävän kirjoitustaidon, ja lopettaisit rikollisen elämäsi. - jobbarin kestitys
Ei vapaamatkustajia kirjoitti:
On epäoikeudenmukaista niitä kohtaan, jotka toimivat lain edellyttämällä tavalla, että samoilla markkinoilla autoja myyvät ammattimaisesti sellaiset henkilöt, jotka eivät maksa mitään ilmoittelustaan, eivätkä myöskään veroja myyntivoitoistaan. Jobbarit eivät tee autoilleen minkäänlaisia korjauksia, jos auto vain kulkee eteenpäin.
Jobbareilla ei käytännössä ole mitään kuluja, vaan kaikki voitot tulevat puhtaana käteen. Jos ei ole toimitiloja, ei ilmoitusmaksuja, ei työntekijöitä jne., niin mistä ne jobbarin kulut muodostuvat? Jobbarilla on tavallisesti yksi tai kaksi autoa kerrallaan, ja niissä ei useinkaan yhtä aikaa kovin montaa satasta tai tuhatta euroa ole kiinni.
Miksi lakeja on olemassa, jos osan ihmisistä ei tarvitsisi niitä noudattaa? Mikä oikeus jobbareilla olisi laistaa kaikista niistä velvotteista, jotka rehelliset ihmiset hoitavat.Miksi autoliikkeet myyvät huonommat autot jobbareille ja järjestävät näin itse itselleen turhan kilpailijan, huolehtikoon autoliikkeet myös osaltaan siitä ettei pudota hintaa niin alas, että siitä jää sauma jobbarille. Puhut samoista markkinoista autoliikkeiden kanssa, vääristävät kilpailua? Mielestäni ei voida puhua missään tapauksessa samoista markkinoista tai paremminkin asiakasryhmästä.
Onko autoliikeiden pitäjillä sittenkin jäänyt koulut jobbarin alapuolelle, koska jobbri haistaa bisneksen jota autoliike ei käsitä itse estää pitämällä hinta jobbarihintojen tasolla, eikä myy niitä romuja muutamalla satasella jobbarille. Myisivät itse ja ottaisivat sen suuren "tilin" jota kadehtii myös kaupalle. Jobbari ei pysty autoa ostamaan esim. kyylältä koska hinta on enemmän mitä uusi auto maksaa. Vaikka jobbari ostaisi autot yksityisiltä tai kyylältä, niin sillä myynnillä ei ole jatkumaa koska yksityinen pyytää autosta enemmän millä jobbarin pitäisi auto myydä, jos meinaa yleensä saada myytyä.
Autoliikkeiden kannattaisi ehkä myös miettiä sitä, että ketä ne romut niille jobbareille hommaa/ myy ja minkä takia. Olisiko taas vaan kaiken takana helpompi raha, sitten aletaan vinkua kun jobbari vääristää kilpailun jättämällä yhteiskunalliset velvoitteet hoitamatta.
Autoliikkeiden pitäjien mielestä, jobbarin pitäisi kaupata heidän jätteet omia hintojaan kalliimmalla ilman toimitiloja suoraan puutarhasta, jotta kilpailu ei kravatti pellen mielestä vääristyisi. Vaikka kravatti pelle itse myy jobbarille saadakseen romut pois helposti käsistään.
Sitten vielä jobbarit huijaa, autoliike ei huijaa.
Eikö se ole asiakkaan huijaamista, jos hyvitetään vanhasta autosta 3000 eur ja myydään kyseinen auto 500 eur jobbarille minkä autoliikkeen asiakas maksaa vielä oiken korkojen kanssa rahoitusyhtiölle. Kyseessä on vaan silloin oma laillistettu huijaus, jota ei haluta edes käsittää. Käytetään vaan sanaa asiakkaan parhaaksi järjestetty kampanja.
Jobbarin kaupoissa asiakas vaan menettää omat rahansa.
Autoliikkeen kaupoissa asiakas menettää omat rahansa / luottotietonsa sekä auto haetaan pois ja pääsee ulosottomiehen kaveriksi vielä moneksi vuodeksi.
Autoliike on se joka ihmisen kuseen laittaa, myymällä ilman rahaa velaksi kalliimman auton johon asiakkaan tulot riittävät ja myyjä tekee sen vielä ihan hyvällä omalla tunnolla kunhan vaan asiakkaalle rahoituksen jostakin saa hommattua ilman mitään vastuuta.
Jobbari myy auton vaan rahaa vastaan, eikä loppuikäistä velkaantumista pääse tapahtumaan.
Koittakaa nyt kyylät ja muut syyllistäjät avata sitä nahkaa silmän päältä.
Vielä loppuun. Olen siis itse pitkäaikainen yrittäjä, mutta syytän itseäni ja omia kilpailijoitani siitä miksi ollaan tilanteessa jossa nyt ollaan, eli työntekijät laitettu kortistoon. Vittu, itse olemme hintamme polkeneet ei ketään muu, harmaatalous on osana mutta ei määrää markkinoita alallani. Autokaupassa sama juttu, autojobbarit ei pysty vaikutamaan autojen hintoihin. Autoliikkeet ovat määrääviä ja ihan itse kilpailevat hinnat liian alas ja sitten syyttää jobbareita, kun eivät maksa veroja.
Hienoa on vain havaita miten vahvoja te jobbarit olette kun pystytte vaikuttamaan koko maan hintatasoon. Itse tunkionvartia vielä asian kehtaa myöntää.(autokaupat) - jobbari+vero
Tunnusmerkki kirjoitti:
Älä vääristä asioita
- toisten rikoksista
Miksi autoliikkeet myyvät huonommat autot jobbareille ja järjestävät näin itse itselleen turhan kilpailijan, huolehtikoon autoliikkeet myös osaltaan siitä ettei pudota hintaa niin alas, että siitä jää sauma jobbarille. Puhut samoista markkinoista autoliikkeiden kanssa, vääristävät kilpailua? Mielestäni ei voida puhua missään tapauksessa samoista markkinoista tai paremminkin asiakasryhmästä.
Onko autoliikeiden pitäjillä sittenkin jäänyt koulut jobbarin alapuolelle, koska jobbri haistaa bisneksen jota autoliike ei käsitä itse estää pitämällä hinta jobbarihintojen tasolla, eikä myy niitä romuja muutamalla satasella jobbarille. Myisivät itse ja ottaisivat sen suuren "tilin" jota kadehtii myös kaupalle. Jobbari ei pysty autoa ostamaan esim. kyylältä koska hinta on enemmän mitä uusi auto maksaa. Vaikka jobbari ostaisi autot yksityisiltä tai kyylältä, niin sillä myynnillä ei ole jatkumaa koska yksityinen pyytää autosta enemmän millä jobbarin pitäisi auto myydä, jos meinaa yleensä saada myytyä.
Autoliikkeiden kannattaisi ehkä myös miettiä sitä, että ketä ne romut niille jobbareille hommaa/ myy ja minkä takia. Olisiko taas vaan kaiken takana helpompi raha, sitten aletaan vinkua kun jobbari vääristää kilpailun jättämällä yhteiskunalliset velvoitteet hoitamatta.
Autoliikkeiden pitäjien mielestä, jobbarin pitäisi kaupata heidän jätteet omia hintojaan kalliimmalla ilman toimitiloja suoraan puutarhasta, jotta kilpailu ei kravatti pellen mielestä vääristyisi. Vaikka kravatti pelle itse myy jobbarille saadakseen romut pois helposti käsistään.
Sitten vielä jobbarit huijaa, autoliike ei huijaa.
Eikö se ole asiakkaan huijaamista, jos hyvitetään vanhasta autosta 3000 eur ja myydään kyseinen auto 500 eur jobbarille minkä autoliikkeen asiakas maksaa vielä oiken korkojen kanssa rahoitusyhtiölle. Kyseessä on vaan silloin oma laillistettu huijaus, jota ei haluta edes käsittää. Käytetään vaan sanaa asiakkaan parhaaksi järjestetty kampanja.
Jobbarin kaupoissa asiakas vaan menettää omat rahansa.
Autoliikkeen kaupoissa asiakas menettää omat rahansa / luottotietonsa sekä auto haetaan pois ja pääsee ulosottomiehen kaveriksi vielä moneksi vuodeksi.
Autoliike on se joka ihmisen kuseen laittaa, myymällä ilman rahaa velaksi kalliimman auton johon asiakkaan tulot riittävät ja myyjä tekee sen vielä ihan hyvällä omalla tunnolla kunhan vaan asiakkaalle rahoituksen jostakin saa hommattua ilman mitään vastuuta.
Jobbari myy auton vaan rahaa vastaan, eikä loppuikäistä velkaantumista pääse tapahtumaan.
Koittakaa nyt kyylät ja muut syyllistäjät avata sitä nahkaa silmän päältä.
Vielä loppuun. Olen siis itse pitkäaikainen yrittäjä, mutta syytän itseäni ja omia kilpailijoitani siitä miksi ollaan tilanteessa jossa nyt ollaan, eli työntekijät laitettu kortistoon. Vittu, itse olemme hintamme polkeneet ei ketään muu, harmaatalous on osana mutta ei määrää markkinoita alallani. Autokaupassa sama juttu, autojobbarit ei pysty vaikutamaan autojen hintoihin. Autoliikkeet ovat määrääviä ja ihan itse kilpailevat hinnat liian alas ja sitten syyttää jobbareita, kun eivät maksa veroja.
Hienoa on vain havaita miten vahvoja te jobbarit olette kun pystytte vaikuttamaan koko maan hintatasoon. Itse tunkionvartia vielä asian kehtaa myöntää.(autokaupat)Kirjoitat ikäänkuin jobbarien tekemät rikokset olisivat autoliikkeiden syytä. Väitteessäsi ei tietenkään ole mitään järkeä. Hyvin monet isotkin liikkeet myyvät nykyisin itse myös halvat autonsa, joten jobbarien tilanne muuttuu koko ajan tukalammaksi monelta eri suunnalta.
Jobbarien rikollista toimintaa ei voida puolustaella millään kestävillä perusteilla. Se, että on mahdollisuus tehdä rikoksia, ei tee rikoksista hyväksyttäviä. Jos lain noudattaminen on jobbareille ylivoimaisen vaikeaa, niin jobbarit pitää laittaa tarpeeksi pitkäksi aikaa telkien taakse miettimään sitä, mikä on oikein ja mikä väärin. - jobbari35
toisten rikoksista kirjoitti:
Kirjoitat ikäänkuin jobbarien tekemät rikokset olisivat autoliikkeiden syytä. Väitteessäsi ei tietenkään ole mitään järkeä. Hyvin monet isotkin liikkeet myyvät nykyisin itse myös halvat autonsa, joten jobbarien tilanne muuttuu koko ajan tukalammaksi monelta eri suunnalta.
Jobbarien rikollista toimintaa ei voida puolustaella millään kestävillä perusteilla. Se, että on mahdollisuus tehdä rikoksia, ei tee rikoksista hyväksyttäviä. Jos lain noudattaminen on jobbareille ylivoimaisen vaikeaa, niin jobbarit pitää laittaa tarpeeksi pitkäksi aikaa telkien taakse miettimään sitä, mikä on oikein ja mikä väärin.Tehän siinä syllistätte autojobbarit, kun jobbarit eivät maksa veroja ja autokaupat kaatuu.. kun jobbarit ei maksa veroja. Miten vittu se vaikuttaa autokauppojen pystyssäpysymiseen, jos se vaikuttaa niin miksi myytte autot jobbareille puoli ilmaiseksi. Myykää itse paskanne, älkää huolehtiko toisten veronmaksusta vaan huolehtikaa omasta. Siinäkin on monella autoliikkeellä riittävä huolenaihe. Sitten ku autokaupoilla on omat jauhot kokkareettomia, niin alkakaa vasta sitten etsimään kokkareita toisten pusseista.
Vähän sama peli kun käskisi lapsen rikkomaan naapurin ikkunan ja antaisi selkään kun lapsi sen rikkoo.
Eli ensin myy jobbarille ongelmat ja alkaa kannella verottajalle kun ei itse pärjää. - Siksi tuomiolle
jobbari35 kirjoitti:
Tehän siinä syllistätte autojobbarit, kun jobbarit eivät maksa veroja ja autokaupat kaatuu.. kun jobbarit ei maksa veroja. Miten vittu se vaikuttaa autokauppojen pystyssäpysymiseen, jos se vaikuttaa niin miksi myytte autot jobbareille puoli ilmaiseksi. Myykää itse paskanne, älkää huolehtiko toisten veronmaksusta vaan huolehtikaa omasta. Siinäkin on monella autoliikkeellä riittävä huolenaihe. Sitten ku autokaupoilla on omat jauhot kokkareettomia, niin alkakaa vasta sitten etsimään kokkareita toisten pusseista.
Vähän sama peli kun käskisi lapsen rikkomaan naapurin ikkunan ja antaisi selkään kun lapsi sen rikkoo.
Eli ensin myy jobbarille ongelmat ja alkaa kannella verottajalle kun ei itse pärjää.Jobbarin järjenjuoksuun ei tunnu mahtuvan se ajatus, että jobbarit halutaan pois markkinoilta pääasiassa siksi, että jobbarit syyllistyvät jatkuviin rikoksiin. Jättämällä verot maksamatta, jobbarit aiheuttavat rehellisille ihmisille suhteellisesti suuremman verotaakan.
Se, että jobbarit myös ilmoittelevat ilmaiseksi esiintyen petollisesti yksityisinä myyjinä, aiheuttaa sen, että ilmoittelustaan täyden hinnan maksavat yrittäjät joutuvat lisäämään hintohinsa ilmoittelusta aiheutuvat kulut. Jobbarit eivät myöskään vastaa autojensa kunnosta, ja siksikin vastuunsa hoitavien yrittäjien kulurakenne on suurempi.
Jos jobbarien edustamaa loiselämistä suosittaisiin tai katsottaisiin läpi sormien, niin kohta Suomessa ei olisi enää montaakaan velvoitteensa lain mukaan hoitavaa ihmistä. Siksi jobbarit pitää saada mahdollisimman nopeasti sinne, minne kaikki rikolliset kuuluvat. - JA,
Siksi tuomiolle kirjoitti:
Jobbarin järjenjuoksuun ei tunnu mahtuvan se ajatus, että jobbarit halutaan pois markkinoilta pääasiassa siksi, että jobbarit syyllistyvät jatkuviin rikoksiin. Jättämällä verot maksamatta, jobbarit aiheuttavat rehellisille ihmisille suhteellisesti suuremman verotaakan.
Se, että jobbarit myös ilmoittelevat ilmaiseksi esiintyen petollisesti yksityisinä myyjinä, aiheuttaa sen, että ilmoittelustaan täyden hinnan maksavat yrittäjät joutuvat lisäämään hintohinsa ilmoittelusta aiheutuvat kulut. Jobbarit eivät myöskään vastaa autojensa kunnosta, ja siksikin vastuunsa hoitavien yrittäjien kulurakenne on suurempi.
Jos jobbarien edustamaa loiselämistä suosittaisiin tai katsottaisiin läpi sormien, niin kohta Suomessa ei olisi enää montaakaan velvoitteensa lain mukaan hoitavaa ihmistä. Siksi jobbarit pitää saada mahdollisimman nopeasti sinne, minne kaikki rikolliset kuuluvat.Myydään ja sille et voi mitään kopioi taas vanha vitsi.
- ilmoituksia
JA, kirjoitti:
Myydään ja sille et voi mitään kopioi taas vanha vitsi.
Kuten täällä olevista keskusteluistakin voidaan havaita, Nettiauto on poistanut lyhyessä ajassa jo satoja jobbarien ilmoituksia ja mitätöinyt jobbarien tunnukset. Jobbareiden on koko ajan entistä vaikeampaa huijata verottajaa autojen ostajia.
- uudet,
ilmoituksia kirjoitti:
Kuten täällä olevista keskusteluistakin voidaan havaita, Nettiauto on poistanut lyhyessä ajassa jo satoja jobbarien ilmoituksia ja mitätöinyt jobbarien tunnukset. Jobbareiden on koko ajan entistä vaikeampaa huijata verottajaa autojen ostajia.
Konstit tänään laitettu nettiautoon taas uutta ilmoitusta ja toimii
koita saada pois heh heh hee. - Tarkastus käynnissä
uudet, kirjoitti:
Konstit tänään laitettu nettiautoon taas uutta ilmoitusta ja toimii
koita saada pois heh heh hee.Moni jobbari on joutunut laittamaan samat romunsa Nettiautoon jo vaikka kuinka monella eri salanimellä ja salaisella prepaidilla, mutta aina ilmoitukset poistetaan.
Jobbari salanimillä Leo Lehto, Leka Lund, Meri Elomaa, Tero Erlund jne.
(046-6415697, 0408165303 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8892702
Jobbari salanimillä Reetta Salminen, Timo Timonen, Jesse Taavitsainen jne.
(046-5702010, 046-6182957, 040-8173537, 040-7555370 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8942694
Jobbari salanimillä Markku Mäki, Jarkko Niemi, Tuomas Pihlajaniemi, Arto Lehtimäki, Heikki Salo jne.
(046-6190191, 050-32456711, 045-3270733 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8864234
Jobbari salanimillä Robin Ron, Aksel Lomp, Marko Poolo jne.
(050-5550713, 046-6131674 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8917688
Täällä on kerrottu kymmenistä muistakin vastaavista tapauksista. - 8
Tarkastus käynnissä kirjoitti:
Moni jobbari on joutunut laittamaan samat romunsa Nettiautoon jo vaikka kuinka monella eri salanimellä ja salaisella prepaidilla, mutta aina ilmoitukset poistetaan.
Jobbari salanimillä Leo Lehto, Leka Lund, Meri Elomaa, Tero Erlund jne.
(046-6415697, 0408165303 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8892702
Jobbari salanimillä Reetta Salminen, Timo Timonen, Jesse Taavitsainen jne.
(046-5702010, 046-6182957, 040-8173537, 040-7555370 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8942694
Jobbari salanimillä Markku Mäki, Jarkko Niemi, Tuomas Pihlajaniemi, Arto Lehtimäki, Heikki Salo jne.
(046-6190191, 050-32456711, 045-3270733 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8864234
Jobbari salanimillä Robin Ron, Aksel Lomp, Marko Poolo jne.
(050-5550713, 046-6131674 jne.)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8917688
Täällä on kerrottu kymmenistä muistakin vastaavista tapauksista.HOMO
- Jobbarin kestitys
Siksi tuomiolle kirjoitti:
Jobbarin järjenjuoksuun ei tunnu mahtuvan se ajatus, että jobbarit halutaan pois markkinoilta pääasiassa siksi, että jobbarit syyllistyvät jatkuviin rikoksiin. Jättämällä verot maksamatta, jobbarit aiheuttavat rehellisille ihmisille suhteellisesti suuremman verotaakan.
Jos jobbarien edustamaa loiselämistä suosittaisiin tai katsottaisiin läpi sormien, niin kohta Suomessa ei olisi enää montaakaan velvoitteensa lain mukaan hoitavaa ihmistä. Siksi jobbarit pitää saada mahdollisimman nopeasti sinne, minne kaikki rikolliset kuuluvat.Lukekaa nyt tuon järkipankin oivallus.
--->Jobbarin järjenjuoksuun ei tunnu mahtuvan se ajatus, että jobbarit halutaan pois markkinoilta pääasiassa siksi, että jobbarit syyllistyvät jatkuviin rikoksiin. Jättämällä verot maksamatta, jobbarit aiheuttavat rehellisille ihmisille suhteellisesti suuremman verotaakan. - huomattavasti
Jobbarin kestitys kirjoitti:
Lukekaa nyt tuon järkipankin oivallus.
--->Jobbarin järjenjuoksuun ei tunnu mahtuvan se ajatus, että jobbarit halutaan pois markkinoilta pääasiassa siksi, että jobbarit syyllistyvät jatkuviin rikoksiin. Jättämällä verot maksamatta, jobbarit aiheuttavat rehellisille ihmisille suhteellisesti suuremman verotaakan.Olet pahasti ajastasi jäljessä, jos kuvittelet, että jobbareille myynti olisi autoliikkeille jotenkin tärkeää. Nykyään jopa merkkiliikkeet myyvät yhä enenevässä määrin halvat autonsa itse suoraan kuluttajille.
Toinen merkittävä kanava on Autohuuto, jossa isommat liikkeet myyvät halpoja autoja pienemmille autoliikkeille. Sitäkin kautta kulkee tuhansia autoja vuodessa. Jobbareille jää nykyisin enää tähteet, ja sen kyllä huomaa jobbareiden romuja silmäillessä.
Liikkeille on periaatteessa ihan sama, että myyvätkö ne jäteautonsa jobbareille vai romuttamoon. Suosittelen ehdottomasti, että jatkossa aletaan suosimaan romuttamoja. - jobbarin kestitys
huomattavasti kirjoitti:
Olet pahasti ajastasi jäljessä, jos kuvittelet, että jobbareille myynti olisi autoliikkeille jotenkin tärkeää. Nykyään jopa merkkiliikkeet myyvät yhä enenevässä määrin halvat autonsa itse suoraan kuluttajille.
Toinen merkittävä kanava on Autohuuto, jossa isommat liikkeet myyvät halpoja autoja pienemmille autoliikkeille. Sitäkin kautta kulkee tuhansia autoja vuodessa. Jobbareille jää nykyisin enää tähteet, ja sen kyllä huomaa jobbareiden romuja silmäillessä.
Liikkeille on periaatteessa ihan sama, että myyvätkö ne jäteautonsa jobbareille vai romuttamoon. Suosittelen ehdottomasti, että jatkossa aletaan suosimaan romuttamoja.Liikkeille on periaatteessa ihan sama, että myyvätkö ne jäteautonsa jobbareille vai romuttamoon.
Eipä se nyt ihan sama tunnu olevan, kun itse kaadutte kun jobbarit ei maksa veroja. Näin ainakin olette antaneet asian ymmärtää. - ole myynnissä
Liikkeille on periaatteessa ihan sama, että myyvätkö ne jäteautonsa jobbareille vai romuttamoon.
Eipä se nyt ihan sama tunnu olevan, kun itse kaadutte kun jobbarit ei maksa veroja. Näin ainakin olette antaneet asian ymmärtää.Silloin jobbarit eivät kauppaa niitä mittarit ruuvattuina, todellista uudempina, väärillä kuvilla ja muutenkin virheellisillä tiedoilla. Ne eivät siis kilpaile sellaisten autojen kanssa, jotka oikeasti vastaavat jobbareiden kuvausta autoistaan.
- jabbarin kestitys
ole myynnissä kirjoitti:
Silloin jobbarit eivät kauppaa niitä mittarit ruuvattuina, todellista uudempina, väärillä kuvilla ja muutenkin virheellisillä tiedoilla. Ne eivät siis kilpaile sellaisten autojen kanssa, jotka oikeasti vastaavat jobbareiden kuvausta autoistaan.
Kyllä nuo autonromut tulee pysymään painajaisunissasi vielä pitkään, olet sen verran järkyttnyt vieläkin siitä, kun eräs jobbari jätti verot maksamatta ja sinun autoliikkeesi oli lähellä kaatua. Tukevat on eväät sinunkin liiketoiminnassasi, ja ymmärrän hyvin huolesi jobbarin vaivaisista vero euroista. Koska ei ole sinulla rahaa, niin sitä ei saa olla muillakaan.
Kilpailun väärityminen on vakava asia, jos se noin vahvasti vaikuttaa.
Pakko mennä nukkumaan jahtaa sinä vielä hetki jobbareita, ne alkavat kohta liikkua. - pimeän työn takia
jabbarin kestitys kirjoitti:
Kyllä nuo autonromut tulee pysymään painajaisunissasi vielä pitkään, olet sen verran järkyttnyt vieläkin siitä, kun eräs jobbari jätti verot maksamatta ja sinun autoliikkeesi oli lähellä kaatua. Tukevat on eväät sinunkin liiketoiminnassasi, ja ymmärrän hyvin huolesi jobbarin vaivaisista vero euroista. Koska ei ole sinulla rahaa, niin sitä ei saa olla muillakaan.
Kilpailun väärityminen on vakava asia, jos se noin vahvasti vaikuttaa.
Pakko mennä nukkumaan jahtaa sinä vielä hetki jobbareita, ne alkavat kohta liikkua.Pimeä kauppa aiheuttaa julkiselle taloudelle joka vuosi satojen miljoonien eurojen vahingot. Sen verran enemmän me rehelliset veronmaksajat joudumme maksamaan veroja, koska nuo yhteiskunnan loiset haluavat vain nauttia palveluista ilmaiseksi, mutta eivät suostu maksamaan veroja tuloistaan.
- jobbarin kestitys
pimeän työn takia kirjoitti:
Pimeä kauppa aiheuttaa julkiselle taloudelle joka vuosi satojen miljoonien eurojen vahingot. Sen verran enemmän me rehelliset veronmaksajat joudumme maksamaan veroja, koska nuo yhteiskunnan loiset haluavat vain nauttia palveluista ilmaiseksi, mutta eivät suostu maksamaan veroja tuloistaan.
Itse veronmaksaja haluaa maksaa ylimääräistä veroa, koska ostavat autoja -ja muita palveluja pimeiltä markkinoilta. Kaikki minkä saa halvemmalla, ostetaan ilman kuittia. Mielestäni työssäkäyvä kansa on erittäin tyytyväinen veroihin ym. maksuihin päivittän minultakin kysytään saako ilman kuittia halvemmaalla. Kirjoitan kaikista kuitin ettei jää kenellekkään puhuttavaa tai jahdattavaa, se on sitten vallan toinen juttu miten itse kuitit käsittelen. Tuo sinun päämääräsi korjata ongelmat on ajatuksena loistava, mutta valitettavasti mahdoton toteuttaa.
Onkin mukava seurata työsi edistymistä, pimeänkaupan poistamisessa ja 100 % työllistämisellä. Kaikkien ihmisten ollessa kykynsä mukaisessa tuottavassa työssä. Tulee työttömiä lisää, enää ei sitten tarvita työvoimatoimista eikä muitakaan vastaavia palveluja.
Kotitalousvähennys on loistava kannustin veronmaksajille oikeasta ostokäyttäytymisestä, sen kun saisi siirrettyä jotenkin asiansa hoitavien pikkujobbareiden eduksi, niin varmasti korjajisi tilannetta. Etu ei saisi kuitenkaan kohdistua kovin vanhoihin autonromuihin, silloin autokanta taas vanhenee ja turvallisuus kärii. Vähennys toisi myös verotuloja lisää autokaupoilta, koska myös siellä veroja pyöristellään alaspäin. Kontrolia se lisäisi kun kauppa joutuisi tekemään vähennykseen oikeuttavan paperin. - Älä suosi rikollisia
Itse veronmaksaja haluaa maksaa ylimääräistä veroa, koska ostavat autoja -ja muita palveluja pimeiltä markkinoilta. Kaikki minkä saa halvemmalla, ostetaan ilman kuittia. Mielestäni työssäkäyvä kansa on erittäin tyytyväinen veroihin ym. maksuihin päivittän minultakin kysytään saako ilman kuittia halvemmaalla. Kirjoitan kaikista kuitin ettei jää kenellekkään puhuttavaa tai jahdattavaa, se on sitten vallan toinen juttu miten itse kuitit käsittelen. Tuo sinun päämääräsi korjata ongelmat on ajatuksena loistava, mutta valitettavasti mahdoton toteuttaa.
Onkin mukava seurata työsi edistymistä, pimeänkaupan poistamisessa ja 100 % työllistämisellä. Kaikkien ihmisten ollessa kykynsä mukaisessa tuottavassa työssä. Tulee työttömiä lisää, enää ei sitten tarvita työvoimatoimista eikä muitakaan vastaavia palveluja.
Kotitalousvähennys on loistava kannustin veronmaksajille oikeasta ostokäyttäytymisestä, sen kun saisi siirrettyä jotenkin asiansa hoitavien pikkujobbareiden eduksi, niin varmasti korjajisi tilannetta. Etu ei saisi kuitenkaan kohdistua kovin vanhoihin autonromuihin, silloin autokanta taas vanhenee ja turvallisuus kärii. Vähennys toisi myös verotuloja lisää autokaupoilta, koska myös siellä veroja pyöristellään alaspäin. Kontrolia se lisäisi kun kauppa joutuisi tekemään vähennykseen oikeuttavan paperin.Kaikki eivät suhtaudu asioihin noin itsekkääästi ja rikollisia suosivasti kuin sinä. Jos esim. ajatellaan, että euron antamisella hyväntekeväisyyteen ei olisi mitään merkitystä, niin nyt joka vuosi hyväntekeväisyydessä kokoon saatuja miljoonia ei nähtäisi koskaan. Ihan samalla tavalla jokaisen kansalaisen täytyy ottaa vastuu siitä, että kukaan ei tue pimeätä taloutta yhdelläkään eurolla.
- ?????????
Älä suosi rikollisia kirjoitti:
Kaikki eivät suhtaudu asioihin noin itsekkääästi ja rikollisia suosivasti kuin sinä. Jos esim. ajatellaan, että euron antamisella hyväntekeväisyyteen ei olisi mitään merkitystä, niin nyt joka vuosi hyväntekeväisyydessä kokoon saatuja miljoonia ei nähtäisi koskaan. Ihan samalla tavalla jokaisen kansalaisen täytyy ottaa vastuu siitä, että kukaan ei tue pimeätä taloutta yhdelläkään eurolla.
Jobbarin veroeuro on niin kireessä, että siihen todellakin menee 5 eur ennen kun se on saatu ja ne perintäkulut maksaa veron sovinnolla maksava.
Jos annat 10 eur hyväntekeväisyyteen niin keräyksen järjestely vie siitä 8 eur eli varsinaiseen kohteeseen menee 2 eur.
Yritykseltäni pyydetään lähes päivitäin rahaa kaikenlaisiin hyväntekeväisyys juttuihin enkä kyllä muista milloin olis pyydetty 100 euroa vähempää. - bukmu
????????? kirjoitti:
Jobbarin veroeuro on niin kireessä, että siihen todellakin menee 5 eur ennen kun se on saatu ja ne perintäkulut maksaa veron sovinnolla maksava.
Jos annat 10 eur hyväntekeväisyyteen niin keräyksen järjestely vie siitä 8 eur eli varsinaiseen kohteeseen menee 2 eur.
Yritykseltäni pyydetään lähes päivitäin rahaa kaikenlaisiin hyväntekeväisyys juttuihin enkä kyllä muista milloin olis pyydetty 100 euroa vähempää.yritys sulla on ? salapoliisi ja neiti viisas
Mene nyt jo FIRMAASI töihin .Taidat olla niitä starttirahapellejä. - sanomassa
bukmu kirjoitti:
yritys sulla on ? salapoliisi ja neiti viisas
Mene nyt jo FIRMAASI töihin .Taidat olla niitä starttirahapellejä.myös painavan sanansa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465771Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553065- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112372- 272093
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132089törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151786- 141369
- 1471344
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611173