Kolmekymppisten menomestat Helsingissä?

Pirkanmaan Pirkot :)

Olemme tulossa viettämään viikonloppua keväällä työporukalla Helsinkiin ja ikäjakauma on 30-40 vuotta. Mitä MONIPUOLISIA menopaikkoja suosittelette? Olis kiva, jos olis diskoa (vanhempaa & uudempaa), suomipoppia... Netistä katsoimme HURMIO-nimistä ravintolaa, olis kiva kuulla kokemuksia! Majoitumme keskustaan eli siitä läheltä pitäis paikkojen löytyä. Kiitos asiallisista vastauksisa jo etukäteen!

15

3915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zimmen

Lost & Found on hyvä menomesta viikonloppu iltaisin. Sinne porukka tulee yleensä aika myöhään, joskus 23 aikaan alkaan. Se on ihan ydisnkeskustasta noin 10 min kävylymatkan päässä.
      Sitten esim. Ahjo, Tiger, Pressa klubi. Lauantai-iltaisin Manala on hyvä.
      Hurmio on ihan uusi paikka, joten itsellä ei ole siitä kokemuksia

• Jatkoa zimmen

Hurmio on ehkä sikäli varma valinta että se on iso paikka missä on eri osastoja ja varmasti löytyy sekä discoa että suomirokkia.
        Toi paikka oli ennen Onnela mutta nykyisin muuttanut sisustustaan ja nimeä. Eli siis näitä Sedu Koskisen paikkoja joita varmaan Tampereellakin riittää.
        Sijainti on myös ihan keskustassa Kampissa.

• Zimmen
        Jatkoa zimmen kirjoitti:

Hurmio on ehkä sikäli varma valinta että se on iso paikka missä on eri osastoja ja varmasti löytyy sekä discoa että suomirokkia.
        Toi paikka oli ennen Onnela mutta nykyisin muuttanut sisustustaan ja nimeä. Eli siis näitä Sedu Koskisen paikkoja joita varmaan Tampereellakin riittää.
        Sijainti on myös ihan keskustassa Kampissa.

Myös Apollo on hyvä paikka 3-kymppisille.

• ukkeliiiiiiiiiii

Lost&found ei enää oo niin suosittu valitettavasti. Loose voi olla aika hyvä jos rokkarit kiinnostaa.

• Vinkkipankki

Kaarle XII, Teatteri, Mecca, Burleski Club, König, Molly Malones... noin niinku edellä mainittujen lisäks.

• Zimmen

Pitää paikkaansa!

• Janne 32v.
        Zimmen kirjoitti:

Pitää paikkaansa!

eikös kolmikymppinen nyt ole aivan sama asia kuin 20 kymppinenkin tahi 40.... onko noilla nyt merkitystä että pitää ihan omat baarit olla. ei luulisi ainakaan. itselläni ainakaan ei ole väliä, koska käyn missä haluan.

• Risteilyohjus
        Janne 32v. kirjoitti:

eikös kolmikymppinen nyt ole aivan sama asia kuin 20 kymppinenkin tahi 40.... onko noilla nyt merkitystä että pitää ihan omat baarit olla. ei luulisi ainakaan. itselläni ainakaan ei ole väliä, koska käyn missä haluan.

Uusi paikka jossa olin viime lauantaina on Soffa. Apollon ja Bakersin välissä Mannerheimintiellä. Helkutin tyylikäs ja mukava alottelu (ja miksei lopettelu) paikka. Isot sohvat ja musiikki on sopivalla voluumilla. Löytyy googlettamallaa "soffa cafe"

• ukkeliiiiiiiiiiiiii

ai että heteroita? Käytpä vaativaksi :)

• itse 21v juoniori
        ukkeliiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

ai että heteroita? Käytpä vaativaksi :)

jääkää vanhukset kotiin, jäätte nuorten jalkoihin =D

• sirppoa
        itse 21v juoniori kirjoitti:

jääkää vanhukset kotiin, jäätte nuorten jalkoihin =D

Itse suosittelisin ehkäpä seuraavasti 30-40v sakille:

1. Apollo
        2. Molly Malones
        3. Bakers
        4. Ladymoon

(ainakin jos ihan keskustan tuntumasta haluaa) ja riippuen mitä haluaa :-)

• heipsii
        Janne 32v. kirjoitti:

Jeeeps, mutta 18v on 18v.
        K-24 on ihan hyvä merkintä ravintolalle koska jos silloin paikalla on 18v misui ni niiden ei vaativan kaikkien kudien näyttävän chiikiltä!!k1!!

• Janne 30v.

"juoniorit kettuilee
      jääkää vanhukset kotiin, jäätte nuorten jalkoihin =D "

Älä teini huutele. Sinä se oikeasti jäät jalkoihin, isommat kyykyttää kuten
      kyykytti sinua koulussakin kun olit se "mopo" siellä.
      Ja menkää sinne missä muitakin on, ei kai nyt sentään kukaan ala etsimään
      "ikäistään" paikkaa.

Ja teinejä laitetaan turpaan aina illan päätteeksi.

• Janne.

Miten joku siis voi alentua etsimään baaria ikäjakauman perusteella?
        Mulla on ainakin asenne se että menen minne vaan, en piittaa. Mitä nuorempia siellä on, niin sitä enemmän saan pillua niiltä koska olen kokeneempi, kovempi ja vahvempi ja kyykytän nuorisoa koska olen porukan paras kuten se oli aina ennenkin ollut että koulussa nuoremmat jää jalkoihin.

eli näin menee. Nössöt etsii seuraa vain omista baareistaan. Kukaan ei voi kieltää lailla etteikö eri ikäisiä olisi samassa baarissa. piste.

• agaga
        Janne. kirjoitti:

Miten joku siis voi alentua etsimään baaria ikäjakauman perusteella?
        Mulla on ainakin asenne se että menen minne vaan, en piittaa. Mitä nuorempia siellä on, niin sitä enemmän saan pillua niiltä koska olen kokeneempi, kovempi ja vahvempi ja kyykytän nuorisoa koska olen porukan paras kuten se oli aina ennenkin ollut että koulussa nuoremmat jää jalkoihin.

eli näin menee. Nössöt etsii seuraa vain omista baareistaan. Kukaan ei voi kieltää lailla etteikö eri ikäisiä olisi samassa baarissa. piste.

Sullakin on joku ongelma, sovit hyvin 18v mestoihin, jossain pikkukaupungissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      34
      3532
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      28
      2298
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2233
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1386
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      947
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      913
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe