Mulla on nyt brunet hiukset, mutta en tiiä haluanko pitää nämä. APUA!
Kertokaa mielipiteitänne kummat olisi paremmat, blondit vai brunetet. :)
blondi vai brunette
21
1076
Vastaukset
- brunedde
kannattaa ehdottomasti pitää brunette:) muutenkin blondiksi värjääminen on aina hirveän kuluttavaa hiuksillesi ja vaurioitat vain niitä vaalentamalla. mielestäni brunette on myös paljon kauniimpi väri!
- Blondityttöilijä
En sitten tiedä tuosta kulutuksesta, koska aina on ollut itellä blondit.
Mutta Blondit ovat mielestäni paljon kauniimpia, vai onko väittämistä? Myös pojat tykkää blondeista, eli vastaukseni on varmaan selvä: BLONDI - =)
riippuu monista asioista.
brunet kaventaa kasvoja.
jos sul on siniset silmät niin blondit on kivat
tummat silmät nii ruskeet
tumma ihobigmentti niin brunet
tosi vaalee iho niin blondit
blodit on tietty niin suomi hiusväri (kokemusta on kun kuulen mun vaaleista hiuksista KOKOAJAN kun asun ulkomailla täällä californiassa)
mut jos sulla on nyt brunet niin en menis värjäämään vaaleeks kun ne kuluttaa paljon ja joudut värjäyskirteeseen missä itte oon nytten. Ittelläni ei kyllä ollu brunet mutta sellaset keskiharmaat tumman vaaleet ja värjään vääleeks ja inhoon värjäämist..
mut mielummin luonnolliset ruskeet kun feikit blondit- sdfgsdgjhte
mistäköhä kaikki saa aina päähänsä et miehet tykkä'ä enenmmä blondeista..
ootteko koskaa lukenu tilastoja? blondit on niitä "puhtaita ja suloisia" ja brunetet "sensuaaleja ja seksikkäitä"
mulla oikeesti aika vaaleet, ja nyt on tummat... vaihtelen aina mielialojen mukaan hiusväriä.. En miesten mielipiteiden takii :D:D mulle on aivan yks ja sama mistä MIEHET tykk'ää eniten,
Päätän hiusvärini omien mieltymyksien mukaan . - MissBlond
sdfgsdgjhte kirjoitti:
mistäköhä kaikki saa aina päähänsä et miehet tykkä'ä enenmmä blondeista..
ootteko koskaa lukenu tilastoja? blondit on niitä "puhtaita ja suloisia" ja brunetet "sensuaaleja ja seksikkäitä"
mulla oikeesti aika vaaleet, ja nyt on tummat... vaihtelen aina mielialojen mukaan hiusväriä.. En miesten mielipiteiden takii :D:D mulle on aivan yks ja sama mistä MIEHET tykk'ää eniten,
Päätän hiusvärini omien mieltymyksien mukaan .on se kumma että silmät suljetaan siltä tosiasialta että blondit on puoleensavetävämpiä,se on niin moneen kertaan todettu ihan elävässä elämässä ;)
- josetoooooose
Nooo värjää blondiks!
- Blond and Beautiful
Olen samaa mieltä kun Blondi,,että blondi on paras myös 80%miesten mielestä.Ja itse olen omalta kohdalta huomannut saman.Eikä hiukseni ole mitkään tuksuväriset vaan luonnollisen vaaleat ja miehet ovat aivan lääpällään
- Jos mies
tykkkää niin se tykkää. Ei se mistään hiusväristä ole kiinni. Ja jos on, niin sitten ei tarvitse tykätäkään.
- joopajoooo
Voi teitä...
Ei voi sanoa, että miehet tykkää enemmän blondeista, tai että 80% tykkää enemmän blondeista. Ainakin mun tutut (miehet), suurin osa, on sitä mieltä, että blondit on enemmän "leikkiseuraa" ja brunet seurustelutyyppiä.
Mutta sama kai se on ku miehissä? Montako prosenttia naisista tykkää enemmän tummista ja moniko vaaleista miehistä?
Mee kampaamoon ja kysy mikä sulle passaa. Ei se oo kaunista, jos sulla on blondi (sen takia että miehet tykkää) ja oikeesti sulle passaiski tumma..
Oli vaan pakko tulla sanomaan tosta kuka tykkää kenestä, ärsyttää tommonen yleistäminen -.- - anskuasd
Itelläni on ollu ihan sama tilanne ja blondiks värjäsin :D pakko sanoo et viihdyn paljon paremmin blondina ja blondeilla on oikeesti HAUSKEMPAA!
Toi et mikä miesten mielestä on paras hiusväri on kyllä ihan mielipide kysymys mutta muistakaa että jos ajattelee koko maailmaa luonnostaan blondeja on paljon paljon vähemmän kuin tummia joten blondeina teette itestänne paljon kiinnostavampia ja harvinaisempia :D siis jos luonnostaan on vaalee. Tekoblondatut tuskin koskaan on kovinkaan onnistuneita.
Mutta siiis tee miten itseltä paremmasta tuntuu. Itse olen oikeasti blondi ja värjäsin ensin ruskeeks ja siitä sitten blondiks, enkä ole vaihtamassa. Varoituksen sana siitä, että tummasta vaaleemmaks värjäämine kuluttaa aina hiusta ja sen jälkeen täytyy hoitaa useempi kuukausi erittäin hyvin hiuksia jotta saa ne hyvään kuntoon, kokemusta on. Mutta kyllä hyvillä tuotteilla onnistuu varmasti(: - poika 15v
Siis en ymmärrä mist vetäsette noi et miehet tykkää bruneteist tai miehet tykkää blondeist, blondit hiukst sopii toisille ja brunet toisille
- My name is Bond
Peroksidi Blond. Älä sinä liuota aivojasi peroksidilla.
- asdfghjklöä'
"Mulla on nyt brunet hiukset, mutta en tiiä haluanko pitää nämä."
http://www.youtube.com/watch?v=4dDhU1aFyQ4&feature=channel - BLONDIKS
mooi!
ite oon värjänny elämäni aikana blondit hiukseni noin 5 kertaa bruneteiks ja aina katuma päällä, kuukauden sisällä taas blondiksi :) mielestäni blondi on kivempi hiusväri eikä niin ''tavallinen ja tylsä'' minä ainakin saan enemmän katseita miehiltä kun olen blondi mutta älä nyt sen takis värjää! kuluttaahan se hiusta mutta kuntoon ne saa kun hyviä tuotteita käyttää! - alf-f-f-a
naurettavia nuo blondien väitteet. Miehet täällä nauraa kuinka te blondit luulette olevanne jotain jumalia hiuksienne kanssa. Teitä ei siis haittaa lainkaan että suurin osa miehistä (kännissä baarissa) lähestyy teitä sen takia koska blondeilla on helpon petiseuran maine joka seuraavana aamuna kylmästi kuskataan ulos kulmilta.
Koska niihän se meni että bruneihin rakastutaan! Miehille osoitettu Tutkimus osoitti kuinka mies on ylpein kun hänellä kävelee brunette rinnallaan. Brunet myös saavat enemmän johtopaikkoja työelämässä,parempaa palkkaa ja arvostusta kollegoilta yms mutta jos blondit ovat mielummin "sen helpon petiseuran" maineessa,niin näin olkoon.:) Todistaako taas heidän tyhmyyden tasostaan jotain *ugfh*.?- ojasta allikkoon
Blondi olen ja mieheni on ylpeä kun kuljen hänen rinnallaan. Tosi mies ei katso hiustenväriä :)
- miesten logiikka
En tiedä mitä tämä todistaa blondien tyhmyydestä mutta miesten järjenjuoksusta se jotain kertoo jos hiusten värin perusteella valitaan leikkiseura baarista.
Bruneihin rakastutaan... sekin kertoo hitaasta järjesjuoksusta ja pinnallisuudesta.
Juuri ne pinnalliset miehet valitsee mieluiten sen blondin leikkiseuraksi ja bruneten vaimoksi.
Onneksi on olemassa järkeviäkin miehiä jotka katsoo naisen sydämeen eikä hiusten väriin.
- opetusta
voi vittu ei se hiusten väri vaikuta mitenkään että olis hyvää petiseuraa..
- ¨¨¨¨
Ei hyvää vaan HELPPOA petiseuraa.
Mulla oli joskus blondit hiukset ja en kyllä enää ikinä vaalenna. Älykkäämpää miesseuraa saa tummilla hiuksilla.
- zyanna
Kumpi sulla luonnostaan on. Yleensä oma luonnollinen väri tai ainakin lähellä sitä sopii kantajalleen parhaiten.
- kokeile vaan
Monille suomalaisille blondi vaan sopii paremmin kuin tumma. Mutta ei mikään vetyperoksidi, vaan tummempi vaalea. Tuhka on turvallinen väri. Mutta koska en tiedä miltä näytät, vaikea alkaa neuvomaan. Yhdellä naiskaverillani on vaaleat hiukset ja se ei sovi hänelle ollenkaan. Ei kai sulla muu auta kuin kokeileminen :) saahan ne hiukset taas tummaksi jos blondi ei sovi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734