Tilasin 1970-luvulla jonkin aikaa Ufoaika-lehteä, ja myöhemmin sen seuraajaa Ultraa. Siihen aikaan ei UFO-piireissä vielä puhuttu kanavoidusta tiedosta. Wanhaan hyvään aikaan UFO:t olivat UFO:ja ja spiritismi oli spiritismiä.
Kun seurailee nykyistä UFO-keskustelua, humanoidit näyttävät siirtyneen niinsanottuun "kanavointiin" pääsääntöisenä tiedonvälityskeinonaan. Koska minä olen hihhuli, uskon kuten me hihhulit uskomme, että "kanavointi" on vain modernimpi nimitys vanhalle termille "spiritismi" - vai osaako joku kertoa, miten ne kaksi eroavat toisistaan?
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, vakavissaan UFO-ilmiöitä tutkivat henkilöt häpeävät sitä, että UFO-piireissä esiintyy näitä "kanavoijia", eivätkä he haluaisi olla missään tekemisissä "kanavoijien", se on: spiritistimeedioiden, kanssa. Olenko ymmärtänyt oikein? Veikkaanpa, että tähän aloitukseeni tulee jonkin verran vastineeksi automaattikirjoituksella saatuja "kanavoituja", se on: spiritistisiä, viestejä.
UFO:t ja kanavointi.
74
1347
Vastaukset
- Nomihan se
Aika liki liippaa. Itse en oikeastaan ihmettele, että nämä asiat ovat alkaneet lähentyä toisiaan. Jahka tähän on totuttu, luultavasti aletaan lähestyä kvanttifysiikkaa ja näin hakea tukea sieltä mistä saadaan. Tämä tietenkin on vain heitto, mutta ihminen on laumaeläin ja ajautuu johonkin yhteisöön tai yhteisöihin elämänsä aikana ja puollustaa yhteisön näkemystä henkeen ja vereen. On UFO henkiset, skeptikot, kanavoijat, uskovaiset, partiolaiset, poliittiset puolueet/puoluetoiminta jne...jne. Toki voidaan loikata yhteisöstä toiseen jos toinen tuntuu paremmalta tai yhdistellä niitä, mutta lopputulos on aina sama.
On selvä, että mitä heikompi ryhmä sitä kovemmin se yrittää uida vahvemman ja suurinpiirtein saman henkisen liiveihin ja näin päästä kasvamaan ja saamaan saman henkisiä lisää riveihin sitäkautta ja uskoakseni usein lähes osakkaiden tiedostamatta mitä on lopulta meneillään. Se kun nyt vaan on luonnon laki, joten porkkana ohjaa "aasia".
Luonnossa kasvit kurottaa parhaansamukaan kohti aurinkoa, mutta parhaiten kurottautuneet saavat usein loiskasvit riesakseen, jotka haluavat myös osingoille suurimman kustannuksella. Nykyään kanavointi-termi on yleisempi. Ennen oli matkapuhelin nykyään kännykkä. Pääasia kai se on, että tiedetään mistä puhutaan (tai mihin puhutaan).
Mielestäni kanavointiin puuttuu tieteellinen lähestymistapa kokonaan, ainakin jos suomalaisten ufoyhteisöjen lähestymistavasta kanavointiin haluaa jonkun johtopäätösen tehdä. Karrikoidusti joko uskotaan täysin rinnoin kaikki tai sitten suljetaan koko ilmiö tiedemaailman ulkopuolelle aitoa ufotutkimusta haittaavana lieveilmiönä eli koko aihealue on voimakkaasti asenteellistunut ja jossain määrin tabu. Ymmärrän kyllä tuon jälkimmäisen kannan, sillä jos haluaa esiintyä edes jollain tavalla (niin kuin ufojärjestö nyt koskaan voisi, heh) tieteellisesti uskottavana, niin julkisella tasolla pitäisi käsitellä lähinnä sellaisia faktoja, joita muutkin voivat arvioida. Kanavointi harvemmin on yhteismitallinen siinä mielessä. Vaan niin kauan kun kanavointia ei aidosti ja objektiivisesti tutkita, niin tilanne on tämä. Kuuluisin ja varmaan samalla uskottavin kanavoija, transsimeedio tai mitä termiä haluaakaan käyttää, on varmaan Edgar Cayce, mutta eipä taida ufologian saralla olla päästy ihan samalle tasolle - tai en tiedä kun asiaa ei olla tieteellisesti tutkittu.
Itse en sulje pois sitä mahdollisuutta, etteikö humanodi voisi lähestyä ihmisiä kanavoimalla. Jos oikein haluasi yleistää, jottei aihe oksettaisi liikaa hihhuliaspektinsa vuoksi, niin viimekädessähän tuon kanavoinnin voisi heittää yhden kattokäsitteen alle; nimittäin telepatian (yhteys suoraan mieleen). Ja sen olemassa olostahan on saatu viitteitä viimeaikaisissa kokeissa.Tervehdys ja Hyvää Pääsiäistä sinulle Eikka !
Onhan tuosta ollut paljonkin jutun tynkää...mutta muutamat eivät oikein sitä käsitä että fyysiset mahdollisuudet toteennäyttävät tuonkin jopa ihmisaivoissakin. Eiköhän tuon telepatia syrjäytä kohta nokialaiset ja niiden pitää vaihtaa alaa kokonaan muihin tuotteisiin. :DSolarman kirjoitti:
Tervehdys ja Hyvää Pääsiäistä sinulle Eikka !
Onhan tuosta ollut paljonkin jutun tynkää...mutta muutamat eivät oikein sitä käsitä että fyysiset mahdollisuudet toteennäyttävät tuonkin jopa ihmisaivoissakin. Eiköhän tuon telepatia syrjäytä kohta nokialaiset ja niiden pitää vaihtaa alaa kokonaan muihin tuotteisiin. :DHyvää pääsiäistä myös sinulle!
Kyllä se telepatia vielä todistetaan noille junttapullillekin.Itse olen tuota kanavointia harjoittanut.
No sieltä kyllä saa aikaan lähes mitä vaan.
Sen olen huomannut että monet nettiin kanavoineet ovat uskonnollisesti suuntautuneita.
Itse en ole tähän kuntaan kuuluva.
Ilmeisesti johtunee siitä mille tasolle heidän hieragiassaan kanavoija on päässyt.
Me taas kanavoimme pohdiskellen ja hitaan puoleisesti, kokeilin tuota nopeampaa kanavointia ja eräät henkilöt eivät tykänneet siitä, se että jos sitä ei ymmärrä oikein niin se tuntuu sekoilulle toiset taas pitivät ja kehuivat saanensa apua siitä. Tekniset kanavoinnit joihin myös pystyn ovat toista niitä ymmärtää jos on riittävän teknisesti valveutunut henkilö.
Täytyy nyt kokeilla onko tämä foorumi hyvä kaskustelu kanava, itse ajattelin toistaiseksi laittaa kanavointejani vain omalle foorumille ja asia ei ole ajankohtaistunut vielä.
Aion pitää esitelmänä yhden teknisen ufo-kanavoinnin kokouksessa 8.4
Matti- Tekniikka......
m.aladin kirjoitti:
Itse olen tuota kanavointia harjoittanut.
Sen olen huomannut että monet nettiin kanavoineet ovat uskonnollisesti suuntautuneita.
Ilmeisesti johtunee siitä mille tasolle heidän hieragiassaan kanavoija on päässyt.
Me taas kanavoimme pohdiskellen ja hitaan puoleisesti, kokeilin tuota nopeampaa kanavointia ja eräät henkilöt eivät tykänneet siitä, se että jos sitä ei ymmärrä oikein niin se tuntuu sekoilulle toiset taas pitivät ja kehuivat saanensa apua siitä. Tekniset kanavoinnit joihin myös pystyn ovat toista niitä ymmärtää jos on riittävän teknisesti valveutunut henkilö.
Täytyy nyt kokeilla onko tämä foorumi hyvä kaskustelu kanava, itse ajattelin toistaiseksi laittaa kanavointejani vain omalle foorumille ja asia ei ole ajankohtaistunut vielä.
Matti"Tekniset kanavoinnit joihin myös pystyn ovat toista niitä ymmärtää jos on riittävän teknisesti valveutunut henkilö."
Täällä on noita tekniikan osaajia. Voisit kanavoida jotain tekniikasta ihan malliksi. Kiinnostaisi nähdä, millä tasolla mennään? Tekniikka...... kirjoitti:
"Tekniset kanavoinnit joihin myös pystyn ovat toista niitä ymmärtää jos on riittävän teknisesti valveutunut henkilö."
Täällä on noita tekniikan osaajia. Voisit kanavoida jotain tekniikasta ihan malliksi. Kiinnostaisi nähdä, millä tasolla mennään?Alkuaineiden valmistus, itse valmistus prosessia ei selosteta vaan se periaate jolla meteriaali saadaan.
Suuri alus asetetaaan planeetan magneettikentän takaosaan joka levittäytyy pitkälle avaruuteen aurinko tulen mukana. Tästä kerätään protoneja apualusten avulla joita on magneettinen suuri mittakaavainen ketju joka ohjaa magneettisesti protonit pääaluksen kerääjään.
Aurinkotuuli on pääasiassa protoneja.
Elekroneja kerätään vapaasta avaruudesta kahdella eri polarisaatiolla, näitä karkaa avaruuteen lähinnä mustienaukkojen ja neutronitähtien toiminnan takia.
Elektroneja voidaan myös valmistaa suurissa määrin pakkaamalla jotain ainetta täysin jolloin saadaaan elekronisuihku joka ohjataaan magneettisesti kerääjään. Eli näistä osasista voidaan valmistaa mitä tahansa ainetta, jopa aivan uusia alkuaineita, myös pysyviä.
Suuri valmistusalus pystyy valmistamaan 10 - 1000 kiloa metallia minuutissa riippuen mitä metallia valmistetaan. Jos valmistetaan kaasuja josta edelleen vettä sitä syntyy noin 8000 litraa minuutissa.
Uudet alkuaineet valmistetaan laboratoriosissa.
Tällä hetkellä valmistaminen on nopeampaa kuin aineiden turvallisuus testaaminen joten niitä on suurimäärä odottamassa käyttöönotto kokeita.
No siinä vähän pureskeltavaa tekniikka puolelle, älkää käyttäkö väärin sisäpiiritietona jos tänne tehdään kontakti.
Matti- Rähmis
m.aladin kirjoitti:
Alkuaineiden valmistus, itse valmistus prosessia ei selosteta vaan se periaate jolla meteriaali saadaan.
Suuri alus asetetaaan planeetan magneettikentän takaosaan joka levittäytyy pitkälle avaruuteen aurinko tulen mukana. Tästä kerätään protoneja apualusten avulla joita on magneettinen suuri mittakaavainen ketju joka ohjaa magneettisesti protonit pääaluksen kerääjään.
Elekroneja kerätään vapaasta avaruudesta kahdella eri polarisaatiolla, näitä karkaa avaruuteen lähinnä mustienaukkojen ja neutronitähtien toiminnan takia.
Elektroneja voidaan myös valmistaa suurissa määrin pakkaamalla jotain ainetta täysin jolloin saadaaan elekronisuihku joka ohjataaan magneettisesti kerääjään. Eli näistä osasista voidaan valmistaa mitä tahansa ainetta, jopa aivan uusia alkuaineita, myös pysyviä.
Suuri valmistusalus pystyy valmistamaan 10 - 1000 kiloa metallia minuutissa riippuen mitä metallia valmistetaan. Jos valmistetaan kaasuja josta edelleen vettä sitä syntyy noin 8000 litraa minuutissa.
Tällä hetkellä valmistaminen on nopeampaa kuin aineiden turvallisuus testaaminen joten niitä on suurimäärä odottamassa käyttöönotto kokeita.
No siinä vähän pureskeltavaa tekniikka puolelle, älkää käyttäkö väärin sisäpiiritietona jos tänne tehdään kontakti.
MattiAurinkotuulihan tuottaa elektroneja siinä kuin protonejakin. Mustiksista ei kai paljoa elektroneja karkaile. Taitaa Hawkingin säteily olla pääasiassa jotain muuta. Hiukkas- antihiukkasparista kun voi se antihiukkanen paeta yhtä hyvin.
"Elektroneja voidaan myös valmistaa suurissa määrin pakkaamalla jotain ainetta täysin jolloin saadaaan elekronisuihku joka ohjataaan magneettisesti kerääjään."
Helpoin ja vanha tapa tuottaa elektroneja on hehkukatodi. Radioputkissa virta perustuu yksinomaan elektronivirtaan. Hehkutetaan ainetta ja erotellaan elektronit sähkökentällä. Sitäkö tarkoitit?
Muuten hyvä oivallus. Luulisi kuitenkin olevan helpompaa hakea tarvvittavat raaka-aineet asteroidilta ja lähteä muokkaamaan niitä kuin poimiskella elektroneja ja protoneja melkein tyhjästä avaruudesta. - Varaktori
Rähmis kirjoitti:
Aurinkotuulihan tuottaa elektroneja siinä kuin protonejakin. Mustiksista ei kai paljoa elektroneja karkaile. Taitaa Hawkingin säteily olla pääasiassa jotain muuta. Hiukkas- antihiukkasparista kun voi se antihiukkanen paeta yhtä hyvin.
"Elektroneja voidaan myös valmistaa suurissa määrin pakkaamalla jotain ainetta täysin jolloin saadaaan elekronisuihku joka ohjataaan magneettisesti kerääjään."
Helpoin ja vanha tapa tuottaa elektroneja on hehkukatodi. Radioputkissa virta perustuu yksinomaan elektronivirtaan. Hehkutetaan ainetta ja erotellaan elektronit sähkökentällä. Sitäkö tarkoitit?
Muuten hyvä oivallus. Luulisi kuitenkin olevan helpompaa hakea tarvvittavat raaka-aineet asteroidilta ja lähteä muokkaamaan niitä kuin poimiskella elektroneja ja protoneja melkein tyhjästä avaruudesta.Luulo ei vissiin ole tiedon väärti? Kehtaatkin epäillä tähtienväliseen matkailuun kykynevän sivilisaation menetelmiä tehottomiksi. ;)
Rähmis kirjoitti:
Aurinkotuulihan tuottaa elektroneja siinä kuin protonejakin. Mustiksista ei kai paljoa elektroneja karkaile. Taitaa Hawkingin säteily olla pääasiassa jotain muuta. Hiukkas- antihiukkasparista kun voi se antihiukkanen paeta yhtä hyvin.
Muuten hyvä oivallus. Luulisi kuitenkin olevan helpompaa hakea tarvvittavat raaka-aineet asteroidilta ja lähteä muokkaamaan niitä kuin poimiskella elektroneja ja protoneja melkein tyhjästä avaruudesta.>Muuten hyvä oivallus. Luulisi kuitenkin olevan helpompaa hakea tarvvittavat raaka-aineet >asteroidilta ja lähteä muokkaamaan niitä kuin poimiskella elektroneja ja protoneja melkein >tyhjästä avaruudesta.
No ei sitä tyhjästä avaruudesta kannata kerätä vaan planeetan magneettikentästä joka vetää koko pinta-alallaan niitä puoleensa. Siellä on tietyt paikat jossa nämä virtaukset yhtyilevät.
Ei aseteroideilla ole kaikkia aineita, siellä on myös kiveä jota ei haluta.
Näin kyllä tehtiin ennen.
Matti- Rähmis
Varaktori kirjoitti:
Luulo ei vissiin ole tiedon väärti? Kehtaatkin epäillä tähtienväliseen matkailuun kykynevän sivilisaation menetelmiä tehottomiksi. ;)
Joitain yksityiskohtia kyselin. Alkuaineet kun ovat jaksollisen järjestelmän mukaisia, niin luulisi olevan huokeampaa hakea vaikka iso rautameteoroidi ja lähteä siitä muokkaamaan eri alkuaineiden atomeja kuin alkaa protoneista, neutroneista ja elektroneista atomi kerrallaan kasaamaan. Taitaa jo grammaan metallia mennä vallan tuhoton määrä yksittäisiä atomeja.
Rähmis kirjoitti:
Muuten hyvä oivallus. Luulisi kuitenkin olevan helpompaa hakea tarvvittavat raaka-aineet asteroidilta ja lähteä muokkaamaan niitä kuin poimiskella elektroneja ja protoneja melkein tyhjästä avaruudesta.>Helpoin ja vanha tapa tuottaa elektroneja on hehkukatodi. Radioputkissa virta perustuu >yksinomaan elektronivirtaan. Hehkutetaan ainetta ja erotellaan elektronit sähkökentällä. Sitäkö >tarkoitit?
Aineen pakkaaminen on täysin eri asia kun jokin elektroni putki josta saa kuvan päivityksen verran niitä kerrallaan. Tästä tulee aineen kaikki elektronit kerralla aika vaikeasti hallittavaan suihkuun.
Siihen palaan eräässä esitelmässä jonka kohta pidän.
Saa sitten nähdä missä se tulee julki, tosin itse pakkinlaitetta ei tulla kanavoimaan se kun olisi liian vaarallinen noille kenraaleille noissa sota kabineteissa.
Niin he sanoivat että elektroneja lentelee jokapuolella protoneita kiertää lähinnä vain aurinkokunnissa, siis ne palautuvat aurinkoon sen magneettikentästä.- SamavanhaK
Rähmis kirjoitti:
Joitain yksityiskohtia kyselin. Alkuaineet kun ovat jaksollisen järjestelmän mukaisia, niin luulisi olevan huokeampaa hakea vaikka iso rautameteoroidi ja lähteä siitä muokkaamaan eri alkuaineiden atomeja kuin alkaa protoneista, neutroneista ja elektroneista atomi kerrallaan kasaamaan. Taitaa jo grammaan metallia mennä vallan tuhoton määrä yksittäisiä atomeja.
Alkuperäisessä kanavoinnissa ei selvinnyt neutronien saanti. Niitähän ei aurinkotuulessa ole :C
- Rähmis
m.aladin kirjoitti:
>Helpoin ja vanha tapa tuottaa elektroneja on hehkukatodi. Radioputkissa virta perustuu >yksinomaan elektronivirtaan. Hehkutetaan ainetta ja erotellaan elektronit sähkökentällä. Sitäkö >tarkoitit?
Aineen pakkaaminen on täysin eri asia kun jokin elektroni putki josta saa kuvan päivityksen verran niitä kerrallaan. Tästä tulee aineen kaikki elektronit kerralla aika vaikeasti hallittavaan suihkuun.
Saa sitten nähdä missä se tulee julki, tosin itse pakkinlaitetta ei tulla kanavoimaan se kun olisi liian vaarallinen noille kenraaleille noissa sota kabineteissa.
Niin he sanoivat että elektroneja lentelee jokapuolella protoneita kiertää lähinnä vain aurinkokunnissa, siis ne palautuvat aurinkoon sen magneettikentästä.Astronomit taas sanovat, että "tyhjässä" avaruudessa on n. vetyatomi/ kuutiometri. Siinä on aina yksi protoni ja yksi elektroni. Ei se paljolta tunnu, mutta kun niitä kuutiometrejä on melko runsaasti.
Eli kyllä avaruudessa protonejakin on.
Vieläkään en väitä vastaan, mutta kun esittää väitteen on syytä varautua vasta-sellaiseen. SamavanhaK kirjoitti:
Alkuperäisessä kanavoinnissa ei selvinnyt neutronien saanti. Niitähän ei aurinkotuulessa ole :C
Niitä on vapaana avaruudessa, välillä huomattavan suuriakin määriä, näiden purskeiden tuloon kyetään jo varautumaan sillä niiden nopeus on telepatiaa hitaampaa.
No tuo oli sellainen nopea tekninen kanavointi sitä ei päiviä pohdittu.
He selostivat nopeasti, ihmisiä siellä on ei koneita.
Kyllä kriittinen saa olla en minä kritiikistä ja kyseen alaistamisesta mutta tuollaista koetta ei kyllä edes Nasa tee vähään aikaan (=
Matti- Tiedonjanoinen....
m.aladin kirjoitti:
Niitä on vapaana avaruudessa, välillä huomattavan suuriakin määriä, näiden purskeiden tuloon kyetään jo varautumaan sillä niiden nopeus on telepatiaa hitaampaa.
Kyllä kriittinen saa olla en minä kritiikistä ja kyseen alaistamisesta mutta tuollaista koetta ei kyllä edes Nasa tee vähään aikaan (=
MattiMistä neutronipurskeet tulevat? Mikä avaruuden prosessi niitä tuottaa?
Itse epäilen Rähmiksen neutronia kompakysymykseksi. Tiedonjanoinen.... kirjoitti:
Mistä neutronipurskeet tulevat? Mikä avaruuden prosessi niitä tuottaa?
Itse epäilen Rähmiksen neutronia kompakysymykseksi.Neutroni Tähtien räjähdykset ja purkaukset joita myös novaksi kutsutaan, tosin on myös niin himmeitä novia että ei niitä täällä aina havaita. Purkauksista niitä leviää tasaisesti avaruuteen. Mutta kun tiedetään milloin ja missä tällainen purske haviattiin niin voidaan ennustaa koska se on täällä kun tietää tarkan etäisyyden niin voidaan saada suuri määrä.
Neutriinot lentävät aina ensin, sitten muut hiukkaset omina purskeinaan perässsä.
Saadaan myös pakkaamalla aine täysin jolloin siitä suihkuaa muut paitsi protonit.
Matti- Vanha Vainooja....
m.aladin kirjoitti:
Neutroni Tähtien räjähdykset ja purkaukset joita myös novaksi kutsutaan, tosin on myös niin himmeitä novia että ei niitä täällä aina havaita. Purkauksista niitä leviää tasaisesti avaruuteen. Mutta kun tiedetään milloin ja missä tällainen purske haviattiin niin voidaan ennustaa koska se on täällä kun tietää tarkan etäisyyden niin voidaan saada suuri määrä.
Neutriinot lentävät aina ensin, sitten muut hiukkaset omina purskeinaan perässsä.
Saadaan myös pakkaamalla aine täysin jolloin siitä suihkuaa muut paitsi protonit.
MattiNeutronitähti on räjähtäneen ja romahtaneen tähden jämä. Se mihinkään räjähdä.
Novapurkaukset voivat tulla kaksoistähtijärjestelmästä, jonka toisena osapuolena voi olla valkoinen kääpiö tai jopa neutronitähti. Neutronitähti itse ei kuitenkaan tusjahda, vaan vain vetytähdeltä riistetty vetykerros räjähtää fuusiossa. Ei taida neutronipursketta tulla?????
Kyllä niitä neutroneja on paljon lähempänä saatavilla tekniikalla, jolla atomeja kootaan yksittäisistä partikkeleista.
Vähän ontuu selitykset. - Rähmis
m.aladin kirjoitti:
Alkuaineiden valmistus, itse valmistus prosessia ei selosteta vaan se periaate jolla meteriaali saadaan.
MattiOlikohan Eikan vedätys. Ei oikein vakuuttanut, vaikka perusidea oli kieltämättä melko hyvä. Neutronit olivat jo vähän ad hocia. Nyt poistun vasemmalle.
Tavataan taas, jos ei sitten opita lukemaan. Rähmis kirjoitti:
Olikohan Eikan vedätys. Ei oikein vakuuttanut, vaikka perusidea oli kieltämättä melko hyvä. Neutronit olivat jo vähän ad hocia. Nyt poistun vasemmalle.
Tavataan taas, jos ei sitten opita lukemaan.No niin poistun minäkin vähäksi aikaa ja annetaan ketjun kehittyä, on hyvä että esitätte kommentteja.
Sanotaan nyt vielä että kyseessä on reaktori tyyppinen laite jolla aineet valmistetaan.
Aineen tuottaminen rautaan asti vapauttaa energiaa mutta rautaa raskaampien aineiden
tuottaminen vaatii energiaa, raskaat aineet hyvin paljon joten niiden "suur" tuotanto on suhteessa aika pientä. Energiaa kanavoidaan plasmakanavissa apualuksille joissa on ohjaavia suurteho magneetteja.
Tämä prosessi tuottaa 100% puhdasta ainetta, ei mitään seoksia.
Maassa ei ole missään mitään 100% puhdasta kuin jollain lämpö erottelulla valmistettuja
puhtaita kaasuja, jos niitäkään kun niitä saatetaan käsitellä huolimattomasti.
Siinä näitte että kanavointi saa joukot liikkeelle(=
Matti- Astronominplanttu
m.aladin kirjoitti:
No niin poistun minäkin vähäksi aikaa ja annetaan ketjun kehittyä, on hyvä että esitätte kommentteja.
Sanotaan nyt vielä että kyseessä on reaktori tyyppinen laite jolla aineet valmistetaan.
Aineen tuottaminen rautaan asti vapauttaa energiaa mutta rautaa raskaampien aineiden
tuottaminen vaatii energiaa, raskaat aineet hyvin paljon joten niiden "suur" tuotanto on suhteessa aika pientä. Energiaa kanavoidaan plasmakanavissa apualuksille joissa on ohjaavia suurteho magneetteja.
Tämä prosessi tuottaa 100% puhdasta ainetta, ei mitään seoksia.
Maassa ei ole missään mitään 100% puhdasta kuin jollain lämpö erottelulla valmistettuja
puhtaita kaasuja, jos niitäkään kun niitä saatetaan käsitellä huolimattomasti.
Siinä näitte että kanavointi saa joukot liikkeelle(=
Matti"Sanotaan nyt vielä että kyseessä on reaktori tyyppinen laite jolla aineet valmistetaan.
tuottaminen vaatii energiaa, raskaat aineet hyvin paljon joten niiden "suur" tuotanto on suhteessa aika pientä."
Se on TÄHTI.
Olette keksineet tähden. Tähden fuusioreaktio valmistaa aineita rautaan asti ja supernovaräjähdys hoitaa raskaammat alkuaineet. Hienoa ideointia herroilta. Mutta ei kait siihen ihan irtokilpukkeina noita protoneja ja elektroneja tarvita. - Kana Va Keijo
m.aladin kirjoitti:
MattiEi taida vauhti riittää vaadittavaan aikadilaatioon. Vapaan neutronin elinikä kun on vajaa 15 minuuttia.
Itse olisin valmistanut niitä pommittamalla protoneja 0,79 MeV:n energiaan kiihdytetyillä elektroneilla. Sen kun tekee, niin aprikoos; protonin ja elektronin sijaan meillä onkin neutroni.
Onko kanavalla liikaa kohinaa, vai loppuiko alasimelta tieto? ;D Kana Va Keijo kirjoitti:
Ei taida vauhti riittää vaadittavaan aikadilaatioon. Vapaan neutronin elinikä kun on vajaa 15 minuuttia.
Itse olisin valmistanut niitä pommittamalla protoneja 0,79 MeV:n energiaan kiihdytetyillä elektroneilla. Sen kun tekee, niin aprikoos; protonin ja elektronin sijaan meillä onkin neutroni.
Onko kanavalla liikaa kohinaa, vai loppuiko alasimelta tieto? ;DHei!
No tuo linkki ainakin väittää niitä olevan tähtien välisessä aineessa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tähtienvälinen_aine
Tiedot ovat ristiriidassa keskenään, sen minkin kyllä luin että vapaan neutroonin elinikä on lyhyt mutta se on ilmeisesti testattu hiukkaskiihdytin kokeella, ei avaruuden "vapaissa oloissa"
Eivät nykyään enää ole juurikaan valehdelleet minulle, sen tiedän että ns "testien" aikana kontakti henkilöille valehdellaan paljon.
Matti- ujböikbujuig
m.aladin kirjoitti:
Hei!
No tuo linkki ainakin väittää niitä olevan tähtien välisessä aineessa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tähtienvälinen_aine
Tiedot ovat ristiriidassa keskenään, sen minkin kyllä luin että vapaan neutroonin elinikä on lyhyt mutta se on ilmeisesti testattu hiukkaskiihdytin kokeella, ei avaruuden "vapaissa oloissa"
Eivät nykyään enää ole juurikaan valehdelleet minulle, sen tiedän että ns "testien" aikana kontakti henkilöille valehdellaan paljon.
MattiEi pelkästään testattu. Käsittääkseni hajoamisaika on laskettavissa atomiteoriasta.
Jos niitä kuitenkin on avaruudessa, täytyy sen johtua siitä, että vetyatomit muuttuvat neutroneiksi riittävän energisten elektronitörmäysten jälkeen. En ole asiasta lainkaan varma.
Tosin Wikipedia on vain meidän kehittymättömään tietotasoomme nojaavaa. Jos kanava ilmoittaa neutronien olevan novista peräisin, on se toki paljon uskottavampaa kuin joku Wiki-höpinä tai atomiteoria. Kyse on vain teoriasta, ei tiedosta. Kana Va Keijo kirjoitti:
Ei taida vauhti riittää vaadittavaan aikadilaatioon. Vapaan neutronin elinikä kun on vajaa 15 minuuttia.
Onko kanavalla liikaa kohinaa, vai loppuiko alasimelta tieto? ;DTämä kanavoitiin nopeasti niin siitä jäi vähän pois, tai sitten oli tuota mainitsemaasi kohinaa(=.
Neutroonit saadaan pääasiassa samanlaisesta keräimestä planeetan magneetti kentästä kuin protonit.
Mutta siihen väliin tulee suuri ja ohut metallilevy juuri ennen keräintä.
Matti- e#3
Rähmis kirjoitti:
Olikohan Eikan vedätys. Ei oikein vakuuttanut, vaikka perusidea oli kieltämättä melko hyvä. Neutronit olivat jo vähän ad hocia. Nyt poistun vasemmalle.
Tavataan taas, jos ei sitten opita lukemaan.Ei ollut eikan vedätys. Ymmärrän kyllä että skepona jouduit sitäkin epäilemään.
- e#3
m.aladin kirjoitti:
Itse olen tuota kanavointia harjoittanut.
Matti"Tekniset kanavoinnit joihin myös pystyn ovat toista niitä ymmärtää jos on riittävän teknisesti valveutunut henkilö."
Tekniikalla voisi lopettaa saastuttamisen. Mikset kanavoisi ratkaisua siihen sen sijaan että kerrot miten alkeishiukkasia harvesteroidaan? e#3 kirjoitti:
"Tekniset kanavoinnit joihin myös pystyn ovat toista niitä ymmärtää jos on riittävän teknisesti valveutunut henkilö."
Tekniikalla voisi lopettaa saastuttamisen. Mikset kanavoisi ratkaisua siihen sen sijaan että kerrot miten alkeishiukkasia harvesteroidaan?No pyysitte jotain teknistä kanavointia, siksi sen laitoin ja se oli nopeasti tehty.
Tämä ei ole nyt tehty kanavointi vaan yhdistelmää heidän kanssaan aiemmista pohdiskeluista tuosta asiasta. Olemme tulleet neuvostossamme siihen tulokseen että aina syntyy pommi jos tänne aletaan julkaisemaan näitä energia tekniikoita julkisesti.
Sen nyt kerron että käyttökelpoinen fuusio ei onnistu planeetoilla, avaruudessa sitä voidaan tehdä suurten helppojen tyhjijöiden vuoksi yms. Sen lämpö sulattaa kaiken tai rakennelma on luokka halkaisija kolme km ja vaatii suprajohtavat supermagneetit hallintaansa.
Fuusio vaan sulattaa lähellään kaikki tunnetut aineet, joten tyhjiö eristys on ainoa jota se ei sulata. Hyöty suhde jää huonoksi kun pitää eristää niin suuret matkat tyhjiöllä.
Jos halutaan hallittu fuusio ilman muita erikoistekniikoita niin että se on hallinnassa jossain hallissa niin se on sitten tuollainen sormenpään kokinen tulipallo eikä siitä ole kuin laboratorioon. Siinäkin on että miten sinne saat lisää ainetta että se jatkuu, sulattaa helposti kaikenlaiset putki viritelmät.
Fissio onnistuu ruiskutus tyyppisellä reaktorilla, onnettomuuden sattuessa katkaistaan vaan polttoianeen syöttö ja protoni suihkut ja karkuun pääsee puolen sekunnin reaktio materiaali, jäänee aina laitokseen.
Sitten on muitakin fissiomateriaaleja kuin uraani ja plutonium niin saadaan lyhyt puoliintumisaika ja saasteet ei kestä kuin viikon.
Tätä vaan ei haluta antaa kun siitä saa myös helpon ja voimakkaan pommin, sokeripalan kokoinen määrä tätä ainetta on taktinen nuke joka tappaa kaiken 600m säteellä ja sallii alueen miehityksen viikon päästä. Ei hyvä. Mitä tekisi sitten tuolla tekniikalla tehty iso pommi.
Helpointapa olisi tuoda tänne suprajohtava sähkönjakeluverkko (100 astetta häviö n 0.2%/100km) ja ruiskutus reaktorit se vesi- ja tuulivoima mitä täällä on.
Meidän reaktori koko on liian pieni jotta se olisi taloudellinen, esim Ruotsin ydinlaitos käyttöhenkilöstä riittäisi koko euroopan tarpeisiin. Yksi iso ruiskutus reaktori per maa pohjolassa ja Suomesta myös koko balttian sähkö.
Pitäisi sitten kanavoida miten tuotetaan
-sopiva ydinmateriaali
-protoni suihkut reaktori kammioineen
-lämmönsiirto järjestelmä tuossa mittakaavassa
Suhtautuvat kielteisesti tuon suprajohtavuuden tuotanto tekniikan kanavointiin vielä tällä hetkellä kun siitä saa myös ydinsäteilysuojan joka on toinen globaalin sodan mahdollistava keksintö. Mieluiten sitten kun tänne tehdään virallinen kontakti.
Tosin jos näistä oikeesti joku on kiinnostunut tuotantoon ottamaan niin ei näitten kanavointeja tänne kannattaisi laittaa ja täytyisi ensin ottaa selvää kuka tai mikä taho ettei ala syntymään pommi projektia.
No ehkä tuosta on jo jollekin taholle suunta viivaa joka säästää vuosikymmeniä kehitystyötä, ruistutus tyyppinen fissioreaktori.
No täytyy miettiä jos tässä löytyisi jotain vähemmän vaarallista kanavoitavaksi kuin ydinfysiikkaa.
Mattim.aladin kirjoitti:
No pyysitte jotain teknistä kanavointia, siksi sen laitoin ja se oli nopeasti tehty.
Tämä ei ole nyt tehty kanavointi vaan yhdistelmää heidän kanssaan aiemmista pohdiskeluista tuosta asiasta. Olemme tulleet neuvostossamme siihen tulokseen että aina syntyy pommi jos tänne aletaan julkaisemaan näitä energia tekniikoita julkisesti.
Sen nyt kerron että käyttökelpoinen fuusio ei onnistu planeetoilla, avaruudessa sitä voidaan tehdä suurten helppojen tyhjijöiden vuoksi yms. Sen lämpö sulattaa kaiken tai rakennelma on luokka halkaisija kolme km ja vaatii suprajohtavat supermagneetit hallintaansa.
Fuusio vaan sulattaa lähellään kaikki tunnetut aineet, joten tyhjiö eristys on ainoa jota se ei sulata. Hyöty suhde jää huonoksi kun pitää eristää niin suuret matkat tyhjiöllä.
Jos halutaan hallittu fuusio ilman muita erikoistekniikoita niin että se on hallinnassa jossain hallissa niin se on sitten tuollainen sormenpään kokinen tulipallo eikä siitä ole kuin laboratorioon. Siinäkin on että miten sinne saat lisää ainetta että se jatkuu, sulattaa helposti kaikenlaiset putki viritelmät.
Fissio onnistuu ruiskutus tyyppisellä reaktorilla, onnettomuuden sattuessa katkaistaan vaan polttoianeen syöttö ja protoni suihkut ja karkuun pääsee puolen sekunnin reaktio materiaali, jäänee aina laitokseen.
Sitten on muitakin fissiomateriaaleja kuin uraani ja plutonium niin saadaan lyhyt puoliintumisaika ja saasteet ei kestä kuin viikon.
Tätä vaan ei haluta antaa kun siitä saa myös helpon ja voimakkaan pommin, sokeripalan kokoinen määrä tätä ainetta on taktinen nuke joka tappaa kaiken 600m säteellä ja sallii alueen miehityksen viikon päästä. Ei hyvä. Mitä tekisi sitten tuolla tekniikalla tehty iso pommi.
Helpointapa olisi tuoda tänne suprajohtava sähkönjakeluverkko (100 astetta häviö n 0.2%/100km) ja ruiskutus reaktorit se vesi- ja tuulivoima mitä täällä on.
Meidän reaktori koko on liian pieni jotta se olisi taloudellinen, esim Ruotsin ydinlaitos käyttöhenkilöstä riittäisi koko euroopan tarpeisiin. Yksi iso ruiskutus reaktori per maa pohjolassa ja Suomesta myös koko balttian sähkö.
-sopiva ydinmateriaali
Suhtautuvat kielteisesti tuon suprajohtavuuden tuotanto tekniikan kanavointiin vielä tällä hetkellä kun siitä saa myös ydinsäteilysuojan joka on toinen globaalin sodan mahdollistava keksintö. Mieluiten sitten kun tänne tehdään virallinen kontakti.
Tosin jos näistä oikeesti joku on kiinnostunut tuotantoon ottamaan niin ei näitten kanavointeja tänne kannattaisi laittaa ja täytyisi ensin ottaa selvää kuka tai mikä taho ettei ala syntymään pommi projektia.
No ehkä tuosta on jo jollekin taholle suunta viivaa joka säästää vuosikymmeniä kehitystyötä, ruistutus tyyppinen fissioreaktori.
No täytyy miettiä jos tässä löytyisi jotain vähemmän vaarallista kanavoitavaksi kuin ydinfysiikkaa.
MattiHelppoa kuin heinän teko. :D Herkullinen kanavointi sinänsä.
Entäpä sitten ufojen liikkumistekniikka; voimanlähde, painovoiman kumoaminen ja avaruuden kaareuttaminen? Jotenkihan ne pitkät välimatkat pitää taittaa.- p87toufy
m.aladin kirjoitti:
No pyysitte jotain teknistä kanavointia, siksi sen laitoin ja se oli nopeasti tehty.
-sopiva ydinmateriaali
MattiEikö se mennyt jo niiden neutronien kanssa ihan tarpeeksi metsään? Kannattaako jankuttaa lisää?
p87toufy kirjoitti:
Eikö se mennyt jo niiden neutronien kanssa ihan tarpeeksi metsään? Kannattaako jankuttaa lisää?
Kaverihan vastasi asiallisesti kyselyihin. Neutronit kerättiin maan magneettikentästä vai etkö lukenut? :D
http://www.oulu.fi/astronomy/planetology/PlanetologiaII/VanAllen/VAvyohykkeet.htmp87toufy kirjoitti:
Eikö se mennyt jo niiden neutronien kanssa ihan tarpeeksi metsään? Kannattaako jankuttaa lisää?
No protoneita valmistetaan kaappaamalla eletronit jostain metallista, nämä protonit kiihdytetään magneettisesti ja ohjataan ohuen metallilevynläpi reaktori kammioon niin sinne lentää neutrooneja protonien sijaan. Metalliin osuessaan protonit hajoavat ja tuottavat neutrooneja, tämä metalli on kuitenkin niin ohutta että hiukkaset läpäisevät sen.
Varauksettoman neutroonin kiihdyttäminen on vaikeampaa kuin protonin joten laitteisto yksinkertaisempi ja täällä valmistettavaksi ajateltava.
Avaruuden aurinko tuulessa on protoneja ja ne kun ohjataan ohuen metalli levyn läpi keräimeen saataan neutrooneja, ei pitäisi olla enää metsässä jos sinulla on laboratorio niin kokeile.p87toufy kirjoitti:
Keräimet pitää kuitenkin olla yhden tuotanto laitoksen yhteydessä.
Soho luotaimen dataa aurinkotuulesta
http://www.spaceweather.com/
Nyt mennään nopeus 383.8 km/sek
Tiheys protoneita 1,5 kuutiosentissä.
Tuo on aika rauhallista aurinko purkauksessa moninkertaistuu, varsinkin tiheys.einari3 kirjoitti:
Helppoa kuin heinän teko. :D Herkullinen kanavointi sinänsä.
Entäpä sitten ufojen liikkumistekniikka; voimanlähde, painovoiman kumoaminen ja avaruuden kaareuttaminen? Jotenkihan ne pitkät välimatkat pitää taittaa.Suomen ufo tutkijoiden Helsingin viime kokouksessa, sulattelevat varmaan vielä sitä ja raapivat hiuksiaan.
Siis aurinkokunta alukset ei tähtienvälisiin lentoihin pystyvät alukset ja tämä viimeisin tekniikka, noita aluksia on satoja eri lajien rakentamina ja on siellä vähän eri toiminta periaatteitakin.
Einari3, Jos haluat sen omaan käyttöösi PDF-muodossa niin mailaa [email protected] mutta älä laita sitä tänne.
Mattim.aladin kirjoitti:
Suomen ufo tutkijoiden Helsingin viime kokouksessa, sulattelevat varmaan vielä sitä ja raapivat hiuksiaan.
Siis aurinkokunta alukset ei tähtienvälisiin lentoihin pystyvät alukset ja tämä viimeisin tekniikka, noita aluksia on satoja eri lajien rakentamina ja on siellä vähän eri toiminta periaatteitakin.
Einari3, Jos haluat sen omaan käyttöösi PDF-muodossa niin mailaa [email protected] mutta älä laita sitä tänne.
MattiLaitoin postia ko. osoitteeseen.
- titaniumsuits
m.aladin kirjoitti:
MattiVoi rassukat!
Aikamme on liian kallis hukata lärppään. - vnchnch
m.aladin kirjoitti:
>Helpoin ja vanha tapa tuottaa elektroneja on hehkukatodi. Radioputkissa virta perustuu >yksinomaan elektronivirtaan. Hehkutetaan ainetta ja erotellaan elektronit sähkökentällä. Sitäkö >tarkoitit?
Niin he sanoivat että elektroneja lentelee jokapuolella protoneita kiertää lähinnä vain aurinkokunnissa, siis ne palautuvat aurinkoon sen magneettikentästä.näinpä
- DarkNinjaHiiri
Kannattaa lähestyä kanavointeja kaappaustapausten pohjalta. Kaapatut kertovat että heidän pään sisällä puhuttiin... mikä on ihan normaalia koska universaalikieli (pois lukien matematiikka) puuttuu. Mutta ei hätää ei tarvi alkaa uskovaiseksi koska telepatiastakin on näyttöjä. Humikset (lempi harmikset) tekevät sen teknologialla.
Ei hätää me vaan anaali-propeloidedaan ja istutetaan implantti. Miten olis lisääntyminen meidän seksikkään hybridin kanssa? Heh on ne veijareita. - DarkNinjaHiiri
Spiritismikin toimii. Kummallinen juttu kun ei usko jahveen jeshuaan niin siltikkään pysty kiistämään sitä mitä on itse kokenut laudan ja lasin äärellä.
suolikaasuja ja itsesuggerssiota havainnoista pöydän äärellä ?
" pysty kiistämään sitä mitä on itse kokenut laudan ja lasin äärellä. "
Maailma ja maailmankaikkeus on ihmeellinen paikka asua, kun ei tiedä kuka tai ketkä missäkin on milloinkin.
Tieto tuo tuskaa ja sekoittaa lopunkin pään ajatuksen.- Hik..!
Solarman kirjoitti:
suolikaasuja ja itsesuggerssiota havainnoista pöydän äärellä ?
" pysty kiistämään sitä mitä on itse kokenut laudan ja lasin äärellä. "
Maailma ja maailmankaikkeus on ihmeellinen paikka asua, kun ei tiedä kuka tai ketkä missäkin on milloinkin.
Tieto tuo tuskaa ja sekoittaa lopunkin pään ajatuksen.Lasin,tai tuopin,äärellä voi kokea kaikenlaisia asioita.
Varsinkin jos niitä kumoaa ja tyhjentää tiukkaan tahtiin.
Siinä menee jo Akashakenttäkin täysin repaleiseksi.
Mutta siten on helpompi kanavoida puuta heinää kuten yleinen tapa on eikä sensuurikaan ole silloin kovin kireää.
Myös joitain epämääräisiä sielunsopimuksia voi tehdä.
Uhvojakin voi kenties nähdä sekä valomiekoin varustettuja humiksia.
Ainakin jos napsii kärpässieniä välipaloiksi.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Kanavoijien väitteet muistisanojen, joihin mm. maailmankaikkeuden todelliset matemaattiset toistot ja rytmit tallennettaisiin, aitoudesta on "aika kaukaa" haettua. Väitteet ovat ainoastaan mielikuvituksellista väitettä.
Erikseen ovat sitten nämä päättömät höpötykset X-planeetoista, valo-olennoista jne, jotka ovat niin lapsellista töherrystä, että tälläinen oottikin tajuaa ne aivan höpönlöpöksi.
Sen sijaan spiritismi ei ilmiönä ole olan'kohautuksella ohitettava juttu. Qija-lauta näyttäisi avaavan jonkinlaisen "kanavan" outoon maailmaan, jossa vaikuttavat voimat eivät ole ihmisten hallittavissa, eikä inhimillisesti miellettävissä. Se että Raamattu uskonnollisten käännösten myötä laittaa ihmiselle oudot ja vieraat maailmat aina paholaisen piikkiin ei ole oikea lähestymistapa. Miksi niin Raamatussa sitten tehdään? Onko kenties "avain johonkin syvempään tietoon ja totuuteen, jota ei haluta "tavisten saavan haltuunsa, piilotettu noihin maailmoihin?Minua on aina mietityttänyt eräiden ateistien suhtautuminen näihin "henkimaailmaan" juttuihin, miksi uskoa henkimaailmaan jos ei Jumal-ajatus sovi myöskään hyväksyttävien asioiden puolelle?
Olen siinä käsityksessä että olisi mahdollista eri "ulottuvuuksissa" erinäisiä olentoja ja me olisimme ne fyysisesti "raskaimmat" maailmankaikkeudessa...?
Ehkä tuossa mitä Raamatussa varoitetaan henkimaailman kanssa "pelehtimässä" johtuu siitä että, monet voivat menettää loputkin järkensä ja mielentilansa mitä siellä kohtaavat. Kun eivät tiedä mitä sieltä voi eteen tulla. Ehkäpä juutalaisten papistoa oli silloin informoitu paremmin ja heillä oli siihen vain yksin "etuoikeus"...?- cybo-ceronimo-cabriel-61
Solarman kirjoitti:
Minua on aina mietityttänyt eräiden ateistien suhtautuminen näihin "henkimaailmaan" juttuihin, miksi uskoa henkimaailmaan jos ei Jumal-ajatus sovi myöskään hyväksyttävien asioiden puolelle?
Olen siinä käsityksessä että olisi mahdollista eri "ulottuvuuksissa" erinäisiä olentoja ja me olisimme ne fyysisesti "raskaimmat" maailmankaikkeudessa...?
Ehkä tuossa mitä Raamatussa varoitetaan henkimaailman kanssa "pelehtimässä" johtuu siitä että, monet voivat menettää loputkin järkensä ja mielentilansa mitä siellä kohtaavat. Kun eivät tiedä mitä sieltä voi eteen tulla. Ehkäpä juutalaisten papistoa oli silloin informoitu paremmin ja heillä oli siihen vain yksin "etuoikeus"...?Paljon on toki mahdollista, paitsi sellaiset epälogisuudet, joihin kuuluu mm. kristiuskon väitteet erillisestä paholaisesta ja erillisestä pelastajsta, jotka ovat saman kristiuskon uskomuksen mukaan samasta lähteestä.
Siinä se juju voi juuri piileä, että korkea tieto on tullut eri ulottuvuudesta, johon kontaktia ei ole sallittu kuin harvoille? Pää voi toki seota, mutta sekoaa se ajattelevalla muutenkin, jos liikaa miettii tätä elämän mysteerin mielettömyyttä. En silti suosittele spiritismiä, en ota sitä vastuuta hartelleni.
Raamattu sisältää koodeja joita ei voi laskea sattumiksi, todennäköisyys on liian suuri. Tietoa maailmankaikkeuden rakenteista ei voi olla kuin korkeamman kulttuurin älyn näkemyksissä ja kun sitä on kirjattuna pintatekstien alle Bibliaan ja Juutalaiseen perimätietoon, herää kysymys, mistä on kysymys? cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:
Paljon on toki mahdollista, paitsi sellaiset epälogisuudet, joihin kuuluu mm. kristiuskon väitteet erillisestä paholaisesta ja erillisestä pelastajsta, jotka ovat saman kristiuskon uskomuksen mukaan samasta lähteestä.
Siinä se juju voi juuri piileä, että korkea tieto on tullut eri ulottuvuudesta, johon kontaktia ei ole sallittu kuin harvoille? Pää voi toki seota, mutta sekoaa se ajattelevalla muutenkin, jos liikaa miettii tätä elämän mysteerin mielettömyyttä. En silti suosittele spiritismiä, en ota sitä vastuuta hartelleni.
Raamattu sisältää koodeja joita ei voi laskea sattumiksi, todennäköisyys on liian suuri. Tietoa maailmankaikkeuden rakenteista ei voi olla kuin korkeamman kulttuurin älyn näkemyksissä ja kun sitä on kirjattuna pintatekstien alle Bibliaan ja Juutalaiseen perimätietoon, herää kysymys, mistä on kysymys?Taitaa tuokin olla niitä periaatteessa samoja juttuja spiritismistä kuin se "hyvän ja pahantiedon puu" silloin kauan sitten josta ei pitänyt ihmisten "syödä" ...
Tämä spiritismi voisi olla myös sen syy - jotta kaikki paitsi harvat ja "valitut" pääsisivät siihen tietoon käsiksi...?
Aika mielettömiä juttuja kaikenkaikkiaan...- Havaitsija
Kun kanavoinneista on puhe, niin hieman aiheen vierestä
kysyisin: kun eräällä toisella palstalla julkaisit sen
mielenkiintoisen orbivalokuvan mainitsit kaveristasi,
josta otetuista valokuvista löytyy outoja valoefektejä.
Oletko näitä kuvia löytänyt? Jos olet, pistäisitkö
näytille sille toiselle palstalle?
Terveisin: Havaitsija - cybo-ceronimo-cabriel-61
Havaitsija kirjoitti:
Kun kanavoinneista on puhe, niin hieman aiheen vierestä
kysyisin: kun eräällä toisella palstalla julkaisit sen
mielenkiintoisen orbivalokuvan mainitsit kaveristasi,
josta otetuista valokuvista löytyy outoja valoefektejä.
Oletko näitä kuvia löytänyt? Jos olet, pistäisitkö
näytille sille toiselle palstalle?
Terveisin: HavaitsijaNe kuvat on otettu tavallisella filkkakameralla ja ovat kyseisen miehen omassa kansiossa, joten pitäisi pyytää häneltä[liika vaivaa/laiska] niitä lainaksi ja lisäksi skannata ne koneelle ja kun annoin skanneri/tulostin yhdistelmäni pojalle,,niin menisi vaikeaksi. Sinänsä se että kuvat ovat perinteislle fimikameralla otettuja sulkee se pois ne spekulaatiot, joissa oudot valoilmiöt laitetaan uuden digitekniikan piikiin.
- Havaitsija
cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:
Ne kuvat on otettu tavallisella filkkakameralla ja ovat kyseisen miehen omassa kansiossa, joten pitäisi pyytää häneltä[liika vaivaa/laiska] niitä lainaksi ja lisäksi skannata ne koneelle ja kun annoin skanneri/tulostin yhdistelmäni pojalle,,niin menisi vaikeaksi. Sinänsä se että kuvat ovat perinteislle fimikameralla otettuja sulkee se pois ne spekulaatiot, joissa oudot valoilmiöt laitetaan uuden digitekniikan piikiin.
jos kuitenkin sopiva tilaisuus ilmenisi, muista pyyntö.
Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä ne.
- KV
"Tilasin 1970-luvulla jonkin aikaa Ufoaika-lehteä, ja myöhemmin sen seuraajaa Ultraa. Siihen aikaan ei UFO-piireissä vielä puhuttu kanavoidusta tiedosta. Wanhaan hyvään aikaan UFO:t olivat UFO:ja ja spiritismi oli spiritismiä."
Ehkä tuohon aikaan nähtiin enemmän selkeitä lentäviä lautasia ja varsinkin niiden miehistöä, mutta muuten ufologia on pysynyt hyvin muuttumattomassa tilassa koko olemassolonsa ajan. Aika ajoin jokin suuntaus tulee muodikkaammaksi, mutta pitkässä juoksussa juuri mikään ei ole muuttunut. No, ufologian myyttisyys lienee kasvanut tiedon kustannuksella.
Ufoaika-lehdessä ja muutenkin 70-luvulla ufoharrastukseen kuului paljon muutakin kuin UFOja (unidentified... jne). Kanavoinnin sijaan käytettiin usein termiä automaattikirjoitus, joskin samalla menetelmällä väitettiin saadun viestejä myös vainajilta. Ufoaika-lehdessä käsiteltiin paljon parapsykologiaa ja henkimaailman asioita. Tuolloinkin saatiin avaruusolennoilta viestejä ja niistä tehtiin kirjoja. - henkiopas haussa
// Veikkaanpa, että tähän aloitukseeni tulee jonkin verran vastineeksi automaattikirjoituksella saatuja "kanavoituja", se on: spiritistisiä, viestejä. //
Ei tule minulle viestejä spiritismillä eikä automaattikirjoituksella , en liioin osaa kanavoida.
Mutta ihan valtakunnan viralliseen ev. lut. kirkkoon kuuluvana kyselisin, saivatko ne
uskonnon kuuluisuudet (Jeesus, Mohammed jne.) viestinsä kanavoinnin kautta ?
Esim. mainittujen persoonien viestit ovat kovin erilaiset, ovatko kanavien erilaiset
värähtelytaajuudet häirinneet viestien kosmista alkuperäistä totuutta? henkilöt hyvin epäluotettavana, väittävät että iso määrä kanavoidusta materiaalista on "pahojen ET-rotujen" ja maailman eliitin disinfoa/omaan agendaan sopivaa johdattelua. Montauk-mielenhallintaprojektista elossa selvinnyt Stewart Swerdlow suhtautuu hyvin varauksella kanavoituun tietoon:
http://www.youtube.com/watch?v=npXpL6-tsboainakin osa kielteisestä asenteesta johtuu puhtaasti kateellisuudesta ja katkeruudesta: Joku on ollut vuosia kiinnostunut ufologiasta ja haluaisi saada kontaktin näihin olentoihin mutta mitään ei tapahdu ja sitten joku muu saakin suoran kontaktin tai kanavoinnin kautta yhteyden näihin vierailijoihin. Kateellisuus sitten ilmenee haukkumisena ja vähättelynä kontaktihenkilöitä tms kohtaan.
- HOHOHOHOHOH
Miksi kanavoinneissa tai kontaktien kautta ei ikinä tule mitään uutta todellista tietoa? Samaa ympäripyöreää maailmaa syleilevää NA-potaskaa. Ei vakuuta.
HOHOHOHOHOH kirjoitti:
Miksi kanavoinneissa tai kontaktien kautta ei ikinä tule mitään uutta todellista tietoa? Samaa ympäripyöreää maailmaa syleilevää NA-potaskaa. Ei vakuuta.
katkeralta ja väsyneeltä. :)
- HOHOHOHOHO
The_wanderer kirjoitti:
katkeralta ja väsyneeltä. :)
, kuten minä ovat katkeria ja väsyvät helposti tyhjään lässytykseen. "Kyynikot (coinucee) nuo koiran kaltaiset"
HOHOHOHOHOH kirjoitti:
Mielestäni kirjoittelin tänne jokin aika sitten kanavoimalla saatua uutta tietoa, oli vissin vaan liian uutta, miljoona vuotta edellä niin soveltaminen täällä on vähän sitä sun tätä, ei ihminen kykene nykytekniikallaan noin suuriin avaruus rakennelmiin. Monet jotka saavat tietoa pitävät sen itsellään ja sitten on taas ryhmä kanavoijia jotka ovat itse uskonnollisesti suuntautuneita ja tämä näkyy heidän kirjoittelussaan.
Samoin exopolitiikan kanavointi tuntuu olevan sellaista jota ei niin mielellään haluta.
Terveydenhoidon järjestämisestä avaruudestakäsin joku on silloin tällöin kiinnostunut.
Matti- Rähämis
m.aladin kirjoitti:
Mielestäni kirjoittelin tänne jokin aika sitten kanavoimalla saatua uutta tietoa, oli vissin vaan liian uutta, miljoona vuotta edellä niin soveltaminen täällä on vähän sitä sun tätä, ei ihminen kykene nykytekniikallaan noin suuriin avaruus rakennelmiin. Monet jotka saavat tietoa pitävät sen itsellään ja sitten on taas ryhmä kanavoijia jotka ovat itse uskonnollisesti suuntautuneita ja tämä näkyy heidän kirjoittelussaan.
Samoin exopolitiikan kanavointi tuntuu olevan sellaista jota ei niin mielellään haluta.
Terveydenhoidon järjestämisestä avaruudestakäsin joku on silloin tällöin kiinnostunut.
MattiEttä novista tänne saapuvat neutronit, joiden elinikä on kuitenkin viitisentoista minuuttia. Massalisena huikkasena Neutroni ei hiutaise välimatkaa edes ceenä. Missä on se vajaan valovartin etäisyydellä oleva kaksoistähtijärjestelmä, joka niitä novia saa aikaan? Ja irtooko neutronitähteen pinnastaa nutrioneja vaikka vety siinä paukahtaisikin (fuusioituisi) Novana?
Humpuukimaakariksi sinua luulen. Wikiä olet käynyt salaa lueskeemassa ja nyt esiinnyt galaktisena u(u-umaut)berosaajana. Häpeä runsaasti. Rähämis kirjoitti:
Että novista tänne saapuvat neutronit, joiden elinikä on kuitenkin viitisentoista minuuttia. Massalisena huikkasena Neutroni ei hiutaise välimatkaa edes ceenä. Missä on se vajaan valovartin etäisyydellä oleva kaksoistähtijärjestelmä, joka niitä novia saa aikaan? Ja irtooko neutronitähteen pinnastaa nutrioneja vaikka vety siinä paukahtaisikin (fuusioituisi) Novana?
Humpuukimaakariksi sinua luulen. Wikiä olet käynyt salaa lueskeemassa ja nyt esiinnyt galaktisena u(u-umaut)berosaajana. Häpeä runsaasti.kansat etenkin egyptissä käyttivät telepatiaa ja katsoivat kirkkaasta pinnasta missä kaveri menee. Tämä löydetään ! uudestaan ja otetaan käyttöön, siinä on vain se mutta ettei se tapahdu minun elinaikanani.
Eikä kaikki siihen kykene. Hyvää vauhtia ollaan menossa aikaan orjat ja ylhäisö.
Nyt jo jaetaan A sekä B kansalisia.- t6dfioy7dt5is
maagikko kirjoitti:
kansat etenkin egyptissä käyttivät telepatiaa ja katsoivat kirkkaasta pinnasta missä kaveri menee. Tämä löydetään ! uudestaan ja otetaan käyttöön, siinä on vain se mutta ettei se tapahdu minun elinaikanani.
Eikä kaikki siihen kykene. Hyvää vauhtia ollaan menossa aikaan orjat ja ylhäisö.
Nyt jo jaetaan A sekä B kansalisia.Miten tuo noviin ja neutroneihin liittyi?
Poppaukkoja on aina ollut ja useassa kulttuurissa niihin on jopa uskottu. Nykyään heistä rehellisimmät kutsuvat itseään taikureiksi.
Saahan sitä haaveilla telepatiasta. Haaveeksi se vaan taitaa jäädä. - ylösdembaistu
HOHOHOHOHO kirjoitti:
, kuten minä ovat katkeria ja väsyvät helposti tyhjään lässytykseen. "Kyynikot (coinucee) nuo koiran kaltaiset"
Ei ihme että olet väsynyt . Tyhjää lässytystä ovat kanavoinnit ja uskonnot. Messiaat eivät vain ilmesty, vaikka on tuhansia vuosia odotettu. Lähdetäänpä tapaamaan Messiasta:
Jos vapaa olet synneist´ maan
Sut kohta ylöstempaistaan
Siis vyösi pidä tiukassa
Et´ seuraa housut matkassa.
- Ufot piilossa
http://www.youtube.com/watch?v=8IfPV8KJNHs
tässä mahdollinen Matin mainitsema materiaalinluonti- alus auringon läheisyydessä. - pikku-vesku
Osaa: spiritismissä lauta on puuta, kanavoinnissa pää.
:D
Mä en muute veikkaa, lottoon. - Olet hihhuli?
Hihhuli on (jyrkästä) lestadiolaisesta tai kiihkoilijasta, intoilijasta käytetty halventava nimitys. Sanaa on käytetty 1800-luvulta asti. Sana muodostui lestadiolaisten tilaisuuksissa liikutuksissa olleiden hih huh -huudoista. Lestadiolaisuuden yleinen nimitys oli 1800-luvulla "hihhulilaisuus".
- pikku-vesku
tootte jotenkiin niin viisaita... ainaskiin olievinnaan.
- ukkip-uksev
ettoot niiknetoj niin atiasiiv... niiksania naanniveilo.
- H.Hiukkastutkija
Nyt kaikki mukaan tutkimaan
Saloja gravitonin
Jos hiukkasen vois valjastaa
Vauhdittajaksi ufoihinkin
Gravitaatiokentät rakennetaan
Pitkin, poikin, mihin vaan
Niist´ ufot vauhtiin ponnistaa
Ja matkans´ kulkee joutuisaan- _kenttämies
Nuo kentät keinotekoiset
On gravitonin luomukset
On sidottu avaruusjatkumoon
Niist´ ufot vauhtiin ponnahtakoon
Eik´ kentät niilt´ saa luistaa alta
Kuin matto liukkaalt´ lattialta - Koomista..
_kenttämies kirjoitti:
Nuo kentät keinotekoiset
On gravitonin luomukset
Kuin matto liukkaalt´ lattialtaMitäpä noista kanavoinneista.Nehän ovat pelkkää tuubaa ja sananhelinää.
Wanhaan hywään aikaan humisten "sanomaa" levitttivät sellaiset henkilöt,jotka kuvittelivat olevansa abduktioituja sekä siis myös kontaktihenkilöitä.
Hekin levittivät aikonaan kosmisia (eli siis koomisia) viestejä avaruushemmoilta.
Myöhemmmin nämä kosmiset (koomiset) viestit siirtyivätkin kanavoijien välittämiksi,myös koomisiksi viesteiksi.
Sekä Valo-ja Galaktiselta liitolta sekä Hengenlisisten Hemmojen edustajilta. - Humalbroidi
_kenttämies kirjoitti:
Nuo kentät keinotekoiset
On gravitonin luomukset
Kuin matto liukkaalt´ lattialtaVaan mihin kentän ankkuroit,
vastavoiman kammitsoit?
Oli ennen paroni kuuluisa
ja juttumiehenä mahtava.
Hän heponsa suosta tukastaan kiskoi
näin Newtonin opit hiiteen viskoi.
Tais olla humanoidi hän
ja voimakentän kätevän
hän hevon alle asetti
ja sillä muita huijasi.
Ja kera kentän kätevän
myös nähtiin lehmän lentävän.
Oon humalbroidi hirmuinen
ja juttujani peru en.
- ,jarrumies
Vaan mihin kentän ankkuroi
Et´ se vastavoimat neutraloi ?
Se ompi hyvä kysymys
Ja vaikee antaa ompi vastaus
Ehk´ ulottuvuudes´ viidennessä
Ois´ se paikka meille missä
Tuo ankkuri nyt otteen saa
Jok´ kentän pitää aloillaan
Näin ufoille nyt tarjotaan
Kenttä mistä vauhtiin ponnistaa
Eik´ lähde kenttä ufon alta
Kuin eteismatto koiran alta ! - ViidesläinenKvantti
En usko tuohon viidenteen
sen olen kuullut käpertyneen
niin pieneen tilaan tosiaan,
ettei ankkuri siitä otetta saa.
Mut entä kenttä kvanttien,
se lomittuma melkoinen
kai kattaa koko avaruuden?
Sen tarkemmin mä tiedä en.
Jos siihen kentän kiinnittää
niin eipä tilasta kiinni jää.
Kun UFO lentoon nytkähtää,
niin avaruus itse rytkähtää.
On vastavoima melkoinen,
mut tekniikkaansa tunne en.
Vaan koiruudelles neuvoisin
mä ihan hyvän patentin.
Teippi kaksipuoleinen
vois olla ankkuri mattojen. - ,jarrumies
Ankkurointi mattojen
Käy kyllä multa leikiten
Koiraakin voi komentaa
Spurttiin rauhallisempaan
Mut´ ankkurointi kenttien
Ei käykään enää leikiten
Apuu toisko nämä keinot :
Kontaktihenkilöiden neuvot - Kuka Mitä Häh?
Kuka ja ken nykyisin kullekin kanavakeijolle mitäkin kanavoi?
- ryshän malliin
Skeptinen nostoväki taas asialla kaivelemassa vanhoja.
Venäläiset tiedemiehet todistivat tieteellisessä kokeessa jo -70 luvulla että telepatia toimii.
Tosin koekaniineina oli jäniksiä mutta jänisemon aivosähkökäyrässä tapahtui radikaali stressireaktio täsmälleen jokaisella sillä sekunnilla kun muualla täysin eristettynä jossakin pommisuojassa olevat poikasensa tapettiin yksi toisensa jälkeen.
Venäläisen brutaali tutkimus mutta onnistunut sellainen. Kukaan ei tiedä millaisia kokeita siellä on tehty ihmisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760