oisko puutteessa olevii naisia hyryllä? jos on, niin tuun ja olen valmis poistamaan puutteenne suurella ammattitaidolla, takana jo vuosikausien työkokemus kyseiseltä alalta
hyryllä naisii
cyr van knuppi
3
555
Vastaukset
- ojanpohjamies
Olet kolmekymmentävuotta myöhässä, jatka ominkäsin.
- rako valkialla
Juu nyt kyllä oesinna puutetta töestä ja rahasta. Tuleppa toki poistammaan nämä puutteet. Oesi myös puutetta äijän työkalupakissa ja penskain lelukopassa. Talosta puuttusi listat ja kellarista pottuja. On se hyvä että maalimasta vielä löytyypi ammattimiehiä. Tervetulloo!
- cyr van knuppi
annahan osotetta nii pukkaan kelekan liikkeelle ja tulen pelastamaan puutteesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683011
- 912813
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201515- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188