oisko puutteessa olevii naisia hyryllä? jos on, niin tuun ja olen valmis poistamaan puutteenne suurella ammattitaidolla, takana jo vuosikausien työkokemus kyseiseltä alalta
hyryllä naisii
cyr van knuppi
3
545
Vastaukset
- ojanpohjamies
Olet kolmekymmentävuotta myöhässä, jatka ominkäsin.
- rako valkialla
Juu nyt kyllä oesinna puutetta töestä ja rahasta. Tuleppa toki poistammaan nämä puutteet. Oesi myös puutetta äijän työkalupakissa ja penskain lelukopassa. Talosta puuttusi listat ja kellarista pottuja. On se hyvä että maalimasta vielä löytyypi ammattimiehiä. Tervetulloo!
- cyr van knuppi
annahan osotetta nii pukkaan kelekan liikkeelle ja tulen pelastamaan puutteesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769