Riisikeitin menossa rikki ja hakusessa paineistetulla, saranoidulla kannella oleva keitin. Onko kellään kokemusta mistä noita voi ostaa Suomesta tai nettikaupasta.
Tämä on ulkomuodoltaan nykyistä läheisin malli:
http://www.lglivart.com/catalog/product_info.php?cPath=21_29_32&products_id=49
Nykyinen malli on LG RJ-0490, mutta ei semmoista taida enää mistään saada. LG tuntuu olevan laatupeli riisikeittimeksi, kestänyt useita, useita vuosia ilman mitään ongelmia. Ja kattilassakin teflon-pinnoite (joka nyt sitten haljennut). :-(
Riisikeitin
3
410
Vastaukset
- kokeillu
keittää tavallisessa kattilassa? Vettä kattilaan ja kun se vesi kiehuu niin riisit sinne. Välillä vähän hämmentää ja tarkkailla ettei yli kiehu ja pohjaan ota.
Ei pitäs olla kovin vaikeeta. Noin mä olen aina riisin keittäny.- Moterni Jaska!
Kanamunatkin on parempi keittää asianomaisessa laitteessa, samoin riisit. Koita nyt sinäkin kavuta nykyaikaan sieltä kivikaudeltasi.
- Jussi T
Moterni Jaska! kirjoitti:
Kanamunatkin on parempi keittää asianomaisessa laitteessa, samoin riisit. Koita nyt sinäkin kavuta nykyaikaan sieltä kivikaudeltasi.
Nimenomaan kivikautta. Riisikeittimen etuushan on, että se ei koskaan polta mitään pohjaan. Se hauduttaa riisin ja paineistettu kansi auttaa siinä prosessissa. Hyvästit vaan ylikiehumisille, jokainen keittäköön miten haluaa, minä olen ihastunut riisikeittimeen. Vaan onnettomia purnukoita näyttävät kodinkoneliikkeet Suomessa myyvän. Lasisella irtokannella olevat keittimet ovat ihan onnettomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774