AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

kansantaloustiede/jyväskylä

12 Vastausta 1 308 Lukukertaa
ketkä kaikki haki jyväskylän yliopistoon lukemaan kansantaloustiedettä?

MINÄ

miten lukeminen edistyy, mitkä fiilikset yleisesti? mitkä teillä on lukion päättötokarin keskiarvo ja miten ootte pärjänny kirjotuksissa,millasia tuloksia tullu? itellä ei oo hirveen hyvät paperit kasassa,siks pitää lukee Paljon
Itse kans hain kansista lukee Jyväskylään. Haen yhteisvalinnassa tosin myös Turkuun ja Tampereelle. Eli en täysipainoisesti pysty pelkkkää kansista lukemaan. Mut menee kuitenkin aika hyvin tossa kolmen muun kirjan kanssa. Koevalinnassa todennäköisesti pääsen sisään jos pääsen.
No mitenkä muilla meni tuo pääsykoe? Oliko vaikea, helppo? Riittikö aika?
Itse ilmottauduin sekä kansantalouden, että YTT:n kokeisiin, mutta en vastannut ollenkaan kansiksen kysymyksiin. Meni kaikki keskittyminen YTT:n kokeeseen, joka minusta oli vaikea.
Ei kovin vaikea ollu kansiksen koe, aika meinas vaan loppua.
Millon kansiksen yulokset tulee, sanottiinko siellä?
viimeistään 16. päivä
siis huomenna??
Heheee... YLIhuomenna?

HUOH

Sain 50 pistettä kokeesta ja yhteispisteet 95. Eli pisteestä jäi kiinni opiskelupaikka. Pääsin varasijalle 21, ilmoituksessa sanottiin että isoillakin varausnumeroilla on päässyt sisään. Onkohan 21 jo liian iso?

Jaksamisia

Itse pääsin rimaa hipoen koevalinnasta sisään :)

moi

Katoin edellisten vuosien pisterajoja ym. netistä ja siis viime vuoden alin hyväksytty yhteispistemäärä oli 85/124. Sulla on y.p 95, ei kai ne pisterajat ole noin rajusti nousseet?
näköjään on noussu rajat tosi paljon =( vaikka paikkojen määrä lisääntyi 10llä

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta