"Sika-amaliasta" lähti tänään rikosilmoitus

poliisille...

katsotaan meneekö ilmoitus "tietoliikenteen häirinnästä läpi".

Saihan se joku jannu moisesta tuomion, kun kirjoitti pitkiä lainauksia raamatusta pitkin Suomi24:ää. Katsotaan miten sika-amalialle käy.

Tuli vaan mitta täyteen.

76

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästä ajoissa

Turhaan et tule ketään juoksettamaan, tiedä se.

• palstalla on

11 muslimirakastajaa, jotka terrorisoivat päivittäin.

Haiskahtaa naisasiaunionilta tms.

Ja Suomessa raiskarijengit eivät koskaan ole tuntomerkeiltään "aasialaisia" vaan aina "välimerellisiä"...se on sitä naisen logiikkaaa...

• onpa kivvaaa

nähdä tuo loppuu asti! On muuten sika-Amallialla pian luu kurkussa. Siinä vain kuules ei enää itkut auta, kohta on suomeksi sanottuna sulla paskat housussa, kirjaimellisesti.

• Raha ei ongelma

Minä olisin valmis maksamaan siitä, että saan katsoa Amaliaa silmästä silmään.
        Haluan nähdä millainen on oikeasti ihminen joka toimii kuten Amalia.
        Paljonko tämä maksaa? Onnistuuko Amalian tapaaminen jotenkin poliisit Amalian perään laittamalla?

• mitään saa

'

mutta saat sen yhteystiedot. Vai luuleeko Amalia-parka,että niitä ei poliisisedät pyydä? Heh.

• mitä poliisi antaa

Ja mitä kuvitteellinen sairaan pään muokkaama amalia saa vahingonkorvaukseksi. Kyllä mieleltään sairaankin on korvattava vahingonkorvauksia jos perättömästi haastaa jonkun.

• lässytät
        mitä poliisi antaa kirjoitti:

Ja mitä kuvitteellinen sairaan pään muokkaama amalia saa vahingonkorvaukseksi. Kyllä mieleltään sairaankin on korvattava vahingonkorvauksia jos perättömästi haastaa jonkun.

Amalia? Kyllähän se on nähty kuka täällä on pipipää. Se olet sinä Amalia armas. Toivottavasti sinulle napsahtaa samalla syyte kiihotuksesta kansanryhmää vastaan.

Suomessa rikoslaki (1995/578) määrittelee kiihottamisen kansanryhmää vastaan:

Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Solvausta ja panettelua ei sinänsä laissa määritellä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhmää_vastaan

Toivottavasti pääset vankilamielisairaalaan.

• nähdään siellä
        lässytät kirjoitti:

Amalia? Kyllähän se on nähty kuka täällä on pipipää. Se olet sinä Amalia armas. Toivottavasti sinulle napsahtaa samalla syyte kiihotuksesta kansanryhmää vastaan.

Suomessa rikoslaki (1995/578) määrittelee kiihottamisen kansanryhmää vastaan:

Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Solvausta ja panettelua ei sinänsä laissa määritellä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhmää_vastaan

Toivottavasti pääset vankilamielisairaalaan.

Mutta ilman vahingonkorvauksia et tule pääsemään. Eiköhän tässä ole nyt sanottu tarpeeksi.
        Osoitapa sitten oman pääsi sisäiset pelot ja fantasiat todeksi.

• lässytät
        nähdään siellä kirjoitti:

Mutta ilman vahingonkorvauksia et tule pääsemään. Eiköhän tässä ole nyt sanottu tarpeeksi.
        Osoitapa sitten oman pääsi sisäiset pelot ja fantasiat todeksi.

Amalia? Missä haluat että näemme? Mitä lässytät jostain vanhingonkorvauksista? Minunko niitä pitäisi sinulle maksaa - ja mistähän hyvästä? Kyllä, sinä olet pipipää ja kyllä, olet törkyillyt täällä jo vuosia ja jo ihan tarpeeksi. Miksi et hae ammatti apua ongelmiisi? Toistan aiemmin esittämäni toiveen; toivottavasti pääset vankimielisairaalaan - tämä olisi varmaankin sinun ja kaikkien etu.

Mitä pääni sisäisiä pelkoja ja fantasioita minun pitää sinulle osoittaa? Minulla ei sellaisia ole, toisin kuin sinulla, minkä kirjoituksesi jälleen osoittaa.

Muista peukuttaa.

• se on Audi Flamingo
        lässytät kirjoitti:

Amalia? Missä haluat että näemme? Mitä lässytät jostain vanhingonkorvauksista? Minunko niitä pitäisi sinulle maksaa - ja mistähän hyvästä? Kyllä, sinä olet pipipää ja kyllä, olet törkyillyt täällä jo vuosia ja jo ihan tarpeeksi. Miksi et hae ammatti apua ongelmiisi? Toistan aiemmin esittämäni toiveen; toivottavasti pääset vankimielisairaalaan - tämä olisi varmaankin sinun ja kaikkien etu.

Mitä pääni sisäisiä pelkoja ja fantasioita minun pitää sinulle osoittaa? Minulla ei sellaisia ole, toisin kuin sinulla, minkä kirjoituksesi jälleen osoittaa.

Muista peukuttaa.

Siis ne vahingonkorvaukset, jotka tulet pulittamaan.

• tosin, se ei
        se on Audi Flamingo kirjoitti:

Siis ne vahingonkorvaukset, jotka tulet pulittamaan.

kyllä mitään auta. Minä, näin sivusta vastaten. Rikosilmoitustahan ei näistä tehdä, vaan tutkintapyyntö. Rasismi ei ole asianomistajan syytteennostamisen alaisuudessa vaan poliisin. Kuka tahansa voi esittää poliisille tutkintapyynnön, senjälkeen poliisi tutkii onko rikosta tapahtunut: esimerkiksi lukee viestit ja päättelee loukkaavatko ne rasismin lakia, jos loukkavat, senjälkeen poliisi kysyy suomi24ltä viestien lähettäjän ip-osoitteen ja sitten nimenomaan poliisi esittää syytteen tuolla osoitteella olevalle henkilölle. Joten tutkintapyynnön esittäjä ei tule näkemään syytettyä, ei tule olemaan missään yhteydessä häneen, häntä ei tarvita kutsua todistamaan yhtään mitään (todisteethan ovat viestien muodossa olemassa kokoajan kaikkien näkyvillä), eikä mitään motiiveja etsitä, korkeintaan sitten psykiatrin vastaanotolla.
        Vahingonkorvauksia on täysin mahdotonta hakea, poliisihan ei ilmoita syytetylle missään vaiheessa tutkintapyynnönesittäjän henkilöllisyyttä, koska asianomistaja on Suomen valtio ja toimeenpanijana on poliisi. Jos syyte esitetään, määrätään tuomio. Jos tuomio on langettava, eli tulee sakkoja tai vankeutta, syytetty voi viedä asian hovioikeuteen (vastustajana on silloin edelleen valtio, ei missään vaiheessa tutkintapyynnön esittäjä) tai kärsiä rangaistuksensa. Samaten jos tuomio on langettava, syytetty maksaa kaikki oikeudenkäyntikulut.
        Syytetty voi kyllä missä tahansa "kiukkunsa" vaiheessa esittää myös tutkintapyynnön, kenestä tahansa millä tahansa palstalla. Poliisi sitten lukee viestit ja joko nostaa tai ei nosta syytettä, asiasta ei edes ilmoiteta tutkintapyynnön esittäjälle. Ikävä kyllä nuo "Amalian" vastaiset viestit, vaikka ovatkin törkysanaisia usein, eivät riko mitään lakia. Maassamme ei ole kiroilu kielletty, sananvapaus tietyin ehdoin on sallittu sekä suomalaisia miehiä, naisia, poliitikkoja ja vaikka bussikuskeja - ei ketään omalla nimellä mainittua, saa haukkua miten huvittaa. Thaimaalaiset ovat vähemmistö, MINORITY, joiden solvaaminen on rasismirikos.

• sdzujdriyor6pt7på
        tosin, se ei kirjoitti:

kyllä mitään auta. Minä, näin sivusta vastaten. Rikosilmoitustahan ei näistä tehdä, vaan tutkintapyyntö. Rasismi ei ole asianomistajan syytteennostamisen alaisuudessa vaan poliisin. Kuka tahansa voi esittää poliisille tutkintapyynnön, senjälkeen poliisi tutkii onko rikosta tapahtunut: esimerkiksi lukee viestit ja päättelee loukkaavatko ne rasismin lakia, jos loukkavat, senjälkeen poliisi kysyy suomi24ltä viestien lähettäjän ip-osoitteen ja sitten nimenomaan poliisi esittää syytteen tuolla osoitteella olevalle henkilölle. Joten tutkintapyynnön esittäjä ei tule näkemään syytettyä, ei tule olemaan missään yhteydessä häneen, häntä ei tarvita kutsua todistamaan yhtään mitään (todisteethan ovat viestien muodossa olemassa kokoajan kaikkien näkyvillä), eikä mitään motiiveja etsitä, korkeintaan sitten psykiatrin vastaanotolla.
        Vahingonkorvauksia on täysin mahdotonta hakea, poliisihan ei ilmoita syytetylle missään vaiheessa tutkintapyynnönesittäjän henkilöllisyyttä, koska asianomistaja on Suomen valtio ja toimeenpanijana on poliisi. Jos syyte esitetään, määrätään tuomio. Jos tuomio on langettava, eli tulee sakkoja tai vankeutta, syytetty voi viedä asian hovioikeuteen (vastustajana on silloin edelleen valtio, ei missään vaiheessa tutkintapyynnön esittäjä) tai kärsiä rangaistuksensa. Samaten jos tuomio on langettava, syytetty maksaa kaikki oikeudenkäyntikulut.
        Syytetty voi kyllä missä tahansa "kiukkunsa" vaiheessa esittää myös tutkintapyynnön, kenestä tahansa millä tahansa palstalla. Poliisi sitten lukee viestit ja joko nostaa tai ei nosta syytettä, asiasta ei edes ilmoiteta tutkintapyynnön esittäjälle. Ikävä kyllä nuo "Amalian" vastaiset viestit, vaikka ovatkin törkysanaisia usein, eivät riko mitään lakia. Maassamme ei ole kiroilu kielletty, sananvapaus tietyin ehdoin on sallittu sekä suomalaisia miehiä, naisia, poliitikkoja ja vaikka bussikuskeja - ei ketään omalla nimellä mainittua, saa haukkua miten huvittaa. Thaimaalaiset ovat vähemmistö, MINORITY, joiden solvaaminen on rasismirikos.

Tässä onkin kai solvattu "Thaimaan thaimaalaisia" jotka siis ovat omassa maassaan enemmistö. Olet tyhmä mutta ärsyttävä ;)

• pikku vinkki
        tosin, se ei kirjoitti:

Jos poliisi päättää jättää syytteen nostamisen, uskon langettavaan tuomioon, jolloin syytetty maksaa molempien osapuolien oikeudenkäyntikulut ja valittaessaan hovioikeutee ja/tai korkeimpaan oikeuteen (jos saa valitusoikeutta) maksaa syyllinen molempien osapuolten oikeudenkäyntikulut.
        Ainoa yhteys tutkintapyynnön esittäjään on syytetyn iltapäivälehtien kuvat, ehkä jopa etusivulla?
        Tuo tutkintapyynnön esittäminen aiheuttaa ensin esitutkinnan, joka voi kestää vaikka jopa vuoden, poliisi kerää arkistoa tarpeeksi katsomansa määrän, todisteina. Ja jos se päättää jättää syytteen, todisteet on silloin jo kerätty valmiiksi. Ts. kaikki epäilyksenalaisen viestit tarkistetaan tutkintaa varten.

• ?että mitä?
        sdzujdriyor6pt7på kirjoitti:

Tässä onkin kai solvattu "Thaimaan thaimaalaisia" jotka siis ovat omassa maassaan enemmistö. Olet tyhmä mutta ärsyttävä ;)

Siis jos SUOMESSA päätät vaikka haukkua afrikkalaisia n......ksi, tarkoitat varmaan ettei se haittaa mitään eikä ole rasismia koska hehän ovat omassa maassaan enemmistönä?
        Olet kyllä HUOMATTAVASTI ymmärtämättömämpi kuin olen koskaan edes kuvitellutkaan!
        Ai että MINÄ olen tyhmä, just just.
        Aiheutat minulle tavattoman suuren tahdottoman naurukohtauksen!

• fehfyfyue75hg
        sdzujdriyor6pt7på kirjoitti:

Niin ehkä tässä nyt on solvattu "Thaimaan thaimaalaisia", MUTTA haluatko AMALIA, että laitan esille viestejäsi joissa olet uhkaillut vetäväsi SUOMESSA ASUVIA thaimaalaisia turpaan ja uhkaillut itse sekä yllyttänyt muita tekemään iskuja thaihieronta laitoksiin? Haluatko että laitan viranomaisille viestejäsi joissa olet yleisön keskuuteen levittänyt lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää? Haluatko? Haluatko että laitan poliisit perääsi ihan oikeasti? Ymmätkö sinä nyt yhtään millaisella asialla leikit?

Minulle voit vittuilla ihan vapaasti, mutta mitäpä jos hieman miettisit mitä kirjoittelet thaimaalaisista? OK?

• ärsyyntyy
        fehfyfyue75hg kirjoitti:

Niin ehkä tässä nyt on solvattu "Thaimaan thaimaalaisia", MUTTA haluatko AMALIA, että laitan esille viestejäsi joissa olet uhkaillut vetäväsi SUOMESSA ASUVIA thaimaalaisia turpaan ja uhkaillut itse sekä yllyttänyt muita tekemään iskuja thaihieronta laitoksiin? Haluatko että laitan viranomaisille viestejäsi joissa olet yleisön keskuuteen levittänyt lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää? Haluatko? Haluatko että laitan poliisit perääsi ihan oikeasti? Ymmätkö sinä nyt yhtään millaisella asialla leikit?

Minulle voit vittuilla ihan vapaasti, mutta mitäpä jos hieman miettisit mitä kirjoittelet thaimaalaisista? OK?

Nyt loppu tältä älykäpsykältä jo hohotus. Selvä amalia-keissi tämäkin järjen jättiläinen.

• Pete Hohottaja
        ärsyyntyy kirjoitti:

Nyt loppu tältä älykäpsykältä jo hohotus. Selvä amalia-keissi tämäkin järjen jättiläinen.

En se minä ollut...
        Ho ho ho ho hooh ho ho ho...
        Mut kaveri vaikkuutta kyl aika kiukkuselta, en alkais vittuileen.
        Menee mielenkiintoiseks tää juttu, Amalialla taitaa olla jo kylmä rinki läskiperseensä ympärillä... hooooh ho ho hoh ho...

• tarinoita taatusti
        Pete Hohottaja kirjoitti:

En se minä ollut...
        Ho ho ho ho hooh ho ho ho...
        Mut kaveri vaikkuutta kyl aika kiukkuselta, en alkais vittuileen.
        Menee mielenkiintoiseks tää juttu, Amalialla taitaa olla jo kylmä rinki läskiperseensä ympärillä... hooooh ho ho hoh ho...

En usko, amalian tarinoita tuokin hohotus. Kaikki nämä asiaankuulumattomat jutut ovat amalian juttuja tai kavereitten juttuja.

• dfyuit7lpgf6d5saqwey
        fehfyfyue75hg kirjoitti:

No laitappa linkkejä niihin viesteihin niin tiedetään mistä puhutaan.

• w478+7otserkiyo
        fehfyfyue75hg kirjoitti:

homocapiche, thats's U. Amalia alkaa ärsyyntymään ihan oikeesti...

• sdzujdriyor6pt7på
        ?että mitä? kirjoitti:

Siis jos SUOMESSA päätät vaikka haukkua afrikkalaisia n......ksi, tarkoitat varmaan ettei se haittaa mitään eikä ole rasismia koska hehän ovat omassa maassaan enemmistönä?
        Olet kyllä HUOMATTAVASTI ymmärtämättömämpi kuin olen koskaan edes kuvitellutkaan!
        Ai että MINÄ olen tyhmä, just just.
        Aiheutat minulle tavattoman suuren tahdottoman naurukohtauksen!

Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä...

Hyvät jatkot....

• samaa mieltä
        tosin, se ei kirjoitti:

Koska vauva tai vaari ei voi olla thaihuora. Ja kun huora myy itseään maksua vastaan, on se huora, kuului sitten minorityyn tai ei majorityyn, kuten thaimaan turismissa.

• kannattaa aina
        tosin, se ei kirjoitti:

"henkilölle. Joten tutkintapyynnön esittäjä ei tule näkemään syytettyä, ei tule olemaan missään yhteydessä häneen, häntä ei tarvita kutsua todistamaan yhtään mitään (todisteethan ovat viestien muodossa olemassa kokoajan kaikkien näkyvillä), eikä mitään motiiveja etsitä, korkeintaan sitten psykiatrin vastaanotolla"

Haastaa ITSEENSÄ kohdistuneesta kunnianloukkauksesta,niin saa henkilötiedot tietoonsa ja pääsee kiusaamaan ihanaa-Amaliaa loppuelämänsä...

• itseensäkohdistuva
        kannattaa aina kirjoitti:

"henkilölle. Joten tutkintapyynnön esittäjä ei tule näkemään syytettyä, ei tule olemaan missään yhteydessä häneen, häntä ei tarvita kutsua todistamaan yhtään mitään (todisteethan ovat viestien muodossa olemassa kokoajan kaikkien näkyvillä), eikä mitään motiiveja etsitä, korkeintaan sitten psykiatrin vastaanotolla"

Haastaa ITSEENSÄ kohdistuneesta kunnianloukkauksesta,niin saa henkilötiedot tietoonsa ja pääsee kiusaamaan ihanaa-Amaliaa loppuelämänsä...

Sun kunniaasi henkilökohtaisesti ei voi loukata, kuin VAIN jos puhuttelee sinua omalla oikealla NIMELLÄSI palstalla.

• käy
        itseensäkohdistuva kirjoitti:

Sun kunniaasi henkilökohtaisesti ei voi loukata, kuin VAIN jos puhuttelee sinua omalla oikealla NIMELLÄSI palstalla.

Onnistuuko, jos solvaa Anttia?

• koita nyt
        käy kirjoitti:

Onnistuuko, jos solvaa Anttia?

läskisika-Amalia hyvä käsittää, ettei huoranpenikkasi solvaaminenkaan ylitä kynnystä.

• Amalia on pieni paha

Vaikea sanoa kumpi on Jekyll ja kumpi Hyde...

Täällä kirjoittelevasta "Amalian" arkkivihollisesta pitäsi myös tehdä tutkintapyyntö koska se leimaa kaikki, asiallistakin kritiikkiä Thaimaasta kirjoittavat Amalioiksi. Tyyppi alkaa sylkeä sairasta propagandaansa heti jos joku kehtaa kirjoittaa vaikka vain että thaimaassa oli aurinko pilvessä. Enemmänhän tuollainen häiritsee asiallisen infon saamista kuin joku kuvitteellinen kukkahattu.

• Etteivät

Nuo vastapersoonat toimi laittomasti, kuten toimii Amalia. Suomalaista naistahan, kuten miestäkin saa solvata aivan vapaasti, jopa minä sinua ja sinä minua, nimettömästi. Sitten.. onkin toinen asia kun puhutaan etnisyydestä.

• kerrotko

oletko huomannut vastapersoonasi syyllistyneen kiihottamiseen kansanryhmää vastaan - kuten sinä olet tehnyt toistuvasti jo vuosien ajan.
        Asiallisen kritiikin esittäminen Thaimaasta on kuule aivan eri asia kuin tämä sinun toimintasi.
        Miksi et hae itsellesi ammatti apua sairaaseen vihaasi jota tunnet miehiä ja thaityttöjä kohtaan?

• Amalia on pieni paha
        Etteivät kirjoitti:

Nuo vastapersoonat toimi laittomasti, kuten toimii Amalia. Suomalaista naistahan, kuten miestäkin saa solvata aivan vapaasti, jopa minä sinua ja sinä minua, nimettömästi. Sitten.. onkin toinen asia kun puhutaan etnisyydestä.

Solvaaminen ja tietoliikenteen häirintä... Mitä niillä on yhteistä?

Onko laillista sitten haukkua milikuvitus-Amaliaa kirjoittaa palsta täyteen paskaa? Se on minusta palstan häirintää mutta tämä nyt ei olekaan mitään tietoliikennettä.

• ja muuten katsos
        Amalia on pieni paha kirjoitti:

Solvaaminen ja tietoliikenteen häirintä... Mitä niillä on yhteistä?

Onko laillista sitten haukkua milikuvitus-Amaliaa kirjoittaa palsta täyteen paskaa? Se on minusta palstan häirintää mutta tämä nyt ei olekaan mitään tietoliikennettä.

Se ei ole laittomuutta, että on ERI mieltä kuin SINÄ, se ei näet riitä rikostutkintaan. Se ei myöskään ole tiietoliikenteen häirintää, jos se sattuu häiritsemään SINUA. Laillista on haukkua Amaliaa, kuten ketä muitakin, nimettömästi. Paskaakin saa kirjoittaa jos siltä tuntuu.

• TRRARRERAHHHE
        ja muuten katsos kirjoitti:

Se ei ole laittomuutta, että on ERI mieltä kuin SINÄ, se ei näet riitä rikostutkintaan. Se ei myöskään ole tiietoliikenteen häirintää, jos se sattuu häiritsemään SINUA. Laillista on haukkua Amaliaa, kuten ketä muitakin, nimettömästi. Paskaakin saa kirjoittaa jos siltä tuntuu.

"Paskaakin saa kirjoittaa jos siltä tuntuu."

Sinusta taitaa tuntua siltä usein ja just nyt ja aina.

• ns.amalialle tai mon
        kerrotko kirjoitti:

oletko huomannut vastapersoonasi syyllistyneen kiihottamiseen kansanryhmää vastaan - kuten sinä olet tehnyt toistuvasti jo vuosien ajan.
        Asiallisen kritiikin esittäminen Thaimaasta on kuule aivan eri asia kuin tämä sinun toimintasi.
        Miksi et hae itsellesi ammatti apua sairaaseen vihaasi jota tunnet miehiä ja thaityttöjä kohtaan?

Tästä on enää turha kiistellä. Joudut osoittamaan jopa todeksi kaikki monien kirjoittamat leikkaa/liimaa-systeemisi yhtä paljon kuin motiivisi puolustaa raivohullun lailla, huorittelemallakin henkilöitä, jotka esittää thaimaasta aiheellisesti esitettyä kritiikkiä ja muutostarvetta. Mutta poliisi kysyy kyllä siihen sinunkin motiiviasi, joka myös tutkitaan.

• ja kertoi faktat
        TRRARRERAHHHE kirjoitti:

"Paskaakin saa kirjoittaa jos siltä tuntuu."

Sinusta taitaa tuntua siltä usein ja just nyt ja aina.

vain ehkä muutamalla tuhmemmalla sanalla. Mutta entäs sitten SINÄ, Sun viestis ei oikein tainnut kertoa yhtään mitään, siis suomeksi paskaa.

• vastaan tuon
        ns.amalialle tai mon kirjoitti:

Tästä on enää turha kiistellä. Joudut osoittamaan jopa todeksi kaikki monien kirjoittamat leikkaa/liimaa-systeemisi yhtä paljon kuin motiivisi puolustaa raivohullun lailla, huorittelemallakin henkilöitä, jotka esittää thaimaasta aiheellisesti esitettyä kritiikkiä ja muutostarvetta. Mutta poliisi kysyy kyllä siihen sinunkin motiiviasi, joka myös tutkitaan.

toisen puolesta. Ei poliisille tarvitse mitään motiivia selitellä, edes sinun, olet katsellut hieman liikaa noita poliisisarjoja, motiiveja etsitään vakavissa rikoksissa.
        Sitten, ei tarvitse osoitella todeksi yhtään mitään monien kirjoittajien juttuja, otetaan vain sinun ip osoitteesi ja luetaan kaikki sillä ip osoitteella kirjoitetut viestit ja tutkitaan esiintyykö niissä lainvastaista (rasismia).
        Sinä voit haukkua täällä ketä tahansa hulluksi tai huoraksi tai kurttumunaksi, siinä ei ole mitään laitonta, kunhan pidät huolen ettet hauku esim rotuja tai rotujen tunnusmerkkejä uskontoja yms.
        Voit kirjoittaa että Thaimaassa on maailman eniten bordelleja, mutta et voi sanoa että thaimaalaiset ämmät ovat h...., ymmärsitkö?
        Sitävastoin Sinä ET esitä Thaimaasta etkä thaimaalaisista AIHEELLISTA KRITIIKKIÄ ja muutostarvetta on vain sinun mielestäsi, jonkun toisen mielestä ei.

• hullujen takia
        vastaan tuon kirjoitti:

toisen puolesta. Ei poliisille tarvitse mitään motiivia selitellä, edes sinun, olet katsellut hieman liikaa noita poliisisarjoja, motiiveja etsitään vakavissa rikoksissa.
        Sitten, ei tarvitse osoitella todeksi yhtään mitään monien kirjoittajien juttuja, otetaan vain sinun ip osoitteesi ja luetaan kaikki sillä ip osoitteella kirjoitetut viestit ja tutkitaan esiintyykö niissä lainvastaista (rasismia).
        Sinä voit haukkua täällä ketä tahansa hulluksi tai huoraksi tai kurttumunaksi, siinä ei ole mitään laitonta, kunhan pidät huolen ettet hauku esim rotuja tai rotujen tunnusmerkkejä uskontoja yms.
        Voit kirjoittaa että Thaimaassa on maailman eniten bordelleja, mutta et voi sanoa että thaimaalaiset ämmät ovat h...., ymmärsitkö?
        Sitävastoin Sinä ET esitä Thaimaasta etkä thaimaalaisista AIHEELLISTA KRITIIKKIÄ ja muutostarvetta on vain sinun mielestäsi, jonkun toisen mielestä ei.

Te kiihkoilijat täällä käytte jokaisen kimppuun, joka esittää thaimaasta sitä todellista kritiikkiä ja omia kokemuksiaan. Väitätkö, että omat kokemuksetkin on valhetta,provoja ja jopa liioittelua ??????? Mitä ???????
        Jotain on pahasti pielessä, jos sairas salailu thaimaasta sallitaan ja kyllä poliisia kiinnostaa se, missä määrin salailu liittyy mm.seksibisneksiin ym. motiiveihin. Joten siitä vaan.

• maahantulijaa
        hullujen takia kirjoitti:

Te kiihkoilijat täällä käytte jokaisen kimppuun, joka esittää thaimaasta sitä todellista kritiikkiä ja omia kokemuksiaan. Väitätkö, että omat kokemuksetkin on valhetta,provoja ja jopa liioittelua ??????? Mitä ???????
        Jotain on pahasti pielessä, jos sairas salailu thaimaasta sallitaan ja kyllä poliisia kiinnostaa se, missä määrin salailu liittyy mm.seksibisneksiin ym. motiiveihin. Joten siitä vaan.

Luku muodostuu vain niistä, jotka on saatu kiinni. Ja voi olla paljon hurjempikin. Kyllä poliisia todella kiinnostaa ihmisten motiivit tukahduttaa kaikkea thaimaata koskevaa kritiikkiä.

• lässytät
        ns.amalialle tai mon kirjoitti:

Mitä minä olen leikkaa/liimannut ja miksi minä mitään tällaista joudun osoittamaan todeksi?
        Mitä lässytät minun motiiveista? Sekoilet ja lässytät omia sekoilujasi jälleen kerran. Mikä raivohullu minä olen ja miksi minun pitäisi sinua puolustaa? Sinä olet se pipipää joka täällä on huoritellut ja solvannut muutoinkin parhaasi mukaan thaimaalaisia. Aivan turhaan yrität nyt lässyyttää jotain jostain aiheellisesta kritiikistä ja Thaimaan muutos tarpeesta. Ei näillä ole mitään tekemistä useiden rikollisten viestiesi kanssa. Väitätkö ettei tästä ole näyttöä sivut täynnä? Miksi poliisi kysyisi minulta mitään, sinustahan keskustelun aloituksessa mainittu ilmoitus on tehty! Minä en tunne tarkoin miten tällaisissa tapauksissa systeemi toimii, mutta kuvittelen ja toivon, että syyttäjä automaattisesti näkee tutkimusaineistosta rasistisen ja rikollisen toimintasi ja sinulle napsahtaa syyte myös siitä.

• lässyttäjälle

Vastaan vaikka et minulta kysynytkään mitä minä väitän. Eli rautalangasta; en ole 21.4.2010 21:06 kirjoittanut henkilö Kiitos siis sinulle pipipää Amalialle siitä, että nyt kirjoitat te etkä sinä. Alat ilmeisesti viimeinkin hieman hahmoittamaan sitä missä mennään ja miksi poliisit ilmeisesti ovat perässäsi.

"Te kiihkoilijat täällä käytte jokaisen kimppuun, joka esittää thaimaasta sitä todellista kritiikkiä ja omia kokemuksiaan."

Minun kohdallani tämä väittämä ei ainakaan pidä lainkaan paikkaansa.

"Väitätkö, että omat kokemuksetkin on valhetta,provoja ja jopa liioittelua ??????? Mitä ???????"

Minä väitän, että sinun, palstan pipipää Amalian kokemukset ovat suurimmaksi osaksi valhetta ja provoja. Lisäksi liioittelet ja vääristelet muiden kertomuksia sekä faktoja. Jokainen joka palstaa on seurannut on voinut huomata kuinka usein sinä pipipää olet jäänyt valheistasi kiinne. OK?

"Jotain on pahasti pielessä, jos sairas salailu thaimaasta sallitaan ja kyllä poliisia kiinnostaa se, missä määrin salailu liittyy mm.seksibisneksiin ym. motiiveihin. Joten siitä vaan."

Tässä nyt taas on hyvä esimerkki omasta pipipäisyydestäsi ja sairaan mielesi tuotoksista. "Sairas salailu Thaimaasta sallitaan"? Mikä helvetin salailu ja kuka sen oikein sallii ja miten? Haloo hullu!

• höröily
        maahantulijaa kirjoitti:

Luku muodostuu vain niistä, jotka on saatu kiinni. Ja voi olla paljon hurjempikin. Kyllä poliisia todella kiinnostaa ihmisten motiivit tukahduttaa kaikkea thaimaata koskevaa kritiikkiä.

se vain jatkuu.

"Viime vuonna Suomeen 7000 laitonta maahantulijaa Luku muodostuu vain niistä, jotka on saatu kiinni. Ja voi olla paljon hurjempikin. Kyllä poliisia todella kiinnostaa ihmisten motiivit tukahduttaa kaikkea thaimaata koskevaa kritiikkiä. "

Hieno esimerkki jälleen Amalian sairaan mielen juoksusta. Amalia on kehitellyt sairaassa mielessään salaliittoteorian kuinka KAIKKEA thaimaata koskevaa kritiikkiä koetetaan tukahduttaa ja vetää yhtäsuuruus merkit laittoman maahanmuuton ja thaimaan matkailun välille. Kerrassaan fiksun ihmisen "järkeilyä". Kerropa pipipää Amalia, että kuinka monta laitonta maahantulijaa Suomeen on tullut viime vuonna Thaimaasta?

• sinä et edes

tiedä mitä sana kritiikki tarkoittaa. Onko sinun mielestäsi tämä kritiikkiä: Thaimaa on vain suuri ulkoilmabordelli ja kaikki miesturistit jotka tuonne matkustavat ovat seksituristeja.
        Minusta ei, minusta tuo on vain erittäin sairaan ihmisen jätöksiä.

• lässyttäjälle
        maahantulijaa kirjoitti:

Vastutko suomalaisten Thaimaan matkailua?
        Vastustatko Thaimaasta Suomeen tapahtuvaa maahan muuttoa?
        Miksi? Anna nyt tulla ihan SUORAAN ja KAKISTELEMATTA.

• kuinka ihmeessä
        maahantulijaa kirjoitti:

tuo kirjoittamasi voi LIITTYÄ Thaimaan matkailuun??? Laiton maahantulo, motiivit TUKAHDUTTAA Thaimaata koskevaa kritiikkiä? Olet käsittämättömän hullu.

• Keijo Komppaaja
        lässyttäjälle kirjoitti:

Vastaan vaikka et minulta kysynytkään mitä minä väitän. Eli rautalangasta; en ole 21.4.2010 21:06 kirjoittanut henkilö Kiitos siis sinulle pipipää Amalialle siitä, että nyt kirjoitat te etkä sinä. Alat ilmeisesti viimeinkin hieman hahmoittamaan sitä missä mennään ja miksi poliisit ilmeisesti ovat perässäsi.

"Te kiihkoilijat täällä käytte jokaisen kimppuun, joka esittää thaimaasta sitä todellista kritiikkiä ja omia kokemuksiaan."

Minun kohdallani tämä väittämä ei ainakaan pidä lainkaan paikkaansa.

"Väitätkö, että omat kokemuksetkin on valhetta,provoja ja jopa liioittelua ??????? Mitä ???????"

Minä väitän, että sinun, palstan pipipää Amalian kokemukset ovat suurimmaksi osaksi valhetta ja provoja. Lisäksi liioittelet ja vääristelet muiden kertomuksia sekä faktoja. Jokainen joka palstaa on seurannut on voinut huomata kuinka usein sinä pipipää olet jäänyt valheistasi kiinne. OK?

"Jotain on pahasti pielessä, jos sairas salailu thaimaasta sallitaan ja kyllä poliisia kiinnostaa se, missä määrin salailu liittyy mm.seksibisneksiin ym. motiiveihin. Joten siitä vaan."

Tässä nyt taas on hyvä esimerkki omasta pipipäisyydestäsi ja sairaan mielesi tuotoksista. "Sairas salailu Thaimaasta sallitaan"? Mikä helvetin salailu ja kuka sen oikein sallii ja miten? Haloo hullu!

Voin allekirjoitta jokaisen kommentin.
        Amalia itsekin todisti taas tuolla toisessa keskustelussa valehtelunsa.
        Väitti jälleen kerran, että seksin ostaminen Suomessa on laitonta.

• vastaat itsellesi
        lässytät kirjoitti:

Mitä minä olen leikkaa/liimannut ja miksi minä mitään tällaista joudun osoittamaan todeksi?
        Mitä lässytät minun motiiveista? Sekoilet ja lässytät omia sekoilujasi jälleen kerran. Mikä raivohullu minä olen ja miksi minun pitäisi sinua puolustaa? Sinä olet se pipipää joka täällä on huoritellut ja solvannut muutoinkin parhaasi mukaan thaimaalaisia. Aivan turhaan yrität nyt lässyyttää jotain jostain aiheellisesta kritiikistä ja Thaimaan muutos tarpeesta. Ei näillä ole mitään tekemistä useiden rikollisten viestiesi kanssa. Väitätkö ettei tästä ole näyttöä sivut täynnä? Miksi poliisi kysyisi minulta mitään, sinustahan keskustelun aloituksessa mainittu ilmoitus on tehty! Minä en tunne tarkoin miten tällaisissa tapauksissa systeemi toimii, mutta kuvittelen ja toivon, että syyttäjä automaattisesti näkee tutkimusaineistosta rasistisen ja rikollisen toimintasi ja sinulle napsahtaa syyte myös siitä.

Eiköhän anneta nyt pollarin ratkaista tämä pähkinä. Ainakaan minun kantani, asenteeni tai mielipiteeni ei sinun takiasi tule muuttumaan. Tästä ei täällä enää sen enmpää.

• jos siihen pystyt
        kuinka ihmeessä kirjoitti:

tuo kirjoittamasi voi LIITTYÄ Thaimaan matkailuun??? Laiton maahantulo, motiivit TUKAHDUTTAA Thaimaata koskevaa kritiikkiä? Olet käsittämättömän hullu.

Miten laiton maahantulo liittyy esim. thaihieromalaitoksista tavattuihin thaikkuihin tai ilmiöön, jossa köyhällä baaritytöllä on yhtäkkiä varaa maksaa tonnin lentolippu. Mutta tosiaan, kuten haluat keskustelut tukahduttaakin: HYS HYS HYS HYS HYS HYS HYS.

• jos pystyt
        jos siihen pystyt kirjoitti:

Miten laiton maahantulo liittyy esim. thaihieromalaitoksista tavattuihin thaikkuihin tai ilmiöön, jossa köyhällä baaritytöllä on yhtäkkiä varaa maksaa tonnin lentolippu. Mutta tosiaan, kuten haluat keskustelut tukahduttaakin: HYS HYS HYS HYS HYS HYS HYS.

Kuka sinua tukahduttaa? Hullu? Hyvinhän olet sontaasi kylvänyt joka päivä tänne suoli24:n.

7000 laitonta maahantulijaa ok - no kerro montako näistä oli Thaimaalaisia? Kerro äläkä hyssyttele.

Mitä länkytät joistakin thaihierontlaitoksista tavatuista thaikuista? Miten nämä liittyvät mielestäsi tämän THAIMAAN MATKAILU palstan aiheeseen?

Arvaillaanko: Miksi baaritytön pitäisi olla köyhä, jotkuthan tienaavat enemmin kuin lääkärit. Kyllä niillä tuloilla voi ostaa lentolipun vaikka 1-luokkaan. Entä kuvitteellinen tapaus, että joku thaimaalainen on pitänyt hieromalaitosta Suomessa hänellä on varaa maksaa sukulaisensa tai tuttunsa lentoliput Suomeen. Tämä on sitten tehnyt työtä hieromalaitoksessa mikä olisi muuten ok, mutta hänellä on ollut vain turistiviisumi mikä ei oikeuta työn tekoon. Johan oli kauhea rikollinen teko? Näitähän on 7000 tapausta vuodessa vai onko? JA SINÄ SIKA-AMALIA OLET SAIRAASSA VIHASSASI LEIMAAMASSA KAIKKIA SUOMESSA OLEVIA THAIMAALAISIA jonkun em. luokkaa yhden tai kahden tapauksen takia, niinkö !?!

Kyllä olet ihme tyyppi. Kuinka sairas on ihminen joka toimii kuten sinä?

• miettimiseen meni
        jos siihen pystyt kirjoitti:

0,00005 sekuntia. Vastaus: Ei mitenkään. Päätelmä: Olet hörhö.
        Laiton maahanmuutto minkä maan kansalaisten taholta tahansa, ei liity mitenkään Thaimaan matkailu palstan aiheeseen. Jos minä, sinä tai peräkylän Pertti matkustaa Thaimaaseen, tuo aihe ei liity mitenkään siihen onko Suomessa laitonta maahantuloa vai ei.
        Mietipä sitä!

• Vastaan itselleni?
        vastaat itsellesi kirjoitti:

Eiköhän anneta nyt pollarin ratkaista tämä pähkinä. Ainakaan minun kantani, asenteeni tai mielipiteeni ei sinun takiasi tule muuttumaan. Tästä ei täällä enää sen enmpää.

Hei kusipää - miten tämä on itselle vastaamista jos KYSYN SINULTA miksi syyttelet minua jostakin sellaisesta mitä en ole tehnyt? Selvästikin haluat tarkoituksellisesti sekoittaa minun sinusta ja toiminnastasi esittämäni kritiikin joidenkin muiden kirjoituksiin. Miksi et vastaa kysymyksiini vaan luikertelet kuin onkimato koukussa?
        Toivottavasti poliisit on ihan oikeasti laitettu perääsi. Kuten kirjoitat, eiköhän IP kerro kuka on kirjoittanut ja mitä. Nämäkin kirjoituksesi nyt osoittavat selvästi kirjoituksiesi tarkoitukset. Eli et suinkaan pyri esittämään asiallista kritiikkiiä mistään, vaan haluat vain leimata thaimaalaisia ja näin syyllistyt rikokseen. Mitä tässä nyt on niin vaikeea ymmärtää?

Kerjäätkö ihan oikeasti verta nenästäsi? Kyllä minä(kin) voin laittaa viranomaiset perääsi. Näin jos toimin, niin minun ei todellakaan tarvitse maksaa sinulle senttiäkään mitään korvauksia mistään, todetaan sinun rikkoneen lakia tai ei. Korvauksia voit sitten yrittää pyydellä Suomen valtiolta, mutta tuskin tulet saamaan. Eli anna vaan tulla lisää törkyäsi. Kokeile nyt oikein kunnolla kepillä jäätä kusipää.

• LOLOLOLOLOLO...LMAO

En tiennytkään että mielikuvitushenkilöstä voi tehdä rikosilmoituksen! LOL!

Amalia elää vain sinun mielikuvituksessasi.

Taidanpa tehdä Tex Willeristä ilmoituksen kun se solvaa koko ajan meksikaaneja. Tarzankin on melkonen eläinrääkkääjä...

• nykyään riittää

IP-osoite.

Sen haltijalla on katsos oikea nimikin...

• muutama IP tutkittav
        nykyään riittää kirjoitti:

IP-osoite.

Sen haltijalla on katsos oikea nimikin...

Joo mutta juttuhan on niin ettei mitään yksittäistä Amaliaa ole olemassa. On ihmisiä jotka esittävät asiatonta kritiikkiä ja on muutama tyyppi jotka esittävät asiatonta kritiikkiä Thaimaasta. Aloittaja, joka muuten lienee itse jo palstan suurin häirikkö ja huorittelija, on niputtanut kaikki edellä mainitut yhdeksi Amaliaksi josta on nyt sitten tehnyt "rikosilmoituksen".

Hohhoijaa, siinä on poliisille muutama IP tutkittavana kun kyseessä on usea henkilö joiden IP muuttuu ehkä joka kerta kun netin avaa... Mahdotontahan se ei ole, jäljet jää aina, mutta olisi varmaan verorahoille ja poliisin resursseille parempaakin käyttöä.

• niinpä niin
        muutama IP tutkittav kirjoitti:

Joo mutta juttuhan on niin ettei mitään yksittäistä Amaliaa ole olemassa. On ihmisiä jotka esittävät asiatonta kritiikkiä ja on muutama tyyppi jotka esittävät asiatonta kritiikkiä Thaimaasta. Aloittaja, joka muuten lienee itse jo palstan suurin häirikkö ja huorittelija, on niputtanut kaikki edellä mainitut yhdeksi Amaliaksi josta on nyt sitten tehnyt "rikosilmoituksen".

Hohhoijaa, siinä on poliisille muutama IP tutkittavana kun kyseessä on usea henkilö joiden IP muuttuu ehkä joka kerta kun netin avaa... Mahdotontahan se ei ole, jäljet jää aina, mutta olisi varmaan verorahoille ja poliisin resursseille parempaakin käyttöä.

Ei ole varmaankaan ihan yksittäistä, mutta LÄHES yksittäinen, uskon sen olevan SINÄ. Kas kas nuo huorittelijat, vaikka esittäväätkin asiatonta kritiikkiä, eivät riko mitään lakia, kun taas SINÄ joka esität asiatonta kritiikkiä thaimaalaisista, rikot. Siinä se pienenpieni ero. Capiche?

• amalialainen
        muutama IP tutkittav kirjoitti:

Josko tämä aloittajakin on näitä amalialaisia. Jutu ainakin ovat sen verran ällöjä ja ala-arvoisia. Selvä amalia.

• valeamalia
        niinpä niin kirjoitti:

Ei ole varmaankaan ihan yksittäistä, mutta LÄHES yksittäinen, uskon sen olevan SINÄ. Kas kas nuo huorittelijat, vaikka esittäväätkin asiatonta kritiikkiä, eivät riko mitään lakia, kun taas SINÄ joka esität asiatonta kritiikkiä thaimaalaisista, rikot. Siinä se pienenpieni ero. Capiche?

Hakuammuntasi menee pahasti metsään vaikka olethan minuakin kyllä joskus Amaliaksi nimitellyt jonkun pikkujutun vuoksi... sinut onkin paljon helpompi yksilöidä...

• kaveri tarinoi
        niinpä niin kirjoitti:

Jutuista päätellen olet amalian kaveri. Siksi tajutonta ja ala-arvoistya tarinaa.

• oikeaamalia
        valeamalia kirjoitti:

Hakuammuntasi menee pahasti metsään vaikka olethan minuakin kyllä joskus Amaliaksi nimitellyt jonkun pikkujutun vuoksi... sinut onkin paljon helpompi yksilöidä...

Osu ja uppos, sut on äärimmäisen helppo löytää ja upottaa...

• muodostaa pieniä
        kaveri tarinoi kirjoitti:

Jutuista päätellen olet amalian kaveri. Siksi tajutonta ja ala-arvoistya tarinaa.

ongelmia. Minäpä autan sinua pieneen alkuun, saat sitten harjoitella itse kotonasi lisää.
        Mietipä mikä on tässä jatkumossa seuraavaksi vuorossa:
        1 2 3 4 5 ..
        Lähetä vastauksesi tänne samaan paikkaan, katsotaan sitten mikä meni väärin!

• qweyut8ofhgyoioå
        muodostaa pieniä kirjoitti:

ongelmia. Minäpä autan sinua pieneen alkuun, saat sitten harjoitella itse kotonasi lisää.
        Mietipä mikä on tässä jatkumossa seuraavaksi vuorossa:
        1 2 3 4 5 ..
        Lähetä vastauksesi tänne samaan paikkaan, katsotaan sitten mikä meni väärin!

Tämä Amalian penikka heräsi 24.4.2010 10:59

• olla ongelma!
        qweyut8ofhgyoioå kirjoitti:

Tämä Amalian penikka heräsi 24.4.2010 10:59

Sinä qwertyuiopå joka myönnät olevasi Amalian penikka (vastaten tämä Amalian penikka) olet herännyt tänään näköjään TÄSMÄLLEEN samaan aikaan kuin minä tuon edellisen viestin sinulle olen lähettänyt!
        Mutta et ole, huomaan, ratkaissut tuota helppoa tehtävää, jonka loin aivan vain sinua varten!

• Herma... mikä?
        olla ongelma! kirjoitti:

Sinä qwertyuiopå joka myönnät olevasi Amalian penikka (vastaten tämä Amalian penikka) olet herännyt tänään näköjään TÄSMÄLLEEN samaan aikaan kuin minä tuon edellisen viestin sinulle olen lähettänyt!
        Mutta et ole, huomaan, ratkaissut tuota helppoa tehtävää, jonka loin aivan vain sinua varten!

En ole äitisi, tilitä "Antille". Siis sinä "Amalian" penikka joka kirjoitit 24.4.2010 12:52 ja jolla on päättelyongelmia.

• oikeasti mitään
        Herma... mikä? kirjoitti:

En ole äitisi, tilitä "Antille". Siis sinä "Amalian" penikka joka kirjoitit 24.4.2010 12:52 ja jolla on päättelyongelmia.

sanottavaa - sinä joka kirjoitit 24.4.2010 13:15 ja jolla on mielenterveysongelmia.

• "Antti"

Tiedote palstalaisille

Täällä Thaimaa-palstoilla häiriköi finninaama penikka joka nimittelee kaikkia vähänkin thaimaata kritisoivia ”Amaliaksi”.

Luotettavalta taholta saamani tiedon mukaan tämän hermafrodiitin äiti on prostituoitu joka käyttää työstönimeä ”Amalia”.

Tässä penikan tarina:

Kerran tämän finninaaman ollessa 14,5 vuotias hänen äitinsä yllätti hänet eräästä vierasmaalaisomisteisesta hierontapaikasta sanan mukaisesti ”housut kintussa”. Äiti oli tullut paikkaan sutenöörinsä järjestämälle excursiolle. Excursion oli tarkoitus motivoida äitiä parempaan työsuoritukseen.

Äiti oli jo uransa loppupuolella ja nähdessään ahkerat nuoret neitoset työssä häneen iski ammattikateus. Nämä viehkot neitoset veisivät häneltä monta maksavaa asiakasta, hän tuumi. Viimeinen niitti oli että hän näki oman rakkaan huoranpenikkansa näiden vierasmaalaistaustaisten neitosten hoideltavana; hänen työllä ja tuskalla ansaitsemansa rahat menivät suoraan vierasmaalaisen h****n perseeseen! Siitä alkoi hänen vihansa noita vierasmaalaisomisteisia hierontalaitoksia ja niiden työntekijöitä kohtaan ja penikka sai samantien ympäri korvia!

Hän otti penikkansa kanssa asian kotona puheeksi ja siitä kehkeytyi niin kova ja pitkä riita että äidin asiakkaat kaikkosivat. Eihän kukaan viitsinyt näyttäytyä tuon asunnon nurkilla josta kaikki naapuritkin puhuivat… Lopulta naapurit kyllästyivät jatkuvaan riitelyyn ja isännöitsijä löikin (aktin jälkeen) äidille häätölapun heidän vuokrakaksiostaan.

Penikka muutti erään ”Antin” (nimi muutettu) luo. ”Antti” oli ainoa mies joka olisi aikoinaan ollut valmis tunnustamaan ”Amalian” penikan omakseen ja viemään ”Amalian” jopa vihille. Tämän vuoksi penikka luotti ”Antin” jokaiseen sanaan ja ”Antti” opettikin penikalle paljon elämästä. ”Amaliapa” vaan ei kelpuuttanut ”Anttia” koska tällä oli selvä syy miksi tämän piti käyttää prostituoituja: Kyllä, sama sukuvika kuin penikallakin eli hänkin oli hermafrodiitti eikä siis ollut normaalinaisten mieleen. Äitiään penikka ei nähnyt enää koskaan.

Penikka jatkoi sossun avustuksella prostituution (ja liiman) käyttöä ja harjoittamista kaikissa muodoissaan. Hän saikin peruukkinsa ja huulipunan ansiosta hämytettyä useita humalaisia miehiä ravintolaillan jälkeen suihinotolle. Rahoillaan hän hankki sitten tietokoneen.

Kuultuaan ”isältään” että kaakkois-Aasiassa elää paljon heidän kaltaisiaan ihmisiä tai sellaisia jotka haluavat tulla heidän kaltaisekseen jopa leikkauksen avulla, penikka innostui niin että meni oitis isänsä mainostamalle nettikeskustelupalstalle. Hän alkoi ”imuttaa” asiakkailtaan enemmän ja säästämään matkarahoja tuonne paratiisiin. Tosin netin käyttö ja tiedon jano haittasi jo iltatöitä.

Keskusteluja selatessaan penikka huomasi että kaikki eivät ajatelleetkaan hänen jo etukäteen rakastamastaan paikasta samoin kuin hän. Jotkut suorastaan haukkuivat sitä ja väittivät siellä olevan rikollisia ja ties mitä! Penikan mieleen tuli riita äidin kanssa tuon hierontakäynnin jälkeen. Hän muisti kuinka äiti oli noita vierasmaalaisomisteisia hierontapaikkoja solvannut ja teki tästä kaikesta karmaisevan johtopäätöksen: Amalia on palstoilla!!!

Tämän jälkeen penikka on seurannut palstan jokaista kirjoitusta. Jos hän on jossakin tekstissä ollut haistavinaankin ”Amalian” niin hän on voitonriemuisena ajatellut ”kiinni jäit” ja haukkunut ”Amaliaa” huorittelemalla ja ties miten. Tästä alkoi heidän monivuotinen ”yhteyden pito” palstalla. Monet sivullisetkin ovat saaneet osansa koska vaihtuvat nimimerkit estävät heitä tietämästä varmasti onko vastapuoli penikka tai ”Amalia”

Yrittäkää ymmärtää heitä. Hienoa että perhe on jälleen yhdessä edes näin netin välityksellä, toivottavasti he vielä joskus saavat sovittua riitansa sillä molemmilla sukupuolitaudit ja muut vaivat tekevät elinaikaennusteen melko lyhyeksi. Tuskin he kuitenkaan pitkään aikaan pääsevät sopuun sillä viimeisimmän tiedon mukaan penikka on tehnyt äitinsä palstakirjoituksista ”rikosilmoituksen”.

• eikö sulla

ole tosiaankaan mitään muuta tekemistä perjantaiyöllä klo 00.30 kuin väsätä omaa pikku utopiaromaaniasi?
        Luuletkos kenenkään olevan kiinnostunut noista satuiluistasi, ehkä tuota jaksaa 5 riviä vielä lukea, loput saa jäädä. Taidat olla teini vielä?
        Sinäkö olet sama persoona joka keksii noita Amalia-tarinoitakin alinomaa? Kuten rasvattuja vartaloita ja tytärtään kauppaavaa. Teillä taitaa olla Amalian kanssa SAMA ongelma, vaikka ehkä haluaisikin päästä täällä kirjoittamisesta, on jo jäänyt vuosien KOUKKUUN? Onko tästä Thaimaa palstasta tullut teidän ELÄMÄNNE, virtuaalielämä?

• bxjkgh<hjsjweghilqwj
        eikö sulla kirjoitti:

ole tosiaankaan mitään muuta tekemistä perjantaiyöllä klo 00.30 kuin väsätä omaa pikku utopiaromaaniasi?
        Luuletkos kenenkään olevan kiinnostunut noista satuiluistasi, ehkä tuota jaksaa 5 riviä vielä lukea, loput saa jäädä. Taidat olla teini vielä?
        Sinäkö olet sama persoona joka keksii noita Amalia-tarinoitakin alinomaa? Kuten rasvattuja vartaloita ja tytärtään kauppaavaa. Teillä taitaa olla Amalian kanssa SAMA ongelma, vaikka ehkä haluaisikin päästä täällä kirjoittamisesta, on jo jäänyt vuosien KOUKKUUN? Onko tästä Thaimaa palstasta tullut teidän ELÄMÄNNE, virtuaalielämä?

Amalian penikka heräsi 24.4.2010 10:52

• halvat huvit
        bxjkgh<hjsjweghilqwj kirjoitti:

Ei meille tarvitse tällä matkailupalstalla ilmoitella muille omia heräämisaikojasi, ja kuinka tuo nyt pitääneekään paikkaasa, kun kerrot heränneesi tuossa pari viestiä aiemmin klo 10.59?
        Siellä on sulle myös sellainen pikku proggis?

• hanki elämä
        bxjkgh<hjsjweghilqwj kirjoitti:

Ensimmäinen tuossa pari viestiä sitten on nimeltään qwertyuiopå (kiva näppäillä) ja toinen Sinä bxjkgh

• ashdryouib9awegh

• kusethowseyuopif
        halvat huvit kirjoitti:

Ei meille tarvitse tällä matkailupalstalla ilmoitella muille omia heräämisaikojasi, ja kuinka tuo nyt pitääneekään paikkaasa, kun kerrot heränneesi tuossa pari viestiä aiemmin klo 10.59?
        Siellä on sulle myös sellainen pikku proggis?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9017117#comment-43774324

• perhe koolla
        hanki elämä kirjoitti:

Ensimmäinen tuossa pari viestiä sitten on nimeltään qwertyuiopå (kiva näppäillä) ja toinen Sinä bxjkgh

Aivan yhtä monta amaliaa kuint tällä palstalla bongaa, löytyy näitä antteja. Toinen vastustaa jotain ja toinen vastustaa sitä, että toinen vastustaa.

Purunvaihto olisi paikallaan kummallekin perheelle.

Vielä kun saisi nuo matkailuyrittäjät, lomaosakekauppiaat, perverssipertit, sankarimatkailijat ja muut nurkan takaa ampujat ulos tältä palstalta, voisimme taas keskustella matkailustakin vähän puhtaimmilla eväillä.

Melanoomaturisteilla on omat palstansa, joten heistä ei liene niin haittaa.

• ei tarvitsisi kuin
        perhe koolla kirjoitti:

Aivan yhtä monta amaliaa kuint tällä palstalla bongaa, löytyy näitä antteja. Toinen vastustaa jotain ja toinen vastustaa sitä, että toinen vastustaa.

Vielä kun saisi nuo matkailuyrittäjät, lomaosakekauppiaat, perverssipertit, sankarimatkailijat ja muut nurkan takaa ampujat ulos tältä palstalta, voisimme taas keskustella matkailustakin vähän puhtaimmilla eväillä.

vain sinut sika-Amalia ja kamarineitosi viedä nurkan taa, niin palsta rauhoittisi. Tämä kun ei ole seksipervoilijoiden palsta.

• Ei sukulainen
        ei tarvitsisi kuin kirjoitti:

vain sinut sika-Amalia ja kamarineitosi viedä nurkan taa, niin palsta rauhoittisi. Tämä kun ei ole seksipervoilijoiden palsta.

ihmetellyt, miten tämä "Antti" voi tietää niin paljon Amalian asioista ja miksi se niin "vihaa" Amaliaa, sehän on sen poika!!! Murrosikäiset näppynaamat tuppaa pitämään vanhempiaan mitä omituisimpina otuksina ja haukkuu heitä joskus rumillakin nimillä, mutta rakkaudestahan se hevonenkin vaan potkii.

Jahka tämä Antti kasvaa miehen ikään ja mittoihin, hän voi vielä suhtautua ihan eri tavalla äitiinsä, jolla kaiken kirjoittelun taustalla vaikuttaa olevan vain vastenmielisyys Thaimaassa rehottavaa prostituutiota vastaan. Ja mikäs ihme se on, se onkin vastenmielinen ilmiö, tapahtukoon se sitten Thaimaassa, Suomessa tai vaikka mikä-mikä- maassa. Tämän ongelmaperheen tilanteen parantaa varmasti aika.

• kuinka sinä
        Ei sukulainen kirjoitti:

ihmetellyt, miten tämä "Antti" voi tietää niin paljon Amalian asioista ja miksi se niin "vihaa" Amaliaa, sehän on sen poika!!! Murrosikäiset näppynaamat tuppaa pitämään vanhempiaan mitä omituisimpina otuksina ja haukkuu heitä joskus rumillakin nimillä, mutta rakkaudestahan se hevonenkin vaan potkii.

Jahka tämä Antti kasvaa miehen ikään ja mittoihin, hän voi vielä suhtautua ihan eri tavalla äitiinsä, jolla kaiken kirjoittelun taustalla vaikuttaa olevan vain vastenmielisyys Thaimaassa rehottavaa prostituutiota vastaan. Ja mikäs ihme se on, se onkin vastenmielinen ilmiö, tapahtukoon se sitten Thaimaassa, Suomessa tai vaikka mikä-mikä- maassa. Tämän ongelmaperheen tilanteen parantaa varmasti aika.

sika-Amalia et tunne omaa poikaasi? Et kai yritä adoptoida minua? Mielenterveytesi huomioon ottaen, sinulta voi odottaa mitä tahansa, se ei enää yllätä. Olisi vai oikeus ja kohtuus jos siirtäisit valtavan ruhosi toiselle palstalle, kirjastossa katsotaan varmaan jo pitkää, ethän sinä ole ainoa siinä jonossa?

• EI SUKULAINEN
        kuinka sinä kirjoitti:

sika-Amalia et tunne omaa poikaasi? Et kai yritä adoptoida minua? Mielenterveytesi huomioon ottaen, sinulta voi odottaa mitä tahansa, se ei enää yllätä. Olisi vai oikeus ja kohtuus jos siirtäisit valtavan ruhosi toiselle palstalle, kirjastossa katsotaan varmaan jo pitkää, ethän sinä ole ainoa siinä jonossa?

kerroin etten ole teille sukua, mitä sinä minulle Amalian tuntemisista ja adoptoinneista hölötät? Vastaa Amalialle sitten kun Amalia jotakin kyselee, eihän me sivulliset olla mitään Amalioita!!! Me vaan äimistellään tätä teidän suvun älytöntä nokittelemista.

• perhejuhlat
        perhe koolla kirjoitti:

Näillä on näköjään joka päivä perhejuhlat menossa. Antit ja Amaliat tukkanuottasilla ja jakamassa perintöä. Kummatkin todellisia surunlapsia muille palstalla kävijöille. Ei teidän tarinoitanne kukaan halua lukea ja vielä vähemmän näiden pervertikkojen sankaritekoja.

Mitä enemmän hohotusta ja ryhhävalaita, sitä vähemmän älyä tarinoissa.

Onneksi tämä ajaa nämä kaupalliset "kirjoittajat" pois palstalta. Vai lieneekö sadekausi joka ajaa porsaat kotiin?

• EI SuKULAINEN
        EI SUKULAINEN kirjoitti:

kerroin etten ole teille sukua, mitä sinä minulle Amalian tuntemisista ja adoptoinneista hölötät? Vastaa Amalialle sitten kun Amalia jotakin kyselee, eihän me sivulliset olla mitään Amalioita!!! Me vaan äimistellään tätä teidän suvun älytöntä nokittelemista.

kerroin etten ole kukaan poikasi Antti, mitä sinä minulle Amalian tuntemisista hölötät? Vastaa Amalialle sitten kun Amalia jotakin kyselee, eihän me sivulliset olla mitään Amalian poikia!!! Me vaan äimistellään tätä SINUN älytöntä nokittelemista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      95
      1792
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1705
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1383
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      67
      1044
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      941
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      924
    8. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      38
      858
    Aihe