Vantaan Magneetti

Honda H7

Ei enää ikinä autoa huoltoon Vantaan Magneettiin.
Tilasin autolleni vuosihuollon jonka yhteydessä pyysin valojen suuntauksen koska olin saanut n. kuukautta aikaisemmin huomautuksen katsastuksessa että toinen ajovalo näytti liian ylös.
Autoa jättäessäni ilmoitin että muutenkin saa rikkinäiset lamput vaihtaa ja tietenkin toistin sen valojen suuntauksen.
Kun hain autoni huollosta sain helvetillisen laskun (vuosihuolto), mutta ei siitä sen enempää ja kerrottiin työsuoritusten ohella että valot oli suunnattu.
Ajettuani huollosta kotiin, autotalliin, huomasin autotallin lattiaan vasten että "säädetyn" ajovalon kuvio näytti n. 2-3 metriä lähemmäs auton keulaa kuin toisen. Seinää vasten kuvio oli myös selkeästi alempana kuin toinen.
Seuraavalla viikolla vein autoni takaisin Magneettiin. Noin puolen tunnin odottamisen jälkeen töiden vastaanottajalle (aina saa muuten odottaa, oli aamu, ilta, päivä), sain vakuutella että valojen suuntaus olisi väärä. Lopulta vastaanottaja ajoi autoni halliin.
Hallista palattuaan töiden vastaanottaja piti minulle esitelmän, kuinka tarvikelampulla voi käydä näin, eli valo oli oikein suunnattu ja huollosta lähtiessä valo näytti oikein, niin nyt se näyttikin mitä sattui. Nyt autoon oli vaihdettu kunnollinen varaosalamppu.
Sitten työnvastaanottaja alkoi kirjoittelemaan laskua. Kun ihmettelin miksi nyt laskutetaan vaihdosta ja myös lampusta vaikka huollon jälkeen kaikki oli "kunnossa", minulle sanottiin että silloin oli mutta lampun lanka oli ajon aikana vääntynyt ja taas pidettiin esitelmä tarvikelampuista joissa lanka ns. elää. Eli minulle kerrottiin että tarvikelampun valo näyttää välillä ylös, alas tai minne vain.
Vaikka autoinsinööri tai valojen asiantuntija en olekaan, niin missään vaiheessa en huomannut "langan elämistä", vaan ennen huoltoa valo näytti tasaisesti liian ylös ja huollon jälkeen liian alas.
Kun aloin epäilemään huollon tasoa kovemmalla äänellä, sanottiin että annetaan laskun sitten olla ja työnjohtaja heitti autoni avaimet minulle pöydälle.
Uskomatonta toimintaa, työnjohtaja väittelee asiakkaan kanssa ja heti alussa jo kyseenalaisti valojen suuntauksen.

Vaikka joskus aikaisemmin olen ollut tyytymätön Vehon huoltoon, ei siellä koskaan väitelty asiakkaan kanssa, eikä avaimia heitelty pitkin pöytiä. Aina löytyi huomautuksen jälkeen yhteinen "sävel".

4

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerta riitti mulle

      Aika tuttua juttua. Aivan sikahintainen paikka, palvelu olematonta, mutta jos odottaa haluat pelkästään "palveltavaksi" auton jättäessä tai noutaeessa niin siitä vaan.

      • Kallis!

        Kerran minäkin käyttänyt. Vastaanotossa tentataan pesunesteestä alkaen saako lisätä tai vaihtaa. Kuitenkin huollossa tehty mm. jarrunesteen vaihto, joka ei kuulunut kilometrien mukaiseen huoltoon. Kun huomautin tästä, vähennettiin se kyllä mukisematta laskusta (n 60 euroa töineen).
        Jos käytätte Magneettia niin tarkastakaa kaikki kohdat onko työ tehty ja mitä laskutettu. Asiakasta yritetään hämätä mielipidekyselyillä yms.


    • honikkana

      kyllä on aika luokatonta myöskin varaosapuolella.olen VIIKON ajan lähes päivittäis yrittäny soittaa hondan varaosa puolelle mutta aina tullut sama vastaus "on just asiakas soitan hetken päästä takaisin".uskomatonta touhua.pitäkää tunkkinne prkl...en todellakaan edes kuse enää siihen suuntaan.

      • jaaeityhjiäpoissa

        Omalla kohdallani ihan hauska talo, vieraillut olen monta kertaa koska useimmiten en ole onnistunut yhdellä käynnillä selviämään, "hauska" siksi että korjautan työsuhdeautoa työnantajan ajalla ja piikkiin. Korjautin loistavassa nettohuollossa myös ihan omalla rahalla ja ajalla perheen toisen auton niin kauan kun nettohuolto sulautettiin samaan varaus-, ja hinnoittelujärjestelmään normihuollon kanssa, nettohuolto tyyliin toki jatkaisin mielelläni 2 auton asiakas-suhdettani. Harmi että tiukkaan aikaan tai osuutta haalimaan synnytetty "budettihuolto" ammuttiin alas tajuamatta että kerran menetetyn asiakkaan takaisin saaminen onkin hiukka haastavampaa vrt. pikku ohjauskoron-nousu lähitulevaisuudessa, nettohuollon asiakashan ei siirry magneetin normihuoltoon vaan palaa sinne "autoasiin" tms. Nettohuollossa näki asentajan (olivat tod symppiksiä, nuoria virkavuosiltaan ja siksi palveluhenkisiä) ja sinne pääsi aamulla aikaa varaamatta kävelemään sisään..
        Sitten siitä ammattitaidosta, sanoisinko intesiteetistä:
        Edes renkaita ei osata asentaa pyörimis-suunnassa oikein, CD-vaihtaja oli useamman kuukauden Japanissa huollossa levyni sisällään, vasta kun pyysin kauniisti että hommatkaa nyt jumalauta joku varasoitin niin kaveri tajus että "se haluis ehkä kuunnella musaa", levyt postitettiin sitten myöhemmin... 2 krt olen vaihdattanut ajovalopolttimot siellä, kummatkin palaneet muutaman viikon sisään vrt. sormin koskettu lasiin?. Olen ostanut rekisterinumerolla; A: ajovalon, myivät väärän polttimon B: valkoiseen autoon värikynän, sain mustan... Nämä kummatkin olen luonnolliseti ottanut mukaan ja huomannut vasta kotipihallani että ..ttu väärä osa tms. Auto toimitettiin väärillä talvirenkailla, siitä rekkuloidessani en saanut mitään ihmeempää vastausta?? jos tilaus-sopparissa lukee nokia ja tulee conteilla niin so?, jos ostan accon ja tulee anjovis niin so?..ttu. Palvelu todellakaan ei riitä vetämään puolensa, KOKO prosessin LAATU vetää. Uusi seat tilattu ja tulossa ens vk vaimolle, juu ei magneetista :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe