kuulapurkki.fi

SierraTeuvo

tää uus asekauppa on kuulemma saanut jo tappouhkauksia ku myy niin halvalla.tälläst kuulin ku olin kuppilassa.asiast kai tehty tai aiotaan tehä poliisiasia en tiiä varmaks mite on.oli kai jostain wlanisttullu mut iipeet kai näky.

kova laji toi softiskauppa hahhaaaaaa :DDDD

23

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEKA88

      ei voi olla totta

    • Airsoft97

      Surkea valikoima, eikä kuin pari euroa prota halvempi, säälittävä myyntiyritys

    • NÖNÖ

      surkeeta mainontaa
      kuulapurkki.fi ei myy halvalla aseita ja keksa parempi paikka kuin kuppila
      ja mistä tappo uhkaukset olit keksinyt
      huono ja lapsellinen yritys sori

    • Snakedoctor-

      Aivan varmasti juu. Uskoo tuota kuka haluaa, mutta saitpa linkin laitettua kuitenkin näkyville. :D

      Ja ihan huomiona, valikoimassaki löytyy... :) Onkohan "kauppiaalla" koko varastossa mallikappaleita enempää... Taitaa olla jonkin poitsun kesätyöviritelmä, josta varmaan voi kesäaseen ostaa. Takuuaika vaan taitaa jäädä lyhyeksi. Aika moni on nimittäin meilläpäin huudellut myös Jamatikin perään kun se yhtäkkiä katosi ja jäi jätkille vastaostetut vehkeet käsiin ilman takuita.

      • jamatik

        Jamtik jatkaa


      • hgevbanbjt
        jamatik kirjoitti:

        Jamtik jatkaa

        kuulapurkki on huijausta mä kuulin sen siitä ku menin helsigkiin muovisotilaaseen niin se sano


      • kekale
        hgevbanbjt kirjoitti:

        kuulapurkki on huijausta mä kuulin sen siitä ku menin helsigkiin muovisotilaaseen niin se sano

        koskakohan se jamatik jatkaa?


      • d u n n o
        kekale kirjoitti:

        koskakohan se jamatik jatkaa?

        jaa-a...


      • vanezi
        kekale kirjoitti:

        koskakohan se jamatik jatkaa?

        Lopetettu... lopullisesti


    • jamatik

      ei ole loppu .ostin just cyma mp5 N ........hywä ase milgear 220 e k-purkki 145e.





      jamtik jatkaa

      • kellii

        ime kellii


    • minä

      heei

    • jokubaaaa

      Pystyyks sieltä ostaan postiennakolla?

    • jamatik jatkaa

      pystyy

    • älä mölö

      Onks toi kuulapurkki luotettava paikka?

    • Tarkk'ampuja

      No ainakkii oma snaipperi ja eka vemppu on sieltä parissa päivässä tänne itä-suomen koroiin tullu toisin kun proosta josta kesti kaks ja puol viikkoo jonku pääsiäis ongelman takia..

    • pete7

      luotettava paikka on ja nopea tilaus nii onjo seuraavan päivän jo postis nopee palvelu mut mitä hiton tappouhkauksii en ymmärrä a) en ymmärrä mist on kysymys? b) onko sua uhkailtu? c) miks jollain hiton kuulareil on uhkailtu?!

      • softaaja 98

        Kannattaako tilata kuulapurkista jing gongin sig 552?


      • 42342343243242523452
        softaaja 98 kirjoitti:

        Kannattaako tilata kuulapurkista jing gongin sig 552?

        dsafaslgdfjkighjstuihjtrghjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjhjst paskaaa paskaaaaaaaaaaaaa


    • m4 rid

      moi

      • m4 ris

        moi minä ostan m4 ris maksaa 150e on halpa kun paska


    • paska kauppa

      moi paska paika ihan paska ja muovidta vittun kalista

      • vittun kalista

        gdfhgasdgsdnhgwahguaehguighdrguidahuadghdufgihadfgudfghafghadfghadfggfgaghdfughadfguadhfguadfhgadfughadfguahdfgaufghafdugahdfgagherogjeshguieargyerytret74567345634456464356755476456757346356734565465478634563563565767558bxhdjgbhdfjghdsuigfherugherguerwhgurhgsughsdrghgwehrg87eryherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhi passkaa paskaaa paskaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe