vivus.fi

pallokala...

Ite olen jo vippailun lopettanut, mutta kerrotakoon vinkiksi rahaa tarvitseville. Tuolta tuli just mulle mainostekstari ja ihan piruuttani ajattelin kurkata. Tuo on siis entinen sms credit. Eikai tossa muuten mitään hyvää ole mutta tarjoaa ensimmäisen lainan ilman minkäänlaissa kuluja. Kyllähän sitä tarpeeseen voi 100€ ottaa jos takaisin ei tarvi maksaa kun samaisen saturaisen. Muistaakseni rahat tulivat aikanaan nopeasti tilille.

61

16661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+9

      Helppoa se on tarjota kun on maksullinen textari eikä lainaa tipu, kokeiltu on

      • pallokala...........

        Oliskohan siihen sitten joku syy?? Mä ainakin otin tuolta reilu kuukausi sitten vipinja kyllä hyvin sain. Nyt en vaan enempää vippaa, ulosottoon kaikki menossa enkä viitsi turhaan nostaa pottia. Tuon olen kyllä pois jo maksanut, siisi kai mainostakin laittovat


      • janeski1987
        pallokala........... kirjoitti:

        Oliskohan siihen sitten joku syy?? Mä ainakin otin tuolta reilu kuukausi sitten vipinja kyllä hyvin sain. Nyt en vaan enempää vippaa, ulosottoon kaikki menossa enkä viitsi turhaan nostaa pottia. Tuon olen kyllä pois jo maksanut, siisi kai mainostakin laittovat

        sain samasen viestin tosin mailii, ja sillon ku vippasin nii tykkäsin kyl tost paikast ku laina tul iha sukkelaan tilil ja iha reiluuu oli.. Mutjuuu tosiaan en oo puoleen vuoteen- vuotee vipannu et en täst hetkest tier... jokane kokeilee omantunnon mukaa.. voi ol et itekki kokeilen ilman luottotietoi, kerron sit kui kävi xD


      • Vivus.fi Asiak. palv

        Ensimmäinen laina on täysin ilmainen haettaessa Internetistä, koska tällöin ei tarvitse lähettää tekstiviestejä. Haettaessa laina tekstiviestillä täytyy lähettää kaksi tekstiviestiä, mutta ne ovat operaattorihinnoin ILMAN ylimääräisiä kuluja. Lainan saa, jos asiakkaan taustat ovat kunnossa.


      • 30
        Vivus.fi Asiak. palv kirjoitti:

        Ensimmäinen laina on täysin ilmainen haettaessa Internetistä, koska tällöin ei tarvitse lähettää tekstiviestejä. Haettaessa laina tekstiviestillä täytyy lähettää kaksi tekstiviestiä, mutta ne ovat operaattorihinnoin ILMAN ylimääräisiä kuluja. Lainan saa, jos asiakkaan taustat ovat kunnossa.

        EI TOIMI TÄMÄKÄÄN KOKEILIN USEAAN KERTAAN REKISTERÖITYÄ MUTTA EIPÄ ONNISTU MIKÄ LIE PAIKKA !!!


      • Peluri-Pirkko
        30 kirjoitti:

        EI TOIMI TÄMÄKÄÄN KOKEILIN USEAAN KERTAAN REKISTERÖITYÄ MUTTA EIPÄ ONNISTU MIKÄ LIE PAIKKA !!!

        Nimittäin jos olet joskus hakenut lainaa smscreditistä, on heillä sinun tietojasi, esim. jos heillä on vaikkapa vanha puhelinnumero, kannattaa pyytää uutta salasanaa sähköpostiin.


      • Vivus.fi Asiak. palv
        30 kirjoitti:

        EI TOIMI TÄMÄKÄÄN KOKEILIN USEAAN KERTAAN REKISTERÖITYÄ MUTTA EIPÄ ONNISTU MIKÄ LIE PAIKKA !!!

        Jos sinulla on ongelmia rekisteröinnissä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin, niin ratkaisemme ongelman.


      • bsnhl,aghlrejg
        Vivus.fi Asiak. palv kirjoitti:

        Jos sinulla on ongelmia rekisteröinnissä, ole hyvä ja ota yhteyttä meihin, niin ratkaisemme ongelman.

        vai ei?


      • gewq
        bsnhl,aghlrejg kirjoitti:

        vai ei?

        itse en ainakaan saa mitään koska edellinen SMScreditin aikainen laina on maksettu perinnän kautta pois.


      • Anonyymi

    • untamoi

      kellään muulla vai onko huijaus?

      • hegas

        toimi mikään, ei sitten mikään.


      • Vivus.fi Asiak. palv
        hegas kirjoitti:

        toimi mikään, ei sitten mikään.

        Asiakkaiden lähettämät tekstiviestit meille ovat ilmaisia, jolloin asiakkaalle ei aiheudu mitään kustannuksia netti- tai tekstiviestihakemuksen tekemisestä, joten meillä ei ole mitään syytä huijata asiakkaitamme. Pyydämme, että olette yhteydessä meihin, jos teillä on ongelmia lainan hakemisessa.


      • 11+19
        Vivus.fi Asiak. palv kirjoitti:

        Asiakkaiden lähettämät tekstiviestit meille ovat ilmaisia, jolloin asiakkaalle ei aiheudu mitään kustannuksia netti- tai tekstiviestihakemuksen tekemisestä, joten meillä ei ole mitään syytä huijata asiakkaitamme. Pyydämme, että olette yhteydessä meihin, jos teillä on ongelmia lainan hakemisessa.

        No tämähän on hyvä että firman virallinen tiedotuskanava on Suomi24.fi kertoo aika paljon ko. firman arvoista. Taidampa lainata kuitenkin noilta oikeilta firmoilta.


      • Hyvä vivus.fi
        11+19 kirjoitti:

        No tämähän on hyvä että firman virallinen tiedotuskanava on Suomi24.fi kertoo aika paljon ko. firman arvoista. Taidampa lainata kuitenkin noilta oikeilta firmoilta.

        Vivus sivuilta löytyy lukutaisoisille tiedot ja täytyyhän firman kertoa lukutaidottomille rautalangasta miten asiat ovat ja ainoa paikka on juuri tämä palsta jossa luuraat.


    • yksi monista

      vivus on edullinen paikka, esim 400 on 460 verrattuna muihin, joissa usein 485 e ,,,
      ja 200 e on eka ilmainen laina, ja bonusjärjestelmä on mylös oikesti toimiva,
      minun mielestä yksi paras, kun tarttin lääkärikuluihin kerran ja tuli verranneeksi.
      tämä hinta vertailun perustella annettu mielipide, ja puhelimessa on normaali hinta 09 kun soittaa jne
      . jos joku tietää hyvän tai halvemman niin sitten vain kirjoittelemaan...toki joistain saa pitkiä maksuaikoja, credit 24 saa 6 kk jne...ostosraha,.. jne

    • jokuvaaaaan

      paska firma. en suosittele kenellekään. enkä muutenkaan vippauksia.

      onko lie laillista että eräpäivää voi siirtää loputtomiin kerran kuussa maksamalla 30e? näin heillä lukee...

    • e36320

      pakottava tarve niin otin tuolta, ja tuli hetkessä tilille. :ssaa siitä..vielä osaa muuta palautetta antaa :) hyvältä vaikuttaa näin ens alkuun...lisä aikaa maksuun ei tarvi niin tuu sitä testattua..näkee sit ku on maksettu pois et otanko uudestaan tuolta jos tulee tarvis ps.muita kyl ookkaan kokeillu.

    • Mikko the Laina

      Vivus on hyvä ja itse olen suosinut myös muita suurimpia lainayrityksiä. Ei ole juurikaan ollut ongelmia lainan saamisessa nopeasti tilille.

      http://www.peemies.net/pikavipit ja pikalainat/index.html

      Tuolla tuntuu olevan muutamia suurimmista lainapuljuista joista kannattaa vertailla pikavippejä ja pikalainoja omiin tarpeisiin.

    • hybbyy6

      Hyvähän se on jos jotain saa ilman kuluja, kannattaa seurailla mitä markkinoilla tapahtuu, uusia tulee ja vanhoja menee, kulut ja korot muuttuu kaiken aikaa.

      Vertailu siis todellakin kannattaa

      http://www.uudetvippipaikat.fi on hyvin ajantasalla oleva sivusto.

    • cash4u
    • wewewewew

      vivus on paska paikka
      laittaavat haasteen heti ku on mahdollista

      luulis että ilmottaavat niinku kunnon paikat että kohta lähtee käräjille

    • Fiksu lainaaja

      Hah :D tottakai laittaavat, vaan idiootit jättää maksamatta. Älä hae oikeuksia kun ensin rikot sopimusta.

    • Huijausta?

      Ihmeellisiä lisämaksuja peritään täällä! Väitetään että paksusta uupui 0,10€ vaikka olin maksanut tasan sovitun summan takaisin. 10 senttiä ei ole mitään, ja siksi se on hyvä summa periä asiakkailta, koska kuinka moni jaksaa kiinnittää huomiota näin pieneen summaan? Mutta laskekaa hyvät ihmiset jos asiakkaita on 1000 tai vaikka 10 000 ja jokainen joutuu maksamaan tämän 0,10€ ylimääräistä.. ei vaikuta oikein rehdille pelille, asiaa tutkitaan ja kovin kiva olisi kuulla jos joillekkin muille on tätä samaa veloitusta sattunut! Huijaus firmoja on ollut aina ja tulee olemaan, ainut ero nykyisillä firmoilla on että heillä on hienot kotisivut, jotka saavat ihmiset uskomaan että firma on luotettava ja fiksun näköinen. Eli onko näitä tapauksia useampia?

      • Oikeasti?

        Sitä vielä että 10 senttiä ei voinut ainakaan osuuspankista edes maksaa, vaan minimi määrä on 17 senttiä, eli jos maksajia on se 1000 kerrottuna tuolla 17 sentillä 1700€! Täyttä huijausta!


      • mulle lisää senttejö
        Oikeasti? kirjoitti:

        Sitä vielä että 10 senttiä ei voinut ainakaan osuuspankista edes maksaa, vaan minimi määrä on 17 senttiä, eli jos maksajia on se 1000 kerrottuna tuolla 17 sentillä 1700€! Täyttä huijausta!

        Toi kaveri on joka paikassa kertomassa siitä 10 centistä. Itselläni on abaout 20 cm.


    • Luottotiedot ok.

      Otin vipin Vivukselta, ja rahat tuli heti tilille, ei mitään ongelmia ollut. Maksoin sen myös ajallaan takaisin. Onnilainalta kun yritin ottaa niin tuli tekstiviesti saat lainaa, vastaa viestiin kyllä 30 min. kuluessa. Vastasin heti, tuli vastaus että "tuntematon tai virheellinen viesti. Ole hyvä ja tarkista viesti sisältö". Lähetin "kyllä" viestin uudelleen vielä 2 kertaa, sama juttu. Olin siis lähettänyt yhteensä 4 tekstiviestiä jos lasketaan mukaan se hakemus, ja ne maksoivat 5 €/kpl. Kun tiedustelin asiaa, sain vastaukseksi että en ollut lähettänyt viestiä ajoissa. Minulta meni siis 20 € viesteihin turhina kuluina, ja 100 %:n varmuudella vastasin viestiin heti. Eri asia jos heidän viestinsä tulevat viiveellä jostain hevon v*itun kuusesta? Tälläinen kyllä sapettaa, toivottavasti muille ei käy/ole käynyt samoin.

    • eienääikinä

      Täysin tunteeton kiskuri firma. Älä helvetissä tue näitä pätkääkään. Ovat tehneet jo liian monta ulkomaan reissua koronkiskuri voitoillaan.

      • möx

        vivuksen huono puoli on jumalattoman kalliit eräpäivän siirrot. Mutta taitaa olla ainoita firmoja joihin voi soittaa ja pyytää maksusopimusta ennen maksuvaatimusta, jos tulee vaikeuksia maksaa takaisin. Ystävällinen palvelu, toisin kuin esim. ikassa, ei tod. tehdä maksusuunnitelmaa ennen perintää ja jos toiseen päähän puhelinta tulee vielä se omahyväisen kuuloinen jätkä, niin avot.


      • terseiset vivukselle
        möx kirjoitti:

        vivuksen huono puoli on jumalattoman kalliit eräpäivän siirrot. Mutta taitaa olla ainoita firmoja joihin voi soittaa ja pyytää maksusopimusta ennen maksuvaatimusta, jos tulee vaikeuksia maksaa takaisin. Ystävällinen palvelu, toisin kuin esim. ikassa, ei tod. tehdä maksusuunnitelmaa ennen perintää ja jos toiseen päähän puhelinta tulee vielä se omahyväisen kuuloinen jätkä, niin avot.

        Ja ne eräpäivän siirrot kannattaa todellakin maksaa ajoissa, sillä jo yhden päivän myöhästyminen käynnistää Vivuksella sisäisen perinnän.


    • pepe562

      kun otatte pikalainaa noudattakaa sovittua maksuaikataulua,ja tietääkää mitkä ovat kulut ...........eihän kyse ole hyväntekeväisyyslaitoksista vaan nk pankkitoiminnasta vaikkakin korkeilla koroilla .siis mania nopeasti pikatarpeeseen.

    • rmtob

      Itse lainasin 400€ "ilman kuluja ja korkoa". Rahat tulivat nopeasti, maksoin ajallaan takaisin, ei mitään draamaa. Enää en lainaa, kun pitäisi maksaa korot :D

    • Hakkeroitu

      Otin myös lainaa sen 400€, jonka sai kulutta (Matkaa varten, ihana tyhmää) Maksoin sen ajallaan, kuluitta. MUTTA sain 2pv sitten ilmoituksen, että salasana on vaihdettu.
      Onneksi ihmettelin tätä asiaa Vivukseen, sillä joku oli murtautunut sähköpostiini ja muuttanut Vivukseen tietoni (tilinro, salasana ja sähköpostios.)
      Olkaa siis VA-RO-VAI-SI-A!

      • Vivus piste fi

        Ei ole ilmaisia lounaita , sanoisi joku


      • Matska M.
        Vivus piste fi kirjoitti:

        Ei ole ilmaisia lounaita , sanoisi joku

        Tuon 400€:n osalta taitaa kuitenkin olla oikeasti kulutonta vai meneekö siitäkin joku korko, jota ei mainita mainoksessa? Kunhan siis maksaa sovitusti eräpäivänä pois..


      • siru pirpana
        Matska M. kirjoitti:

        Tuon 400€:n osalta taitaa kuitenkin olla oikeasti kulutonta vai meneekö siitäkin joku korko, jota ei mainita mainoksessa? Kunhan siis maksaa sovitusti eräpäivänä pois..

        Menee 20 e tekstiviestikuluja, kokeiltu on.


      • 11+17
        siru pirpana kirjoitti:

        Menee 20 e tekstiviestikuluja, kokeiltu on.

        Höpö höpö. Ei siitä mitään kuluja mene, eikä yhtään tekstiviestiä tarvi lähettää.


      • xyz2
        siru pirpana kirjoitti:

        Menee 20 e tekstiviestikuluja, kokeiltu on.

        Lainasin 400 eur > maksoin 400 eur. Ei korkoa, ei kuluja. Tekstareita ei tarvitse lähetellä, eikä saapuviin vastailla. Tuo tarjous koskee siis summaa 400 eur ......... ei euroakaan yli tai alle ja vain uusille asiakkaille.


    • wiii3

      maksumuikkari 55e uusi muikkari 10e uusi muikkari 10e millä hemmetin oikeudella ekaksi vetävät 55e kuluja joka muikkarista 10e!!olisi taas kuluttajaasiamiehelle juttua vivuksen touhusta!! ihan älyvapaat takasin maksu aika ei kuukaudessa saa 400e maksettua jos tulot on sen verran ! näin ne rahastaa maksumuistutus maksuilla! maksusuunnitelmista!

      • Matska M.

        Mulla ainakin oli tarkoitus maksaa se eräpäivään mennessä pois. Mutta sitten kuulee näitä pelotteluja vääristä viitenumeroista sun muusta. Onkohan "piilotettuja" kuluja, jos maksaa sovitusti eräpäivään mennessä pois? Entä sisältyyköhän KORKO tuohon ensikertalaisen lainanoton kuluihin (0€)? Mitä iloa minusta olisi asiakkaana heille, jos eivät saisi mitään muuta kuin lainaamani summan takaisin, ilman minkäänlaista korkoa. Pistää vähän miettimään mikä koira tässä on haudattuna.


      • helppoa !
        Matska M. kirjoitti:

        Mulla ainakin oli tarkoitus maksaa se eräpäivään mennessä pois. Mutta sitten kuulee näitä pelotteluja vääristä viitenumeroista sun muusta. Onkohan "piilotettuja" kuluja, jos maksaa sovitusti eräpäivään mennessä pois? Entä sisältyyköhän KORKO tuohon ensikertalaisen lainanoton kuluihin (0€)? Mitä iloa minusta olisi asiakkaana heille, jos eivät saisi mitään muuta kuin lainaamani summan takaisin, ilman minkäänlaista korkoa. Pistää vähän miettimään mikä koira tässä on haudattuna.

        Saavat sun henkilötiedot ja niillä on tietty hinta


    • voiperua99999
    • 20+18

      Credit24 tarjoaa erisuuruisia 7 päivän pikavippejä yhden euron kuluilla. Todella edullista!

      • 200 + 0 = 200

        Vippi.fi tarjoaa lainan ilmaiseksi 7 päivän takaisinmaksuajalla. Näköjään 200 euroon asti.


    • Make2221

      Minulle luvattiin eräpäivän siirtoa ja ko. päivä ei ollut pankkipäivä. Se on kuulemma heillä sellainen sääntö, josta he eivät tingi. Olen koettanut neuvotella firman kanssa että nyt tehtäisiin poikkeus ja kerroin tilanteestani, jossa en kykene maksamaan lainaa heti pois itsestäni riippumattomista syistä, koska perintörahat ovat viranomaisten byrokratian takana. Tämän firman kanssa ei voi neuvotella yhtään mistään ja heille ei käy Suomen lain noudattaminen Force Majeure -tilanteessa.

      • terseiset vivukselle

        Minä koin saman; eräpäivän siirtosäännöistä ei tingitä, yhden päivän myöhästymisestä koko maksu menee sisäiseen perintään. Mutta maksusopimuksen he kyllä suostuvat tekemään ja velalliselle on toki parempi lyhentää velkasummaa kuin siirtää eräpäivää. Se on firman puolesta sanottava, että lainatut rahat tulevat kyllä erittäin nopeasti tilille. Itseään sitä saa syyttää lisäkuiluista jos pikavippailee. Mutta joustavampiakin yrityksiä markkinoilla on kuin tämä Vivus.


    • vippari

      ei sun tartte eräpäivää siirtää jos vaikka kuukauden päästä pystyt maksaaa nii tulee vaan 5e lisäkuluja kuin jos siirtäsit eräpäivää niin siitä tulisi se 30e lisää. muistakaa noin kuukauden voi maksaa myöhässä ilman että siitä aiheutuu juurikaan lisäkuluja.

      • hyvä tieto

        Hyvä tieto!


    • luottokaveri

      Trustbuddylta saa aina lainaa ilman korkoja jos maksat takaisin 14pvn sisällä. Hakemuksen käsittelyaika on vaan pitkä.

      • terseiset vivukselle

        Jos nyt jompikumpi pitää valita - Vivus tai Trustbuddy - valitsisin Trustbuddyn, jonka asiakaspalvelu on ystävällisempää. Trustbuddyn nettisivu-uudistus ei mielestäni onnistunut, mutta Trustbuddyssa ollaan mielestäni joustavampia ja ystävällisempiä.


      • 7+20
        terseiset vivukselle kirjoitti:

        Jos nyt jompikumpi pitää valita - Vivus tai Trustbuddy - valitsisin Trustbuddyn, jonka asiakaspalvelu on ystävällisempää. Trustbuddyn nettisivu-uudistus ei mielestäni onnistunut, mutta Trustbuddyssa ollaan mielestäni joustavampia ja ystävällisempiä.

        "Trustbuddyssa ollaan mielestäni joustavampia ja ystävällisempiä. "

        Itse ottaisin halvimman paikan. Minua ei kiinnosta se, kuinka ystävällisiä tai joustavia he ovat asiakaspalvelussa, koska maksan velkani aina viimeistään eräpäivänä.


    • PekkaPiilu

      Eikö maksulliset eräväivän siirrot mitä Vivuksella on niin tulkita uuden lain mukaisiksi ja ole siten laittomia (korkokatto).

    • Arsska

      Moro
      Ekaa kertaa satuin tarvitsemaan pikavipin. Valikoimasta valitsin Vivus.fi, kun näytti olevan joka päivä auki ja vielä näin alkuillasta etenkin.

      Lainamäärä 200€... Sivuilla lukee, kuinka osuuspankin tilillä rahat ovat n.15.min.... vaan eipä kuulu eikä näy. Asiaskaspalvelu chat on tietenkin suljettu, sekä puhelinpalvelu. Laitoin vittuuntuneena sähköpostia, johon ei varmaan ihan äkkiä vastata.

      Eipä paljoa hyödytä vivuksesta rahaa saada jos parin päivän päästä antavat, kun ehtii jo ihan virallinen tilikin tulemaan.

      Syy miksi tämä juttu vituttaa on se että kehtasivat kuitenkin laskun laittamaan sähköpostiin.... siis rahoista joita saa odotella....

      • 835473

        URPO!
        Etusivulla lukee:
        Joulun aukioloajat.
        Puhelinpalvelu ja maksupalvelu ovat seuraavasti auki:
        24.12.2013: Suljettu
        25.12.2013: Suljettu

        Tyhmästä päästä kärsii, niinpä :D


    • vivus.fi HUIJAA

      Otin 1250 euron lainan vivus.fi pikavippifirmalta. Ilmoitin heille 2 päivän päästä sähköpostilla haluavani käyttää kuluttajasuojalain mukaista 14 vrk peruuttamisoikeutta. Pyysin maksuohjeita. En saanut vastausta tai maksuohjeita, joten maksoin 1250 eur vivuksen tilille. Tiesithän että käyttämällä 14 vrk peruuttamisoikeutta joudut maksamaan mahdolliset korot ainoastaan niiltä päiviltä kun laina on ollut käytössäsi. Mikäli korkoja ei ole ilmoitettu, et joudu maksamaan edes niitä. Näin toimimalla vältyt törkyhintaisilta käsittely ym. kuluilta jotka tulisivat lainasumman päälle.
      Kului muutama viikko niin sähköpostiin ja postilaatikkoon alkoi tulla useita heidän lähettämiään n. 190 euron hintaisia perintäkirjeitä lainan käsittelykuluista ym. koroista. Lähetin välittömästi jokaisen minulle tulleen perintälaskun jälkeen sähköpostia heille jossa totesin laskujen olevan aiheettomia. En koskaan saanut yhteenkään viestiin vastausta. Tänään vivuksen perinnästä soitettiin minulle ja sanottiin että minulla on n. 190 euron lasku maksamatta. Kerroin puhelimessa samat asiat jotka olin jo kertonut useissa sähköpostiviesteissä. Homman piti olla ok kunnes sieltä taas joku soitti ja kertoi että haluavat peruuttamisilmoituksen kirjallisena. Sanoin että sähköposti on yhtä kuin kirjallinen ilmoitus. Vivuksen työntekijä väitti puhelimessa että eivät ole saaneet minulta yhtään sähköpostiviestiä. Olen lähettänyt heille ainakin viisi sähköpostiviestiä heidän kahteen eri osoitteeseen. Kehtasivat edelleen puhelimessa väittää että lasku on aiheellinen koska eivät ole saaneet minun sähköpostiviestejä. Todella aggressiivista perintää.
      VÄLTTÄKÄÄ KYSEISTÄ HUIJARIFIRMAA!

      • zx11

        Mikä tilanne nyt?


      • terseiset vivukselle

        Pidennysmaksuni myöhästyi 1 päivän siksi, että tietokoneyhteyteni takkuilivat enkä päässyt verkkopankkiin. Teen kolmivuorotyötä enkä olisi eräpäivänä päässyt henkilökohtaisesti käymään pankissa tai maksuautomaateilla. Koko laina meni saman tien Vivuksen sisäiseen perintään ja pidennysmaksu tulkittiin lainan lyhennykseksi.

        Halvemmaksihan minulle tulee lyhentää lainaa eikä maksaa pidennysmaksuja, mutta sillä, että maksu myöhästyy yhden päivän on kyllä kohtuuttomat seuraukset tässä firmassa, en siksi voi sitä missään nimessä suositella.


    • important
    • PekkanPoika

      Tämä vivus on huijari firma! Olen saanut postia heiltä, että olen heidän luottoasiakas ja maksulaput liitteenä. EN OLE IKINÄ asioinut ko firman kanssa, enkä aio olla.
      Olen jättänyt poliisille tutkintapyynnön koska eivät noteeraa viestejäni ja korjaa tilannetta. Pyytävät vaan henkilötunnustani..... jota en todellakaan anna heille

    • ftghjkoölä

      Vivuksesta ei mitään valittamista mulla, joka olen vipannut sieltä usein, ja maksanut velkani ajallaan pois. Aina. Luottotietoni yms. kunnossa, omaisuutta on. Ensimmäinen vippi Vivukselta myinoin oli aidosti kuluton, koroton. Sittemmin olen vipannut ko. yritykseltä kuudesti. Aina on laina myönnetty. Palvelu Vivuksella myös erinomaista. Aina ennen eräpäivää soitetaan ja muistutetaan eräpäivästä, tiedustellaan josko tarvitsisi maksuaikaa lisää. En ole tarvinnut, mutta hyvä homma tämäkin. 10 pistettä Vivukselle.

      • thankyouvivus

        Juuri näin. Toista ovat Lainasto ja Gothian perintä, jonka asiakkaaksi joudut heti. Vivus joustaa ja sopii, jos tulee yllättävä maksuvaikeus,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3361
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      164
      1386
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1092
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe