Listataanpa tähän alle nyt asiallisesti suur-Ouluun liittymisen hyvät puolet.
Miksi siis liittyä?
Mitä hyödymme liitoksesta?
Toivottavasti edes tähän ketjuun saadaan jo vihdoin oikeaa asiaa ja niitä oikeita perusteita.
Liitoksen hyvät puolet
5
262
Vastaukset 5
- ...
...tyhjää...
- 9ij
1. Viimeinkin Haukiputaan valtuusto saadaan hiljaiseksi, kun edustajia on Oulussa väliajan jälkeen vain yksi tai kaksi.
2. Meidän ei tarvitse täällä päättää enää mitään. Viisampi Oulu hoitaa sen homman vankalla paikallistuntemuksella. - Ouluun matkustelija
9ij kirjoitti:
1. Viimeinkin Haukiputaan valtuusto saadaan hiljaiseksi, kun edustajia on Oulussa väliajan jälkeen vain yksi tai kaksi.
2. Meidän ei tarvitse täällä päättää enää mitään. Viisampi Oulu hoitaa sen homman vankalla paikallistuntemuksella.halpenee! Upeaa! Siitä se onni alkaakin kukoistaa, kun pääsee ajelemaan kaupunkitaksalla...
- Mitäs me häviäjät
Ouluun matkustelija kirjoitti:
halpenee! Upeaa! Siitä se onni alkaakin kukoistaa, kun pääsee ajelemaan kaupunkitaksalla...
Lyhytpä on lista noista HYVISTÄ PUOLISTA,verrattuna tuohon toiseen ,Huonoon puoleen.Eikö tämä jo kerro arvon valtuutetuille mitä mieltä kuntalaiset ovat liittymisestä!
Se on täyttä puppua että Suurin osa haluaisi Ouluun,ei yksikään ihminen jonka kanssa on puhuttu tästä ole halunnut Ouluun.Miettikääpä tätä arvon valtuutetut.
JÄTTI MOKAN olette tekemässä ja jäätte ihmisten muistiin taatusti!
Olisi kiva tietää kuka,tai mikä tämän porukan aivopesi?
Eikö Koski itse sanonut että Haukipudas ja joku toinen kunta(en nyt muista mikä)ovat häviäviä tässä liitoksessa,jostain täältä luin!? - Uus herännyt
Mitäs me häviäjät kirjoitti:
Lyhytpä on lista noista HYVISTÄ PUOLISTA,verrattuna tuohon toiseen ,Huonoon puoleen.Eikö tämä jo kerro arvon valtuutetuille mitä mieltä kuntalaiset ovat liittymisestä!
Se on täyttä puppua että Suurin osa haluaisi Ouluun,ei yksikään ihminen jonka kanssa on puhuttu tästä ole halunnut Ouluun.Miettikääpä tätä arvon valtuutetut.
JÄTTI MOKAN olette tekemässä ja jäätte ihmisten muistiin taatusti!
Olisi kiva tietää kuka,tai mikä tämän porukan aivopesi?
Eikö Koski itse sanonut että Haukipudas ja joku toinen kunta(en nyt muista mikä)ovat häviäviä tässä liitoksessa,jostain täältä luin!?asian tuntemus tuntuu olevan kohdillaan, että ollaan menossa Ouluun,,,no voi sun per,,,!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580