Oletko tilannut kyseisestä verkkokaupasta tavaraa, onko luotettava pulju?
http://www.magnet-e.fi/pages.php?page=yhteystiedot
Ihmettelen kun en löydä kyseisen kaupan sivulta mitään henkilöiden nimiä,
että kuka vaikkapa toimitusjohtaja, tai muita titteleiden haltijoita.
No nouto-osoite kuitenkin on, mutta olisi mukava tietää kenen kanssa asioi.
Magnet-e
7
897
Vastaukset
- YrjöJurri
Magnet-E Oy
Vellamonkatu 10,
00550 HELSINKI
Y-tunnus 22165500
Mob: 044 077 3432
http://www.magnet-e.fi/pages.php?page=yhteystiedot
Näitä on pilvin pimein, nehän ovat yleensä tavaran välittäjiä. Verkkokaupppa.com on osin trokari mutta onhan niillä suuret määrät tavaraa varastoissa ja suuretmyymälät. Jos haluat saada originaalit suomenkieliset käyttöohjeet ja jonkinlaisen takuun ihan oikea liike on tietysti varmin. Suuret hollantilaiset http://www.cameranu.nl/ nettifirmat ovat vielä halvempia ja niillä toimii takuut ja palautukset ihan normaalisti. Joihinkin kameramerkkeihin voi vaihtaa tyyppi-sarjanumeron mukaan suomenkieliset ohjeet. käyttänyt ja kaikki toimi kuin kultakellossa. Pitivät hyvin ajan tasalla toimituksesta vaikka toimitus myöhästyi alkuun luvatusta vain 2 päivää.
Tarvittaessa saatan käyttää uudelleenkin. En kuitenkaan hoksannut kysyä toimitusten johtajaa mutta silti toimitukset toimivat.- plusneliö
Toimitusajat venyvät uskomattoman pitkiksi ja paketit tulevat usein jo avattuina ja jesarilla teipattuina.
On herännyt epäilys että liike käyttää tuotteitaan parin viikon ajan tilauksesta ja sitten toimittaa ne vasta tilaajalle.
Perseestä koko kauppa suoraan sanottuna, nyt ollaan jo neljättä viikkoa kameraa odottamassa. Kannattaa oikeasti tilata jostain muualta vaikka hinnat ovatkin vähän korkeampia. Ainakin tulee tuotteet ajallaan ja käyttämättöminä. - Körtsä
Joo-o, keskiviikkona tulee neljä viikkoa täyteen puhelimen tilaamisesta, ei näy. "Odotamme ilmoitusta tuotteen saapumisesta tavarantoimittajallemme" tjsp. En olis muuten tilannu tuolta, mut LG Crystal oli noilla yli 100 euroa halvempi ku muualla. Mistä maasta he sitten luurit tilaavat, en tiedä.
Jokatapauksessa, firman suurin ongelma tuntuu olevan tuo tavaran sovitussa ajassa toimittaminen. - OssiOstaja
Ostin itse aikoinaan 52''-lcd-telkkarin, PS3:en yms. härpäkkeitä...hinta oli halvelmpi kuin missään muualla. Mitään ongelmia ei ollut, taisi tosin nämäkin tulla muutama päivä myöhässä, hommasta kuitenkin ilmoitettiin etukäteen.
- MAHMEEEEED
Tilasin Ericssonin pelipuhelimen, on varmaan pari päivää yli luvatun ajan, mutta luulenpa että tulee piakkoin.
- arin perä
Mahtavaa nähdä jurrin ykä lähes kahden vuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483