haluatko näyttelijäksi?

tyttö84

Mun unelma on tulla näyttelijäksi "isona"...nyt olen 19v ja unelmoin...jos olet samanhenkinen, näyttelijäksi haluava, kirjoittele tälle palstalle ja jätä meiliosote niin otan yhteyttä!

Tyttö84

112

16923

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abandoned

      Kyllä olen aina halunnut näyttelijäksi, ja haluan edelleenkin!

    • TRRR

      En halua näyttelijäksi, haluan faktaa, en näytelmää.

      • NMMM

        TRRRR ei sit varmaan myöskään katso tv-ohjelmia, leffoja tms? Et kai pelaa mitään, etkä lue kuin tietokirjoja? Sepä hyvä, faktaa tarvitaan elämässä.


    • *Unelma*

      Haluan näyttelijäksi enemmän kuin mitään muuta!!!

      • [one]

        Hei, minäki haluaisin näyttelijäksi, enemmän kuin mitään muuta. :) se on olut haaveeni pienestä asti, mutta en ole saanut mahdollisuutta näytellä..:( mieluiten haluaisin televisioon näyttelemään, en niin mieluusti teatteriin. Haluaisin johonki elokuvaan, mutta tietenkin jokin sarjakin kelpaa. :DD Onko tietoa, tarvitaanko missään 14-vuotiasta tyttöä johonkin rooliin? Toivoisin, siis jos pääsen vielä huipulle että, tapaisin Harry Potter elokuvan näyttelijät. Haluaisin heiltä vinkkejä tai jotain, koska ihailen heidän näyttely taitojaan. Vastatkaa minulle mahdollisimman pian. Siis: Olisiko minulle roolia mihinkään elkokuvaan/sarjaan???!! ;)))


    • Taru

      Mullakin on sama asia. Haluan näyttelijäksi palavasti! Minua ei kiehdo mikään muu kuin näyttelijän ammatti!
      Minulla ei ole hyvä keskiarvo (7,1) ja nyt olisi hyvä aika nostaa sitä, sillä minulla on enään yksi vuosi ylä-astetta ja sen jälkeen yritän Teatterikorkeakoulun avoimeen yliopistoon:)

      • lilli^^

        Moi!! haluaisin näyttelijäksi myös nuorena ja minä olenkin vasta 11v keskiarvoni oli neljänneltä 8.6 HUONO mutta aion pyrkiä näyttelijäksi uskon unelmaani olen jo ollut pari vuotta koulumme näytelmäkerhon johtaja...


    • Tyttöliini

      Jo pienenä tytöntyllerönä olin mukana jokaikisessä ala-asteen näytelmissä, lauluesityksissä yms. Ja aina halusin kovasti olla esillä.
      Ylä-asteen aikana tuli karmea esiintymiskammo.. Siihen kyllä varmasti vaikutti se, kun jouduin vaihtamaan asuinpaikkaa, aivan erilaiseen mihin olin lapsena tottunut.

      Ja syy tuohon kaikkeen oli se, että vanhempani kuolivat. Äitini samana syksynä kun olin juuri aloittanut koulunkäymisen (7-vuotiaana..) Ja Rakas isäni lähti pois kun olin aloittanut ylä-asteen.... Kova ikävä on.

      Mutta nyt sitten on oma elämäni kovasti kirkastunut.. Minulla on aivan uskomattoman ihana poikaystävä, kenen kanssa asun saman katon alla ja joka on tukenani ja vierelläni hyvinä sekä huonoina hetkinä. Rakastan häntä mielettömän paljon!!!!!

      Nyt olen 18-vuotta, elämä edessä ja haluaisin todellakin tehdä sitä mitä tykkään tehdä, näytellä... olla esillä=)
      Nykyiset opiskeluni ei kiinnostä pätkän vertaa..mutta viimeinen vuosi olisi alkamassa... kyllä sen vielä jaksaa.

      Tässä oli hieman omaa elämänkertaani pähkinänkuoressa..

      Olisipa meilläkin mahdollisuus tehdä unelmista totta!

      • haluan näytellä

        Mistä pääsisi näyttelijäksi?
        tai vain sivuhenkilöksi johonkin elokuvaan/sarjaan?
        kirjoittakaa linkkejä tms :) !


    • Veikko

      Joo.. näyttelijäksi tahtoo :D
      koko pienen elämäni (19 v) olen ollut esiintymishaluinen.. Tosin ala-aste ikäisenä kärsin esiintymispelosta :( ... Nykyään kavereiden kans "henkaillessa" tulee oltua se porukan "esittäjä" ja huumorimies :D ... Ja muutenkin kaikissa joulunäytelmissä yms. tulee oltua mukana.
      Eniten haluttais esiintyä jossain komediassa. Ku tällanen hupiveikko olen... Jokapaikassa esittämässä jotain.
      Voidaan ehkä sanoa että esiintymisestä on tullut minulle kuin "toinen persoona" ... kummallista, eikö vaan :D

    • jore

      Ohjeeksi, usko unelmiisi!
      Niillä on taipumus toteutua.Itselläni kävi niin kuin toivoin.Katsoin telkasta yhtä ohjelmaa ja päätin haluta sitä itselleni.Alle vuodessa se toteutui, olin hesassa hyvässä asemassa, sain sen mitä olin unelmoinut, mutta jossain vaiheessa unohdin unelmani..menetin hetkeksi kaiken.Nyt olen palaamassa ja haluan jakaa kokemukseni ja esiintyä..aion toteuttaa unelmani.

      • Joren isä

        Toi äskenen on ihan oikeessa! pitäis uskoo Jeesukseen Kristukseen eikä itseensä ja kun asiat menee huonosti ni ottaa kunnon hustlerilehti ja vetästä kunnolla sivut tahmeiks ;)


      • Matti R

        Nii... Ois kiva tietää mille pääsee Suomen kautta näyttelijäksi... Antakaa vinkkejä tai muuta vastaavaa... Olen todellakin innokas musiikin ja elokuvan "fani". Mist pääsis joidenkin ns. "leffojen" koe kuvauksiin(Itte oon 12... eli aika nuori). Ittellä on hyvä englannin kieli! Jos pystyis "järjestää" jonku näyttelijä "klubin" tms. Lähettäkää sähköpostii ni voidaan keskustella lisää.(Jos luulette minua joksin "tyhmäksi"" pennuksi" joka pelaa Runescapee tms. Ei ole kyllä totta! (Kuulostaa vähän oma hyvältä) Mun mielestä oon hyvä näyttelijä ja muutkin kaverit ja ystävät on sanonut niin...). Sähköpostia vaan lähettelemään ja ehdotuksia, neuvoja, tms.


    • kätää

      eli pääseekö teatteri kouluun jos ei oo käyny lukiota? mie olen ollu jo yhessä elokuvassa näytteliänä..

      • Riina

        Haluan kovasti! Missäs leffassa olet ollu? ^^

        Ää, mä olen tehnyt läjäpäin kaikkia omia leffoja ja käsikirjoituksia... :9


      • [one]
        Riina kirjoitti:

        Haluan kovasti! Missäs leffassa olet ollu? ^^

        Ää, mä olen tehnyt läjäpäin kaikkia omia leffoja ja käsikirjoituksia... :9

        Ootko oikeesti tehnyt elokuvii? siis oikeita? vai jotain nettiin..? :DD haluaisin jonkun roolin elokuvaan/sarjaan... :)))


      • Ammattina

        EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!
        Ai että olet ollut elokuvassa näyttelijänä???????
        IDIOOTTI!!!
        Kyllä olet ollut VAIN avustajana!
        Eläimetkin on niitä!!!!
        HUHHUH,mikä pässi


      • ttöt
        Ammattina kirjoitti:

        EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!
        Ai että olet ollut elokuvassa näyttelijänä???????
        IDIOOTTI!!!
        Kyllä olet ollut VAIN avustajana!
        Eläimetkin on niitä!!!!
        HUHHUH,mikä pässi

        Jostainhan se on aloitettava!
        Avustaja tai ei, on silti hieno homma että on edes päässyt remmiin.


    • mies...

      näytelijäks pääseminen on ollut mu haave jo pitkää mä haluisin näyttelijäks johkii elokuvaan missä puhuttais engalntia mut suuri ongelma on siinä että en osaa kunnolla englantia mut mä haluisin elokuva näytelijäks vaikka semmoseen missä puhutaan suomee

      • hmmm...

        Sun kannattais harjotella toooosi ahkerasti englantia.
        Siitä se sitten lähtee.
        Onnee yritykselle!


    • Heidi1234567890

      Olen halunnut koko ikäni näyttelijäksi. nyt olen vasta 12 ja ura olisi kiva aloitaa jo nuorena. Haluaisin tietää paikan miten pöösen näyttelemmään.

      • miraski

        teatterikorkea koluun hesaan tai stadiaan tai tampereen näyttelijätyön lsitokselle tosin niihin kaikkiin pitää hakkea ja sisään pääseminen ei ole helpoa


    • wannabe-actress

      Oon aina halunnut näyttelijäksi

    • 123

      oon vasta 9 vuotias ja haluaisin näyttelijäks aivan hirveesti!!!!

    • itu

      Mäki haluaisin näyttelijäks mut oon vast 11.v harmin paikka oon ettinyt kaikista paikoista miten voisin päästä näyttelijäks!!! Haluan kovasti sitä näyttely työtä! XD

    • Emsuuu

      Vitsi kun haluun näyttelijäks!!

      • (Sama)

        TUOLLA ON YKS JUTTU "DREAMS COME TRUE" jutun yhteydessä kattokaa se!!!


      • Matti R
        (Sama) kirjoitti:

        TUOLLA ON YKS JUTTU "DREAMS COME TRUE" jutun yhteydessä kattokaa se!!!

        Nii... Ois kiva tietää mille pääsee Suomen kautta näyttelijäksi... Antakaa vinkkejä tai muuta vastaavaa... Olen todellakin innokas musiikin ja elokuvan "fani". Mist pääsis joidenkin ns. "leffojen" koe kuvauksiin(Itte oon 12... eli aika nuori). Ittellä on hyvä englannin kieli! Jos pystyis "järjestää" jonku näyttelijä "klubin" tms. Lähettäkää sähköpostii ni voidaan keskustella lisää.(Jos luulette minua joksin "tyhmäksi"" pennuksi" joka pelaa Runescapee tms. Ei ole kyllä totta! (Kuulostaa vähän oma hyvältä) Mun mielestä oon hyvä näyttelijä ja muutkin kaverit ja ystävät on sanonut niin...). Sähköpostia vaan lähettelemään ja ehdotuksia, neuvoja, tms.

        T: Matti


    • Päästä televisioon!!

      Ez Wave Rap tähti / tuottaja / näyttelijä, Aloittaa oman tv shown komediallinen hauska ja mukava pääsette nekemään Hra: Ez Wave:n livenä Pääset tv:seen hyvällä tuurilla ja vaikka et pääsisikään tämä tv show On HIENO KOKEMUS PÄÄSTÄ TODISTAMAAN PAIKAN PÄÄLLE!
      Ilmoittautuminen: [email protected] sarjasta tulee ilmoitus paikasta ja ajasta 2007-2008.
      TErv,
      Manageri

    • penny lane

      olen nyt 15 vuotias ja olen todella kiinnostunut näyttelemisestä ja haluaisin jotenkin paikan jostakin elokuvasta ja luulen että se ei ole mahdollista. mutta se on unelmani. ja toivon että se joku päivä toteutuisi. :)

    • jenna16

      moikka!olen samalla linjalla kun sinä haluisin tosi tosi paljon näyttelijäksi mutta olen vasta kuusitoista ylä asteella en tiedä lukisinko amattiin mitä miletä olette kannaattako lukea näyttelijäksi vai jokin muu ammatta

      • Just!!

        Ylä-asteellako? Et ees osaa laitta pilkkuja, pisteita tai laittaa isoja alkukirjaimia!
        Sun keski-arvo on varmana joku 6.1!


    • typy95

      Mäki haluaisin Tähdeks. Haluaisin olla näytteliä että laulaja. Oon jo säveltäny muutaman laulunki ja alottelen jo uusia lauluja.

    • Avniki

      Haluaisin olla mukana suomalaisessa elokuvassa/sarjassa koska toisin jotain mitä olis uuta :)

      • hjust

        Mitä mahdollisuuksia teillä on päästä näyttelijäksi kun äidinkielennekin on ihan perseestä?


    • DancingGirl^

      Itse olen 18-vuotta täyttänyt tyttö ja olen pienestä asti halunnut näyttelijäksi. Mutta ehkä vielä joku päivä pääsen.. :) Tanssijana olo myös asia josta olen haaveillut aina..

    • hyvinkääläinen

      mä haluaisin kans aikuiaena näytteliäks! oon harrastanu teatterii kohta neljä vuotta riihimäen nuorisoteatterissa. ja oon kolmetoista vuotias tyttö. oon valmis tekee duuniipaljon sen hyväks. jos sua kiinnostaa ni ens syksynä on taas ilmottautumiset sinne. se on siis riksus,hirmu tasokasta koulutusta!

    • ISONA NÄYTTELIJÄKSI?

      hei olen 12v tyttö ja juu mun unelma on tulla näyttelijäksi tai laulajaksi jos haluat ota yhteyttä [email protected]

    • Mao

      Olen vasta 12-vuotias, mutta olen tosissani kiinnostunut näyttelijän urasta. Mulla on tosi monta syytä, miks just mä olisin hyvä näyttelijä. Mulla on kaiken lisäksi kokemusta ja harrastan näyttelemistä. Mulla vois olla hyvät mahikset aloittaa näytteleminen, mutta jos löytyis vaan se sopiva paikka mihin mä voisin päästä, mä olisin innoissani.

    • Comatose

      Kyllä haluan !! Olen unelmoinut jo näytteliä urasta kun näin 7vuotiaana ensimmäisen Jackie Chan elokuvan.

      Kiinnostusta olisi sci-fi ja martial arts elokuvat =P Youtubessa tehdään ja kuvataan pikku leffoja sinne.

      Mutta en vaivaudu edes suomessa yrittämään sitä kun täällä nämä elokuvat ja sarjat ovat täys floppeja ja "snuff" sarjoja hyvä esimerkki on salkkarit..

      • emppudks

        haha :D mun unelma on aina ollut että olisin näyttelijä, kävin teatterikoulua, kävin leffojen koekuvauksissa ja sain pieniä rooleja , oon nytte 14 vuotias. Olin lomalla amerikassa ja oli ihan pakko ostaa lehti jossa oli leffojen koekuvauksia, siellä oli yksi TOSI kiinnostavan elokuvan koekuvaukset meneillään ja menin sinne. se oli hirveen pelottavaa ku en ollut yhtään varma osaanko englantia tarpeeks. ja sitte ku koekuvaukset oli loppu nii ne sano vaa että "well done" ja hymyili. Sit lähin ja ne soitti mulle n. viikon päästä ja sano et mulle olis pieni osa siinä leffassa ja mulla oli jopa 2 repliikkiä!!! Olin nii innoissaan siellä kuvauspaikalla, tärisin vaa ja olin hiljaa .. mä muutan amerikkaan, ja jatkan samaa rataa kunnes pääsen pidemmälle! mä rakastan näyttelemistä vaa niin paljon. toivottavasti mulla riittää vaa taidot. oikeesti kaikki jotka haluu näyttelijäks, kannattaa oikeesti pitää siitä kiinni koska se on tosi ihanaa! pitää vaa yrittää parhaansa. olkaa rohkeita!! ps. teatterikoulusta ei oo mitää apuu, ku haluun tehä näyttelemisen iha omalla tavalla.


      • JustWannaBe
        emppudks kirjoitti:

        haha :D mun unelma on aina ollut että olisin näyttelijä, kävin teatterikoulua, kävin leffojen koekuvauksissa ja sain pieniä rooleja , oon nytte 14 vuotias. Olin lomalla amerikassa ja oli ihan pakko ostaa lehti jossa oli leffojen koekuvauksia, siellä oli yksi TOSI kiinnostavan elokuvan koekuvaukset meneillään ja menin sinne. se oli hirveen pelottavaa ku en ollut yhtään varma osaanko englantia tarpeeks. ja sitte ku koekuvaukset oli loppu nii ne sano vaa että "well done" ja hymyili. Sit lähin ja ne soitti mulle n. viikon päästä ja sano et mulle olis pieni osa siinä leffassa ja mulla oli jopa 2 repliikkiä!!! Olin nii innoissaan siellä kuvauspaikalla, tärisin vaa ja olin hiljaa .. mä muutan amerikkaan, ja jatkan samaa rataa kunnes pääsen pidemmälle! mä rakastan näyttelemistä vaa niin paljon. toivottavasti mulla riittää vaa taidot. oikeesti kaikki jotka haluu näyttelijäks, kannattaa oikeesti pitää siitä kiinni koska se on tosi ihanaa! pitää vaa yrittää parhaansa. olkaa rohkeita!! ps. teatterikoulusta ei oo mitää apuu, ku haluun tehä näyttelemisen iha omalla tavalla.

        Mulla on jo kauan ollut haaveena näytellä.
        Olen myös 14v, ja oon jo kauan aatellut muuttaa Amerikkaan.. :)
        Äh, ois kiva jutella sun kanssa, hmm... Käytkö missään sivulla missä voitaisiin jutella? Kerrankin joku samallainen ihminen kun mä!


      • Rosalien
        emppudks kirjoitti:

        haha :D mun unelma on aina ollut että olisin näyttelijä, kävin teatterikoulua, kävin leffojen koekuvauksissa ja sain pieniä rooleja , oon nytte 14 vuotias. Olin lomalla amerikassa ja oli ihan pakko ostaa lehti jossa oli leffojen koekuvauksia, siellä oli yksi TOSI kiinnostavan elokuvan koekuvaukset meneillään ja menin sinne. se oli hirveen pelottavaa ku en ollut yhtään varma osaanko englantia tarpeeks. ja sitte ku koekuvaukset oli loppu nii ne sano vaa että "well done" ja hymyili. Sit lähin ja ne soitti mulle n. viikon päästä ja sano et mulle olis pieni osa siinä leffassa ja mulla oli jopa 2 repliikkiä!!! Olin nii innoissaan siellä kuvauspaikalla, tärisin vaa ja olin hiljaa .. mä muutan amerikkaan, ja jatkan samaa rataa kunnes pääsen pidemmälle! mä rakastan näyttelemistä vaa niin paljon. toivottavasti mulla riittää vaa taidot. oikeesti kaikki jotka haluu näyttelijäks, kannattaa oikeesti pitää siitä kiinni koska se on tosi ihanaa! pitää vaa yrittää parhaansa. olkaa rohkeita!! ps. teatterikoulusta ei oo mitää apuu, ku haluun tehä näyttelemisen iha omalla tavalla.

        Mitä kaikkea siellä koekuvauksissa oikein tapahtu? Mitä jouduit tekeen niitten ''isojen pomojen'' edessä? Lukeen repliikkejä?


      • embbuz
        JustWannaBe kirjoitti:

        Mulla on jo kauan ollut haaveena näytellä.
        Olen myös 14v, ja oon jo kauan aatellut muuttaa Amerikkaan.. :)
        Äh, ois kiva jutella sun kanssa, hmm... Käytkö missään sivulla missä voitaisiin jutella? Kerrankin joku samallainen ihminen kun mä!

        Mun suurin haave täl hetkel on tulla näyttelijäks niinku teilläkin! ja on ollu jo aika kauan, ite täytän just koht 16 ja haaveilen amerikkaan muutost ja näyttelijän urasta. oon kerran ollu avustajana Vares- leffan kuvauksisssa ja se on nii hienoo ku siel on se fiilis ja kaikkee. se on tosiaanki mun "kutsumus" :)


    • Fiona BX

      kuka tulee messiin perustaan mun kaa teatterin??

      • trallallaakesä

        jos jotain haluaa oikeasti, ei että pitää saada, vaan on geenien ja kaikkien niiden kautta saanut jonkun taidon ja kiinnostuksen, niin ne onnekkaat saa sitä tehdä jotenkin


    • Tyttö täält..

      Mä oon "samanhenkinen" ja mikä sun mese on?

    • Bellmonth2010

      Tuun jossain vaiheessa tarvitsemaan noin 30 henkilöä näyttelemään Elokuvaan (täyspitkään). En ole ammattilainen enkä halua ammattinäyttelijöitä. En maksa palkkaa mutta elokuva julkaistaan jokatapauksessa, videoidaan ja ... sitä katsotaan sitten. Elokuva tulee kertomaan / käsittelemään nuorisoa jossa perehdytään ainakin kolmeen eri tapahtumaan rinnakkain. Esim. Porukan kuopus ajautuu piritielle kun samalla Eero on päättänyt kostaa koulukiusaajilleen ja jne. (Yhden kaveripiirin jengi/ä).

      Kuvaukset / kuvaaminen alkaa näillä näkymin Maalis-Huhtikuussa 2010 .

      Elokuvissa esiintyjät (näyttelijät) valitaan myöhemmin valokuvien ja haastattelun jälkeen - kutsu koe-esiintymisen tapaiseen. Päätös. Kaikki tulee perustumaan vapaaehtoisuuteen, jossa jokainen on vastuussa itsestään.

      Tällä nimimerkillä tulen ilmoittamaan sähköpostin johon mahdollisia tiedusteluja voi lähettää. Täällä en vastaa kysymyksiin. T: Bellmonth2010

      • Waiting4miracle

        Olen 19 vuotias nuori nainen ja olisin kiinostunut ja en pelkästään kiinostunut VAAN ERITTÄIN kiinostunut esintyä ja näytellä vaikka se olisi mulle aika uutta mutta eletän kerran ja tätä tahtoisin ainakin kokeilla ja olen aika nopee oppiman ,sekä huumoristi enkä odota mitä suurta roolia tai kuuluisuutta tai muutakaan mahdottomia,koska se riittäisi mulle jos pääsen näyttele tähän leffaan se olisi jo ihme minulle kun en ikinä pääse mihinkään tälläseen joten jos on paikka mulle niin olen mukana jos vaan pääsen kai voi olla ulkomaalainen koska olen ulkomaalainen mutta olen asunnu suomessa n.13-vuotta x) ja puhun erittäin hyvää suomen kieltä.. Joten toivomukaan ihme tapahtuu ja pääsen näyttelee


    • fsghgjlök

      Näin pitkän ajan jälkeen.. toteutitko unelmasi?

    • teijjjjjjjjja

      haluan kanssa näyttelijäksi :)
      minulla on siihen pieni etulyöntiasema, kun isä on ohjaaja niin olen näytellyt hänen ohjaamissaan teattereissa ja sitä kautta muissakin teattereissa :)

      pientä vinkkiä.
      älkää heti tähdätkö korkeallle, "haluan näyttelemään johonkin elokuvaan tai sarjaan", kannattaa ekaksi mennä näyttelemään johonkin teatteriin ja kierrellä niissä porukoissa. vain harvoja otetaan elokuviin näyttelemään kenellä ei ole mitään taustoja siihen työhön.
      ja jos on jo täysiikäinen voihan sitä kokeilla pääsiskö noihin teatterikouluihin, niin sieltä sitten olisi ainakin pohjaa näyttelijän uraa aloittelemaan

      ps. nähdään sitten joskus näyttelijäpiireissä :) !
      onnea kaikillle.

      näytteleminen on parasta mitä tiedän !

      • Jennaaa:))

        Haluaisin näytteliäksi johonki elokuvaan jossa lauletaan ja näytellään niinku high school musicalissaki mutta mä en oo oikeen hyvä englannissa joten en haluaisi mihinkään englantilaiseen elokuvaan :)) täytän helmikuussa 13-vuotta.Olisin innoissani jos saan näytteliän roolin


      • Jennaaa:))
        Jennaaa:)) kirjoitti:

        Haluaisin näytteliäksi johonki elokuvaan jossa lauletaan ja näytellään niinku high school musicalissaki mutta mä en oo oikeen hyvä englannissa joten en haluaisi mihinkään englantilaiseen elokuvaan :)) täytän helmikuussa 13-vuotta.Olisin innoissani jos saan näytteliän roolin

        Ja haluaisin tulla telekkariin ja kuuluisaksi


    • toopeli

      En todellakaan halua. Enkä maatalouslomittajaksi. Ne kun menee lypsyl aamulla ja taas uudestaan illalla.

      Samoin näyttelijät aamulla harjoituksiin ja illalla näytäntöihin. Mitä hohtoa tuossa työssä en tajua.

      • niina23

        camoon, miltä planeetalya sä oot? mun unelma on aina ollu päästä näytteliäks, ja niin myös aijonkin, oon kyl vasta 15 mut silti, hei tyypit, jotka ootte samalta planeetalta kun mä, ootteks huomannu et meitä yhdistää jokin asiat, niikun vaikka me ei yleensä olla kovinhyviä koulussa ja me yleensä kaveerataan aika hyvin ja mikä voi olla parempaa kuin kunnon bileet?


      • suski-
        niina23 kirjoitti:

        camoon, miltä planeetalya sä oot? mun unelma on aina ollu päästä näytteliäks, ja niin myös aijonkin, oon kyl vasta 15 mut silti, hei tyypit, jotka ootte samalta planeetalta kun mä, ootteks huomannu et meitä yhdistää jokin asiat, niikun vaikka me ei yleensä olla kovinhyviä koulussa ja me yleensä kaveerataan aika hyvin ja mikä voi olla parempaa kuin kunnon bileet?

        Toi on niin totta! Itse olen 16 vuotta täyttänyt juuri ja olen vikaa vuotta peruskoulussa, niin lukuaineiden keskiarvo on 7.6, eikä se hirveästi ole mun juttu ollu. Tykkään kameran edessä työskentelystä ja olenkin ollut mallina ja tehnyt kuvaajien kanssa yhteistyötä. Olen myös hirveen kiinnostunut soittamisesta ja laulamisesta, yleensäkin musiikista ja näyttelemisestä. Kiinnostukset on mainosmallin työ, näytteleminen, tv-mainokset, musiikkivideot jne.. kaikki missä pääsisi jotenkin esille. :)


      • niina23
        suski- kirjoitti:

        Toi on niin totta! Itse olen 16 vuotta täyttänyt juuri ja olen vikaa vuotta peruskoulussa, niin lukuaineiden keskiarvo on 7.6, eikä se hirveästi ole mun juttu ollu. Tykkään kameran edessä työskentelystä ja olenkin ollut mallina ja tehnyt kuvaajien kanssa yhteistyötä. Olen myös hirveen kiinnostunut soittamisesta ja laulamisesta, yleensäkin musiikista ja näyttelemisestä. Kiinnostukset on mainosmallin työ, näytteleminen, tv-mainokset, musiikkivideot jne.. kaikki missä pääsisi jotenkin esille. :)

        niin, ei munkaan keskiarvo oo kun 7,8 mutta vähät välitän, sori muuten mun kirjoitus virheet, olin vaan niin innoissani kirjoittamassa...mut määkin tykkään olla aina esillä, onko mitään suunnitelmia? mul ei, oikeastaan, mutta kuten jo mainitsin aijon näytteliäksi...mis päin suomee muuten asut?


      • näyttelijätyttö
        niina23 kirjoitti:

        camoon, miltä planeetalya sä oot? mun unelma on aina ollu päästä näytteliäks, ja niin myös aijonkin, oon kyl vasta 15 mut silti, hei tyypit, jotka ootte samalta planeetalta kun mä, ootteks huomannu et meitä yhdistää jokin asiat, niikun vaikka me ei yleensä olla kovinhyviä koulussa ja me yleensä kaveerataan aika hyvin ja mikä voi olla parempaa kuin kunnon bileet?

        Munkin suurin unelma on päästä näyttelijäksi, mut silti oon aika hyvä koulussa ja oon luonteeltani aika hiljainen. Bileistä tykkään, ja vaikka en kokoajan ole äänessä, osaan silti näytellä. Yks tyyppi sano mulle kerran yhdellä teatterileirillä, että mä olen aika hiljaien, mutta näyttämöllä mä avaudun, ja se on totta. Mua harmittaa kun oon hiljanen, mut se ei haittaa jos VAIN pääsisin johonkin elokuvaan näyttelemään. Tahtoisin päästä jo nyt vaikka olen vain 12 vuotta.


      • Janinnaaaa
        niina23 kirjoitti:

        niin, ei munkaan keskiarvo oo kun 7,8 mutta vähät välitän, sori muuten mun kirjoitus virheet, olin vaan niin innoissani kirjoittamassa...mut määkin tykkään olla aina esillä, onko mitään suunnitelmia? mul ei, oikeastaan, mutta kuten jo mainitsin aijon näytteliäksi...mis päin suomee muuten asut?

        Kyl munki keskiarvo on joku 8,9. vähät siittä.tänä vuonna saan varmaan kirjottaa meiijjän luokan joulunäytelmän.Jee!


      • täysjärkinen
        niina23 kirjoitti:

        camoon, miltä planeetalya sä oot? mun unelma on aina ollu päästä näytteliäks, ja niin myös aijonkin, oon kyl vasta 15 mut silti, hei tyypit, jotka ootte samalta planeetalta kun mä, ootteks huomannu et meitä yhdistää jokin asiat, niikun vaikka me ei yleensä olla kovinhyviä koulussa ja me yleensä kaveerataan aika hyvin ja mikä voi olla parempaa kuin kunnon bileet?

        Sanon nyt vaan että joillakin teistä voi tosiaan olla mahdollisuuksia, mutta teistä yli 90% jää pelkiks harrastelijoiks. Jos haluutte tosiaan näyttelijöiks niin panostakaa vähän enemmän kouluun, koska jos ootte vaan julkisuuden puutteessa ja teil ei oo aivoi voitte lähtee seuraa johanna tukiaisen jalanjälkii. Jos haluutte näyttelijöiks tehkää asialle jotain. Sanoohan nyt järkikin että teillä pitää olla hyvä äikän ja kielten numero ja jonkinlaista teatteri/näytelmäkokemusta ! Huoh...


    • I want

      Oh. Tykkään niin näytellä.. ja laulaa,vaikka ei mulla mikään erikoinen lauluääni ole.. :/
      Oon ollu kahessa tv-sarjassa, mutta en näyttelijänä. haastattelin vaan.
      kunhan ne tulee näkyviin teeveeseen, toivoisin niiiiiin kovasti että joku ottais muhun yhteyttä ? ;O
      mutta tuskin! mua kiinnostaa enemmän joku konkreettinen "työ", kuten jossain sarjassa/elokuvassa näytteleminen. Olen 12 v, huhtikuussa 13.

      • Näyttelijäksi

        Mäki toivoisin näyttelijänuraa iha hirveesti! Oon nyt 15 vuotta ja vikaa vuotta käymässä peruskoulua. Ala-asteella menin aina näytöksii mukaan jos pääsin ja yläasteella myös. Ittelläni on nyt tokaa vuotta ilmaisutaito ja aion ottaa sen myös lukiossa. Haluaisin isona muuttaa Englantiin näyttelemään, mutta kielitaitoa pitäis vähä parantaa, ja se ois muutenki pelottavaa muuttaa vieraasee maaha.


      • niina23
        Näyttelijäksi kirjoitti:

        Mäki toivoisin näyttelijänuraa iha hirveesti! Oon nyt 15 vuotta ja vikaa vuotta käymässä peruskoulua. Ala-asteella menin aina näytöksii mukaan jos pääsin ja yläasteella myös. Ittelläni on nyt tokaa vuotta ilmaisutaito ja aion ottaa sen myös lukiossa. Haluaisin isona muuttaa Englantiin näyttelemään, mutta kielitaitoa pitäis vähä parantaa, ja se ois muutenki pelottavaa muuttaa vieraasee maaha.

        ei musta, se muuttaminen nyt kauheen pelottava juttu olisi, mut itse aisassa mulla oli kyllä samoja aikeita, nyt tähtään enemmän amerikkaan, loppujen lopuksi maailmahan on aika pieni paikka...mutta oon suurimpiirtein samassa tilanteessa, kielitaito jarruttaa...


    • Tahtoo, tahtoo!

      Minäkin haluan kiihkeästi näyttelijäksi isona. Käyn vielä peruskoulua, mutta olen aina haaveillut siitä. Otin ilmasutaidon valinnaiseksi, enkä tiedä mitä teen jos ryhmäää ei saada. Lähimpään kaupunkiin on tunnin matka, joten se ilmaisutaito on melkein ainoa mahikseni.

      • unelmia-kk

        Oon 14v tyttö, ja haluaisin näyttelijäks. Oon aina ajatellu et se on jokaisen pikkutytön unelma, olla joku tämmönen näyttelijä/laulaja, ja ehkä se onkin. Mut musta on tuntunut et sopisin siihen ja musta vois tulla ihan hyväkin, mutta ainoo ongelma joka estää kaikkee on se, että mulla on aina ollut paha r-vika. Nykyään se on "kurkku-r" mutta monet mun luokkalaiset varsinkin ala-asteella on pilkannu ja haukkunut mua sen takia joten itsetunto on tippunut aika alas, enkä usko että mulla on mitään mahdollisuuksia toteuttaa mun unelma ja päästä näyttelijäks.
        Moni on sanonut, että musta vois tulla näyttelijä, mutta en ite usko siihen koska puhevika on ohjaillut mun elämää sen verran, että musta on tullut ujommanpuoleinen ja välttelen puhumista. (varsinkin koulussa, tai niille jotka ei mun puheviasta tiedäkkään)
        Lisäks mun vanhemmat kannusti mua siihen asti kunnes sanoin ettei musta mitään näyttelijää tulekkaan enkä tahdokaan. Vaikka siis tahdon vieläkin, mutta etteivät he kerro koko kansalle että haluan näyttelijäks. Mulla on sisaruksia jotka on hyviä koulussa ja ajattelee sellasia "kunnon" ammatteja, joten ne ei oikein tykkää/kannusta mun unelmia/-sta joten sekin hieman lannistaa, että he pilkkaavat ehkä tietämättään mua ja unelmiani.

        Kiitos jos joku jaksoi lukea. (:


      • Teille nuorille :)
        unelmia-kk kirjoitti:

        Oon 14v tyttö, ja haluaisin näyttelijäks. Oon aina ajatellu et se on jokaisen pikkutytön unelma, olla joku tämmönen näyttelijä/laulaja, ja ehkä se onkin. Mut musta on tuntunut et sopisin siihen ja musta vois tulla ihan hyväkin, mutta ainoo ongelma joka estää kaikkee on se, että mulla on aina ollut paha r-vika. Nykyään se on "kurkku-r" mutta monet mun luokkalaiset varsinkin ala-asteella on pilkannu ja haukkunut mua sen takia joten itsetunto on tippunut aika alas, enkä usko että mulla on mitään mahdollisuuksia toteuttaa mun unelma ja päästä näyttelijäks.
        Moni on sanonut, että musta vois tulla näyttelijä, mutta en ite usko siihen koska puhevika on ohjaillut mun elämää sen verran, että musta on tullut ujommanpuoleinen ja välttelen puhumista. (varsinkin koulussa, tai niille jotka ei mun puheviasta tiedäkkään)
        Lisäks mun vanhemmat kannusti mua siihen asti kunnes sanoin ettei musta mitään näyttelijää tulekkaan enkä tahdokaan. Vaikka siis tahdon vieläkin, mutta etteivät he kerro koko kansalle että haluan näyttelijäks. Mulla on sisaruksia jotka on hyviä koulussa ja ajattelee sellasia "kunnon" ammatteja, joten ne ei oikein tykkää/kannusta mun unelmia/-sta joten sekin hieman lannistaa, että he pilkkaavat ehkä tietämättään mua ja unelmiani.

        Kiitos jos joku jaksoi lukea. (:

        Roolituspalveluun voi käydä tekemässä oman hakemuksensa. Sitä kautta bookataan monia ammattilaisia, mutta myös harrastajia ja lahjakkaita aloittelijoita tv-sarjoihin, leffoihin, mainoksiin... Mm. Dome Karukoski on castannut elokuviaan Roolituspalvelun kautta.

        Kannattaa harjoitella esiintymistä ahkerasti, hakeutua harrastajateatteriin yms paikkoihin. Teatteri on hyvää harjoitusta esiintymistä, näytteljäntyötä, eläytymistä, itsevarmuuden ja itsetunnon nostamista, heittäytymistä yms. harjoitellessa. Kannattaa myös opiskella ja sivistää itseään, pyrkiä hyvään koulumenestykseen. Hyvällä todistuksella ja varsinkin hyvällä yleissivistyksellä on vaikutusta myös teatterikouluun pyrkiessä.


        Nämä vinkit kaikella ystävyydellä teille. Toivon, että kaikkien teidän unelmat toteutuvat.


      • Suuret on unelmat!
        Teille nuorille :) kirjoitti:

        Roolituspalveluun voi käydä tekemässä oman hakemuksensa. Sitä kautta bookataan monia ammattilaisia, mutta myös harrastajia ja lahjakkaita aloittelijoita tv-sarjoihin, leffoihin, mainoksiin... Mm. Dome Karukoski on castannut elokuviaan Roolituspalvelun kautta.

        Kannattaa harjoitella esiintymistä ahkerasti, hakeutua harrastajateatteriin yms paikkoihin. Teatteri on hyvää harjoitusta esiintymistä, näytteljäntyötä, eläytymistä, itsevarmuuden ja itsetunnon nostamista, heittäytymistä yms. harjoitellessa. Kannattaa myös opiskella ja sivistää itseään, pyrkiä hyvään koulumenestykseen. Hyvällä todistuksella ja varsinkin hyvällä yleissivistyksellä on vaikutusta myös teatterikouluun pyrkiessä.


        Nämä vinkit kaikella ystävyydellä teille. Toivon, että kaikkien teidän unelmat toteutuvat.

        Mielenkiintoista luettavaa, haluan näyttelijäksi, en halua mitään muuta jne. Voin ihan kokemuksestani sanoa että olen tähään unelmaan tuhlannut 16 vuotta. Mitä olen saanut? Satoja koekuvauksia, muutamat avustajapaikat, eli istut taustalla juomassa kahvia(Kyllä, avustajan paikkoja saa niin paljon kun haluat, koska avustajista on pulaa ja niitä tarvitaan ja sen tiedän että avustajasta et näyttelijäksi/elokuvatähdeksi nouse). Parit teatteriroolit ja parit TV sarja roolit. Joka vuosi teatterikoulusta valmistuu näyttelijöitä ja harvat niistä työllistyy. Itse ajattelin nuorempana (14v) että kyllä minusta tulee supertähti jne, tavoitteita ei kannata asettaa liian korkealle koska sen tiedän että pettymyksiä tulee ja niitä tulee paljon. Nyt olen siis 30v, teatterikouluun oon hakennut 8 kertaa ja 9 kertaa lähtee nyt. Eli viimeinen yritys koska eivät ota mielellään yli 30 vuotiaita kouluun. Joillakin on sitten tietenkin paremmat kortit ja pääsevät helpommin näyttelijän hommiin/teatterikouluun, tämä on vähään niikun lottoa pelais. Luovuttaa ei tietenkään kannata jos uskoo siihen mihiin uskoo, mutta se realismi tulee vastaan ja kovaa. Pian huomaatkin olevasi ihan normi paska duunissa ja toteat itsellesi että tulipahan yritettyä. Et eipä täs muuta kun onnea kaikille näyttelijöille pyrkiville!


      • Näyttelijä
        Suuret on unelmat! kirjoitti:

        Mielenkiintoista luettavaa, haluan näyttelijäksi, en halua mitään muuta jne. Voin ihan kokemuksestani sanoa että olen tähään unelmaan tuhlannut 16 vuotta. Mitä olen saanut? Satoja koekuvauksia, muutamat avustajapaikat, eli istut taustalla juomassa kahvia(Kyllä, avustajan paikkoja saa niin paljon kun haluat, koska avustajista on pulaa ja niitä tarvitaan ja sen tiedän että avustajasta et näyttelijäksi/elokuvatähdeksi nouse). Parit teatteriroolit ja parit TV sarja roolit. Joka vuosi teatterikoulusta valmistuu näyttelijöitä ja harvat niistä työllistyy. Itse ajattelin nuorempana (14v) että kyllä minusta tulee supertähti jne, tavoitteita ei kannata asettaa liian korkealle koska sen tiedän että pettymyksiä tulee ja niitä tulee paljon. Nyt olen siis 30v, teatterikouluun oon hakennut 8 kertaa ja 9 kertaa lähtee nyt. Eli viimeinen yritys koska eivät ota mielellään yli 30 vuotiaita kouluun. Joillakin on sitten tietenkin paremmat kortit ja pääsevät helpommin näyttelijän hommiin/teatterikouluun, tämä on vähään niikun lottoa pelais. Luovuttaa ei tietenkään kannata jos uskoo siihen mihiin uskoo, mutta se realismi tulee vastaan ja kovaa. Pian huomaatkin olevasi ihan normi paska duunissa ja toteat itsellesi että tulipahan yritettyä. Et eipä täs muuta kun onnea kaikille näyttelijöille pyrkiville!

        No siis todellakin haluisin näyttelijäks. Oon 4 vuotiaasta sanonu sitä, että musta on tulossa näyttelijä! Oon aina tykänny tehä näytelmiä ja esittää ne muille. Mut kyllä mulle kelpais jos pääsis vaikka laulajaks, tanssijaks tai kirjailiks myös. :D


      • tähtiainesta
        Näyttelijä kirjoitti:

        No siis todellakin haluisin näyttelijäks. Oon 4 vuotiaasta sanonu sitä, että musta on tulossa näyttelijä! Oon aina tykänny tehä näytelmiä ja esittää ne muille. Mut kyllä mulle kelpais jos pääsis vaikka laulajaks, tanssijaks tai kirjailiks myös. :D

        Monien teidän muiden tapaan haluun näyttelijäks. (--> 13) oon meiän luokan kirjanörtti ja oon lainannu kirjastosta näyttelemiseen liittyviä kirjoja. Oon myös aina rakastanu elokuvia. Vinkkinä teille jos olette vielä nuoreita (kuten minä...kai) niin aloittakaa teatteri/näytelmäkoulu ja hankkikaa kokemusta. Lukekaa kirjoja ja katsokaa hyviä elokuvia. En ole päässyt vielä mihinkään kerhoon/kouluun koska minun olisi pitänyt aloittaa se syksyllä. Aion siis nyt lukea kirjoja ja oppia sekä panostaa äikän numeroon (kuukil 10 seiskal 9) sitten syksyllä aion aloittaa. Aluks en ees huomannu kuinka paljon rakastan näyttelemistä. Mutta viime syksynä tajusin, että oon näytelly jo useita vuosia ! Mä ja mun paras kaveri näät ollaan kuvattu ns. "leffoja" jo 7 vuotiaasta. En ollu ees tajunnu sitä. Nyt on teatterikärpänen totaalisesti iskeny ! Toivon että pidän unelmistani kiinni ja pääsisin joskus vielä ulkomaille asti työskentelemään. tsemppii myös teille =)


      • embbuz
        tähtiainesta kirjoitti:

        Monien teidän muiden tapaan haluun näyttelijäks. (--> 13) oon meiän luokan kirjanörtti ja oon lainannu kirjastosta näyttelemiseen liittyviä kirjoja. Oon myös aina rakastanu elokuvia. Vinkkinä teille jos olette vielä nuoreita (kuten minä...kai) niin aloittakaa teatteri/näytelmäkoulu ja hankkikaa kokemusta. Lukekaa kirjoja ja katsokaa hyviä elokuvia. En ole päässyt vielä mihinkään kerhoon/kouluun koska minun olisi pitänyt aloittaa se syksyllä. Aion siis nyt lukea kirjoja ja oppia sekä panostaa äikän numeroon (kuukil 10 seiskal 9) sitten syksyllä aion aloittaa. Aluks en ees huomannu kuinka paljon rakastan näyttelemistä. Mutta viime syksynä tajusin, että oon näytelly jo useita vuosia ! Mä ja mun paras kaveri näät ollaan kuvattu ns. "leffoja" jo 7 vuotiaasta. En ollu ees tajunnu sitä. Nyt on teatterikärpänen totaalisesti iskeny ! Toivon että pidän unelmistani kiinni ja pääsisin joskus vielä ulkomaille asti työskentelemään. tsemppii myös teille =)

        Munkin suurin unelma on tulla näyttelijäks! oon 16 vuotias ja haluaisin tietää minkä nimisii kirjoi sä oot lukenu? siis niit näyttelemiseen liittyvii. kannattaa mennä Solar Filmsin sivuille ja lisätä ittes sinne avustajapankkiin niin sua voidaan pyytää jonkun elokuvan avustajaks ja siit se sit lähtee :) ite oon kerran ollu Vares- elokuvan kuvauksis avustajana :) se elokuva tulee nytte kesäl :)


      • tähtiainesta
        embbuz kirjoitti:

        Munkin suurin unelma on tulla näyttelijäks! oon 16 vuotias ja haluaisin tietää minkä nimisii kirjoi sä oot lukenu? siis niit näyttelemiseen liittyvii. kannattaa mennä Solar Filmsin sivuille ja lisätä ittes sinne avustajapankkiin niin sua voidaan pyytää jonkun elokuvan avustajaks ja siit se sit lähtee :) ite oon kerran ollu Vares- elokuvan kuvauksis avustajana :) se elokuva tulee nytte kesäl :)

        Joo, oon lukenu:

        - tanssi ja teatteri toimintakulttuureina (tai teatteri ja tanssi toimintakulttuureina) en muista :)
        - näyttelemisen mahti
        - auteur - näyttelijä (tai näyttelijä - auteur) en taaskaan muista :D

        En ole varma onko näistä apua. Melko tylsää luettavaa täytyy myöntää....
        Vinkkinä sinulle että kannattaa katsoa ja lukea niitä hyviä leffoja ja kirjoja, sillä ne auttavat parhaiten. Opettele myös niitä kieliä ja murteita ja opettele laulamaan (niistä on etua)
        Joskus olen yrittänyt esim itkeä mahdollisimman nopeasti mutta ei viel iha onnistu ;D
        ootko (siis embbuz) jossai teatteris tai näytelmäkoulus/kerhos ?


      • embbuz
        tähtiainesta kirjoitti:

        Joo, oon lukenu:

        - tanssi ja teatteri toimintakulttuureina (tai teatteri ja tanssi toimintakulttuureina) en muista :)
        - näyttelemisen mahti
        - auteur - näyttelijä (tai näyttelijä - auteur) en taaskaan muista :D

        En ole varma onko näistä apua. Melko tylsää luettavaa täytyy myöntää....
        Vinkkinä sinulle että kannattaa katsoa ja lukea niitä hyviä leffoja ja kirjoja, sillä ne auttavat parhaiten. Opettele myös niitä kieliä ja murteita ja opettele laulamaan (niistä on etua)
        Joskus olen yrittänyt esim itkeä mahdollisimman nopeasti mutta ei viel iha onnistu ;D
        ootko (siis embbuz) jossai teatteris tai näytelmäkoulus/kerhos ?

        okei kiitti vinkeistä :) en oo missää näytelmäkoulus/kerhos tai teatteris mut haluisin kovasti. koulus mul on valinnaisena ilmaisu ja nyt haen juhana- herttuan lukioon sinne ilmaisutaidon puolel :) miten nii? :)


      • timetravel
        unelmia-kk kirjoitti:

        Oon 14v tyttö, ja haluaisin näyttelijäks. Oon aina ajatellu et se on jokaisen pikkutytön unelma, olla joku tämmönen näyttelijä/laulaja, ja ehkä se onkin. Mut musta on tuntunut et sopisin siihen ja musta vois tulla ihan hyväkin, mutta ainoo ongelma joka estää kaikkee on se, että mulla on aina ollut paha r-vika. Nykyään se on "kurkku-r" mutta monet mun luokkalaiset varsinkin ala-asteella on pilkannu ja haukkunut mua sen takia joten itsetunto on tippunut aika alas, enkä usko että mulla on mitään mahdollisuuksia toteuttaa mun unelma ja päästä näyttelijäks.
        Moni on sanonut, että musta vois tulla näyttelijä, mutta en ite usko siihen koska puhevika on ohjaillut mun elämää sen verran, että musta on tullut ujommanpuoleinen ja välttelen puhumista. (varsinkin koulussa, tai niille jotka ei mun puheviasta tiedäkkään)
        Lisäks mun vanhemmat kannusti mua siihen asti kunnes sanoin ettei musta mitään näyttelijää tulekkaan enkä tahdokaan. Vaikka siis tahdon vieläkin, mutta etteivät he kerro koko kansalle että haluan näyttelijäks. Mulla on sisaruksia jotka on hyviä koulussa ja ajattelee sellasia "kunnon" ammatteja, joten ne ei oikein tykkää/kannusta mun unelmia/-sta joten sekin hieman lannistaa, että he pilkkaavat ehkä tietämättään mua ja unelmiani.

        Kiitos jos joku jaksoi lukea. (:

        Voi kun vielä vastaisit t. ikä- ja kohtalotoveri


    • emmixxx

      oon aina halunnu näyttelijäks :))

    • da best

      Haluatko näyttelijäksi: no en

    • TheRossu

      Olen 13 vee tyttö ja olen halunnut näyttelijäksi jo pari vuotta. Intohimoni siihen on suuri. Ajattelen tulevaisuuttani näyttelijänä jokapäivä. Minulla on ollut kokemusta 17 osaisessa kristillisessä "opetus" sarjassa juontajana Mika Poutalan kanssa vuaonna 2007. Olen harrastanut teatterikerhoa jo vuoden ja koulun ja partion näytelmissä suorittanut roolini hienosti. Kehuskeluja on tullut niin vanhempien kuin kavereidenkin suusta :). Joulu (väli) toikkarissa musiikkin numeroni oli 10, 9 luokkaa kuten kuvis ja äidinkielikin. Keskiarvo oli 8.9. Ajattelin ylä-asteen jälkeen mennä Kallion ilmaisutaidon lukioon. Jos tulevaisuuteen katsotaan, niin 16 vuotiaana harrastuksiin kuuluu: Teatteri kerho (3vuotta) Karate(7vuotta) Partio(6vuotta) plus golffi ja baletti noin vuoden. Kallion jälkeen teatterikorkeakoulu olisi tähtäimessä. Onko teillä vinkkejä miten voisin kehittää näyttelemisen taitojani. Eli, miten noita murteita sun muita oikein harjotetaan. Onko olemassa mitään kirjoja jotka antaisivat vinkkejä teatterista kiinnostuvalle. Niin ja olisi myös mukava mesettää jonkun teatterikorkeakoululaisen kanssa tai jonkun, jolla on suhteellisen hyvä näyttelijän ura edessä ja takana! :)

      Tsemppiä kaikkien unelmille ^ ^

      • Sherlinecreator

        Minä olen 12 vuotias, ja olen ollut vajaat kaksi vuotta näytelmäkerhossa. Viime vuonna oli suuri pettymys kun ei pystytty esittämään näytelmää, mutta tänä vuonna pääpahiksen rooli korvaa ehkä pettymyksen. Kuulun myös Kiuruveden Maalaiskaupungin Teatteriin, jossa ensimmäinen roolini oli apina näytelmässä: "viidakkokirja". Rooli oli kuitenkin odotettua isompi. Pääsisin judoon, mutta siihen kuuluu on paljon henkivaltojen palvontaa joka on väärin minun uskontoni mukaan. Kuitenkin pääsen todennäköisesti painintaan, jossa olen ERITTÄIN hyvä. Unelmani on tulla näyttelijäksi, ja semmoinen minusta tulee. Muutan 18 vuotiaana amerikkaan, joka on minulle helppoa sillä minulla on amerikan kansalaisuus. Minulla on myös äärettömän hyvä englannin kieli, mutta muuten olen koulussa huono.


    • mari@

      Moikka !!

      Monet tuntuu haluavan heti päästä johonkin "isoon leffaan" ammattilaisten joukkoon... joka julkaistaan tv:ssä... itse ajattelen että kannattaa aloittaa harrastus mielssä niin kuin itse harrastus mielssä toteutan lyhytelokuvia mutta kuitekin tavoitteet korkealla...ja erittäin tosissani...

      Käykää kotisivuilla kattomassa lisätietoa ja yhteystiedot löytyy myös siletä!!!
      http://mariia.nettisivu.org/
      Jos tällänen projekti teitä näyttelijöiksi hauavia kiinnostaa olkaa rohkeasti yhteydessä...

    • Nimetön tyttö!

      Mä oon Kohta kaks numeroinen (ikäni) ja halun näyttelijäksi harrastan tanssii ja oon erittäin hyvä enkussa mut miten pääsee näyttelijäksi? voiko kukaa auttaa?

      • Sherlinecreator

        Sinun kannattaa tarkkailla paljon lehtiä ja teeveetä, joista saattaa joskus löytyä ilmoituksia koekuvauksiin jne. Kannattaa myös kertoa vanhemmille ja tuttaville haaveista ja aikomuksista... suomennetusti: joku läheinen voi auttaa sinua paljon, niinkuin minun äiti löysi minulle lehdestä ilmoituksen, jonka avulla minä pääsin teatteriin.


    • TMO_
    • KANNATTAA LUKEE!

      Tosi ärsyttävää, kun Suomessa ei tehdä niin paljon elokuvia. Hei on mullakin unelma, mutta unelmia ei oo aina tehty toteutettaviks. Oon 12.v. (vasta). Haluun myös palavasti näyttelijäks. Oon tosi hyvä myös laulaan, mut ärsyttää vaan kun joutuu salaan tämmöset lahjat. Mut muistakaa unelmia ei oo aina tehty toteutettaviks!

    • Anna 98

      Mä tykkään tosi paljon näytellä ja haluun näyttelijäks tosi paljon. Mun äikkän numero on vaa 8 mut se nousee tänä vuonna 9 ja mun englannin numero on 8.
      Oon 13 ja oon näytelly vaa koulun näytelmis mut oon saannu tosi paljon hyvää palautetta. MITEN PÄÄSIS ELOKUVAA, MAINOKSEE TAI OHJELMAA NÄYTTELEE???

      • Sherlinecreator

        Sun kannattaa alottaa vähän pienemmistä tavoitteista. Koita aluksi löytää jotakin paikallisia näytelmä ryhmiä tai mahddollisesti teatteri, jossa voit näytellä/laulaa. Minulle on kerrottu että se on yleensä sattumaa jos pääset elokuviin, tarkoittaen että jos näytelmää on katsomassa joku elokuvan tuottaja tai vastaava, ja hän huomaa lahjasi, hän saattaa pyytää sinua koekuvauksiin.


    • Anna 98

      ok kiitos

    • juliette

      Samoin olen aina halunnut kuuluisuuteen mutta tilaisuutta ei ole tullut pidä kiinni haaveestasi

    • jk

      ennhalua

    • joku

      Olen vasta 11v mutta unelmani olla näyttelijä on todella suuri ja se tulee suoraan sydämmestä! Mutta asun korvessa niin minne voin mennä harjoittelemaan vai voiko kotona tehdä jotain hyödyllistä näyttelijän uraa auttaen. ja sitten kun joskus olen siinä vaiheessa kun pitää hakea näyttelijä korkeakouluun ilmasutaidon lukion jälkeen niin miten sinne haetaan tai pitääkö olla näytteliä tai teatteri tausta?

      .P.S. vastatkaa joku joka tietää asiasta edes vähän. =) ja kiitos jo etukäteen.

    • mäkin haluun isona näytteliäks täytän tänä vuon 11 ajattelin et meen heti lukion jälkeen vähä niinku aku hirviniemi

    • tytsy123456

      Mäkin haluaisin näyttelijäksi ja oon 10v. Tavoittelen tulla elokuvanäyttelijäksi.

      • Kokenut näyttelijä

        En halunnut näyttelijäksi, mutta niihin päädyin. Aina ei tiedä mistä itsensä lopulta löytää, urakehitys menee joskus toisin kun on ajatellut. Olen syrjäytyneen osassa eräässä reality-sarjassa, ja tarkoitukseni on esittää nettin uppoutunutta, köyhää, sisäisesti tylsistynyttä, korkeasti koulutetttua työnhakijaa. Kukaan ei ota mihinkään töihin, ja mihinkään työhakemukseen ei vastata takaisin. Minun täytyy sitten esittää keinohymyistä, hyväuskoista ja reipasta työnhakijaa, jota ei moinen haittaa ja huomenna onnistuu. Kuvaajia ei ole sarjaan vielä palkattu tai en ole vielä tavannut ainakaan heitä. Olen ohjaajalta koittanut tiedustella, mutta hän antaa vaan hullua ja ylevää ilmettä takaisin. Vähän kyllä epäilyttää, kun ohjaajan mielestä hänen ei tarvitse olla harjoitteluissa paikalla, ja minä käyn hänen luona lähinnä vain saamassa ohjeita ja määräyksiä. En ole vielä kästtänyt, minkä takia sarjan tuotantotiimin toimisto on TE-keskuksen sisällä, mutta....


    • NÄYTTELIJÄN URA

      Olen 13v ja täytän huhtikuusa 2013 14 ja haluaisin näyttelijäksi jonnekin. Ihan sama mulle on olut jo 6-7 vuota UNELMA OLLA MUKANA. otaka yhteytä muhun jos saisin paikan jostain :
      [email protected]

    • Nuorisotyöntekijä.

      Näin tämän aloituksen ja järkytyin: Älkää missään nimessä antako mailiosoitteitanne täällä! Todennäköisesti aloittaja ei oikeasti ole mikään teinityttö vaan aikuinen mies, joka haluaa houkutella nuoria naisia seksileffoihin, lähettämään kuvia hänelle tms. muka naispuolisena esiintyen. Älkää tytöt (tai pojat) menkö tuohon ansaan!

    • N

      Tuntuu siltä et ole tosissasi.kaiken lisäksi en ole kiinostunut aihe alueesta.

    • www.brandsolove.com welcome to shopping

    • Testa itsesi lukemalla kirjasta yhden sivun tekstiä. Sulje kirja kirjoita tai kerro sanatarkasti tekstin sisältö. Mikäli pysytyt siihen sinulla on ainesta näyttelijäksi. Näyttelijöillä ei ole aikaa tankata filmin tai näytelmän käsikirjoitusta tuntitolkulla. Harjoittele muistamista/sivistä itseäsi/urheile terveelliset elämäntavat.

      • aleksanteri122

        no sit musta on siihen testasin


    • saksasaksa paksapaks

      ois kiva mennä oon 8

    • aleksanteri122

      kyllähän mäkin haluun näyteliäksi johonkin leffaan mut ei pitääks käydä joku näyttelijä koulu vastatkaa oon 10 että ois aikaa käydä semmonen koulu

    • minätiedän

      Kysykää ensin iteltänne että "onko minusta siihen? miksi haluan näyttelijäksi?" Itse en ole näytellyt missään mutta olen ottanut asiasta selvää monelta eri taholta jopa ihan oikeilta suomalaisilta näyttelijöiltä. Ei se ole sitä että heilutte kameran eessä ja se on siinä, ei todellakaan! Seuraava juttu on lainattu eräältä sivulta, kirjotan sen omin sanoin. Oletteko valmiita raskaaseen henkiseen ja fyysisiin muutoksiin? osaatteko ilmasta eri tunteita aidosti mutta näyttelemällä, Jos sattusitte pääsemään johonkin leffaan/sarjaan niin olisitteko valmis tekemään miltei ympäri vuorokautista hommaa? Eräs suomalainen näyttelijä sanoi minulle että parhaillaan työpäivä voi kestää jopa 18h ja monta kuukautta kun tekee yhtä leffaa, siinä pitää osata hetkessä muuttaa omia tunne tiloja, muistaa vuorosanat ja tulla eritoten toimeen vastanäyttelijän kanssa.

      Rahan ja julkisuuden takia ei kannata siihen ruveta koska ei ole takeita siitä saako töitä mistään ja se ei ole sitä että kun ja jos on yhessä leffassa/sarjassa niin kimpois heti suoraan jonnekin hollywoodin tähti listoille ja halutuimmaksi näyttelijäksi. Esimerkiksi johnny depp teki miltei 15v töitä kun kimpos ns. super julkkisten sekaan. Näyttelijän uralla kärsii henkisesti ja siinä kärsii myös ihmissuhteet ja taloudellisesti epävakaata.

      Unelmia tietysti saa ja pitää olla mutta kannattaa ensin tarkistaa faktat millasta hommaa se on ja mitä siihen sisältyy ja miettiä että miks haluaa näyttelijäks, jos vaan sen takia että tapaa muita julkkiksia nii kannattaa ehkä miettiä uudelleen.

      Itsekin haluaisin näyttelijäksi mutta tiedän ettei sillä alalla ole minun tulevaisuus (olen miltei 30v jo). Ja se mitä tulee tuohon työ tahtiin niin todella päivät voi olla jopa 18-20h ja jokaisen leffan teossa on tietty takaraja mihin mennessä se pitää olla valmis, ainakin näillä warner brossilla ja disneyllä on näin mutta jos on ns. yksityinen tuottaja nii ehkä sitten on helpompaa. Olen lukenut monien näyttelijöiden elämän tarinoita ja pistin merkille siellä että lähes jokaisessa luki "tämä homma on henkisesti raskasta niin työn osalta kuin menetetyn yksityisyyden) miettikääs sitäkin jos teistä tulisi tunnettuja julkkiksia niin olisitteko valmiita menettämään yksityisyyden? ette voisi käydä edes ravintolassa syömässä ettei joku paparazzi heti olisi kuvia ottamassa..

      Miettikää oikeesti ensin näitä asioita!

    • Moi olen Maksim haluan tulla näyttelijäksi.Olen 15 vuotta. Olen asunut virossa mutta nyt asun suomessa jo 2 vuotta.

    • Haluan näyttelijäksi

      Olen 13 vuotias tyttö ja rakastan näyttelemistä, olen aina näytellyt kavereiden kanssa ja kuvannut aina elokuvia sun muita. Siitä lähtien kun olen alkanut fanittaa johnny deppiä olen halunnut näyttelijäksi!! Toivoisin pääseväni näyttelemään jonkun kuuluisuuden kanssa. Jonnekin hallowoodiin tai muualle, en ole paras enkussa,mutta kyllä mä siihen onnistun :D haluaisin kuuluisaksi!! Kävellä punaisella matolla ja muuta! :3

    • URANTEKIJA
    • Eelis123

      Hei olen 12v. poika haluan kans TV.ohjelmaan tai elokuvaan olen halunut pitkään elokuvaan!!....

    • milla 12v

      mä pääsin leffaan mut se namu setä kuvas mun peffaa..

    • näyttelijätyttö

      itekki haluaisin näyttelijäks, oon tuottanu monia lyhytelokuvia, ja rakastan näytellä. (oon ollu telkkarissa yhden kerran :D emt miks tungin ton toho mut sanoinpahan nyt vaa) mun unelma olis päästä salkkareihin näyttelee, mut tuskin tää toteutuu...

    • näyttelijätyttö

      itekki haluaisin näyttelijäks, oon tuottanu monia lyhytelokuvia, ja rakastan näytellä. (oon ollu telkkarissa yhden kerran :D emt miks tungin ton toho mut sanoinpahan nyt vaa) mun unelma olis päästä salkkareihin näyttelee, mut tuskin tää toteutuu... muttq toivoin sitä ♥

    • Sydäns

      Olen 13 vuotias tyttö ja ensin luulin, että haluan olla lääkäri. Nyt minä tajusin, että näytteleminen ja sellainen on se mitä haluan.

      Tajusin tämän 2 vuotta sitten, kun katoin Harry Potter elokuvat. Katsoin videoita kuvauksista.

      Pääsin välillä avustajiksi elokuviin ja mainoksiin. Halusin kuitenkin lisää, enemmän julkisuutta ja olla enemmän esillä.

      Esikuvani oli Emma Watson, sillä halusin näyttelijäksi ja malliksi, mutta ymmärsin nyt ettei hän olekkaan esikuvani.

      Suomessa ei tehdä niin paljoa pitkälle pääseviä elokuvia, joten jos tämä näyttelijä intoni jatkuu lähden luultavasti Englantiin, kun vielä tästä kasvan.

      Itken vain sitä, kun tiedä, ettei minusta voi tulla jotain suurta. En halua olla yhdessä elokuvassa ollut tyttö, haluan koko elämältäni näyttelijän uraa.

      Anteeksi, kun kirjoitin mitä sydämmessäni on...

    • Anonyymi

      En tiedä että liittyykö tämä ollenkaan aiheeseen, mutta jos näätte tämän niin vastatkaa.

      Olisiko minusta näyttelijäksi?

      Olen siis yläasteella oleva tyttö joka unelmoi näyttelijän urasta. Olen kuullut että Kallion Lukio on hyvä lukio minkä kautta voi päästä näyttelijäksi, niin ysin jälkeen jos on mahdollista niin haen siihen lukioon. Siihn lukioon tarvitsee jonku ysin keskiarvoks että pääsee sisälle joka on aika suuri numero. Minulla on aina ollut keskiarvona joku 6-7 piste jotain, ja että pitäisi päästä noin suurelle numerolle on aika suuri urakka. Toisinaan niin ala-astella minä en edes ajatellut tulevaisuuttani ja minua ei kiinnostanut pätkääkään mitä numeroita saan, ja nyt tuommoinen ruosteinen alsku harmittaa jonkun verran. Kuitenkin, tiedän että minulla on mahdollisuus siihen numeroon koska:

      Minulla on aina kaikki kirjat mukana, teen aina jokaisenkin läksyn, teen kaikki kirjoitus tehtävät hyvin, en ole kauhean hyvä äikässä mutta voin parantua jos harjoittelen, matikkaa en ole koskaan osannut vaikka kuinka yritän, mutta ei kaikesta ole aina matikasta kiinni vaikka kaikki sanoo että tarvitsee päivittäin matikkaa. En ole kauhean aktiivinen tunneilla koska olen introvertti mutta olin viimevuonna aktiivinen ja sitten se vain hävisi kuin tuhkatuuleen kun vihdoin koulua muuton takia.. Mutta ensi vuonna sekä jatkossakin aijon panostaa viittaamiseen. Olen aina hiljaa tunneilla enkä tee mitään ilkeetä tai koulun sääntöjä vastaan. Olen hyvä englannissä sekä kuviksessa aina ollut 9, uskon että voin saada sen vielä kympiksi. Liikassa ei ole ollut kauhean hyvä numero koska liikuntaa koulun kaa on ihan peestä vaikka tykkään urheilla vapaa ajalla hyvin paljon. Historiassa en ole kauhean hyvä mutta siihen voi oppia! Kumminkin niin ei näyttely liity näihin aineisiin mitenkään joten siirrytään eteenpäin.

      Niinkuin tuossa aikaisemminkin sanoin niin olen introvertti ja koulussa jos olen jonkun pari jossakin tehtävässä niin jää aina semmoinen awkward hiljaisuus paitsi jos olen kavereitten kanssa. Rakastan näyttelemistä ja teen sitä aina vapaa-ajalla kotona. Olen oikeasti todella hyvä siinä mutta introverttisuuteni takia en voi edes näytellä siskoni nähden koska alan heti punastumaan sekä nauramaan. Ei ole myöskään ikinä ollut mitään harrastusta koska olen introvertti ja sinne harrastukseen meni pelottaisi koko viikon kunnes tajuan että sinne pitää mennä. Eli tämä minun alkuni ei varmaankaan kuulosta hirveen lupaavalta mutta minua ei kiinnosta jos te haukutte minut pystyyn! Olen vasta nuori ja opin ajan myötä. Suurin asia on menestyä uskomalla itseensä, ja minä uskon että pystyn pähän. Kirjoitin tämän pitkän textin rohkaisemaan kaikkia jotka haluaa näyttelijäksi ja haluan myös teidän vastauksia ja mielipiteitä että olisiko musta siihen. Mutta jos olette negatiivisiä niin kiitos ja heeei!❤️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei olen haulanut ja nyt olen kannattaa aloittaa sillä että menee teatteriin tai jollekin kursseille itse aloitin Masalan nuotisoteatterista🫠

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe