Mistä nahkatakki niiteillä?

minavaintaalla

Olen jo pitkään etsinyt mustaa lyhyttä nahkatakkia jossa on niittejä. Näitä ei kuitenkaan tunnu juurikaan mistään löytyvän, kirpparilta saattaisi löytyä jos tarpeeksi penkoisi mutta onko helpompaa tapaa löytää?

Enkä tarkoita nahkatakkia jossa on vain pari niittiä, vaan niittejä saa olla kunnolla, piikitkään ei ole kiellettyjä. Tälläiset takit ovat hieman ns. "punkahtavia" ja nykyään niitä tuskin niin paljon pidetään.

Mutta tietääkö kukaan mistä tälläisen löytäisi?
Tässä hieman havainnoillistavia kuvia;

http://www.manchestergalleries.org/our-other-venues/platt-hall-gallery-of-costume/the-collection/collection-themes/mcgweb/objects/common/webmedia.php?irn=400713&size=239x300

http://fc02.deviantart.net/fs19/f/2007/263/f/f/punk_rock_jacket_by_anzalone.jpg

http://trcs.wikispaces.com/file/view/yoursign.jpg/43385293/yoursign.jpg

17

3954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pököpää11

      ...ei kuitenkaan noin rajuja mitä linkeissäsi oli...

    • Keij0
      • IamRockSoul

        Nahkatakki mulla on ja siihen olen kiinnittänyt bändien logoja, haluaisin muutaman niitinkin vielä laittaa ja tiedän mistä niitä saa, mut miten ne kiinnitetään ?


    • ihmettelenkovasti

      rokkari vai tavis joka yrittää olla rock? tota noinnii, jos et ole raskaan vanha rockin ystävä ni ei kyl kannattaisi pukeutua rajuun niitti takkiin. Punkkarit ja rokkarit ovat erittäin tarkoita näistä asioista. Saatat jopa olla loukkava.

      Mitä tarvetta taviksen pukeutua semmosseen?

      • ....

        luuleko alottaja oikeesti et noita saa jostain valmiina,tai no varmaan jostain saakin,mut... ei saa sit valittaa jos kadulla tulee turpaan tai muuta semmosta..


    • sndjodf

      Eli jos oikein ymmärsin niin haluat punk-tyylisen nahkarotsin missä on kunnon niittejä ja paljon? Ikävä tuottaa pettymys, mutta niitä ei ihan joka liikkeestä ostellakaan. Helpoin tapa on kun ostat jostain uuden tai käytetyn rotsin ja tilaat netistä/ostat kaupasta irtoniittejä. Niin saat ihan uniikin takin, koska itse olet sen tuunannut. Mutta jos et itse jaksa tuunata, niin voithan sä koittaa löytää jotain helmiä nettihuutokaupoista yms :)

    • Misfits_4ever
      • thiswaygirll

        äh,miks joku haluaa olla punkari,tai käyttää tollasta hc rotsia jos ei oo sitä ? en vaa tajuu -_-

        eikä alottajan mitää kannata alkaa tuunamaa/tekee ite,koska se tekkee sen vaan sen takia,et se on sen mielestä niin cyyyyl pittää tollasta

        ja kyl ne aidot''' ja noi trendipoppunkkarit erottaa tosistaa,vaikka sillä muotihinttarilla oiskin tollane rotsi,et kannattaa olla varovaine jos aikoo ilman musiikkia/aatteita tollasta pitää...

        JA kohta joku laittaa että no mistä sinä luulet tietäväs onko alottaja aito vai ei ?!'' nii,sen tietää siitä,että ylipäätäsä kyssyy tollasta


      • abckäsikirja
        thiswaygirll kirjoitti:

        äh,miks joku haluaa olla punkari,tai käyttää tollasta hc rotsia jos ei oo sitä ? en vaa tajuu -_-

        eikä alottajan mitää kannata alkaa tuunamaa/tekee ite,koska se tekkee sen vaan sen takia,et se on sen mielestä niin cyyyyl pittää tollasta

        ja kyl ne aidot''' ja noi trendipoppunkkarit erottaa tosistaa,vaikka sillä muotihinttarilla oiskin tollane rotsi,et kannattaa olla varovaine jos aikoo ilman musiikkia/aatteita tollasta pitää...

        JA kohta joku laittaa että no mistä sinä luulet tietäväs onko alottaja aito vai ei ?!'' nii,sen tietää siitä,että ylipäätäsä kyssyy tollasta

        Muotihinttari?

        Viittaatko homoseksuaaleihin vai mihin rajaat tämän käsitteen? Vai oliko vain varomaton lipsahdus tietämättömän suusta?


    • don't give a fuck

      Tääl on taas näitä "vaan mä oon OIKEA punkkari"-tyyppejä. Vitut niistä. Ne on vaan jotain ikäloppuja elitistipaskoja, joilla noussut kusi päähän.

      Jos mä oon oikein ymmärtäny, niin punkkiin kuuluu se ettei välitetä yhtään mistään auktoriteeteistä muiden puheista. Nää auktoriteetit voi olla kyttiä, vanhuksia, opettajia tai sitten vaikka jotain "old school"-punkkareita, joiden päähän mahtuu vaan se oma näkemys punkista.

      Oikee punkkari ei välitä, vaan kuuntelee mitä haluu ja pukeutuu miten haluu.

    • M666NA

      Kun kuuluu oikeisiin punk piireihin, tästä porukasta tulee itselleen kuin perhe, pietään kaikista huolta. Ei punkkiin kuulu olla vittumainen ja olla välittämättä mistään. Päin vastoin, voidaan auttaa toisia vaikka olisivat millaisia vain, välitetään asioista ja yritetään tehdä asioita niiden eteen, kuten mielenosoitukset, keikka järjestys ja musiikin levitys, sekä pienet elämän vaihtoehdot (vegeily, freeganismi etc.)
      Eikä sillä iällä ole mitään väliä onko tosi punk, jos oikeasti seisoo atteittensa takana ja tekee muutaki kuin ajattelee "No onha toi hyvän asian puolesta ja oikein ne asiat menee nii mutta en mä tee mitää, tehköön muut" "kasvissyönti on hyvä asia, pelastetaa eläimiä ja sitä rataa. Tuutko make meille tänään juomaan kaljaa, kattomaa tölöästä suomen sikalojen surkeita oloja ja syömään lenkkimakkaraa pekoniin käärittynä?" eikä tee mitään vaan siksi, että se on nii vitu cool.

    • anoran123
    • punk ei ole vaate vaan aate

    • Misterxxxxx

      Magee idea magee takki, mut pitää väsätä itse. Ole 50v mies ja haluun kans tuollaisen,, saa nuoret & muut pelästyä jos haluavat, tietääkö joku jonkun, joka auttaisi väsäämään mun aihiorotsista tuollaisen niittiversion. En ole homo, jos joku ajattelee homiksi, sitten niin, mitä se minulle kuuluu.

    • voi olla aika vaikee löytää niiteillä ja muilla jutuilla tommosia noi kannattaa tehä ite eli ostat jostain mieleises nahkarotsin ja sitten alat ettii irtoniittejä ja muuta sälää siihen rotsiin mutta en ymmärrä ihmisii jotka sanoo että ei kannata hankkia jos ei oo kuunnellu 500 vuotta PUNKKIA ja muutenkin oon ite vasta kuunnellu about 4 vuotta tai no vasta ja vasta mutta silti sillä ei oo välii onko kuunnellu paljon PUNKKIA vai vähän idea ei oo siinä kuinka kauan on kuunnellu vaan siinä että pitääkö siitä musiikista.

    • Anonyymi

      Helari?

    • Sit viä et jokkut ei vaa ymmärrä jos joku haluu nahkarotsin nii sit kaikki vaa sanoo. Et olisit muka muotihinttari ei mitää VITUN järkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe