Nuoret myyvät seksiä Kampissa

Tähän taas mentiin

A-Studion tuore juttu nuorten huorien toiminnasta Kampin keskuksessa on pysäyttävä. Alle 14-vuotiaat myyvät seksipalveluita rahaa, merkkivaatteita, tupakkaa ja alkoholia vastaan.

Missä vaiheessa viranomaisten toimintaa voitaisiin keventää VANHEMPIEN VASTUUNOTON AVULLA? Nyt ollaan menossa kovaa vauhtia metsään näiden hällä-väliä-vanhempien takia.

http://areena.yle.fi/video/1093229

Video nähtävissä noin kuukauden ajan - katsokaa.

41

7361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskustelun nostoa
      • suutarin ja ne

        Suomessa köyhyys panee tekemään vaikka tälläistä. Tiedä vaikka näitten nuorten vanhemmat tekee samaa estääksen köyhyyttä.
        Suomi voi huonosti mutta sitä ei anneta tapahtuvan porugalille.


    • mikähän syynä?

      Lisää mainontaa vaan - varsinkin nuorille suunnattua! Jättiyritysten täytyy saada rikastua, joten heidän täytyy antaa mainostaa vapaasti. Aivan varmasti vielä mahtuu lisää mainoksia kadunvarsiin ja telkkariin! Niitä lisää!

      • hyvä pointti

        oikeassa olet. mainonta ruokkii näitä nuorten haluja. ja heikoimmat sitten sortuvat mihin tahansa keinoihin saavuttaakseen ne mielikuvat joita mainokset tarjoavat. koskaan aiemmin ihmisen historiassa ei ole nuorille tuputettu yhtä aggressivisesti ja taitavasti eri tuotteita ja mielikuvia. kyllä mä näen että tällainen itsensä myyminen on mitä ikävintä ajankuvaa. eivät kaikki nuoret itse ymmärrä mainosten vahingollisuutta ja ne vaikuttavat heihin alitajuntaisesti. mainosten tekijät ovat todella taitavia ja hyödyntävät psykologiaa.


    • ostatko peppuu

      Ja haastatteli näitä PISSIS tyttöjä, jotka pussaavat ja tekevät muuta RAHASTA. Tää Kamppin porttola olis HELPPO laittaa kuntoon, mut sitä ei haluta tehdä. Ihme, kun ISI7ÄITI ei huomaa uusia vaatteita ja meikkejä kotona, kun viikkoraha on vain se 5 ekee. Vois pikkasen kattoo pentujen perään.

      Pimppi on aina ollut kaupan ja onhan HUORA yks vanhimmista ammateista.

      Mut nää just 10 v pimut on silti typeriä, kun lähtee 50 v vanhemman äijän mukaan seksi leikkeihin. Nyt pitäs hallituksen OPETUSMINISTERI pistää kouluihin alaasteella seksin myynti kamppanjan pystyyn ja sitten VASTA SE pitkä ei ansaittu loma.

      YLE ottaa pinnat aiheesta, kun uskaltaa puhua asiasta lähes oikeilla nimillä.

      Mitens nää seniili setät? Ne vasta tyhmii onkin. Pili pölkylle ja POKS poikki kerrasta seksi sekoilusta.

      Mitens KAMPIN videotallenteet? Eikö nää viranomaset niitä kattele? Pollareille miikkaa ja paljon.

    • ÖÖO

      Isommat viikkorahat, niin se on siinä. Kovin halvalla näet menee. Tällä menolla pian joku alkaa antamaan ilmaiseksi. Mitäköhän siitä sitten tulee.

      • xxxd

        Yks nuori mimmi sano kerran ettei sille ois mikään ongelma ottaa joltai random tyypiltä suihin kumin kanssa. Periaatteessa helppo ymmärtää, jos elää tiukilla ja muutaman minuutin hommasta saa hyvät massit. No huoraamistahan se on, mutta niin on moni muukin asia tässä ajassa ja maailmassa.


      • laillisuusmies
        xxxd kirjoitti:

        Yks nuori mimmi sano kerran ettei sille ois mikään ongelma ottaa joltai random tyypiltä suihin kumin kanssa. Periaatteessa helppo ymmärtää, jos elää tiukilla ja muutaman minuutin hommasta saa hyvät massit. No huoraamistahan se on, mutta niin on moni muukin asia tässä ajassa ja maailmassa.

        Avioliittokin nykyään on vain laillistettua huoraamista. Siunattua.


      • Meillä taas toisin
        laillisuusmies kirjoitti:

        Avioliittokin nykyään on vain laillistettua huoraamista. Siunattua.

        Otan osaa jos tunnet avioliittosi huoraamiseksi. Suosittelen eroamista.


      • ??
        Meillä taas toisin kirjoitti:

        Otan osaa jos tunnet avioliittosi huoraamiseksi. Suosittelen eroamista.

        Kertakaikkiaan järkyttävä juttu. Miten nuoret voivat alentua tollaseen?


      • laillisuusmies
        ?? kirjoitti:

        Kertakaikkiaan järkyttävä juttu. Miten nuoret voivat alentua tollaseen?

        yhteisön paine on hirvittävä.
        Mun nuoruudessa kavereita olivat ne joiden kanssa parhaiten tuli toimeen ja keskinäinen ymmärrys ja jeesaaminen skulasi. Nykyään ei sellaisilla arvoilla ole mitään merkitystä jos sinulla on vääränlaiset tennarit, reppu tai soitin.
        Elämme idioottimaista aikaa. Eikä valoa siinä edes pilkahda.

        "Meillä taas toisin" sanoisin sinulle, että uuden nuoremman daamin tavatessa hyvin alkuvaiheessa ( melkein ensimmäisenä ) lauseena on, että onko sulla oma asunto tai minkälainen auto sulla on ( minulla on oma asunto ja kokonaan maksettu/autoa en tarvitse ).
        Ja usein tarkastellessa nuoria aviossa olevia niin tuntuu, että ovat henkisellä tasolla täysin vieraita toisilleen.


      • Anonyymi

        Mitä isommat rahat annat sitä vaikempaa on seurata mihin rahat menee. Onhan rikkaiden tenavat tässä se oikea kohde. Rikkaiden tenavat alkaa myydä jotai jolla tienaa enemmän ja enemmän ja köyhän lapsi saada oljenkorren.


    • Menikö asiattomaksi

      Olisi kiva tietää, ihan vaan tiedon vuoksi (ei tarpeen vuoksi), että minkälaisilla hinnoilla ne lapset siellä itseään myyvät. Esim. paljon maksaa handjob, blowjob, täysi yhdyntä jne.

    • vanha ilmiö....

      Tuo on jo vanhaa. Luoja ties mistä asti on myyty sitä ainutta tavaraa, mikä menee kaupaksi kesät ja talvet.

      Ylimainonnankulttuuri on tämmöinen, herätetään väärien ihmisten mielihalut ostaa tuote...Jos varastaminen ei onnistu, niin sitten hommataan ostaja.

      Harmi, että "ostajia" löytyy näille...Jos kysyntä on kova ja tarjonta yhtä kova, kertoo jotain ihmisten harkintakyvystä.

      Toinen synkkä asia on opiskelijoiden määrät myymässä itseään. Joka on myös väärin.

      • Anonyymi

        Niin missä on tutkijat ja lääkärit ja yhteiskunnan tuki nuorille.


    • Missä vanhemmat?

      Iltalehti kirjoittaa taas aiheesta; Nuorten ääni-lehti raportoi Kampissa tapahtuvasta päivittäisestä nuorten huoraamisesta.

      Moraalitonta, vastuutonta ja laitonta niiltä jotka ostavat.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071012018909_uu.shtml

      "Selvästi alaikäiset nuoret kauppaavat itseään varsin yleisesti Kampin kauppakeskuksessa. Asiasta kertovan Nuorten Ääni -lehden mukaan useimmat paikan päällä haastatelluista teini-ikäisistä tiesivät ilmiöstä paljonkin ja puhuivat siitä hyvin arkisesti."

    • toivon ihmiset pois

      Mitä helevattua?! Täälläkin kaikki huutelee, miten hirveetä kun tytöt myy itseään,
      ja että "pissis" yht'äkkiä tarkoittaa, että ne ovat pikkuaikuisia, kun oikeasti ovat vain lapsia, jotka leikkii aikuista?!
      Ja käytetään sanoja "pikkul**tkien ja pissaliisa hor^^jen", vaikka kyse on LAPSISTA!
      Missä on Helsingin lastensuojelu?! Turha huutaa vanhempien oikeuksien perään, kun selvästi on ylitetty raja huostaanoton kohdalla, jos lapsi myy itseään.

      Ja jätetään kysymättä, että
      MITÄ SAIRAITA PEDOFIILEJÄ NE ON jotka ostaa seksiä alaikäiseltä?! Lapsilta?!
      Turha sanoa, että "ei nämä mitään pedofiilejä ole, tykkää vaan teininnäköisistä", olet tasan silloin PEDOFIILI kun panet alta 16-vuotiasta.

    • ei ostaja

      Kysymys kuuluukin: Mistä tuollaisen itsensä myyjän tunnistaa?

    • videovalvonta

      Korkokengäthän on yksi saalista hakevan tunnusmerkki ja se wanna bee tyyli.Onneksi oon itte niin ruma ja vanha, et nuo kiertää kaukaa. Varmaan tämän miehen pitää liikuskella sopivasti neilikka rinnassa?

    • hoitolaitos täys

      Kaikki on KAUPAN, kuhan hinnoista sovitaan. Äijän kähmintä tuottanee pissis-liisulle 50 e verotta. Muutaman kähminnän jälkeen voi ostaan MEIKKEJÄ ja syödä niitä. Kotiin ei tarvii mennä, jos sopiva pappa löytyy, jolla on mesta kampissa. Pikku vilautus kähminnällä ja yön vilauttelut voi tuottaa 200 e, pimeesti.

      Mistä muusta PISSIS saisi rahaa ostaa rätei ja lumpui pakkelia naamaan? Ei vanhemmat nyt niit tyhmii oo. Jos on, suomi on mennyt piloille.

      Ja se puhe mitä nää pissis tyypit puhuu ää oo öö, onko se suomenruottii?

    • faqq

      Moni vanhempi mies haaveilee 16kesäisestä tyttösestä, kyllä nää nuoret tytöt sen tietää ja hyvät rahat tienaa sen avulla. Minkäs teet, ei omien lapsien perässä voi jatkuvasti kulkea ja vahtia, elämä on.

      • OmaLikkasKanssako

        Niin sunkin likkas taitaa olla siellä ja täällä vaan kirjoittelet?


    • Tillit kurkista

      Ei lapset voi ukkiaan vahdata kun se vonkaa nuorta pillua nuoruus muistot mielessä.

      Ainahan sitä nuorta saa mutta harvoin tosi vanhaa.

    • Wlp93

      Hei! Onko tietoa Kampin nykytilanteesta, vieläkö alaikäisiä liikkuu myymässä itseään ja missä? Luin jutun hetki sitten ja järkytyin...

    • Ootvanha

      Et sää sieltä saa👴🏿

    • RaukkaOnRasisti

      Ne ovat varmasti rasisteja, jotka vokottelevat teinejä, muut eivät sitä tee. Onneksi rasistit alkavat olla Helsingissä ahtaalla.

      Ei rasismille!

      • Himmarit_Korteen

        Jotkut viher-kommarit taitaa olla siellä näitä lapsia hakemassa seksiin kanssan!
        Hyi olkoon!
        Sossutädit heti sinne partioimaan ja poliisit viemään lapset kotiin!


    • KelaGold

      Ne todelliset maahan tulleet rasistit ei maksa seksistä mitään - ne ottaa väkisin. Tutkikaa poliisin tilastoja.

      • RasistinenShariaLaki

        Kyllä, juuri niin! Heillä on rasistista käytöstä naisia kohtaan ja siihen ei saisi puuttua, kun Li A. suuttuu. Menis itse pelehtimään sitten niiden kanssa niin saisi ne naiset olla rauhassa, joita eivät nämä "itämaiden ja etelän ihmeet" kiinnosta!


      • nomulesi

        Mistäs tiedät ettei jo pelehdi?


      • HyysäriKommari

        Hyysäys on kyllä sen sorttista, että voipi ollakin!


    • MammatHoi

      Paljon poikiaan siellä myymässä!

    • Anonyymi

      Mies PÄLÄHTÄÄ pilveen

    • Anonyymi

      Ihmettelen miksi lääkärit eivät tähän ota kantaa. On itsestään selvää miten seksiin jää koukkuun jo yhdestä kerrasta. Onkin tärkeää saada valistusta ja tietoa. Miten koukusta pääsee eroon. On suuri yhteiskunnallinen ongelma.

    • Anonyymi

      Jos sinut raiskattu olet jo jäänyt koukkuun ja elämäsi menee muitten ehdoilla vai onko vaihtoehtoja moni nuori kaipaa apua.
      Vahemmpia ei tässä kohtaa voi syyttää kuin pedofiili tapauksessa. Muuten ongelma ydin on saada kouluterveydenhoitaja apuun ja ohjaa lääkekuurilla ja päästään .Tätä ongelmaa ei osaa ratkaista kuin lääkäri koska lääkkeen määrää lääkäri .Kyllä pontessilääkettä mainostetaan mutta tietääkö kukaan miten saadaan halut pois. Myöhempään ajankohtaan Jolloin sopii ja kakki palaset kohtaa.haloi

      • Anonyymi

        Raiskauksesta pitää saada kunnon tuomio ei mikään sakko rangaistus. Nuoren elämä menee piloille ja hänen tuleva perhe elämä.
        Ala ikäisen kanssa harrastettu seksi myös kunnontuomio ja kunnon sakkoa työ leirille 10 v vankeutta.


    • Anonyymi

      Hällä väliä vanhemmilla ei aina ole keinoja ja rahaa parempaa on myös vuorovaikutus taidot puuttuu jo siitäkin syystä,että vanhemmat asuvat ulkomailla suuren osan aikaa. Nyt olisi kiiresti järjestettävä kesäleirejä eri teemoilla vaikka .farmi tyylisesti mutta toisella taidolla ei ollut kivaa katsoa kun yksi aina Areena kuten koulukiusaaminen etenee.3 viikkoa leirillä ilman nykyajan mukavuuksia antaa pohjaa miten asiat ovat itsellä kuitenkin hyvin. Toinen tapa voisi olla jossa vanhat ja nuoret viettää aikaa yhdessä..näin tuleva hoitaja saa syvyyttä tai sivari tai opetellaan yhdessä oloa. Meillä vanhoilla on tietotaitoa jota voi opettaa nuorille. Monet haluu tehdä käsillä vaikka linnunpönttöjä. Luonnon antimista voi tehdä ruokaa kolme sukupolven ohjeilla jne.kyselään mihin nuorella kiinnostus kohdistuu vaikka mopojen kirjaus veneily ja kalastus kuuluu kesään kaikilla vaan ei ole tähän varaa. Tiedä nuoria kun loma loppuu ja opettajien kysely mitä teit kesällä nuori joutuu valehtelemaan..Tää kysely pitää lopettaa jos yhteiskunballa ei varaa tarjota vaihtoehtoja.Ongelma ei vaadi muuta kuin ideat ja toteutus vanhuksille virikkeitä ja tarpeellisuuden tunnetta ennenkuin joutuvat kiikustuoliin.marjoista voi tehdä vaikka mitä ja myydä torilla jne...

    • Anonyymi

      Kerätään ryhmiä eri puolelta Suomea ja saadaan maantieto tuntemusta.. Ihmiset ovat erilaisia eripuolella Suomea. Rikkaus on monenlaista

      • Anonyymi

        Onko se kuin vaikea saada nuorille muuta kuin kulkea pitkin katuja kesällä. Itseäni papasin 20 sitten lapsen silmät kun kaipasi aikuisen turvaa. Lapsi oli alle 10 v. Ei tuntenut kuka oli.
        Kouluissa pitäisi olla erivaihto leireistä kesällä. Voin olla varma että listat täytyy hetkessä.nyt eri järjestöt, yhdistykset,seurakunnat jne. Kun järjestäjä on tuttu hyvä tulee.


    • Anonyymi

      Huoran penikoita perkele

    • Anonyymi

      Hieman asian vierestä...
      Heteromiehenä haluaisin naisilta vastausta kysymykseen:
      - mitä sellaista naisella on tarjottavanaan miksi nuoren miehen kannattasi mennä
      minkäänlaiseen muuhunkaan liittoon tai edes sen tapaiseen naisen kanssa?
      Lapsia saa ilman liittojakin jos sellaista haluaa eikä siihen edes tarvita kumppaniakaan.

      Oma tähänastinen kokemus on aika tylyä kerrottavaa.
      Tyttöystävät joita on ollut ovat kaikki olleet samankaltasia keskenään. Ensisijaisesti kiinnostaa se maallinen mammona jota minulla on. Vähän sama juttu kun mies tuijottaa naiselle puhuessaan naisen tissejä! Nämän "tyttöystävät" viis veisaavat minkälainen kaveri oikeasti olen kunhan maksan heidän viulunsa joita mieluusti maksattavat tai ainakin yrittävät maksattaa. Kerran unohdin pankkikortin kotiin kun olin jälleen kerran syömässä tyttöystävän kanssa. Tällä kertaa laskun tullessa huomasin että kortti jäi kotiin ja tyttöystävä sai kauhean raivarin että mitäs tää on, mäkö joudun sun safkat maksamaan, ootko hullu! Yritti vielä junailla asian niin että ravintola lähettäisi laskun minun kotiini mutta kun se ei käynyt, kertoi maksavansa vain oman ruokailunsa juomineen mikä oli sekin yli satasen minun ruokalaskuni ollessa alle neljäkymppiä... Kun Lissu vähän rauhottui maksoi minunkin osuuden mutta sanoi että maksat sitten heti kotona kaikki takaisin, tarkittaen tietysti hänenkin kallista ruokailuaan juomineen.
      Hän sanoi että jos olisi tämänkin tiennyt että joutuu itse maksamaan ei olisi tilaillut niin kalliita juomia ja ruokia?
      Kun mentiin minun omistusasuntoon minun omalla velattomalla audillani jota tyttöystävä aluliisti kaikille kehui, niin kotiovella annoin hänelle minun osuuteni ravintolalaskusta ja toivotin hyvää loppuelämää.
      Onneksi en ollut antanut avainta minun asuntooni.
      Nykyään en aloita mitään sellaista suhdetta jossa minä olisin missään muodossa maksaja yhtään millekään. En myöskään odota että minun kuluja maksellaan tai viedään ilmaiseksi ulkomaille yms. kuten minultä on tyttöystävien toimesta vaadittu. Tyttöystäviä on edelleen mutta yhtäkään en ole päästänyt kotiini vaan tarvittaessa heidän luonaan tai sitten vaikkapa hotellissa...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe