Olipakerran niin mukava alokas

juha82222

joka sai koko armeijan raivonpartaalle.
Hän nimittäin pisti hanttiin alikersanteille eikä sietänyt heidän simputustaan.
Koko armeijan ylin sakki meni niin sekaisin että jokainen teki itsemurhan.

9

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha822222

      on yksi parhaista, Top3-vitsi.
      vähän ihmettelen miksi joku on antanut miinuksen no ei ehkä ihme kuitenkaan haha...
      joku henkilö joka rakastaa armeijaa ja ottanut nokkiinsa.
      no se onkin vain vitsi eikä saisi suuttua vitsistä.

      • juha8222

        SUCKS


      • lovetti
        juha8222 kirjoitti:

        SUCKS

        Jos olisit koskaan käynyt sitä ja mennyt kunnialla läpi,ymmärtäisit...


      • juha82222
        lovetti kirjoitti:

        Jos olisit koskaan käynyt sitä ja mennyt kunnialla läpi,ymmärtäisit...

        oon oman sortin "sosialisti".

        myös koulukiusaamistausta oli syynä siihen että en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä yhtään vaan vituttaa olla tekemisissä heijän kanssaan.

        Armeija on ok mut ei mikään hirviä kunnia-asia ole jos joku käy sen läpi tai on ollut siellä vaikkapa Alikersanttina.

        Kun mä saan olla omassa elämässäni omana herrana se riittää paljon se.
        Ei tarvi kumarrella muille.


      • Kasva Juha

        Jos joku susta kertoisi samankaltaisen vitsin niin veikkaan että saisi saman tien päälleen ryöpyn viestejä sun kiusaamiskokemuksistasi ja syytöksiä kiusaamisesta...

        Itekään en armeijaa aio käydä mut en morkkaakaan sitä tai armeijan käyviä/käyneitä. Ootkos koskaan aatellu että joskus tässä elämässä pitää kunnioittaa muitakin? Veikkaanpa että ihan sen takia sait vittuilua siellä koska et tehnyt niin kuin sanottiin ja sehän on koko armeijan idea. Etkä kyllä vitussa mikään mukava tyyppi ole vaikka sädekehääsi kiillottelet ja leikit tsiisusta. Ja näin suoraan sanottuna vitsisi ovat paskimpia koskaan kuulemiani. ENKÄ OLE MIKÄÄN KIUSAAJASI! HALUSIN VAIN KERTOA MIELIPITEENI JOTTA VÄHÄN HERÄISIT JA VAIKKA ALKAISIT HARRASTAA SITÄ PALJON PUHUTTUA ITSEKRITIIKKIÄ. Sanakirjasta voit kattoa että mitä se tarkoittaa...


    • Juha822222

      Kasva ite vaan..... ja herätys tämä on VITSIPALSTA.
      Olkoon kyse sitten hyvästä tai huonosta vitsistä.

      Ongelma on kiusaaminen yhteiskunnassa ja siksi en käynyt mm Armeijaa jne, ja jos oon duunia tehnyt elämäni aikana niin ihan itsekseni vain omassa firmassani joka kuitenkin kaatui siihen että paloin loppuun koska vittuunnuin kaikkeen.

      Kyllä en ole jeesukseksi itseäni kutsumassa mutta HYVÄ IHMINEN OLEN.

    • Juha82222

      tein Armeijassa kaikki asiat niinkuin määrättiin mutta simputusta en hyväksynyt
      ne alkoi simputtamaan minulle ja muillekin.....alikersanttimme oli yksi PAINAJAINEN
      muistutti siitä menneisuudestä kun mua kiusattiin koulussa.

      NÄIN ON ASIANLAITA.

      SINÄ OLET VÄÄRÄSSÄ, KUTEN AINA???

      • Kasva Juha

        Korjaus: ennemmin hyviä kuin huonoja vitsejä


      • Juha822222
        Kasva Juha kirjoitti:

        Korjaus: ennemmin hyviä kuin huonoja vitsejä

        Niin ongelmasi on se että teet minusta ongelman itsellesi seuraamalla mua joka paikkaan tässä mestassa.

        Sinulla on ongelma ja se olen minä.
        Minulla ei ole ongelmaa.
        Rakentava kritiikki ja ystävällisesti ilmoitettu on oikeaa kritiikkiä mutta väärin perustein antama kritiikki ei ole oikein.
        Olet varmasti joku jääkiekkopalstan minulle katkeroitunut henkilö...

        Ja sitäpaitsi minä saan olla täällä Suomikeskustelusivuilla OMA ITSENI OMINE VIRHEINEEN.
        Ei kukaan ole täydellinen.
        Asioista tiedetään ja välillä ei oteta faktoja pöytään, tarvitseeko siitä nipottaa ja viilata pilkkua???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe