joka sai koko armeijan raivonpartaalle.
Hän nimittäin pisti hanttiin alikersanteille eikä sietänyt heidän simputustaan.
Koko armeijan ylin sakki meni niin sekaisin että jokainen teki itsemurhan.
Olipakerran niin mukava alokas
9
1816
Vastaukset
- juha822222
on yksi parhaista, Top3-vitsi.
vähän ihmettelen miksi joku on antanut miinuksen no ei ehkä ihme kuitenkaan haha...
joku henkilö joka rakastaa armeijaa ja ottanut nokkiinsa.
no se onkin vain vitsi eikä saisi suuttua vitsistä.- juha8222
SUCKS
- lovetti
juha8222 kirjoitti:
SUCKS
Jos olisit koskaan käynyt sitä ja mennyt kunnialla läpi,ymmärtäisit...
- juha82222
lovetti kirjoitti:
Jos olisit koskaan käynyt sitä ja mennyt kunnialla läpi,ymmärtäisit...
oon oman sortin "sosialisti".
myös koulukiusaamistausta oli syynä siihen että en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä yhtään vaan vituttaa olla tekemisissä heijän kanssaan.
Armeija on ok mut ei mikään hirviä kunnia-asia ole jos joku käy sen läpi tai on ollut siellä vaikkapa Alikersanttina.
Kun mä saan olla omassa elämässäni omana herrana se riittää paljon se.
Ei tarvi kumarrella muille. - Kasva Juha
Jos joku susta kertoisi samankaltaisen vitsin niin veikkaan että saisi saman tien päälleen ryöpyn viestejä sun kiusaamiskokemuksistasi ja syytöksiä kiusaamisesta...
Itekään en armeijaa aio käydä mut en morkkaakaan sitä tai armeijan käyviä/käyneitä. Ootkos koskaan aatellu että joskus tässä elämässä pitää kunnioittaa muitakin? Veikkaanpa että ihan sen takia sait vittuilua siellä koska et tehnyt niin kuin sanottiin ja sehän on koko armeijan idea. Etkä kyllä vitussa mikään mukava tyyppi ole vaikka sädekehääsi kiillottelet ja leikit tsiisusta. Ja näin suoraan sanottuna vitsisi ovat paskimpia koskaan kuulemiani. ENKÄ OLE MIKÄÄN KIUSAAJASI! HALUSIN VAIN KERTOA MIELIPITEENI JOTTA VÄHÄN HERÄISIT JA VAIKKA ALKAISIT HARRASTAA SITÄ PALJON PUHUTTUA ITSEKRITIIKKIÄ. Sanakirjasta voit kattoa että mitä se tarkoittaa...
- Juha822222
Kasva ite vaan..... ja herätys tämä on VITSIPALSTA.
Olkoon kyse sitten hyvästä tai huonosta vitsistä.
Ongelma on kiusaaminen yhteiskunnassa ja siksi en käynyt mm Armeijaa jne, ja jos oon duunia tehnyt elämäni aikana niin ihan itsekseni vain omassa firmassani joka kuitenkin kaatui siihen että paloin loppuun koska vittuunnuin kaikkeen.
Kyllä en ole jeesukseksi itseäni kutsumassa mutta HYVÄ IHMINEN OLEN. - Juha82222
tein Armeijassa kaikki asiat niinkuin määrättiin mutta simputusta en hyväksynyt
ne alkoi simputtamaan minulle ja muillekin.....alikersanttimme oli yksi PAINAJAINEN
muistutti siitä menneisuudestä kun mua kiusattiin koulussa.
NÄIN ON ASIANLAITA.
SINÄ OLET VÄÄRÄSSÄ, KUTEN AINA???- Kasva Juha
Korjaus: ennemmin hyviä kuin huonoja vitsejä
- Juha822222
Kasva Juha kirjoitti:
Korjaus: ennemmin hyviä kuin huonoja vitsejä
Niin ongelmasi on se että teet minusta ongelman itsellesi seuraamalla mua joka paikkaan tässä mestassa.
Sinulla on ongelma ja se olen minä.
Minulla ei ole ongelmaa.
Rakentava kritiikki ja ystävällisesti ilmoitettu on oikeaa kritiikkiä mutta väärin perustein antama kritiikki ei ole oikein.
Olet varmasti joku jääkiekkopalstan minulle katkeroitunut henkilö...
Ja sitäpaitsi minä saan olla täällä Suomikeskustelusivuilla OMA ITSENI OMINE VIRHEINEEN.
Ei kukaan ole täydellinen.
Asioista tiedetään ja välillä ei oteta faktoja pöytään, tarvitseeko siitä nipottaa ja viilata pilkkua???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463