WISH - osuudet?

812

Nyt taitaa olla niin, että ex-pääkapitaatit myyvät osuuksia uudesta vessasta kovin lupauksin ja sanovat sitä sijoitukseksi. Tuulipuvuthan ovat innolla mukana. Mikä on rikosnimike jos ja kun wish ei kykenekkään maailmanvalloittajaksi kauppapaikallaan ja osuuden hinta putoaa nollaan?

Ovelia janttereita. Ei taida olla kriminalisoitu osuuksien/osakkuuksien hankinta yrityksestä. Kaikkeen yritystoimintaan kuuluu tietenkin usko ruusuisesta menestyksestä. Jos se ei toteudu niin voi voi....

Voisivat vielä vaihtaa nimen Wish-Uteleksi :)

15

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasen se

      määrätty porukka osaa ja niile ei voi mitään, mutta siihen se sitten tyssää.

      Muutaman vuoden päästä keksitään taas vastaava juttu ja näin pompitaan työtä tekemättä niin sanotusti.

      .

    • 5+7

      En tiedä mitä WISH-WC myy. Mutta jos myisivät osakkeita, pitäisi olla osakeantiesite, joka sisältäisi aika tarkat tiedot ajatellusta liiketoiminnasta ja sen riskeistä. Todennäköisesti he myyvät siis jotain muuta kuin osakkeita.

      • 812

        Jos se on katos just se salaperäinen "osuusoptiomenetelmä".


    • AdaFlink

      ... pitäisi taas pikku-hiljaa pitää hengennostatuskonsertti vahvistamaan höynien uskoa. Sehän on selvä merkki uskon hiipumisesta, jos kentältä alkaa kuulumaan soraääniä.

      Ja mitaan ette voi...

      • 0.000

        kyllästyvät saman virren veisuuseen kuunteluun jos uutta ei synny tai tulosta.


      • täys mullkku

        Höynät menee ja pilipalit paukkuu jeee!

        ps. ja hörhöt ja pilipalit.;)


      • pieni pili,eiku tili

        On kuulemma jo tulossa. Carlola Häggvist hoitelee samalla Jehovat ja Wishiläiset.
        Ei edes nostanut hintaa, uskovainen kun on.


      • 0%
        pieni pili,eiku tili kirjoitti:

        On kuulemma jo tulossa. Carlola Häggvist hoitelee samalla Jehovat ja Wishiläiset.
        Ei edes nostanut hintaa, uskovainen kun on.

        tuon uuden musiikin ystäviä, ettei oikeen tiedä viekö se vai tuokos se.


      • AdaFlink

        ... sen vasta hokasin. Uuden WinCapitan hemmot eivät halua mitata luottamustaan jäsenten keskuudessa. Jos ne nyt laittaisi uuden konsertin pystyyn, niin sinne tulisi aikaisempien tuhansien jäsenten sijaista vaan kourallinen enenmpi ja vähempi hurahtanutta väkeä. Noloahan se olisi sanoa, että koserttia tuli kuulemaan vaan parikymmentä höynää. Toisaalta tuntuu siltä, että nää uuden clubin hemmot kyllä ovat tietoisia clubin kannatuksesta ja siksi he eivät halua panostaa enää mihinkään "konserttiin". No älkää höynät huoliko turhia. Noi uunottajat kyllä syksyn mittaan keksivät teille houkuttimen saapua konsertteihin. Ja te toki tottelette sitä houkutinta.

        Ei näytä jäsenille lyövän leiville (pääjehuille kylläkin) Handen kehittämä hirmu-rupluutti ruplutuksineen.

        Ja mitaan ette voi...


      • AdaFlink kirjoitti:

        ... sen vasta hokasin. Uuden WinCapitan hemmot eivät halua mitata luottamustaan jäsenten keskuudessa. Jos ne nyt laittaisi uuden konsertin pystyyn, niin sinne tulisi aikaisempien tuhansien jäsenten sijaista vaan kourallinen enenmpi ja vähempi hurahtanutta väkeä. Noloahan se olisi sanoa, että koserttia tuli kuulemaan vaan parikymmentä höynää. Toisaalta tuntuu siltä, että nää uuden clubin hemmot kyllä ovat tietoisia clubin kannatuksesta ja siksi he eivät halua panostaa enää mihinkään "konserttiin". No älkää höynät huoliko turhia. Noi uunottajat kyllä syksyn mittaan keksivät teille houkuttimen saapua konsertteihin. Ja te toki tottelette sitä houkutinta.

        Ei näytä jäsenille lyövän leiville (pääjehuille kylläkin) Handen kehittämä hirmu-rupluutti ruplutuksineen.

        Ja mitaan ette voi...

        että uuden capitan sivut eivät pääse vanhan capitan ikään.
        Tässä on arvuuteltu vanhan capitan sivujen aukeamista vuosia ja nyt olisi aika määritellä sulkeutumisaika uudelle capitalle.


    • 6 2 7

      Kyllā suomessa on tyhmien kusetus salltttua poliisin suojeluksessa.
      Hallituksen jāsenistā enin osa on rikollisia

    • 10-tuhatta kova sana

      hihkuu täälä saamistaan todelisista valuutakauppa menestyksistä, sekä makselee näistä vielä veronkin, nää unien näkiät älkää vaivautuko hihkumaan niistä miljaadeistanne.

      • Miljaadit?

        Valuutakauppa?

        Todelinen?

        Kluzooko se siellä taas hienolla äidinkielellä mutustelee? Miten teitä voi ottaa vakavasti, kun ette edes osaa suomea?


    • Taitava..

      >Nyt taitaa olla niin, että ex-pääkapitaatit myyvät osuuksia uudesta vessasta kovin lupauksin ja sanovat sitä sijoitukseksi. Tuulipuvuthan ovat innolla mukana.

      Vai niin TAITTAA olla?
      Mitähän muuta maailamassa TAITAA olla? Taidatko sinä suolimuroretku olla edes järissäsisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe