Tilasin Hobby Hall verkkokaupasta 1.7.2010 Canon PowerShot SX20 IS kameran ja myyntisivulla luki toimituspäivän olevan heinäk puolivälissä.
Maksoin jo tilauksen yhteydessä luottokortilla hinnan (305,90€ ) ja jäin odottelemaan kameraa.
No tässä nyt meni jo heinäk puoliväli eikä kameraa kuulunut ja nettisivuillekkin oli toimituspäiväksi muutettu "toimitusaikaa ei vahvistettu".
Soittelin sitten asiakaspalveluun pariinkin kertaan ja sanottiin ettei nyt ole tavaran tulosta tietoakaan kun Canon ei ole vahvistanut toimitusaikojaan.
Miksi sitten aiemmin ilmoittivat toimitusajaksi heinäk puolivälin????
Nyt sitten peruin koko tilauksen 16.07. kun eivät pysty toimittamaan kameraa.
Rahat luvattiin palauttaa tilille; saa nähdä kuinka kauan kestää palautus nyk tietokoneiden aikana!!!!
Alan epäillä koko HObbyHallin toimintaa. Erikoista !!!
ps. Asiakaspalvelijat puhelimessa olivat ystävällisiä ja pahoillaan tilanteesta, vikahan ei ole heidän.
Hobby Hall, olematonta tavaraa myydään
10
880
Vastaukset
- just näin se on
Tämä on hyvinkin yleistä ko.firmassa , mainostavat olematonta tavaraa ja monet käyvät liikkeessä asti hakemassa jotain tuotetta ja sitten sitä ei edes ole siellä.
Ja rahoja jos erehdyt maksamaan etukäteen , saat kyllä odottaa niitä rahojasi , eivät pidä mitään kiirettä takaisinmaksun kanssa.
Se että ovat pahoillaan ei asiaa auta- älä osta sieltä
osta jostain muualta.vaikka citymarketista,saat tavaran heti ja plussaa
- vaihda firmaa
Vaihda firmaa
- SUOSITTELEN
NIIN ; VAIHDA YRITYSTÄ
- boikotoikaa
tosi törkeetä toimintaa , ei sieltä kannata ostaa
- 55virve
kuulin tässä yks päivä, että vaikka tavara ei ole varastossa myyvät tuotetta (sisäpiiri tietoa)
lähettäävät sitten jonkun vastaavan(?!) jos se kama ei tule.
- manna gryn
eihän noin voi mikään yritys toimia,tuollaisessa ei kyllä kannata lainkaan asioida
- boikottiin vaan
Tosi törkeää
- tuttu juttu
Tuttu juttu , näin tekevät.
- asiakas no24222725
se ystävällisys on loppu sihen muut osastot ei edes tuntevät sitää sana paitsi sitä halusin vielä sano että 30 vuotta siten hobby hallin oli maailman pars kauppa kun oli uusi kauppa ja asiakat oli vähä nyt kun niile on yli miljoona asiakat ne ei oikeastan välitävät vanha asiakat joka tukivät niitä.
ostin paine pesuri ja heti kun se tuli koti mieheni inoisa otti kone ja rupe pese mattot tai niin hän kuviteli ,kun vesi tuli kaikki mahdolisus paikosta siis kone oli rikki,minä todela hermostin ja annoin miehen hoita asiat mutta kaiki meni perselle kun mun miehen on niin kilti ei uskala sano niile kova kuitenkin ne luvasin uusi kone.nyt muutamaan päivä jälken tuli viesti että kone laitettu korjaus ja vielä sitä viesti ei voi vastatano tänään soitin hermona heille koskka minulle kone maksa ihan kun uusi kone vaika kone rikki on todettu ja minä avsin ja kokelin sitä kone sitä minä en ymmärän kuinkka minä olin voi tiedä että kone on rikki jos ei ollut saa käytä kone kun nyt käytin kone ei sitä voi ennä vaihta uusi.ennen vanha kyllä sitää olli varma vaihdettu.
kaiki sitää mitää pirutta minut kun pyydän minne ja kelle voin välitä ja niille ei ole puhelin jolle ihmisselle joka voin valita siis loppu joutu maksa rikkinäinen kone uuden kone hinta mutta se on vimeinen tavara joka ostin hobby halli .
halusin kerto sitää teille kun hobby hallin johtaja ei voi kerto .siis kiitos kun sain kerto sitä edes teille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698