Olin Bangkokissa 1997 ja hotelleissa luki, että naista ei saa viedä huoneeseen. Onko nykyään avoimien ovien politiikka vai miten asia kannattaa hoitaa? En halua jäädä henkilökunnan kanssa inttämään asiasta siinä vaiheessa kun huoneeseen ollaan menossa. En harrasta prostitutsioonia vaan tilanne voi syntyä siinä vaiheessa kun löydän tavallisen thaitytön ja romanssi etenee. Kiitos neuvonnasta jo etukäteen.
Thaityttö huoneeseen
79
3886
Vastaukset
- 500
500 patia maksaa pattajalla jos vie tai tytön huoneeseen yöksi.
- xdeezed
"tavallisen thaitytön"
kaikki ne on tavallisia rahalla ostettavia.- nknngbvksb
nyt ei ollut kyse suomalaisista ämmistä, jotka ovat kaikki "ostettavissa", vaan kilteistä thaitytöistä!
- thai-kinaa
Taasko niillä thai tytöillä on kaikki kaupan, ja rahalla ostettavissa? Pyysin siitä täsmennystä, muistat varmaan, mut et tietenkään vastannut. Vaikka lupasin kääntää viestisi thain kielelle, ja lähettää oikein asianomaisille. Voisin sen jälkeen sut opastaa ystävieni luokse. Osalla heillä on poikaystäviäkin, jotka varmaan haluaisivat oikaista näkemyksiäsi. Niille ei paljon penkistä nostot vaikuta, kun heidän lihaksensa ovat työllä hankittuja. Itse en ainakaan tohtisi arvostella heidän tyttöystäviään perusteettomasti.
Mut toki he mielellään sinut tapaisivat, voisit sitten ihan suoraan sanoa, tavallisille thai naisille millasta kauppatavara he oikein ovatkaan. Tai sitten viettäisit heidän kanssaan päivän pari, ja oppisit vähän tapoja käyttäytymisen suhteen. Tosin sua voisi harmittaa heidän poikkeuksellisen kaunis käytös, joka ei ole teennäistä ollenkaan, vaan ihan luonnollista. No muakin se harmittaa, mutta ainakin yritän oppia lisää.
Myöskin pukeutumisesta saattaisit oppia, miten olemattomilla rahoilla pukeudutaan kauniisti. Suomessa kun ei edes isollarahalla osata pukeutua, niin ikävää kun se kaupunkikuvassa onkin todeta.
Tosin ihmisyyden oppimiseen tarvitaan empaattisuuden taito, ja kykyä ymmärtää.
Mut mollaa sinä parempiasi, kun huonompiakaan et sattuneesta syystä voi. Toivotaan että se suo sinulle niitä katkeran suloisen koston kiksejä, joita yritätkin täältä hakea.
Toivotan sinulle oikein mukavaa päivää, ja mukavia hetkiä vaikka muita ihmisiä loukatessasi.
Niin paljosta ihanasta vaan jäät paitsi, se on ennenkaikkea surullista läheisillesi, kun katkeruus on elämäsi peruspilari.
Itse vietän mukavan päivän uutta thaimatkaa suunnitellessa, ja edellisen lomakuvia muistellessa.
Mitäs luulet kumpi on mukavampaa kun ajelee skootterilla maailman hienoimissa maisemissa jossakin maaseudun vuoristotiellä, josta aukeaa turkoosinmeren sadun hohtoinen merinäköala, niin ajaa itse skootteria, vai olla kyydissä ja vain ihailla kaikkea ihanaa joka on ympärillä? Itse kun en ole osannut päättää. No en olisi kyllä itse moiseen paikkaan löytänytkään, eikä sinne olisi kyllä taatusti löytänyt suomalainen matkatoimistokaan. paljosta saan kiittää thaimaalaisia ja, aika ihania ovat jos tavallisiksi thai tytöiksi heitä kehuu. Tosin uskon että se ihanuus on haihtuvaa, jos käyttäytyisin kuin tavallinen thaipalstan käyttäjä täällä. - hoh hoh hoooooo
Siellähän se norsunvittunaamainen läskiblodi Amalia the mölyapina, ryhävalas suomalaishuora taas marisee munanpuutteessaan, katkeruudessaan ja kauniiden thainaisten kateudessaan.
- tämä ei prostupalsta
LUE ALOITUS UUDELLEEN LÄSKI SUOMALAISHUORA!
"En harrasta prostitutsioonia vaan tilanne voi syntyä siinä vaiheessa kun löydän tavallisen thaitytön ja romanssi etenee"
Näin sanoo aloittaja, sika-amalia the mölyapina, ruma suomalaishuora.
Onko paha lukihäiriö ja sen lisäksi äo 75 ? - Amalian silmin
Amalia hei, sä näät taas ihan hulluja!
Ei helvetti sun kanssa, toivottavasti poliisi tutkinta valmistuu pian ja pääset vihdoin hoitoon.
Mutta, mutta; kertoisitko vielä kerran kuinka näit ihan kauheita sillä ainolla Phuken matkallasi... - mielenkiintoista ...
tämä ei prostupalsta kirjoitti:
LUE ALOITUS UUDELLEEN LÄSKI SUOMALAISHUORA!
"En harrasta prostitutsioonia vaan tilanne voi syntyä siinä vaiheessa kun löydän tavallisen thaitytön ja romanssi etenee"
Näin sanoo aloittaja, sika-amalia the mölyapina, ruma suomalaishuora.
Onko paha lukihäiriö ja sen lisäksi äo 75 ?Siellä katsellaan parvekkeelta maisemia. Juu juu. Puhu pukille tai itselles, se ja sama.
mielenkiintoista ... kirjoitti:
Siellä katsellaan parvekkeelta maisemia. Juu juu. Puhu pukille tai itselles, se ja sama.
No sit kun illan päätteeksi menty takaisin huoneeseen, niin yleensä ensimmäisenä on suihkussa käynti.(tottakai väh.3 krt päivässä, kuten paikallisetkin käy).
Sit huilaamista päivän rasituksista ja esim. hivelyä hyvän maun mukaan vaikkapa tv: tä katsoen?.
Otettu kenties jotain snaxseja tullessa takaisin ja niitä napostellen alkaa väsyttämään...torkut.
Tuossa 9-10 aikoihin saattaapi alkaa havahtumaan pikkuhiljaa hereille?.
Mä meen ehkä Parvekkeelle röökille ja rakas naisystäväni vielä suihkuun ja laittautumaan kylille lähtöön.
Mulla on aikaa näin lomalla ottaa vaikkapa pari SangSom paukkua appelsiinimehun kans Parvekkeella?. JamJam.
Kun ystävätär saa kaikki Viimeisen päälle niin sit ensin johonkin mennään jonka kultaseni on miettinyt jo valmiiksi ja koskaan en ole pettynyt noihin paikkoihin: hyviä tyyppejä, ei koskaan mitään hankaluuksia)).
Joskus meno moottorilla, joskus ilman.
On ollut toi (hyvä)majoitus lähellä kaikkea, Bangla Roadia, Patong Beachin kuuluisin katu.
Mut ei mahda mitään et mä pidän siitä. Helppo tehdä vaikka minkalaisia retkiä/juttuja!.
En sano mitään muista kohteista kun oon käyny ainoastaan jossain pikkureissulla.
Kaikenkaikkiaan hieno maa/hienot ihmiset(tosin onhan sielläkin kusipäät kuten joka maassa, mut ei oo osunut mun kohdalle:))
Mä nyt vaan pidän mennä, Patongille ja kellekään ei kuulu mitä mä vapaallani teen hotellissa, kylillä tai missä tahansa siellä.
Minäpä sanon sulle selvennykses et mä rakastelen siellä myös, vaikka se niin katkeralta kuulostaakin. HAH
Ja sepä ei kuulu sulle, kenen kanssa ja missä.
Parvekkeella?, Huoneessa?,Kylillä?. sekös se sua vituttaa??????.- ja taas..
Amalia hyvä. Luin aloituksen uudestaan, vaikka kehoituksesi ei minulle ollutkaan.
Ihmettelen, että voiko tämä häiriköintisi enää typerämpää olla?
Aloituksessa ei kirjoitettu mitään baarihuoran huoneeseen tilaamisesta. - Samamieli
kitewind kirjoitti:
No sit kun illan päätteeksi menty takaisin huoneeseen, niin yleensä ensimmäisenä on suihkussa käynti.(tottakai väh.3 krt päivässä, kuten paikallisetkin käy).
Sit huilaamista päivän rasituksista ja esim. hivelyä hyvän maun mukaan vaikkapa tv: tä katsoen?.
Otettu kenties jotain snaxseja tullessa takaisin ja niitä napostellen alkaa väsyttämään...torkut.
Tuossa 9-10 aikoihin saattaapi alkaa havahtumaan pikkuhiljaa hereille?.
Mä meen ehkä Parvekkeelle röökille ja rakas naisystäväni vielä suihkuun ja laittautumaan kylille lähtöön.
Mulla on aikaa näin lomalla ottaa vaikkapa pari SangSom paukkua appelsiinimehun kans Parvekkeella?. JamJam.
Kun ystävätär saa kaikki Viimeisen päälle niin sit ensin johonkin mennään jonka kultaseni on miettinyt jo valmiiksi ja koskaan en ole pettynyt noihin paikkoihin: hyviä tyyppejä, ei koskaan mitään hankaluuksia)).
Joskus meno moottorilla, joskus ilman.
On ollut toi (hyvä)majoitus lähellä kaikkea, Bangla Roadia, Patong Beachin kuuluisin katu.
Mut ei mahda mitään et mä pidän siitä. Helppo tehdä vaikka minkalaisia retkiä/juttuja!.
En sano mitään muista kohteista kun oon käyny ainoastaan jossain pikkureissulla.
Kaikenkaikkiaan hieno maa/hienot ihmiset(tosin onhan sielläkin kusipäät kuten joka maassa, mut ei oo osunut mun kohdalle:))
Mä nyt vaan pidän mennä, Patongille ja kellekään ei kuulu mitä mä vapaallani teen hotellissa, kylillä tai missä tahansa siellä.
Minäpä sanon sulle selvennykses et mä rakastelen siellä myös, vaikka se niin katkeralta kuulostaakin. HAH
Ja sepä ei kuulu sulle, kenen kanssa ja missä.
Parvekkeella?, Huoneessa?,Kylillä?. sekös se sua vituttaa??????.kestämätön odotus että pääsee taas noita tekemään, toi on sitä LOMAILUA !!
Hyvä Juttu. - thaiprostiution.
sä oor redcross. Free pussy vai?
Mielummin rahalla ku ilimaseks ja kiihkeesti ja tippuri matkamuistona ku joltaki finskahiivapillulta lahnasti. - höhööö
mielenkiintoista ... kirjoitti:
Siellä katsellaan parvekkeelta maisemia. Juu juu. Puhu pukille tai itselles, se ja sama.
jos sulle suotaisiin thaitytön kanssa ilta hotellihuoneessa niin satujako lukisit?
seisoisit siellä idiootti suu auki etkä tekis mitään.
MUNATON! ÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄ - turhauttaahan se
höhööö kirjoitti:
jos sulle suotaisiin thaitytön kanssa ilta hotellihuoneessa niin satujako lukisit?
seisoisit siellä idiootti suu auki etkä tekis mitään.
MUNATON! ÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄSillä ei seiso kun ladyboyn kanssa. Mutta voihan sekin tulla huoneeseen salaa. Naisturistejen huoneisiin taas ei tule kukaan, mutta eihän niitä nyt taikkulassa niin paljon matkustelekaan.
- vai päättyykö hiviin
thaiprostiution. kirjoitti:
sä oor redcross. Free pussy vai?
Mielummin rahalla ku ilimaseks ja kiihkeesti ja tippuri matkamuistona ku joltaki finskahiivapillulta lahnasti.Joo, nussi vaan niitä joka jätkän huoria mutta älä levitä tauteja sivullisiin.
- hdfvbjhvhjuvbhrbn
turhauttaahan se kirjoitti:
Sillä ei seiso kun ladyboyn kanssa. Mutta voihan sekin tulla huoneeseen salaa. Naisturistejen huoneisiin taas ei tule kukaan, mutta eihän niitä nyt taikkulassa niin paljon matkustelekaan.
vai oletko vain amalianpentu, kaappihomo-petteri? Sun aiheet karkailee Thaimaa aiheista melkoisen usein, huora. Sä et tainnut TAASKAAN saada munaa edes lammmaspaimenelta sieltä anaalitoliasta, sekös nyt sua huoraa taas alkoi vituttamaan, ja piti tänne tulla purkamaan munanpuutteista katkeruuttasi. No näkyikö siellä anaalitolian ryhävalaiden ulkoilmabordellissa AINOATAKAAN suomalaista Miestä, siis huom. Miestä, ei läskin ämmän perässävedettävää tohvelisankaria?
- niin se menee
Otat hotellista kahden hengenhuoneen :) maksaa saman kuin yhdenhengenhuone. jos otat yhdenhengenhuoneen joka käytännössä on 2hengenhuone, josta maksat saman kuin kahdenhengenhuone, ja viet vieraan yöksi, maksat lisää. Kannattaa siis ottaa suoraan kahdenhengenhuone kahdelle, vaikka asuisit yksin :)
Paketilla maksat ensin täydenhinnanhuoneesta, ja vajaa käytöstä lisää, ja sitten vieraasta erikseen.- Miäs kammarista
Onkohan kaikki matkatoimistot yhtä härskejä rahastamaan rakkauden- ja lämmön-, eli naisenpuutteisia miehiä?
- niin se menee
Miäs kammarista kirjoitti:
Onkohan kaikki matkatoimistot yhtä härskejä rahastamaan rakkauden- ja lämmön-, eli naisenpuutteisia miehiä?
Niin yrityksen perustehtävä, on ensisijaisesti tuottaa omistajilleen voittoa. Jos se ei ole yrityksen perustehtävä, sillä on aika huonot mahdollisuudet selvitä, on se yritys mikä tahansa.
Yleensä nämä yleishyödylliset ja suurempia arvoja kunnioittavat yritykset ovat lyhytikäisiä.
Matkatoimisto tuskin on mikään helppoala tänäpäivänä, joten he rahastavat mistä voivat, jokaine yritys tekee niin, tai sitten on tyhmä yritysjohto.
Tässä tapauksessahan oikeastaan se on se hotelli joka rahastaa kahteen kertaan, eikä matkatoimisto. Ensin matkatoimisto maksaa sen huoneen, jonka matkustaja on maksanut, joten hotelli jo saanut omansa. Mut rahastaa sitten uudestaan jos lisävieras majoittuu huoneeseen. Tästä lisävieraasta matkatoimisto ei edes tiedä, eikö niin. - Miäs kammarista
niin se menee kirjoitti:
Niin yrityksen perustehtävä, on ensisijaisesti tuottaa omistajilleen voittoa. Jos se ei ole yrityksen perustehtävä, sillä on aika huonot mahdollisuudet selvitä, on se yritys mikä tahansa.
Yleensä nämä yleishyödylliset ja suurempia arvoja kunnioittavat yritykset ovat lyhytikäisiä.
Matkatoimisto tuskin on mikään helppoala tänäpäivänä, joten he rahastavat mistä voivat, jokaine yritys tekee niin, tai sitten on tyhmä yritysjohto.
Tässä tapauksessahan oikeastaan se on se hotelli joka rahastaa kahteen kertaan, eikä matkatoimisto. Ensin matkatoimisto maksaa sen huoneen, jonka matkustaja on maksanut, joten hotelli jo saanut omansa. Mut rahastaa sitten uudestaan jos lisävieras majoittuu huoneeseen. Tästä lisävieraasta matkatoimisto ei edes tiedä, eikö niin.Muttamutta, viitaten nimimerkin "helppoa, kuin saippuan syönti" -kirjoitukseen, niin matkailija siis maksaa AM:lle kahdenhengen huoneen hinnan jonka tilittää hotellille ja hotelli ottaa lisäksi vierailijasta lisämaksun ja jompikumpi vielä vajaakäyttömaksun!! Onko tällainen matkailijan huijaussopimus muidenkin matkatoimistojen tapa?
- niin se menee
Muttamutta, viitaten nimimerkin "helppoa, kuin saippuan syönti" -kirjoitukseen, niin matkailija siis maksaa AM:lle kahdenhengen huoneen hinnan jonka tilittää hotellille ja hotelli ottaa lisäksi vierailijasta lisämaksun ja jompikumpi vielä vajaakäyttömaksun!! Onko tällainen matkailijan huijaussopimus muidenkin matkatoimistojen tapa?
Siis pakettimatkalla yleensä matkat hinnoteltu siten että 2hengen huoneeseen sijoittuu 2 henkeä, melko loogista, eikö? Jos huoneeseen majoittuu 1 henki 2 sijaan, niin toki matkatoimisto rokottaa siltä yksin matkaajalta kokohuoneen hinnan, sekin melko loogista ja ymmärrettävääkin. Mut jos matkatoimiston ulkopuolelta tulee majoittuja hotelliin, niin hotelli ottaa siitä korvauksen. Joka sisältää aamiaisen ja liinavaatteet yms. Matkatoimisto siis ei tiedä tästä ko *ylimääräisestä* asukista mitään. Se on hotelli joka sen huoneen rahastaa 1,5 kertaa, ei matkatoimisto. Toisaalta matkatoimistot, varmaankin tinkaavat ne huoneet siten että se hotellin voittomarginaali on aika nimellinen, joten rokottaminen on hyvin ymmärrettävää.
Toisaalta ne lakanamaksut ei liene vieraita omatoimimatkailijoillekaan, sikäli kun olen oikein ymmärtänyt. Ja itsehän voi tarkistaa 1hh ja 2hh hintaeron helposti netissä, se huonehinta on sama. Joten kannattaa varata huone 2 hengelle, vaikka yksin matkustaisi, jos epäilee, ettei koko lomaa ole yksin. Jos varaat itse omatoimimatkalla 1hh huoneen, niin yleensä se hinta on sama kuin 2hh. Otat vieraan, maksat lisää. Joten maan tavasta ei oikein voi matkatoimistoa syyttää :)
... Tarvittaessa rautalankaa myyvät, askartelukaupat, rautakaupat, puutarhamyymälät, ja hyvin varustetut musiikki liikkeet. rautalankaan voi tutustua vaikka ramy:n sivuilla. - Miäs kammarista
niin se menee kirjoitti:
Siis pakettimatkalla yleensä matkat hinnoteltu siten että 2hengen huoneeseen sijoittuu 2 henkeä, melko loogista, eikö? Jos huoneeseen majoittuu 1 henki 2 sijaan, niin toki matkatoimisto rokottaa siltä yksin matkaajalta kokohuoneen hinnan, sekin melko loogista ja ymmärrettävääkin. Mut jos matkatoimiston ulkopuolelta tulee majoittuja hotelliin, niin hotelli ottaa siitä korvauksen. Joka sisältää aamiaisen ja liinavaatteet yms. Matkatoimisto siis ei tiedä tästä ko *ylimääräisestä* asukista mitään. Se on hotelli joka sen huoneen rahastaa 1,5 kertaa, ei matkatoimisto. Toisaalta matkatoimistot, varmaankin tinkaavat ne huoneet siten että se hotellin voittomarginaali on aika nimellinen, joten rokottaminen on hyvin ymmärrettävää.
Toisaalta ne lakanamaksut ei liene vieraita omatoimimatkailijoillekaan, sikäli kun olen oikein ymmärtänyt. Ja itsehän voi tarkistaa 1hh ja 2hh hintaeron helposti netissä, se huonehinta on sama. Joten kannattaa varata huone 2 hengelle, vaikka yksin matkustaisi, jos epäilee, ettei koko lomaa ole yksin. Jos varaat itse omatoimimatkalla 1hh huoneen, niin yleensä se hinta on sama kuin 2hh. Otat vieraan, maksat lisää. Joten maan tavasta ei oikein voi matkatoimistoa syyttää :)
... Tarvittaessa rautalankaa myyvät, askartelukaupat, rautakaupat, puutarhamyymälät, ja hyvin varustetut musiikki liikkeet. rautalankaan voi tutustua vaikka ramy:n sivuilla.Väännä nyt vielä sitä rautalankaa!
Siis jos ottaa omatoimimatkalla 2hh, joka maksaa saman kuin 1hh, niin ei joudu maksamaan lakanamaksua vierailijasta? Jos ottaa 1 hh, niin joutuu lisäksi maksamaan vierailijasta, joten 1hh tulee kalliimmaksi! Selvä!
Entä sitten vajaakäyttömaksu? Jos kerran yhden ja kahden hengen huone maksaa saman verran, kuten kerrot, niin kai se maksaa matkatoimistollekin samalla tavalla. Vajaakäyttömaksun kyllä perii matkatoimisto siinä tapauksessa ylimääräisenä maksuna? Jotain tässä.. rautalanka ruosteessa? - havaittu!
Miäs kammarista unohti vaatimattomasti mainita kuinka monta akateemista loppututkintoa hänellä on ja että on myös psykologi, psykiatri, ja paljon matkusteleva laki/ura nainen ja...
- niin se menee
Väännä nyt vielä sitä rautalankaa!
Siis jos ottaa omatoimimatkalla 2hh, joka maksaa saman kuin 1hh, niin ei joudu maksamaan lakanamaksua vierailijasta? Jos ottaa 1 hh, niin joutuu lisäksi maksamaan vierailijasta, joten 1hh tulee kalliimmaksi! Selvä!
Entä sitten vajaakäyttömaksu? Jos kerran yhden ja kahden hengen huone maksaa saman verran, kuten kerrot, niin kai se maksaa matkatoimistollekin samalla tavalla. Vajaakäyttömaksun kyllä perii matkatoimisto siinä tapauksessa ylimääräisenä maksuna? Jotain tässä.. rautalanka ruosteessa?Oletetaan että huonehinta on satanen 100. Jos siihen huoneeseen majoittuu 2 henkeä hinta on 50/ henkilö. Elikkä perushinta huoneelle matkatoimiston esitteessä on 50/ henkilö. No jos siihen sijoittuu vain yksi henkilö maksaa tämä 50 lisäksi , huoneen vajaaköytöstö 50 jolloin huoneen hinnaksi tulee se 100. Tätä *ylimääräistä* 50 tarkoitin vajaakäyttömaksulla. Selvitin asiaa ilmeisesti ensimmäisessä viestissä epäselvästi.
- kaikenmoista
niin se menee kirjoitti:
Oletetaan että huonehinta on satanen 100. Jos siihen huoneeseen majoittuu 2 henkeä hinta on 50/ henkilö. Elikkä perushinta huoneelle matkatoimiston esitteessä on 50/ henkilö. No jos siihen sijoittuu vain yksi henkilö maksaa tämä 50 lisäksi , huoneen vajaaköytöstö 50 jolloin huoneen hinnaksi tulee se 100. Tätä *ylimääräistä* 50 tarkoitin vajaakäyttömaksulla. Selvitin asiaa ilmeisesti ensimmäisessä viestissä epäselvästi.
koska matkatoimisto ostaa tietyn määrän huoneita hotellista koko sesonginajaksi, määrä voi tietenkin vaihdella sesongin aikana, saa se toki huoneet huomattavasti halvemalla kuin yksittäinen asukas saisi. Matkatoimisto toki vuokraa niitä edelleen voitolla omille asiakkailleen, joten he voivat saada miltei yhdenhengen hinnasta sen itse maksamansa huoneen hinnan.
Matkatoimistoja on sitten olemassa myös muita kuin AM, tosin ei ehkä yhtä kalliita - johtuen varaus
niin se menee kirjoitti:
Oletetaan että huonehinta on satanen 100. Jos siihen huoneeseen majoittuu 2 henkeä hinta on 50/ henkilö. Elikkä perushinta huoneelle matkatoimiston esitteessä on 50/ henkilö. No jos siihen sijoittuu vain yksi henkilö maksaa tämä 50 lisäksi , huoneen vajaaköytöstö 50 jolloin huoneen hinnaksi tulee se 100. Tätä *ylimääräistä* 50 tarkoitin vajaakäyttömaksulla. Selvitin asiaa ilmeisesti ensimmäisessä viestissä epäselvästi.
määristä. Puhutaanpa tavallisesta vaikka 3 hotellista ja ajanjakso helmi-maaliskuu, siis suurimman turistipiikin ulkopuolella (joulukuu).
1. Hotelli ilmoittaa internetissä, "voit varata huoneen tästä", huoneensa hinnaksi ilmoittaa 40 € (muutettu euroiksi).
2. Matkayhtiö on sopinut koko sesonkina varaavansa hotellista 40% huoneista ja sopinut alennetun hinnan hotellin kanssa 21 € / huone. Sopimuksessa on kuitenkin pykälä, jos matkoja ei mene tarpeeksi kaupaksi, matkatoimisto ilmoittaa siitä hotellille ajoissa (1 viikko), jolloin hotelli voi laittaa vapaat huoneet vuokralle. Toimisto ei maksa käyttämättä jääneistä huoneista.
3. Matkayhtiö maksaa hotellille joka viikko käytetyistä huoneista sovitun hinnan, siis 21 € / huone.
4. Matkayhtiö myy matkan asiakkaalle könttähintaan (lennot norm. 800 € ja 14 x 40 € huone (asiakkaan itse tarkistama hotellihuoneen hinta internetistä) /asiakas, siis 560€. Tämä siis 2:en hengen huoneessa. Kaikki yhteensä 800 560=1360€. Jos matkat eivät mene kaupaksi kuin kuumille kiville, hinnasta voidaan hieman tinkiä, jos menevät hintaa voidaan hieman nostaa.
5. Matkayhtiö saa 2:lta asiakkaalta, jotka majoittuvat samaan huoneeseen näinollen 80 € / huone, maksaen siitä itse 21 € koko huoneesta. Jos haluat asua yksin saat pulittaa lisämaksun (esim 14 € x 14 pv =196 €).
6. Omatoimatkaaja käy kysymässä hotellista, olisiko tyhjiä huoneita. Tuohon sesonkiin hotellilla ON tyhjiä huoneita. Matkustaja käy yhdessä hotellipojan kanssa tarkistamassa huoneen ja respassa sanotaan huoneen hinnaksi 33 €. Pienen "miettimisen" jälkeen hotellivastaava ehdottaa hotellihuoneen "joita meillä on tällähetkellä vain 1 tai 2" hinnaksi 28 €. Jos viivyt pitempään kuin viikon, voidaan alentaa hinnaksi 25 €.
7. Omatoimimatkaaja päättää tälläkertaa hyväksyä tarjouksen ja maksaa 1-14 päivän vuokran heti (vuokran voi maksaa useinmiten lähtiessä). Koko 14 päivän vuokran ollessa 350 €.
8. Omatoimimatkaaja on saanut lennon myös tarjouksesta, viikon- kahden varauksella ennen lähtöään, hintaan 620 € edestakaiset kuljetukset 40 € kentälle/-ltä. Siis omatoimimatkaaja maksaa koko matkastaan 620 40 350= 1110 €, saaden näinollen asua 2-hengen huoneessaan yksin 2 viikkoa tai katsella tyttöystävän asumaan lomansa ajaksi kanssaan. Useimmissa hotelleissa "lisämaksua" ei peritä lainkaan, joissakin peritään 5-10 €/yö lisähenkilöstä. Niistä näkyy ilmoituksia jo hotellin mainoksissa.
Siis pakettimatkaaja maksaa koko matkastaan 1360 € ja asuu jaetussa 2-hengen huoneessa 14 pv.
Omatoimimatkaaja maksaa koko matkastaan 1110 € ja asuu 2-hengen huoneessa yksin 14 pv.
Lisäviikon hinnat on pakettimatkaajalle valmiiksi kotimaassa tilattuna 35 € (alennettuna tarjouksena) x 7 pv = 245 €.
Lisäviikon hinnat on omatoimimatkaajalle (jos lennon paluupäivän voi siirtää maksutta 3 kertaa, kuten tavallista) milloin tahansa varattuna (vaikka päivää ennen jatkoa) 25€. Siis 25 x 7 = 175 €.
Mutta useimmiten "omatoimimatkaajia" on 2:en laisia.
-toiset kiertelevät ympäri Thaimaata asuen eri paikoissa 2 pv - 20 pv.
-toiset taas asuvat samassa paikassa useita kuukausiakin, käyden harvemmin jossain muutamiksi päiviksi. Ja NÄMÄ, enemmin paikallaan pysyvät useammin vuokraavat yksiön (joka vastaa hotellihuonetta, paitsi ettei hotellihuoneessa yleensä ole ruoanlaitto mahdollisuuksia) tai kaksion.
Silloin huoneen hinnaksi määritellään kuukausi. "3 yksiöllä" (riipuen paikasta jne.) hinta on noin 300 € / kk, kaksiolla n. 400-500 € / kk. Yleensä sähkö (n. 25 €/kk) ja vesi ( n. 20 €/kk) eivät silloin kuulu vuokraan.
Siispä. Pakettimatkan voi tilata 4:ksi viikoksi (28 pv) 2-hengen huoneella yksityiskäyttöönsä:
1360 (2 vk pakettihinta) 245 245 (2 lisä vk) 392 ( 14 € x 28 pv huone yhdelle) = 2242 €
Omatoimimatkan voi tilata kuukaudeksi (28-31 pv riippuen kk pituudesta) kaksiossa, ruoanlaitto mahdollisuuksilla yksityiseen käyttöönsä:
620 (edestakaiset lennot) 40 (kuljetukset lentokentältä ja -kentälle) 450 (kaksion kk vuokra) 25 20 (saäkö ja vesimaksu) = 1155 €
Hoh hoijaa, ikävää nähdä noita iänikuisia jankkaamisia asiasta. Näin se vaan on, MUTTA.. kuka haluaa maksaa välittämättä kuinka paljon, se on hänen oikeutensa. Ei matkatoimistot eikä edes lentoyhtiötkään tuota bisnestä tee hyväntekeväisyydestä. - pikku lisäys
johtuen varaus kirjoitti:
määristä. Puhutaanpa tavallisesta vaikka 3 hotellista ja ajanjakso helmi-maaliskuu, siis suurimman turistipiikin ulkopuolella (joulukuu).
1. Hotelli ilmoittaa internetissä, "voit varata huoneen tästä", huoneensa hinnaksi ilmoittaa 40 € (muutettu euroiksi).
2. Matkayhtiö on sopinut koko sesonkina varaavansa hotellista 40% huoneista ja sopinut alennetun hinnan hotellin kanssa 21 € / huone. Sopimuksessa on kuitenkin pykälä, jos matkoja ei mene tarpeeksi kaupaksi, matkatoimisto ilmoittaa siitä hotellille ajoissa (1 viikko), jolloin hotelli voi laittaa vapaat huoneet vuokralle. Toimisto ei maksa käyttämättä jääneistä huoneista.
3. Matkayhtiö maksaa hotellille joka viikko käytetyistä huoneista sovitun hinnan, siis 21 € / huone.
4. Matkayhtiö myy matkan asiakkaalle könttähintaan (lennot norm. 800 € ja 14 x 40 € huone (asiakkaan itse tarkistama hotellihuoneen hinta internetistä) /asiakas, siis 560€. Tämä siis 2:en hengen huoneessa. Kaikki yhteensä 800 560=1360€. Jos matkat eivät mene kaupaksi kuin kuumille kiville, hinnasta voidaan hieman tinkiä, jos menevät hintaa voidaan hieman nostaa.
5. Matkayhtiö saa 2:lta asiakkaalta, jotka majoittuvat samaan huoneeseen näinollen 80 € / huone, maksaen siitä itse 21 € koko huoneesta. Jos haluat asua yksin saat pulittaa lisämaksun (esim 14 € x 14 pv =196 €).
6. Omatoimatkaaja käy kysymässä hotellista, olisiko tyhjiä huoneita. Tuohon sesonkiin hotellilla ON tyhjiä huoneita. Matkustaja käy yhdessä hotellipojan kanssa tarkistamassa huoneen ja respassa sanotaan huoneen hinnaksi 33 €. Pienen "miettimisen" jälkeen hotellivastaava ehdottaa hotellihuoneen "joita meillä on tällähetkellä vain 1 tai 2" hinnaksi 28 €. Jos viivyt pitempään kuin viikon, voidaan alentaa hinnaksi 25 €.
7. Omatoimimatkaaja päättää tälläkertaa hyväksyä tarjouksen ja maksaa 1-14 päivän vuokran heti (vuokran voi maksaa useinmiten lähtiessä). Koko 14 päivän vuokran ollessa 350 €.
8. Omatoimimatkaaja on saanut lennon myös tarjouksesta, viikon- kahden varauksella ennen lähtöään, hintaan 620 € edestakaiset kuljetukset 40 € kentälle/-ltä. Siis omatoimimatkaaja maksaa koko matkastaan 620 40 350= 1110 €, saaden näinollen asua 2-hengen huoneessaan yksin 2 viikkoa tai katsella tyttöystävän asumaan lomansa ajaksi kanssaan. Useimmissa hotelleissa "lisämaksua" ei peritä lainkaan, joissakin peritään 5-10 €/yö lisähenkilöstä. Niistä näkyy ilmoituksia jo hotellin mainoksissa.
Siis pakettimatkaaja maksaa koko matkastaan 1360 € ja asuu jaetussa 2-hengen huoneessa 14 pv.
Omatoimimatkaaja maksaa koko matkastaan 1110 € ja asuu 2-hengen huoneessa yksin 14 pv.
Lisäviikon hinnat on pakettimatkaajalle valmiiksi kotimaassa tilattuna 35 € (alennettuna tarjouksena) x 7 pv = 245 €.
Lisäviikon hinnat on omatoimimatkaajalle (jos lennon paluupäivän voi siirtää maksutta 3 kertaa, kuten tavallista) milloin tahansa varattuna (vaikka päivää ennen jatkoa) 25€. Siis 25 x 7 = 175 €.
Mutta useimmiten "omatoimimatkaajia" on 2:en laisia.
-toiset kiertelevät ympäri Thaimaata asuen eri paikoissa 2 pv - 20 pv.
-toiset taas asuvat samassa paikassa useita kuukausiakin, käyden harvemmin jossain muutamiksi päiviksi. Ja NÄMÄ, enemmin paikallaan pysyvät useammin vuokraavat yksiön (joka vastaa hotellihuonetta, paitsi ettei hotellihuoneessa yleensä ole ruoanlaitto mahdollisuuksia) tai kaksion.
Silloin huoneen hinnaksi määritellään kuukausi. "3 yksiöllä" (riipuen paikasta jne.) hinta on noin 300 € / kk, kaksiolla n. 400-500 € / kk. Yleensä sähkö (n. 25 €/kk) ja vesi ( n. 20 €/kk) eivät silloin kuulu vuokraan.
Siispä. Pakettimatkan voi tilata 4:ksi viikoksi (28 pv) 2-hengen huoneella yksityiskäyttöönsä:
1360 (2 vk pakettihinta) 245 245 (2 lisä vk) 392 ( 14 € x 28 pv huone yhdelle) = 2242 €
Omatoimimatkan voi tilata kuukaudeksi (28-31 pv riippuen kk pituudesta) kaksiossa, ruoanlaitto mahdollisuuksilla yksityiseen käyttöönsä:
620 (edestakaiset lennot) 40 (kuljetukset lentokentältä ja -kentälle) 450 (kaksion kk vuokra) 25 20 (saäkö ja vesimaksu) = 1155 €
Hoh hoijaa, ikävää nähdä noita iänikuisia jankkaamisia asiasta. Näin se vaan on, MUTTA.. kuka haluaa maksaa välittämättä kuinka paljon, se on hänen oikeutensa. Ei matkatoimistot eikä edes lentoyhtiötkään tuota bisnestä tee hyväntekeväisyydestä.JOS sattuu niin "sopivasti", että tyttöystävä päättää lähteä samalla koneella kuin sinä.
Hänen matkansa maksaa kuukaudeksi sen 620 €.
Siinä kaikki.
Olettaen, että sinä maksat nuo samat taximatkat, kaksion saman vuokran yksin ja ehkä 30-40 € enemmän sähköstä ja vedestä.
Siis 1155 620 35 = 1810
Paketilla teidän matkanne hinnat hipoisi 4000 paikkeille.
Mutta ei, ei omatoimisuus kannata, ei. - 3 miinusta päivässä!
pikku lisäys kirjoitti:
JOS sattuu niin "sopivasti", että tyttöystävä päättää lähteä samalla koneella kuin sinä.
Hänen matkansa maksaa kuukaudeksi sen 620 €.
Siinä kaikki.
Olettaen, että sinä maksat nuo samat taximatkat, kaksion saman vuokran yksin ja ehkä 30-40 € enemmän sähköstä ja vedestä.
Siis 1155 620 35 = 1810
Paketilla teidän matkanne hinnat hipoisi 4000 paikkeille.
Mutta ei, ei omatoimisuus kannata, ei.Olenkin sanonut aiemmin amalian olevan MATKATOIMISTOSSA TYÖSSÄ, niinkuin yhdessäkin ketjussa puolusti raivokkaasti opas ja matkavirkailijoita, noita halpispalkkaisia luusereita.
- thaissa vuodesta 81
Mikäli hotelli on tasokas niin hänen pitää näyttää henkilökortti ja maksaa yöpyminen. Asian voi kysyä aina hotellin respasta eikä siinä ole mitään hävettävää. Seksi on luonnollinen ja kaunis asia Thaimaassa. Oli se sitten romanssi tai maksullista. Siellä myös se tavallinen tyttö antaa koska hän tietää että miehellä on tarve. Thai nainen ajattelee että hän tekee sinulle palveluksen. Sama kuin sinulla on nälkä niin sinulle tarjotaan ruokaa. Ei sen kummempaa. Siellä ei kannata sekoittaa seksiä rakkauteen ja rakkautta seksiin. Silloin tulee isosti pettymyksiä.
- jäi epäselväksi
Kertoisitko ,se saattaisi kiinnostaa useampia, jotka on miettineet tutustuvansa muualle thaimaaseen kuin pattikseen tai phukettiin.
- viestiketjuun
jäi epäselväksi kirjoitti:
Kertoisitko ,se saattaisi kiinnostaa useampia, jotka on miettineet tutustuvansa muualle thaimaaseen kuin pattikseen tai phukettiin.
jätitkö ihan vahingossa huomaamatta tuon thainaisten suomalaisten kanssa solmimat avioliitot, uutiset sanoo että niitä solmitaan jo nyt tuplasti enemmän kuin venäläisten naisten kanssa? Ahh, eikö meitä suomalaisia odotakin upea tulevaisuus, amaaalia? Suomi, hymyjen maa! Älä harmistu sikis kyllä se sunkin norsunvittunaamas saadaan jeesusteipillä hymyilemään!
- Hoooh...
Kertoisitko itse mitä ihmettä tällä käsittämättömällä älämölläsi haet ?
- vai kansainvälinen
Paikalliset hotellit varmasti tuntee nämä lakanamaksut , sensijaan kansainväliset hotelliketjut pitää jo kurinpidollisistakin syistä siistiä asialinjaa. Eikä matkatoimistot suosittele sellaista palvelua, joka erottelee niiden asiakkaat eli miehet>
- ainakin minulle
viestiketjuun kirjoitti:
jätitkö ihan vahingossa huomaamatta tuon thainaisten suomalaisten kanssa solmimat avioliitot, uutiset sanoo että niitä solmitaan jo nyt tuplasti enemmän kuin venäläisten naisten kanssa? Ahh, eikö meitä suomalaisia odotakin upea tulevaisuus, amaaalia? Suomi, hymyjen maa! Älä harmistu sikis kyllä se sunkin norsunvittunaamas saadaan jeesusteipillä hymyilemään!
Suomalaiset nahjukset, jotka ei muuta naista saa, hakeekin helpon naisen toiselta puolelta maapalloa. Ihan käsittämätöntä ! Kun katseli ohjelman pariskuntaa eli hoonoenglanti taikkua ja valkoiseksi värjätyssä tukassaan pyöreää poikaa, naurattihan toi.
Mutta palataanpa siihen veronmaksajien rooliin tässä kaupanteossa. Niin kauan kun te äijät ette itse kustanna ja maksa ostoämmiänne täällä, muuttakaa itse aasiaan muijinenne. - thailailee
Oman kokemuksen mukaan, aika tavanomainen illan kulku, jos se sua kiinnostaa. Ensimmäiseksi hän menee hoong ap naam= kylppäriin, ja ottaa kylvyn. thaimaassa se on ihan pokatii tai thammataa eli tavallista, koska ulkona on hyvin hiostavaa. Sen jälkeen otetaan kaukosäädin, ja etsitään telkkarista kanava josta tulee halvalla tuotettua saippuasarjaa kellon ympäri. Ja hän on onnellinen. No ei ihme koska kotona ei ole telkkaria, vaikka se minusta vähän huvittavalta tuntuukin, positiivisessa mielessä.
Siis huvittavaa on se että on onnellinen telkkarista, ei telkkarin puute. Kaukosäädintä ei pidä missään tapauksessa yrittää ottaa pois :). myöhemin käydään ehkä haukkaamassa jotain pientä, tai nauttimassa yömyssy, ennen nukkumaan menoa.
Illan aikana toki jutellaan molempia kiinnostavista aiheista, kuten päivän kulusta, ja kulttuurieroista suomen ja thaimaan välillä, jossa riittääkin selvittämistä, ja taatusti mielenkiintoista molemmillekin.
Aamu alkaa aamiaisella. Tosin voi joutua menemään yksin, koska ihmiset usein ovat ymmärtämättömiä, ja siksi vieraani jää huoneeseen mielummin keittämään itselleen teetä kuin lähtee hotellin aamiaiselle.
Päiväksi hän menee tietenkin töihin, minä rannalle tai altaalle.
Menen vastaan kun hän pääsee töistä. Mennään syömään, ja jonnekin viettämään iltaa, mikä nyt sattuu mieleiseltä molemmista tuntuumaakin. Usein käydään hänen kaveriensa luona, tai kotona,, tai ollaan vaan kahdestaan vaikka rannalla, tai mennään skootterilla jonnekin. Ainutlaatuisia hetkiä, juuri nämä kaverivierailut, kun ystävät kerääntyvät jonnekin, ja kalaa limessä nauttien kerrotaan juttuja, jotka korvaavat ainakin sen telkkarin. Siinä ihanien ihmisten keskellä huomaa, kuinka puute voi olla rikkaus. Pikkusen kateellinen olen, en voi kieltää, mut en taatusti sitä kerro, koska juuri silloin olen onnellinen. Suomessa kerran pari vuodessa tavattavat ystäväni, tuntuvat aika merkityksettömiltä. huvittaa ajatus siitä että suomessa tekisin niin että ehdottaisin ystävilleni, tekeväni kalalientä, jonne laittaisin vaikka haukea, paljon vihreää sipulia (purjoa tai ruohosipulia), tilkkanen chiliä. Luulen että suomessa moisesta ei oltaisi niin otettuja kuin itse thaimaassa olen. Tietenkin ensimmäistä lusikallistani katsotaan tarkkaan, johon tietenkin vastaan *aroi maak* makua paljon = on hyvää.
Jossain vaiheessa palataan hotelliin, tai jäädään hänen, tai ystäviensä luokse yöksi. Tosin silloin voi joutua jakaa nukkumapaikan vaikka hänen sisarustensa kanssa. Ja taas huomaan omat asenteeni, omituisiksi.
En tiedä mikä tässä niin ulkopuolisia voisi kiehtoa, vaikka itselle se onkin ainutlaatuisen hienoa.
Ellei sitten satu puuttumaan se oma elämä.
Mitään likaista tai sopimatonta on ihan turha yrittää etsiä.
Toki myönnän ettei kokemukseni ole pattyalta, eikä phuketista, eikä muistakaan *alan?* paikoista. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö niissäkin voisi viettää huippulomaa. - thailailee
vai kansainvälinen kirjoitti:
Paikalliset hotellit varmasti tuntee nämä lakanamaksut , sensijaan kansainväliset hotelliketjut pitää jo kurinpidollisistakin syistä siistiä asialinjaa. Eikä matkatoimistot suosittele sellaista palvelua, joka erottelee niiden asiakkaat eli miehet>
Siis ihanko tosissasi meinaat että kansainväliset hotellit olisivat rasistisia? Syyllistyisivät rasismiin.
Itse olen majoittunut juuri kansainvälisiin hotelliin, jokakerta. Enkä kyllä ole huomannut rasismia, hotellin puolelta. Myönnän toki että meitälin katsottiin ensin hotellissa nenänvarta pitkin, niin hotellivieraiden kuin joidenkin työntekijöiden puolesta. Mutta seuraavalla lomalla, henkilökunta oli mukana auttamassa löytämään hukassa ollut ystäväni. Sitten kun heille selvisi, miksi ja miten me olimme ystäväni kanssa tutustuneet, ja missä ystäväni on töissä, olivat ilmeet aika anteeksi pyytäviä. Noh ystäväni on ihana ja valloittava persoona, ja upea ihminen. Myöskin kiltein, ja hyvä käytöksisin koskaan tapaamani ihminen. - siis että aloitus
ainakin minulle kirjoitti:
Suomalaiset nahjukset, jotka ei muuta naista saa, hakeekin helpon naisen toiselta puolelta maapalloa. Ihan käsittämätöntä ! Kun katseli ohjelman pariskuntaa eli hoonoenglanti taikkua ja valkoiseksi värjätyssä tukassaan pyöreää poikaa, naurattihan toi.
Mutta palataanpa siihen veronmaksajien rooliin tässä kaupanteossa. Niin kauan kun te äijät ette itse kustanna ja maksa ostoämmiänne täällä, muuttakaa itse aasiaan muijinenne.on sulle oikea ketju? Siis *Thaityttö huoneeseen*, oli aloitus! Haluat siis thaitytön huoneeseesi, käsitin, että sinä suomalaishuora et pidä thaitytöistä, siis mikähän mahtanee olla logiikkasi?
Tuo sun juttus *Suomalaiset nahjukset, jotka ei muuta naista saa, hakeekin helpon naisen toiselta puolelta maapalloa* on niiiin suurta paskapuhetta kuin vain olla voi. Suomalaismiehille nimenomaan ei kelpaa helvetin rumat, läskit, norsunvittunaamaiset marisija suomalaishuorat, siksi he hakevat kauniita thainaisia vaimoikseen, kuten ohjelman mieskin sanoi kysyttäessä onko suomi ja thainaisella eroa. ON, KUIN YÖLLÄ JA PÄIVÄLLÄ, EIKÄ SUOMINAISEN EDUKSI!
No niin palataanpa veronmakajien rooliin. Thainainen ei mene köyhän suomalaisen kanssa naimisiin, jos vahingossa niin sattuu erehtymään hän eroaa. Thainainen on 100 x ahkerampi kuin suomalaishuorat.
Yksikään thainainen ei varmaan peri kela-avustuksia Suomessa, päinvastoin kuin SINÄ huora, lapsesi ja kaikki sukulaisesi, päinvastoi elättävät sinutkin huora, joten sun olis syytä kiittää heitä ja olla tyytyväinen etteivät sylje päällesi, oksennus. - ja jaksaa
ainakin minulle kirjoitti:
Mutta palataanpa siihen veronmaksajien rooliin tässä kaupanteossa. Niin kauan kun te äijät ette itse kustanna ja maksa ostoämmiänne täällä, muuttakaa itse aasiaan muijinenne."Mutta palataanpa siihen veronmaksajien rooliin tässä kaupanteossa. Niin kauan kun te äijät ette itse kustanna ja maksa ostoämmiänne täällä, muuttakaa itse aasiaan muijinenne."
- - -
Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
: rikoslaki (1995/578)
---
Toivottavasti tuosta Amalian röhkäisystä lähti taas ilmoitus viranomaisille. - hyi helvetti !
siis että aloitus kirjoitti:
on sulle oikea ketju? Siis *Thaityttö huoneeseen*, oli aloitus! Haluat siis thaitytön huoneeseesi, käsitin, että sinä suomalaishuora et pidä thaitytöistä, siis mikähän mahtanee olla logiikkasi?
Tuo sun juttus *Suomalaiset nahjukset, jotka ei muuta naista saa, hakeekin helpon naisen toiselta puolelta maapalloa* on niiiin suurta paskapuhetta kuin vain olla voi. Suomalaismiehille nimenomaan ei kelpaa helvetin rumat, läskit, norsunvittunaamaiset marisija suomalaishuorat, siksi he hakevat kauniita thainaisia vaimoikseen, kuten ohjelman mieskin sanoi kysyttäessä onko suomi ja thainaisella eroa. ON, KUIN YÖLLÄ JA PÄIVÄLLÄ, EIKÄ SUOMINAISEN EDUKSI!
No niin palataanpa veronmakajien rooliin. Thainainen ei mene köyhän suomalaisen kanssa naimisiin, jos vahingossa niin sattuu erehtymään hän eroaa. Thainainen on 100 x ahkerampi kuin suomalaishuorat.
Yksikään thainainen ei varmaan peri kela-avustuksia Suomessa, päinvastoin kuin SINÄ huora, lapsesi ja kaikki sukulaisesi, päinvastoi elättävät sinutkin huora, joten sun olis syytä kiittää heitä ja olla tyytyväinen etteivät sylje päällesi, oksennus.Taikku menee naimisiin kenen kanssa tahansa, joka takaa sille pääsylipun elintasoon. Jos teikäläisillä on varaa maksaa matkalippu taikkulaan, se on jo tae rahasta. Ja oikeinko taikku eroaa "köyhästä" miehestä ? Missä vaiheessa tämä köyhyys tapahtuu, siinäkö, kun koko sukua elätetään taikkulassa ?
On samantekevää mitä blondattu feminiininen poika sanoo suomalaisista naisista, kun samaisilla naisilla ei heilläkään ole mitään hyvää kerrottavaa näistä taikkujen "varakkaista miehistä" (hah hah haaaa). - loma lomana
Pakettimatkalaiset, vaikkapa sitten AM:n tai mitä näitä nyt on, ei koskaan valita epäasiallisista hotelleista, joihin saa tuoda kenet tahansa yömyöhään suoraan baarista. Hotellit lienevät sitten niin korkeatasoisia, asiallisia ja turvallisia, että ainoat asukkaiden purinat koskee lämpimän veden riittämättömyyttä tai discon/liikenteen hälinää huoneisiin.
Kun itse teen matkat netistä, niin kokemukseni oli viimeksi sellainen, että paikalliseen hotelliin, viereiseen bungalowiin , vanha ukko oli tilannut huoran, mutta ei ne pitäneet ääntä.Se lähinnä ärsytti, että huora tuotiin aamiaispöytään. Siitä henkilökunta katsoi vinoon sekin.
Kyllä, kallistuisin tässä seikassa pakettimatkalaisten asiallisiin hotelleihin mielummin. - RasistiAmalia:ko?
loma lomana kirjoitti:
Pakettimatkalaiset, vaikkapa sitten AM:n tai mitä näitä nyt on, ei koskaan valita epäasiallisista hotelleista, joihin saa tuoda kenet tahansa yömyöhään suoraan baarista. Hotellit lienevät sitten niin korkeatasoisia, asiallisia ja turvallisia, että ainoat asukkaiden purinat koskee lämpimän veden riittämättömyyttä tai discon/liikenteen hälinää huoneisiin.
Kun itse teen matkat netistä, niin kokemukseni oli viimeksi sellainen, että paikalliseen hotelliin, viereiseen bungalowiin , vanha ukko oli tilannut huoran, mutta ei ne pitäneet ääntä.Se lähinnä ärsytti, että huora tuotiin aamiaispöytään. Siitä henkilökunta katsoi vinoon sekin.
Kyllä, kallistuisin tässä seikassa pakettimatkalaisten asiallisiin hotelleihin mielummin.Miksi sinua ärsytti se, että suomalaismies söi aamiaista thaimaalaissyntyisen vaimonsa kanssa?
Olisiko sinun syytä matkustaa vaikka kellariisi aamiaista syömään. - No itsepähän
hyi helvetti ! kirjoitti:
Taikku menee naimisiin kenen kanssa tahansa, joka takaa sille pääsylipun elintasoon. Jos teikäläisillä on varaa maksaa matkalippu taikkulaan, se on jo tae rahasta. Ja oikeinko taikku eroaa "köyhästä" miehestä ? Missä vaiheessa tämä köyhyys tapahtuu, siinäkö, kun koko sukua elätetään taikkulassa ?
On samantekevää mitä blondattu feminiininen poika sanoo suomalaisista naisista, kun samaisilla naisilla ei heilläkään ole mitään hyvää kerrottavaa näistä taikkujen "varakkaista miehistä" (hah hah haaaa).tiedät mitä kirjoitat. Sanoistasi vastaat myös itse.
- thailailee
loma lomana kirjoitti:
Kyllä, kallistuisin tässä seikassa pakettimatkalaisten asiallisiin hotelleihin mielummin.Minua ihmetyttää, mistä sen huoran tuntee huoraksi?
Suomessakin kuitenkin jo aika paljon thai-vaimoja, ja tyttöystäviä yms. Varmastikin monet tavanneet juuri näissä lomakohteissa, joten luonnollista että he lomailevat siellä, tytön *kotiseudulla*.
Itseäni kun harmittaa juuri tämä länsimainen tietämättömyys. Kun matkustan yksin aina hotelliin asti, ja ensitöikseni tietenkin etsin thaimaalaisen ystäväni, niin veikkaampa ainakin ihmisten katseista päätellen, 99% ihmisistä luulevan ystäväni ammatin hyvinkin väärin. Voitte uskoa että ilmeet kyllä on tietäviä. Eikä asiaa ainakaan auta se tosi seikka että ystäväni on hyvin herttainen, sekä olemukseltaan, käytökseltään, että tavoiltaan.
Vaikka hotelli on hyvinkin korkea tasoinen, yhdessä ollessamme, *joudumme* rasismin vuoksi viettämään aikaamme joko huoneessa, tai sitten hotellin ulkopuolella. Tosin useimiten vietämme aikaamme jopa kaupungin ulkopuolella. Hotelli siis ei ole rasistinen vaan turistit.
Mut ei se mitään. Itseäni lohduttaa tieto siitä että, mulla on taatusti parempi loma :)
Seuraavaksi matkaankin skootterilla koko lomani ajan, ympäriinsä, minne tuuli mua johdattaakaan, pois kuitenkin farangeista. Myönnän olen aivan malttamaton, ja haltioissani, tulevaa elämystä ajatellessa. Tavoite kuitenkin ettei phuketin lentokentän jälkeen törmää siellä erääseen murjotuksesta, ja ikävänpitotaidosta tunnettuun etniseen vähemmistöön. - ja muistutetaanpas
No itsepähän kirjoitti:
tiedät mitä kirjoitat. Sanoistasi vastaat myös itse.
Ne vahingonkorvaukset ! Sinä et täällä yksin turpaas soita. Kyllä se vielä tukitaan.
- ei mikään vaimo
RasistiAmalia:ko? kirjoitti:
Miksi sinua ärsytti se, että suomalaismies söi aamiaista thaimaalaissyntyisen vaimonsa kanssa?
Olisiko sinun syytä matkustaa vaikka kellariisi aamiaista syömään.Me tulimme viikkoa myöhemmin ja saku toiselta puolelta tämän meille kertoi. Koska nekin pysyttelivät huoneessaan ,kuten toi tyyppi thailailee kuvaa omakohtaisesti omaakin oleskeluaan siellä, eihän niitä paljon näkynyt ulkopuolella. Ei nekään kehdanneet muiden paheksunnalta oleilla hotellin alueella. Mutta aamiaisella olivat ja vaikka se ämmä ei ollut taatusti maksanut aamiaisesta, se vanha pappa kuskasi sille juotavia.
Myös henkilökunta aamiaisella katsoi paheksuvasti pariskuntaa. - Jotta tuota16
ei mikään vaimo kirjoitti:
Me tulimme viikkoa myöhemmin ja saku toiselta puolelta tämän meille kertoi. Koska nekin pysyttelivät huoneessaan ,kuten toi tyyppi thailailee kuvaa omakohtaisesti omaakin oleskeluaan siellä, eihän niitä paljon näkynyt ulkopuolella. Ei nekään kehdanneet muiden paheksunnalta oleilla hotellin alueella. Mutta aamiaisella olivat ja vaikka se ämmä ei ollut taatusti maksanut aamiaisesta, se vanha pappa kuskasi sille juotavia.
Myös henkilökunta aamiaisella katsoi paheksuvasti pariskuntaa.kertoi tämän kauhean jutun..!..
Siis toiset ihmiset ovat varmoja et eivät ole pari, kun eivät kulkeneet hotellissa?. Mitä hittoa se muille kuuluu vaikka ei oliskaan Naimisissa, paljonko farangeja asustelee siellä kimpassa jopa ilman parisuhdettakin.
Onko 2 kimpassa majoittuvaa "tietysti homosexuaaleja".
Näin varmaankin tuon juttus perusteella
Voihan vittu et on varmaa tietoa!!
Siis "nekin pysyttelivät huoneessa", siis nämä sakut??.
Mistä vitusta sen tiedon sait et "ämmä" ei ollut maksanut aamiaista???? Ehkä miesystävä/aviomies? maksoi?.
Ja oliko sakut kyttäämässä jo aamuvarhaisella ettei pariskunta lähtenyt jo liikenteeseen ennen kun sakut pääsi
hereille kun piti vahtia toisten tekemisiä ja joskus täytyi torkahtaa et taas jaksoi kytätä et pääsee arvostelemaan muita ihmisiä.
Paskoja ihmisiä olette kaikki tuommoiset kusipäät, muiden riesana joka paikassa!!!! - thailailee
ei mikään vaimo kirjoitti:
Me tulimme viikkoa myöhemmin ja saku toiselta puolelta tämän meille kertoi. Koska nekin pysyttelivät huoneessaan ,kuten toi tyyppi thailailee kuvaa omakohtaisesti omaakin oleskeluaan siellä, eihän niitä paljon näkynyt ulkopuolella. Ei nekään kehdanneet muiden paheksunnalta oleilla hotellin alueella. Mutta aamiaisella olivat ja vaikka se ämmä ei ollut taatusti maksanut aamiaisesta, se vanha pappa kuskasi sille juotavia.
Myös henkilökunta aamiaisella katsoi paheksuvasti pariskuntaa.Niin aivan pikku täsmennyksenä. Minä kyllä maksoin majoituksen myös ystäväni osalta, ja varmistin vielä erikseen että aamiainen kuuluu huoneen hintaan, joten ystäväni ei missään nimessä asunut pummilla.
Toinen täsmennys. Ystäväni on ystävä, ei maksettua rakkautta.
Käytöksemme niin hotellissa että sen ulkopuolella on aina kaikinpuolin moitteetonta, ja hyvien tapojen mukaista. Taatusti hillittyä, taatusti soveliaasti pukeutuneita, ja missään tapauksessa emme häirinneet kanssamatkailijoita sen enempää kuin hotellin henkilökuntaakaan.
Huoneemme oli varmasti aina moitteettomassa kunnossa, emmekä edes rahdanneet sinne juomia muualta kuten monet muut tekevät.
Samaa en voi sanoa kanssa matkustajista, jotka osoittivat omalla ymmärtämättömyydellään ja tyhmyydellään, meille paheksuvia katseita, ilman ensimmäistäkään inhimillisesti perusteltua syytä.
Ainut syy oli rasismi, ja ennakkoluulo.
Minua se vaan naurattaa, koska minusta on mukava oivaltaa, kuinka typeriä ihmiset ovat.
Mutta ymmärrän sen hiljaisen viisauden, miksi ystäväni halusi viettää aikaa muualla.
Se ero thaimaalaisissa ja farangeissa on, että thaikut olivat iloisia puolestamme, kun asia heille valkeni, farangeille tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää virheensä, tai ainakaan korjata virheellistä käytöstään. :) - Anna mun..
loma lomana kirjoitti:
Kyllä, kallistuisin tässä seikassa pakettimatkalaisten asiallisiin hotelleihin mielummin.Vai että pakettimatkalaisten hotelliin, ja vielä niin korkeatasoisia, hah!
Sorry vaan mut ne hotellit on aivan samoja kuin muuallakin tavalla varatut.
Paketista sä otat oman osuutesi siitä huonemäärästä jonka matkanjärjestäjä on etukäteen varannut.
Loput huoneet saattaa olla varattuja tai vapaita kelle tahansa. Mäkin saatan olla sun hotellissa vaikka ottasin keneltä tahansa lennot ja mistä kautta lentäisin.
Ympäri käydään, yhteen tullaan ;). Ja mulla on mukana se naisystävä joka on mulle tärkeä (kansalaisuudesta viis, mut yleensä herttainen Thaimaalainen ja tulee aamupalalle takuuvarmasti koska yleensä mä hoitelen sen aamupalamaksun huonelaskun yhteydessä. Joskus tosin kulta vaatii et saa itse maksaa.(aika hurjaa vai mitä, tuollaisessa rahastusmaassa ???). Jos sua häiritsee se et minun naisystävä tulee aamiaiselle niin tule sanomaan mitä Sulla on, niin takuuvarmasti sanon Oman mielipiteeni.
Samoin hoitelen ystävättäreni majoituksen erikseen, ellen epähuomiossa ole ottanut jo valmiiksi huonetta 2:lle.
Sama hinta jos 1 tai 2 majoittuu, yes.
Mulla on vettä riittäny joka ainoalla reissulla (parikymmentä krt) ja luulis paketin ottajalle olla helppo selvittää hotellin meluisuusmahdollisuus.
Ja että "kenet tahansa yömyöhään suoraan baarista", mitä se sulle kuuluu.
Millä perusteella sanot "vanha ukko oli tilannut huoran, mutta ei ne pitäneet ääntä.Se lähinnä ärsytti, että huora tuotiin aamiaispöytään" vitun rasisti!!!! - suomalais-
ja muistutetaanpas kirjoitti:
Ne vahingonkorvaukset ! Sinä et täällä yksin turpaas soita. Kyllä se vielä tukitaan.
LORTTOVITTUINEN RYHÄVALASHUORA. TULET VIELÄ ITKEMÄÄN JA PALJON, JO TÄNÄ VUONNA JA TAKAAN SEN.
- ahagag
Anna mun.. kirjoitti:
Vai että pakettimatkalaisten hotelliin, ja vielä niin korkeatasoisia, hah!
Sorry vaan mut ne hotellit on aivan samoja kuin muuallakin tavalla varatut.
Paketista sä otat oman osuutesi siitä huonemäärästä jonka matkanjärjestäjä on etukäteen varannut.
Loput huoneet saattaa olla varattuja tai vapaita kelle tahansa. Mäkin saatan olla sun hotellissa vaikka ottasin keneltä tahansa lennot ja mistä kautta lentäisin.
Ympäri käydään, yhteen tullaan ;). Ja mulla on mukana se naisystävä joka on mulle tärkeä (kansalaisuudesta viis, mut yleensä herttainen Thaimaalainen ja tulee aamupalalle takuuvarmasti koska yleensä mä hoitelen sen aamupalamaksun huonelaskun yhteydessä. Joskus tosin kulta vaatii et saa itse maksaa.(aika hurjaa vai mitä, tuollaisessa rahastusmaassa ???). Jos sua häiritsee se et minun naisystävä tulee aamiaiselle niin tule sanomaan mitä Sulla on, niin takuuvarmasti sanon Oman mielipiteeni.
Samoin hoitelen ystävättäreni majoituksen erikseen, ellen epähuomiossa ole ottanut jo valmiiksi huonetta 2:lle.
Sama hinta jos 1 tai 2 majoittuu, yes.
Mulla on vettä riittäny joka ainoalla reissulla (parikymmentä krt) ja luulis paketin ottajalle olla helppo selvittää hotellin meluisuusmahdollisuus.
Ja että "kenet tahansa yömyöhään suoraan baarista", mitä se sulle kuuluu.
Millä perusteella sanot "vanha ukko oli tilannut huoran, mutta ei ne pitäneet ääntä.Se lähinnä ärsytti, että huora tuotiin aamiaispöytään" vitun rasisti!!!!on se totta että thainainen on yleisesti ottaen mukavampi miestä kohtaan kuin suomalaisnainen. Heidän kanssaan viihtyy ja he itsekin viihtyvät. toki seurasta riippuu millainen itse olet. jos olet aivan lärvi täynnä joka paikassa ja pillua vain metsästät et paljoakaan paikkoja näe.
Heidän kulttuurissaan tuo arvostus on vielä kohdallaan ja käyttäytyminen, suomalaiseen meininkiin verrattuna se on jotain taivaallista ja ihanaa.
toki tätä on suomalaisten vaikea ymmärtää kun uskotaan että ollaan niin mainioita että.
- Suom.mies
Suomalainen mies: "En harrasta prostitutsioonia..tilanne kehkeytyy...löydän tavallisen thaitytön...romanssi...". Vi....u mie häpeen siun puolesta. Mistä näitä sent....eiku nuijia riittää?
- llako vai eikö olla
No nuorimies ensimmäistä thaimaan lomaa suunnitellessa tietenkin lukee, suomi24 thai palstaa.
Ja jos ei ole aikuisen kykyä suodattaa tästä oleellista tietoa, niin tottakai tältä palstalta saa sellasen kuvan, että jokainen thaimaan nainen aukaisee suomi urholle sylinsä. Miksi maksaa baaritytölle, kun täällä näyttää kaikki saavan ilmaiseksikin, lue vaikka ketjuja.
Ketjun aloittajahan kyseli toisessa ketjussa mistä niitä tavallisia tyttöjä löytää, se ilmeisesti siirretty, monikulttuuriset suhteet pastalle. Meinasi kaupan kassaa, ja hotellityöntekijää pyydellä huoneeseen :).
voihan siitä romanssi kehkeytyä, en vaan jaksa uskoa. Tai sitten aloitus oli provo.
Jos se oli provo aika hyvän ketjun sai aikaseksi - Heh.... eiku heh
"Mistä näitä sent....eiku nuijia riittää?"
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mihin sanaan vihjasit tällä: "sent..." sanalla? - Kiitos vastaamisesta
llako vai eikö olla kirjoitti:
No nuorimies ensimmäistä thaimaan lomaa suunnitellessa tietenkin lukee, suomi24 thai palstaa.
Ja jos ei ole aikuisen kykyä suodattaa tästä oleellista tietoa, niin tottakai tältä palstalta saa sellasen kuvan, että jokainen thaimaan nainen aukaisee suomi urholle sylinsä. Miksi maksaa baaritytölle, kun täällä näyttää kaikki saavan ilmaiseksikin, lue vaikka ketjuja.
Ketjun aloittajahan kyseli toisessa ketjussa mistä niitä tavallisia tyttöjä löytää, se ilmeisesti siirretty, monikulttuuriset suhteet pastalle. Meinasi kaupan kassaa, ja hotellityöntekijää pyydellä huoneeseen :).
voihan siitä romanssi kehkeytyä, en vaan jaksa uskoa. Tai sitten aloitus oli provo.
Jos se oli provo aika hyvän ketjun sai aikaseksi"Ketjun aloittajahan kyseli toisessa ketjussa mistä niitä tavallisia tyttöjä löytää, se ilmeisesti siirretty, monikulttuuriset suhteet pastalle. Meinasi kaupan kassaa, ja hotellityöntekijää pyydellä huoneeseen :).
voihan siitä romanssi kehkeytyä, en vaan jaksa uskoa. Tai sitten aloitus oli provo."
Tämä mielenkiintoinen aloitus onkin jäänyt minulta huomaamatta. Pitäisi kai vierailla täällä useammin. Saiko aloittaja paljonkin vastauksia aloitukseensa, millaisia? Kunhan kyselen, en tiedä viitsinkö etsiä jotain monikulttuuriset suhteet palstaa tai aloitusta sieltä. Olisitpa laittanut suoran linkin, mutta kiitos kuitenkin.
Mielenkiintoista myös jos täältä siirretään tai poistetaan jotain. Amalia älämöt ja provot ne puolestaan näyttävät pysyvän kuin kuppa... eikun peräpukamat suoli24:ssä, vaikka niillä ei ole paljoakaan tekemistä Thaimaan matkailun kanssa. - PS:
Kiitos vastaamisesta kirjoitti:
"Ketjun aloittajahan kyseli toisessa ketjussa mistä niitä tavallisia tyttöjä löytää, se ilmeisesti siirretty, monikulttuuriset suhteet pastalle. Meinasi kaupan kassaa, ja hotellityöntekijää pyydellä huoneeseen :).
voihan siitä romanssi kehkeytyä, en vaan jaksa uskoa. Tai sitten aloitus oli provo."
Tämä mielenkiintoinen aloitus onkin jäänyt minulta huomaamatta. Pitäisi kai vierailla täällä useammin. Saiko aloittaja paljonkin vastauksia aloitukseensa, millaisia? Kunhan kyselen, en tiedä viitsinkö etsiä jotain monikulttuuriset suhteet palstaa tai aloitusta sieltä. Olisitpa laittanut suoran linkin, mutta kiitos kuitenkin.
Mielenkiintoista myös jos täältä siirretään tai poistetaan jotain. Amalia älämöt ja provot ne puolestaan näyttävät pysyvän kuin kuppa... eikun peräpukamat suoli24:ssä, vaikka niillä ei ole paljoakaan tekemistä Thaimaan matkailun kanssa.Muista peukuttaa Amalia.
- linkkitys
Heh.... eiku heh kirjoitti:
"Mistä näitä sent....eiku nuijia riittää?"
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta mihin sanaan vihjasit tällä: "sent..." sanalla?varmaan sentimental :). missään tapauksessa kyse ei varmaankaan liittymä mainoksesta. jossa senttejä kysellään :)
tässä se linkki jota kyseltiin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9219287 - Neuvoja tarvitaan
linkkitys kirjoitti:
varmaan sentimental :). missään tapauksessa kyse ei varmaankaan liittymä mainoksesta. jossa senttejä kysellään :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9219287Kiitos hyvistä neuvoista ja henkinen pääoma lisääntyi laajemminkin. Mielenkiinto on herännyt Aasiaan ja suurin syy on suomalaiset naiset. Suomalaisten naisten täytyy todella skarpata ja parantaa palvelun laatua, jos aikovat tulevaisuudessa menestyä kilpailussa upeista suomalaisista miehistä. Miehet ovat jo joustaneet äärimmilleen, mutta jossain menee raja.
- fin friidut on out
Neuvoja tarvitaan kirjoitti:
Kiitos hyvistä neuvoista ja henkinen pääoma lisääntyi laajemminkin. Mielenkiinto on herännyt Aasiaan ja suurin syy on suomalaiset naiset. Suomalaisten naisten täytyy todella skarpata ja parantaa palvelun laatua, jos aikovat tulevaisuudessa menestyä kilpailussa upeista suomalaisista miehistä. Miehet ovat jo joustaneet äärimmilleen, mutta jossain menee raja.
Olen aina kannattanut tasa-arvoa (vai olisikohan se tasapuolisuutta), oikeudenmukaisuutta, demokratiaa, puolustanut heikompia, ollut ystävällisille ystävällinen, vihannut individualisteja tai narsisteja. Olen myös arvostanut, että nainen on nainen ja mies on mies (en yliarvosta tai kannata kuitenkaan useimpia sukupuoli"sidonnaisia ammatteja tms) ja olen tullut jo ajat sitten siihen tulokseen, että Suomessa naiset ovat ylittäneet tuon "valistuneen yksinvaltiuden mahdollisuuden" rajan, siis jo aikaa sitten. Enää en kannata "tasa-arvoa", olen mies ja taistelen nykyisin vain suomalaisen miehen puolesta - en naisen. Olen sitä mieltä, ettei suomalainen nainen ansaitse suomalaista miestä.
- Kiitoksia
linkkitys kirjoitti:
varmaan sentimental :). missään tapauksessa kyse ei varmaankaan liittymä mainoksesta. jossa senttejä kysellään :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9219287linkistä.
- 28 x
Kiitoksia kirjoitti:
linkistä.
En jaksanut lukea kaikkia viestejä perinpohjin. Päällisinpuolin olivat asiantuntevia. Kokemuksen tuomalla vankalla rintaäänellä totean että olen maksanut lakanaveroa 900 bahtia; hotellit hienommasta
päästä. Mm. Hard Rock ja muita samantasoisia. Kyttäävät respassa että varmasti et salakuljeta likkaa
huoneeseen ilman kirjaamista ja maksua. Ylensä ovat Aurinkomatkojen paikkoja. Että sen verran on lisättävä matkabudjettiin. On aivan sama oletko kahden hengen huoneessa tai sviitissä. Kirjaamismaksu
on hoidettava.
Sitten on toisia hotelleja joiden maksu /vrk on n. 5-10 €. Kivoja paikkoja cityssä missä minkäänlaisia
lisämaksuja ei vaadita.
On siis turhaa höpötystä onko yhden vai kahden hengen huoneen varannut...
Voitte koettaa paikan päällä riidellä asiasta, sanon ettei kannata.
Loppukevennyksenä totean että thaipillun nuolu on palkitsevaa; likka on iloinen ja kiittää saamastaan
hyvästä palvelusta.. Aamutoimien jälkeen pesee ja rasvaa sekä imuttaa; suosittelen lämpimästi... - Mulle antoi monet
28 x kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia viestejä perinpohjin. Päällisinpuolin olivat asiantuntevia. Kokemuksen tuomalla vankalla rintaäänellä totean että olen maksanut lakanaveroa 900 bahtia; hotellit hienommasta
päästä. Mm. Hard Rock ja muita samantasoisia. Kyttäävät respassa että varmasti et salakuljeta likkaa
huoneeseen ilman kirjaamista ja maksua. Ylensä ovat Aurinkomatkojen paikkoja. Että sen verran on lisättävä matkabudjettiin. On aivan sama oletko kahden hengen huoneessa tai sviitissä. Kirjaamismaksu
on hoidettava.
Sitten on toisia hotelleja joiden maksu /vrk on n. 5-10 €. Kivoja paikkoja cityssä missä minkäänlaisia
lisämaksuja ei vaadita.
Loppukevennyksenä totean että thaipillun nuolu on palkitsevaa; likka on iloinen ja kiittää saamastaan
hyvästä palvelusta.. Aamutoimien jälkeen pesee ja rasvaa sekä imuttaa; suosittelen lämpimästi...vielä kokovartalohieronnan päälle päätteeksi, ihan pyytämättä.
- hotellihuoneesta
28 x kirjoitti:
on hoidettava.
lisämaksuja ei vaadita.
hyvästä palvelusta.. Aamutoimien jälkeen pesee ja rasvaa sekä imuttaa; suosittelen lämpimästi...Pitääkö paikkaansa, että hotellihuoneessa siis vain nussitaan ja naidaan baarihuoria eikä katsella maisemia tai telkasta saippuasarjoja ?
- varmaan lomalle
hotellihuoneesta kirjoitti:
Pitääkö paikkaansa, että hotellihuoneessa siis vain nussitaan ja naidaan baarihuoria eikä katsella maisemia tai telkasta saippuasarjoja ?
katselemaan saippuasarjoja telkusta, hahahhahaahahah!
Tottakai hotellihuoneessa nussitaan, naidaan, paneskellaan, rakastellaan ja lemmiskellään. Välillä tosin huilataan, rentoudutaan muuten ja käydään suihkussa. Kyllä sun on seuraavalla lomallasi ihan pakko keksiä jonkinlainen kuuntelulaite niitä naapureitasi varten, että mitä siellä NYT tehdään! Muista ottaa ruutuparivihko mukaan, että voit kirjata päivien tapahtumat kellonaikoineen ylös! hotellihuoneesta kirjoitti:
Pitääkö paikkaansa, että hotellihuoneessa siis vain nussitaan ja naidaan baarihuoria eikä katsella maisemia tai telkasta saippuasarjoja ?
26.7.2010 06:32 kirjoittamaani viestiin otsakkeella annetaan?
jos maahan matkustaa vuodessa miljoonia turisteja, voi olettaa että hotellihuoneessa voi tapahtua kaikkea inhimillistä, ja vähän sen ulkopuoleltakin. Minusta olisi omituista jos ei niin tapahtuisi, eikö sinustakin?- meilläkin
thailailee kirjoitti:
26.7.2010 06:32 kirjoittamaani viestiin otsakkeella annetaan?
jos maahan matkustaa vuodessa miljoonia turisteja, voi olettaa että hotellihuoneessa voi tapahtua kaikkea inhimillistä, ja vähän sen ulkopuoleltakin. Minusta olisi omituista jos ei niin tapahtuisi, eikö sinustakin?Tiedän mitä tarkoitat. Mutta en tarkoita maksullista huoraa vaan ihan lomaromanssia mitä me naiset
ihan toisaalla saamme kokea lyhyilläkin viikon lomillamme. - Me-Me-Me-Amalia
meilläkin kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat. Mutta en tarkoita maksullista huoraa vaan ihan lomaromanssia mitä me naiset
ihan toisaalla saamme kokea lyhyilläkin viikon lomillamme.Me-Amalia palasi ketjuun puhuakseen jälleen kerran itsestään monikossa. No sallittakoon se Me-Amalialle, onhan tällä hörhöllä niin monta sivupersoonaakin.
"ihan lomaromanssia mitä me naiset
ihan toisaalla saamme kokea lyhyilläkin viikon lomillamme."
Heheheeh... missä vaiheessa Me-Amalia ehtii edes viikon lomalle ja millä rahalla?
Me-Amaliahan roikkuu aamusta iltaan ja päivästä toiseen vain täällä suoli24 kesksuteluissa kirjoittelemassa keksittyjä törkyjuttuja thaimaalaisista ja Thaimaasta - siis maasta mihin ei aio ikinä enää edes matkustaa(!). Missä välissä Me-Amalia ehtisi rahaa tienata ja missä vaiheessa Me-Amalaia ehtii lomalle?
Me-Amalian hurja lomaromanssi = jättää aamulääkkeet väliin ja peukuttaa itseään suoli24 Thaimaan matkailu keskusteluissa. - loma lusittu jo
meilläkin kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat. Mutta en tarkoita maksullista huoraa vaan ihan lomaromanssia mitä me naiset
ihan toisaalla saamme kokea lyhyilläkin viikon lomillamme.Ja harmittaa niin vietävästi, kun kaveriporukka nousee pian Turkin koneeseen. Turkki on heille ihan must, on aiheeseen liittyviä tatskoja, koruja, kavereita... Turkki on oikeasti naisten lomakohde.
- tuskin sulla on
loma lusittu jo kirjoitti:
Ja harmittaa niin vietävästi, kun kaveriporukka nousee pian Turkin koneeseen. Turkki on heille ihan must, on aiheeseen liittyviä tatskoja, koruja, kavereita... Turkki on oikeasti naisten lomakohde.
kavereita läski ryhävalashuora. Niin, anaalitolia on huorien lomakohde, jossa lampaannussijat kourivat läskejä suomalaisämmiä, jotka eivät munaa kotimaastaan saa.
- tervetuloa Turkkiin
tuskin sulla on kirjoitti:
kavereita läski ryhävalashuora. Niin, anaalitolia on huorien lomakohde, jossa lampaannussijat kourivat läskejä suomalaisämmiä, jotka eivät munaa kotimaastaan saa.
Ei yhtään rassaan vaikka komea etelän hetelmä välillä pökkisikin homppeli-puppea, kunhan taas muistaa hurmaavasti palvella suomalaista naista. Voidaan jakaa tää ilo. Sen jälkeen et edes vilaise vinosilmäisten
ladypoikien perään. - että minäkö
tervetuloa Turkkiin kirjoitti:
Ei yhtään rassaan vaikka komea etelän hetelmä välillä pökkisikin homppeli-puppea, kunhan taas muistaa hurmaavasti palvella suomalaista naista. Voidaan jakaa tää ilo. Sen jälkeen et edes vilaise vinosilmäisten
ladypoikien perään.olisin muka homo? On sulla päässä todella pahasti vikaa vajakki. Anaalitolian ulkoilmabordellit jossa kaikki suomalaisämmät kuten sinäkin läski huora käyvät nussittamassa itseään lammaspaimenilla. Sitten vielä suosittelet noita paskaisia maita näillä paratiisisivuilla, taidatkin olla anaalitolialainen, vaiko vain anaalitolialaisen vakihuora?
Oletko peräti naimisissa lammaspaimenen kanssa? Ja kun olet tehnyt virheen, etkä sitä enää voi korjata, niin kiukuttelet muille. Omapahan on asiasi, mutta sitä ihmettelen ihan kauhia taval MIKSI ROIKUT Thaimaan sivuilla jos rakastat noita anaalitolian matkoja??????
- jyriboy
Ensinnäkin todellinen sexituristi ei osta valmismatkaa vaan ainoastaan lentolipun!Paikan päällä sitten valitsee edullisen hotellin!Kannattaa ostaa hyvä matkaopas tai kysyä neuvoa kaverilta,joka on siellä reissannut vähintään 5 kertaa ja joka ON PIHI luonteeltaan!Edullisissa guesthouseissa tai hotelleissa ei ole mitää lakanamaksuja eikä muuta,kuin korkeintaan otetaan naisen paperit talteen!Siksi että tuo nainen ei varasta sinulta mitään!Itse olen kysynyt saako tuoda "ladies" huoneeseen ja yleensä vastaavat:no problem!Mutta mehän ollaan herrasmiehiä ja muistetaan maksaa paitsi baarimaksu YHTEISESTI SOVITTU SUMMA HÄNEN PALVELUISTAAN!Baarimaksuhan kattaa ainoastaan hänen keskeytyneen työnsä hinnan baarissa ei muuta!Ja muistakaa,että vaikka ovatkin baarissa työssä,he ovat ihmisiä niinkuin mekin ja heitä tulee kohdella kaikella kunnioituksella!
- alloittaja
Kyllä näillä evästyksillä pitäisi onnistua. Kiitos ja erityiskiitos Sika-Amalialle henkisestä panostuksesta teemaan.
- ja oikein ihmisiä ?
Kiitos hyvästä vitsistä !
- siinä ei siis
ja oikein ihmisiä ? kirjoitti:
puhuttu suomalaisista ämmistä, ne kannattaa linkasta asunnosta jo matkalle lähtiessä, niin ja tietysti vaihtaa lukot jne.
- ei kunnioiteta
ja oikein ihmisiä ? kirjoitti:
Kyllä se on perse pystyyn ja seteli vittuun rullalle. Mitä tää höpötys on että ne olis kunnioituksen arvoisia ?
Täh? - olet SIKA-amalia
ei kunnioiteta kirjoitti:
Kyllä se on perse pystyyn ja seteli vittuun rullalle. Mitä tää höpötys on että ne olis kunnioituksen arvoisia ?
Täh?et saa kunnioitusta. Mitä vittua horiset huora, vedä lorttos päähäs.
- eli sika-amalia
olet SIKA-amalia kirjoitti:
et saa kunnioitusta. Mitä vittua horiset huora, vedä lorttos päähäs.
Homo on ihminen, sinä et ole.
- eli sika-amalia
eli sika-amalia kirjoitti:
Homo on ihminen, sinä et ole.
vedä vaan se lorttovittu päähäs huora. Sinä olet alempiarvoinen kuin sika, joka sentään kelpaa vaikka joulupöytään, sinä et kelpaa kuin vessanpyttyyn.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876