kun olin koulussa. Piti vain puhelimen töpseli muistaa irroittaa seinästä ettei opettaja päässyt soittamaan vanhemmilleni. Oli se vaan kivempaa kuin koulussa olla kotona. Joskus piti oikein esittää kuumeista vaikka olikin jo selvästi parantunut kun olin ollut flunssassa että sain vielä jäädä kotiin eikä tarvinut niitä aikaisia herätyksiä kärsiä ja sitä idioottilaumaa sietää, niitä huonosti kasvatettuja joita tämä yhteiskunta on edelleenkin pullollaan ja joiden annetaan rellästää kouluissa aina liikaa ja opettajat pelkäävät niitä pikkupoikia niin etteivät uskalla muuta kuin ohi kävellä mikä on naurettavaa. Oi niitä aikoja.
Lintsaaminen, suosittelen jo ihan näin yleisen mielenterveytenne tähden kun eivät nuo koulut mitään "hyvinvointilaitoksia" edelleenkään ole suomessa :(
Lintsaaminen oli vapauttava tunne
9
499
Vastaukset
- aggdsdhgzsd
Itse en viihtynyt kouluissa oikein ikinä...
- fkywtgqtqtq
Koulu on... koulua.
- ersgw54eg
toisaalta, muuttaako se mitään ?
- JEEJEEEss
itse lintsasin noin yhteensä 300 tuntia yläastellani ilman syitä tai lupia :) kivaa oli, keksin parempaa tekemistä.
- 95
voiko mitään osuvampaa kirjoittaa. itse en koskaan viihtynyt koulussa. ekasta luokasta asti ongelmia ja ongelmia!! saatana viel yks vuos ni morot.
- tr7
Yleensä ne, jotka valittavat kovimmin koulussa. Siis se kovisjengi siellä takapenkissä, on juuri sitä porukkaa, joka valittaa sitten myöhemmin työelämässäkin. Eli, he ovat yhteiskunnan valittajia ja holhottavia alusta loppuun. Just tämä ahtaajaporukka, joka lakkoili talvella, on hyvä esimerkki tästä porukasta. Eivät osaa käyttäytyä koko elämänsä aikana.
- heheah
samaa mieltä kuin aloittaja! puhelin vaa kiinni ja nauttimaan vapaudesta. ;)
- HKLHST
Koululaitos pyrkii sopeuttamaan yhteiskuntaan. On opittava, että joutuu tekemään asioita, jotka eivät aina miellytä ja tultava toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Lintsaaminen antaa nopeasti hyvän mielen, mutta koulussa istuminen ja kaiken sen paskan kestäminen tuo hyvää mieltä pitkällä tähtäimellä. Aina on ihmisiä, jotka haluavat mielihyvää nopeasti, "mullehetinyt"! Heillä on sitten vaikeaa töissä, kun ei enää voikaan ajatella vain itseään ja suunnitella elämää eteenpäin vain yhden tunnin kerrallaan, vaan täytyy kantaa vastuuta eri asioista ja ihmisistä.
- 4968764
Minäkin aloitin lintsaamaan ysin lopussa, silloin tajusin että elämää on koulunkin ulkopuolella. En stressannut yhtä paljon, numerot tippuivat kyllä mutta olivat silti hyviä. Maaliskuusta tähän päivään asti olen lintsannut joka viikko, enkä kadu. Pitää vaan pitää huoli ettei jää kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472