Tuulilasin uudehkossa numerossa oli 3 toyotan tuotetta, Corolla, yaris, Avensis. Lehtiartikkelin mukaan missään näistä kolmesta ei ollut ergonomia eikä ajettavuus kunnossa. Toyotat ilmeisesti suunnnitellaan pienille tai korkeintaan keskikokoisille ihmisille. Yaris tai todellista kyytiä tilojen suunnitelusta.Täytyy vaan ihmetellä tätä suomalaisten toyota uskollisuutta.
Tuulilasi lyttäsi Toyotat
28
1272
Vastaukset
- jotain taivaallista
Ajettavuus, mukavuus, tilat, nykyisin jopa kestävyys toissijaisia tämän epäjumalan kohdalla.
- 17
toyota on ihan liian kallis auto ostettavaksi
ei kyllä viitsi mitään tyota-lisää maksaa
meinaan jos vertaa laatua pellit aina vaan huompi laatuisia autossa,kyllä ne sais lopettaa muutenkin turhan suolan käytön maanteillä,montakohan kolaria valtio,kunta,kaupunki on aihettanu liiallisella suolaamisella kun se jäätyy niin on kyllä liukasta
- hoijaa
Lue sinä lehtiä, jos et itse osaa mieleistäsi autoa hankkia ja koeajaa.
Koska nykyautolehdissä ei ole enää riittävässä määrin kunnn kestotestejä, niin samat hömpät voi lukea netistä, ei tarvita esim. lehden hintalistaa kun kaikki varusteita myöten löytyy netistä.
Autotoimittajilla on aina uudet uskonnot, jotka tulee ja menee, esim. tämä edesmennyt SUV muoti. - volvo,tojo,mersu
Toyota on hyvä perusauto, nyt ollut vähän ongelmia kuten muissakin merkeissä.
Tosin niissäkin on "maanantai " autoja kuten kaikissa merkeissä.
Osin viat ja ongelmat ovat useasti liioiteltuja, sekä muitten valmistajien maksamia propaganda testejä.
Kilpailu on kovaa, USAssakin valtio vetosi ostajiin, " älkää ostako Toyotaa " Samoten NASA pistettiin tutkimaan jarruja Toyotasta. Kuulostaa ihan normaalilta????
Osien valmistajia on rajoitettu määrä, kaikissa autoissa on samoja osia sikinsokin.
Kaikki valmistajat kun palaisivat ( ainakin )10 vuotta taaksepäin "kehityksessä", saataisiin taas kunnon autoja. - niin se pitää
...paska-aloituksesta onneksi päästään pian.
"Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä."- lomailija
Totuus tekee kipeää? Entä sitten vaikka aloitusviesti poistettaisiinkin täältä, koska negatiivisista asioista ei saa puhua, lehdistä teidän maanmainio seriffi ei pysty poistamaan yhtään ainutta viestiä. Siinäpä hyss-hyss-hyssyttelette. Voi mikä sopulilauma...
- Ei asiaton
Mitäs asiatonta aloituksessa on? Jos kerran faktan kertoo, eli sen, että tuulilasi on kritisoinut noita toyotan malleja, ei siitä kertominen täällä ole millään tavoin asiatonta. Hyvä vaan, että asia tuli selväksi esim. minulle joka en lue tuulilasia. Eli olen kiitollinen aloittajalle. Toisaalta, en kuitenkaan olisi hankkinut tojoa, kun olen aina inhonnut sitä merkkiä; sellainen väritön virkamiesten auto.
Toisekseen, valehtelit. Ei viestiä ole ilmoitettu asiattomaksi. Ja hyvä niin, siinä ei ole mitään asiatonta. - ilmoitukseen
Ei asiaton kirjoitti:
Mitäs asiatonta aloituksessa on? Jos kerran faktan kertoo, eli sen, että tuulilasi on kritisoinut noita toyotan malleja, ei siitä kertominen täällä ole millään tavoin asiatonta. Hyvä vaan, että asia tuli selväksi esim. minulle joka en lue tuulilasia. Eli olen kiitollinen aloittajalle. Toisaalta, en kuitenkaan olisi hankkinut tojoa, kun olen aina inhonnut sitä merkkiä; sellainen väritön virkamiesten auto.
Toisekseen, valehtelit. Ei viestiä ole ilmoitettu asiattomaksi. Ja hyvä niin, siinä ei ole mitään asiatonta.Viestin asiattomaksi ilmoitus nollautuu vuorokauden vaihtuessa jos ylläpito ei ole ehtinyt viestiä poistaa.
- GrandeFiat
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kotimaa/muuta_sekalaista/844774.jpg Tää lyttäs bussin kans,jä kaasu pohjaan..? Teroille tiedoksi,talvirenkaita ei käytetä kesällä!
- ..............
Ja nyt runkulle
- Toyota hyvä auto
Toyotat on hyviä autoja . Miksi olet menettänyt mielenterveytesi toyota automerkin takia ? vastaa .
- Stan the man
Toyotat on hyviä autoja, HAHAHAHAHAHAHA , kylläpäs murjaisit mahtavan vitsin.
Sinulla on loistava tulevaisuus koomikkona. - Hhehehehe
Stan the man kirjoitti:
Toyotat on hyviä autoja, HAHAHAHAHAHAHA , kylläpäs murjaisit mahtavan vitsin.
Sinulla on loistava tulevaisuus koomikkona.Hheheheheheheheheheheh. Ootpa terävä kaveri! Hheheheheheh...
- Pierre?
Hhehehehe kirjoitti:
Hheheheheheheheheheheh. Ootpa terävä kaveri! Hheheheheheh...
Mitä jonkun Suomalaisen pikkulehden mielipiteet mihinkään vaikuttavat? En viitsi käydä edes lukemassa, koska Tuulilasi ei osta minun autoja.
PS. Vieraissa on mukava käydä, kuten Terokin on huomannut, - ,,..,.,.,..
Pierre? kirjoitti:
Mitä jonkun Suomalaisen pikkulehden mielipiteet mihinkään vaikuttavat? En viitsi käydä edes lukemassa, koska Tuulilasi ei osta minun autoja.
PS. Vieraissa on mukava käydä, kuten Terokin on huomannut,"PS. Vieraissa on mukava käydä, kuten Terokin on huomannut,"
Välillä vasemmalla kädellä, välillä oikealla.
- Anastas.Vararatas
Yritin lukea sitä Tuulilasia mutta tämmönen uutinenhan tuolla oli, Suora kopio jutusta:
Toyota palasi autoteollisuuden vahvimmaksi (Kirjoittettu 20.7.2010)
Saksassa toimiva Center of Automotive Management on pistänyt tutkimuksessaan autoteollisuuden yritykset järjestykseen 15 avainmuuttujan perusteella. Analyysin perustana on koko vuoden 2009 ja vuoden 2010 ensimmäisen vuosineljänneksen tulokset. Tutkimuksen mukaan Toyota on uudelleen noussut autoteollisuuden vahvimmaksi sivuuttaen Volkswagenin- audki kuski !! <3
ja pvm muutettu.
Tuo uutinen tuli jo monta kuukautta sitten.
Huono provo! - anasta. vararatas
audki kuski !! <3 kirjoitti:
ja pvm muutettu.
Tuo uutinen tuli jo monta kuukautta sitten.
Huono provo!Kyseinen Toyota juttu -myös pvm- on suoraan Tuulilasin Nettilehdestä " Center of Automotive Management" uutisoinnista..
Hyviä kyytejä vain Sinulle "audki kuski !!
- Toyotan omistaja
Lähteä haukkumaan Toyotia, voi meinaa tilaukset alkaa päättymään aika monelta.
- isoa merkitystä!
Mainosrahojen tyrehtymisellä on paljon suurempi vaikutus lehden tekoon. Toyota on ollut Tuulilasin suurin rahoittaja. Tämä kuvio saattaa rassata enemmän.
- mistä tiedät
isoa merkitystä! kirjoitti:
Mainosrahojen tyrehtymisellä on paljon suurempi vaikutus lehden tekoon. Toyota on ollut Tuulilasin suurin rahoittaja. Tämä kuvio saattaa rassata enemmän.
että Toyota on ollut Tuulilasin suurin rahoittaja ? fakta pöytään tai muuten olet vajakki citikka-kuski
- olet?
mistä tiedät kirjoitti:
että Toyota on ollut Tuulilasin suurin rahoittaja ? fakta pöytään tai muuten olet vajakki citikka-kuski
Ajattelitko, että asiasta olisi olemassa jotain julkista tilastoa?
Tuulilasi, kuten lähes kaikki autolehdet, ovat suurelta osin mainosrahoitteisia. No, mistä mainosrahat tulevat? Tietenkin lehden sivuilla julkaistuista mainoksista. No mistä tietää minkä automerkin mainoksia Tuulilasin sivuilla on eniten. Sen osaavat kertoa Tuulilasi-lehden lukijat, varsinkin kestotilaajat. Kestotilaajat kertovat näkevänsä Tuulilasin sivuilla eniten juuri Toyotan mainoksia, kuten minä. Minä olin Tuulilasi-lehden kestotilaaja 5 vuotta. En ole enää, koska lehti on mielestäni liikaa sidoksossa Toyotaan.
Tilasin pari vuotta sitten Tekniikan Maailman. Nyt huomaan joutuneeni ojasta allikkoon. Toyotan hymistely ja mainostulva on siinä jopa vielä räikeämpää kuin Tuulilasissa. - Gorleone.
olet? kirjoitti:
Ajattelitko, että asiasta olisi olemassa jotain julkista tilastoa?
Tuulilasi, kuten lähes kaikki autolehdet, ovat suurelta osin mainosrahoitteisia. No, mistä mainosrahat tulevat? Tietenkin lehden sivuilla julkaistuista mainoksista. No mistä tietää minkä automerkin mainoksia Tuulilasin sivuilla on eniten. Sen osaavat kertoa Tuulilasi-lehden lukijat, varsinkin kestotilaajat. Kestotilaajat kertovat näkevänsä Tuulilasin sivuilla eniten juuri Toyotan mainoksia, kuten minä. Minä olin Tuulilasi-lehden kestotilaaja 5 vuotta. En ole enää, koska lehti on mielestäni liikaa sidoksossa Toyotaan.
Tilasin pari vuotta sitten Tekniikan Maailman. Nyt huomaan joutuneeni ojasta allikkoon. Toyotan hymistely ja mainostulva on siinä jopa vielä räikeämpää kuin Tuulilasissa.TM.stä sanotaan joskus ilkikurisesti sen olevan TM= Toyotan markkinointilehti. No eihän tuo Toyota huonokaan ole, mutta että mainoseurot niin vahvasti vaikuttaisivat testituloksiin ja arviointeihin ? No voihan tuossa olla perääkin, jollainhan ne lehtiressukatkin tulee elää, ja mainoseurot ovat vahvaa valuuttaa. Tietty jos asettaisin itseni lehden talouspäällikön asemaan, niin varmasti kaksi kertaa miettisin miten kohtelisin kättä joka minulle rahallisen tuen antaa, ei sitä kannata katkaista. Tätä taustaa vasten monet kirjoittajat voivat ollakin oikessa näiden mainostulojen ja autoarvioiden keskinäisestä suhteesta. Tässä syy miksi minä siirryin jo vuosia sitten Moottori-lehden lukijaksi.
- kirjoitus
Gorleone. kirjoitti:
TM.stä sanotaan joskus ilkikurisesti sen olevan TM= Toyotan markkinointilehti. No eihän tuo Toyota huonokaan ole, mutta että mainoseurot niin vahvasti vaikuttaisivat testituloksiin ja arviointeihin ? No voihan tuossa olla perääkin, jollainhan ne lehtiressukatkin tulee elää, ja mainoseurot ovat vahvaa valuuttaa. Tietty jos asettaisin itseni lehden talouspäällikön asemaan, niin varmasti kaksi kertaa miettisin miten kohtelisin kättä joka minulle rahallisen tuen antaa, ei sitä kannata katkaista. Tätä taustaa vasten monet kirjoittajat voivat ollakin oikessa näiden mainostulojen ja autoarvioiden keskinäisestä suhteesta. Tässä syy miksi minä siirryin jo vuosia sitten Moottori-lehden lukijaksi.
Meitä Tuulilasista ja TM:stä samasta syystä luopuneita on paljon. Näiden lehtien uskottavuus on kärsinyt pahan inflaation Toyotan hymistelyn takia tällä vuosituhannella.
- mukana leikissä
Gorleone. kirjoitti:
TM.stä sanotaan joskus ilkikurisesti sen olevan TM= Toyotan markkinointilehti. No eihän tuo Toyota huonokaan ole, mutta että mainoseurot niin vahvasti vaikuttaisivat testituloksiin ja arviointeihin ? No voihan tuossa olla perääkin, jollainhan ne lehtiressukatkin tulee elää, ja mainoseurot ovat vahvaa valuuttaa. Tietty jos asettaisin itseni lehden talouspäällikön asemaan, niin varmasti kaksi kertaa miettisin miten kohtelisin kättä joka minulle rahallisen tuen antaa, ei sitä kannata katkaista. Tätä taustaa vasten monet kirjoittajat voivat ollakin oikessa näiden mainostulojen ja autoarvioiden keskinäisestä suhteesta. Tässä syy miksi minä siirryin jo vuosia sitten Moottori-lehden lukijaksi.
Hulluhan se olisi jos parhaimman mainostajan tuotetta mollaisit.
No totuushan on paljastunut ja itse olen Toyotan huollossa toiminut asentajana ja merkille pistävintä on että ei kukaan asentaja aja tojotalla meillä.
- 0981212
Ei tarvita lehtien analyysejä todetakseen tämän saman. Pelkkä lyhyt koeajo riittää. Huono ajettavuus ja halvan auton tuntu on tyypillistä kansan autolle.
- Erwin Rom
Eihän niillä tarvitse edes ajaa, riittää kun istuu penkille joka on kuin lapsen mitoille tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111