Ripuloin 4-5 päivän ajan korkeintaan pari kertaa päivässä. Ripuli saattoi tulla myöskin ei laktoosisesta jugurtista ja kahvista. Yksi päivä oli sellainen että tuntui täytyy mennä vessaan muttei tullutkaan yhtään mitään. 20.7 sen jälkeen ei ole ollut ripulia ollenkaan ja maha toimii aivan normaalisti, paransin ruokailutavat, ainut mikä häiritsee niin vatsankurina ja poksuminen aamuisin muuten hävinnyt olemattomiin. Ilmavaivoja tulee ruisleivästä?
Onko minulla ärtynyt suoli, jos..
4
233
Vastaukset
- ,
mistä moinen on tullut mieleesi?
Voithan mennä lääkäriin, kerroit ettei sinulla ole diagnosoitu kyseistä sairautta kun sitä ei ole tutkittukaan.- kyselijä-95
Lääkäri sanoi että saattaa olla ärtynyt suoli ja määräsi verikokeisiin, mutta en sitten kuitenkaan mennyt. Ajattelin jos tämä korjaantuisi parantamalla ruokavaliota. Saattoi niitä päiviä olla enemmänkin kuin 4-5. Mutta eikö oirehdinnan pitäisi jatkua ainakin kolme kuukautta peräkkäin että se todettais? Mikään vatsankurina ei varmaan oo hyvä syy vaikka sitä on ollukkin jatkuvasti, eikös se vaan kerro nestehukasta ja liikunnan puutteesta eli runsaammin veden juontia ja enemmän liikuntaa? Miksi kahvi saattaa pistää joillakin ihmisillä mahan sekaisin?
- ,
kyselijä-95 kirjoitti:
Lääkäri sanoi että saattaa olla ärtynyt suoli ja määräsi verikokeisiin, mutta en sitten kuitenkaan mennyt. Ajattelin jos tämä korjaantuisi parantamalla ruokavaliota. Saattoi niitä päiviä olla enemmänkin kuin 4-5. Mutta eikö oirehdinnan pitäisi jatkua ainakin kolme kuukautta peräkkäin että se todettais? Mikään vatsankurina ei varmaan oo hyvä syy vaikka sitä on ollukkin jatkuvasti, eikös se vaan kerro nestehukasta ja liikunnan puutteesta eli runsaammin veden juontia ja enemmän liikuntaa? Miksi kahvi saattaa pistää joillakin ihmisillä mahan sekaisin?
ei johdu mistään nestehukasta tai liikunnan puutteesta...
Miksi et mennyt verikokeisiin? - kyselijä-95
, kirjoitti:
ei johdu mistään nestehukasta tai liikunnan puutteesta...
Miksi et mennyt verikokeisiin?Pelkäsin että ne diagnosoi mulle ärtyneen suolen ja muutenkin kärsin neulakammosta. Se että se puristeli ja kokeili jo minun suolta sai oksennuksen partaalle. Mistä vatsan kurina voi sitten johtua? Näin vaan linkin että hoituu juomalla tarpeeksi vettä ja liikunnalla, en sitten tiijä mikä sitä on normaaleissa saumoissa mutta ei mulla oo ennen vatsa ees kurissu vaikka se ruokaa pyytääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613071Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433047- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa901946- 311883
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251749- 481596
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä811337- 391280
- 791100