Huomasin, että ainakin Suomesta puuttuu yhdistys tietylle tulevaan katsovalle teknis-yhteiskunnalliselle aiheelle. En tiedä onko muissa maissa tai globaalisti vastaavaa yhdistystä? Minusta ei ole sellaisen yhdistyksen perustajaksi ja ensimmäiseksi puheenjohtajaksi, mutta ehkä sinusta on tai tunnet jonkun joka voisi olla. Tässä on sen yhdistyksen idea-luonnostelma suomi24:n alueella joka mielestäni parhaiten vastaa yhdistyksen substanssia:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9226692
Eli tiede > yleistä tieteestä
Älkää välittäkö niistä typeristä muka-hauskoista "vastauksista", jollaiset valitettavasti ovat rutiinia suomi24:ssä, samoin kuin esim. "somalit takaisin somaliaan" viestit.
Toivon asiallisia vastauksia sekä substanssista / aiheesta että yhdistyksen perustamisesta sinne linkitetyn viestin yhteyteen tiede-alueella.
En ole facebookissa, mutta yksi mahdollisuus voisi olla perustaa facebook ryhmä kyseiselle aiheelle, ja edetä siitä yhdistyksen perustamiseen?
Ehdotus teknis-yhteiskunnallisesta yhdistyksestä
Potentiaalinen jäsen
0
805
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629