Venlafkasiini Saa Mennä

rrrt

Nyt en enää jaksa sivuoireita ja erittäin epätodennäköistä parempaa oloa. Venlafaksiinin käyttö joutuu historiaan. Kuulun niihin epäonnekkaisiin, joiden olo on parantunut vain marginaalisesti vain hetkeksi aikaa. Nyt olen vain äärimmäisen väsynyt ihan kokoajan, kun nukun vain pätkiä. Päätä ihan särkee ja silmät ei pysy töissä auki.

Olen käyttänyt venlafaksiinia kohta neljä kuukautta. Annostus on nostettu nyt asteittain aina 225 mg:an asti. Olo on muuttunut ihan siedettäväksi aina annoskoon noston ajaksi, mutta valahtanut taas samaan lyhyessä ajassa.

Muita ihanuuksia ovat lihominen, kuumat ja kylmät aallot, vapina jne. Olen myöskin niin pahalla päällä lähes koko ajan, että tekisi motata kanssaeläviä, jos he uskaltavat puhua minulle.

Oletteko löytäneet toimivan lääkkeen tilalle? Mainittakoon että olen kokeillut paroksetiinia, sitalopraamia, sertraliinia, lofepramiinia ja sitten viimeisenä tätä venlafaksiinia.

10

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vennnnnla_72

Edronaxia.

• .............

Kokeile Valdoxania.

• m-277

Triptyliä

• koekanii

ota kokeeks Opamoxia, parempi kun mas.lääkeet

• 10+6

Mirtazapiinia. Sillä ainakin nukkuu varmasti hyvin kun ottaa vaan pienellä annostuksella.

• Ex-Efe-Zombie

Ei sopinut venlafaksiini minullekaan, omista kokemuksistani olen kirjoittanut jo jonnekin toiseen ketjuun täällä. Erittäin tutulta kuulostavat nuo sivuvaikutukset - ei kannata enää sinunkaan jatkaa täysin turhaan tuota kokeilua. Tilalle vaihdettiin fluoksetiini (esim. Seronil). Ennen venlafaksiinia oli jo mennyt ekana lääkkeenä sitalopraamia, joka oli alkuun hyvä mutta vaikutus lakkasi, ja siirryttiin venlafaksiiniin huonoin seurauksin. Fluoksetiinia olen popsinut nyt helmikuulta ja toimivalta vaikuttaa. Efen ajoin alas lopulta muutamassa viikossa ja onnekseni vältyin täysin monen kärsimiltä pahoilta vieroitusoireilta. Olin ainoastaan suunnattoman iloinen ja helpottunut päästyäni siitä eroon, minkä myös täytyi olla merkki siitä että ko. lääke ei todellakaan sopinut minulle.

• veijooooo

Doxal!

• 1316

Miaxan

• aaaa-77

(moklobemidi) ja kyllä kulkee.

• asdfsadfasd

Kemikalisaatio! Lääkeyhtiösi kiittää! Jeah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe