Nyt en enää jaksa sivuoireita ja erittäin epätodennäköistä parempaa oloa. Venlafaksiinin käyttö joutuu historiaan. Kuulun niihin epäonnekkaisiin, joiden olo on parantunut vain marginaalisesti vain hetkeksi aikaa. Nyt olen vain äärimmäisen väsynyt ihan kokoajan, kun nukun vain pätkiä. Päätä ihan särkee ja silmät ei pysy töissä auki.
Olen käyttänyt venlafaksiinia kohta neljä kuukautta. Annostus on nostettu nyt asteittain aina 225 mg:an asti. Olo on muuttunut ihan siedettäväksi aina annoskoon noston ajaksi, mutta valahtanut taas samaan lyhyessä ajassa.
Muita ihanuuksia ovat lihominen, kuumat ja kylmät aallot, vapina jne. Olen myöskin niin pahalla päällä lähes koko ajan, että tekisi motata kanssaeläviä, jos he uskaltavat puhua minulle.
Oletteko löytäneet toimivan lääkkeen tilalle? Mainittakoon että olen kokeillut paroksetiinia, sitalopraamia, sertraliinia, lofepramiinia ja sitten viimeisenä tätä venlafaksiinia.
Venlafkasiini Saa Mennä
10
578
Vastaukset
- Vennnnnla_72
Edronaxia.
- .............
Kokeile Valdoxania.
- m-277
Triptyliä
- koekanii
ota kokeeks Opamoxia, parempi kun mas.lääkeet
- 10+6
Mirtazapiinia. Sillä ainakin nukkuu varmasti hyvin kun ottaa vaan pienellä annostuksella.
- Ex-Efe-Zombie
Ei sopinut venlafaksiini minullekaan, omista kokemuksistani olen kirjoittanut jo jonnekin toiseen ketjuun täällä. Erittäin tutulta kuulostavat nuo sivuvaikutukset - ei kannata enää sinunkaan jatkaa täysin turhaan tuota kokeilua. Tilalle vaihdettiin fluoksetiini (esim. Seronil). Ennen venlafaksiinia oli jo mennyt ekana lääkkeenä sitalopraamia, joka oli alkuun hyvä mutta vaikutus lakkasi, ja siirryttiin venlafaksiiniin huonoin seurauksin. Fluoksetiinia olen popsinut nyt helmikuulta ja toimivalta vaikuttaa. Efen ajoin alas lopulta muutamassa viikossa ja onnekseni vältyin täysin monen kärsimiltä pahoilta vieroitusoireilta. Olin ainoastaan suunnattoman iloinen ja helpottunut päästyäni siitä eroon, minkä myös täytyi olla merkki siitä että ko. lääke ei todellakaan sopinut minulle.
- veijooooo
Doxal!
- 1316
Miaxan
- aaaa-77
(moklobemidi) ja kyllä kulkee.
- asdfsadfasd
Kemikalisaatio! Lääkeyhtiösi kiittää! Jeah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462