Hei :)
Nyt tarttisin vähän apuja,olen aika onneton näissä tietokone asioissa. Elikkä ostin Samsung Galaxy S -älypyhelimen.
Minulla on myöskin Sauniksen prepaid-netti liittymä,jolla mokkulan kanssa pääsen nettiin.
Kysymys kaikessa yksinkertaisuudessaan: kuinka pääsen tolla samsungilla nettiin? Siis tolla prepaid-simmillä?
Kun laitan sim-kortin puhelimeen,mitä sen jälkeen tarttee asetella vai onnistuuko olleskaan..?
kiitti kamalasti ;)
-Nina- ( . ) ( . )
Älypuhelimella nettiin,kuinka?
14
728
Vastaukset
Simmi sisään, pin-koodin naputus ja surffaamaan? Tai siis ainakaan muuta ei tule äkkiseltään mieleen. Jos jotain unohtui, joku varmaan kiljaisee.
Hieno kännykkä sulla kyllä...:)- -Nina-
No näin olen tehnyt,mutta miten mä pääsen nettiin..? Avaan selaimen mut mut..? sori nää tyhmältä kuulostavat asiat,mutta oon oikeesti blondi :)
Laitan simmin,näppäilen pin-koodin ja sitte.......
pliiz!!
-Nina- - tttYYYttt
-Nina- kirjoitti:
No näin olen tehnyt,mutta miten mä pääsen nettiin..? Avaan selaimen mut mut..? sori nää tyhmältä kuulostavat asiat,mutta oon oikeesti blondi :)
pliiz!!
-Nina-MItä puhelimen käyttöohje neuvoo?
Ai et ole avannutkaan käyttöohjetta? Okei... - avulias aatu
-Nina- kirjoitti:
pliiz!!
-Nina-Moro, sulla täytyy olla joku selainohjelma puhelimessa, jolla menet nettiin!Jos ei ole lataa vaikka Opera Mobile puhelimen avulla. Puhelimessa on joku ohjelma millä voit avata vaikka googlen. Koetapa aluksi näillä. Ja kun jollain ohjelmalla yrität nettiin, se kysyy mitä yhteyttä käytetään. Ja jos sulla on kiinteä datapakettisopimus, niin sitä, muuten vaikka wap -yhteyttä. Toivotan menestystä.
avulias aatu kirjoitti:
Moro, sulla täytyy olla joku selainohjelma puhelimessa, jolla menet nettiin!Jos ei ole lataa vaikka Opera Mobile puhelimen avulla. Puhelimessa on joku ohjelma millä voit avata vaikka googlen. Koetapa aluksi näillä. Ja kun jollain ohjelmalla yrität nettiin, se kysyy mitä yhteyttä käytetään. Ja jos sulla on kiinteä datapakettisopimus, niin sitä, muuten vaikka wap -yhteyttä. Toivotan menestystä.
Tottakai Android-puhelmissa on ihan hyvä selain jo vakiona.:)
Asetuksista kannattaa katsoa että 3G-yhteys on haettavissa, sillä oletuksena Samppa saattaa kustannusjärkytysten välttämiseksi hakea vain wlania.- jtap60
avulias aatu kirjoitti:
Moro, sulla täytyy olla joku selainohjelma puhelimessa, jolla menet nettiin!Jos ei ole lataa vaikka Opera Mobile puhelimen avulla. Puhelimessa on joku ohjelma millä voit avata vaikka googlen. Koetapa aluksi näillä. Ja kun jollain ohjelmalla yrität nettiin, se kysyy mitä yhteyttä käytetään. Ja jos sulla on kiinteä datapakettisopimus, niin sitä, muuten vaikka wap -yhteyttä. Toivotan menestystä.
Kannattaa asentaa Skyfire, sillä pääsee katsomaan BBC:tä kun data kiertää Brittein Saarten kautta. Areenaa varten Opera Mini kun tietenkään Skyfire ei toimi areenassa.
Ja tottakai kannattaa maksaa 490 euroa puhelimesta jota ei osaa käyttää. jtap60 kirjoitti:
Kannattaa asentaa Skyfire, sillä pääsee katsomaan BBC:tä kun data kiertää Brittein Saarten kautta. Areenaa varten Opera Mini kun tietenkään Skyfire ei toimi areenassa.
Ja tottakai kannattaa maksaa 490 euroa puhelimesta jota ei osaa käyttää.jos joku ei osaa heti käyttää laatikosta otettua uutta puhelinta, mutta sitä en, että ei viitsitä lukea manuaalia ja käytetään nettikeskustelijoita käyttöohjeena.
- tttYYYttt
RepeRuutikallo kirjoitti:
jos joku ei osaa heti käyttää laatikosta otettua uutta puhelinta, mutta sitä en, että ei viitsitä lukea manuaalia ja käytetään nettikeskustelijoita käyttöohjeena.
...ja kun kysyjä on saanut pulmansa ratkaistuksi, "unohdetaan" kiittää avustaneita.
Onneksi kuitenkin vilpittömästi kerrotuista, mutta toimimattomista neuvoista muistetaan *ttuilla auttajille. - 21
tttYYYttt kirjoitti:
...ja kun kysyjä on saanut pulmansa ratkaistuksi, "unohdetaan" kiittää avustaneita.
Onneksi kuitenkin vilpittömästi kerrotuista, mutta toimimattomista neuvoista muistetaan *ttuilla auttajille.Jospa kysyjä ei vieläkään pääse nettiin kiittämään sillä puhelimella vaan lukee sitä manuaalia?
- niinkö
HUAWEY puhelimessa ei ollu minkäänlaista käyttöohjetta,
- samperi_sentään
Samsung J5 tuli juuri ostettua ja sen ohjekirjassa ei ole minkäänlaista ohjetta, miten aloittaa nettisurfailu, vaikka ohjekirjassa on 90 sivua!!! On siis turha huutaa, ettei ole lukenut ohjekirjaa. Minkään muunkaan puhelinmerkin ohjekirjassa ei löytynyt ohjeita. Ottakaa välihuutajat huomioon, että monella ikäihmisellä on ollut joku kapula, jolla saattoi soittaa, mutta älypuhelin on aivan eri maailmasta.
- ohjettaeiedestarvits
Nettiin pääsee heti kun operaattorin verkko löytyy:)
- jokotaas_
Tuokaan tyssykkä ei muistanut mainita mitään, miten vajaa kuusi vuotta siitten sen kans kävi.
- ertykjhg5f
Yksi yksinkertaine tuli mieleeni, vedä näytön ylälaidasta alaspäin ja katsele asetuksia, MOBIILIDATA pitää olla päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi492120Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724