Kallamarina

Voi pahus

Ei ole enää entisensä, palvelut ihan höpö, höpö olisit Pitkänen vain jatkanut.

45

5445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

eikös se ole muutenkin lopettamassa ravintoloiden tieltä?

• no joopa joo

palvelu ja pitkänen eivät ole koskaan sopineet samaan lauseeseen. Uuden on pakko olla parempi.

• 60 hp

Kallamarina voiko tankata pirttiniemessä?

• Ukkelj

H.S. Pitkäsellä oli ainakin omalla kohdallani aikanaa suorastaan erinomainen palvelu, siellä tuli asioitua vuosikaudet. Sitten Pekka meni ja lopetti kodinkonepuolen....ja taitaa lopettaa nämä loputkin.

• merkkihuolto haisee.
        Ukkelj kirjoitti:

H.S. Pitkäsellä oli ainakin omalla kohdallani aikanaa suorastaan erinomainen palvelu, siellä tuli asioitua vuosikaudet. Sitten Pekka meni ja lopetti kodinkonepuolen....ja taitaa lopettaa nämä loputkin.

Uusi Kallamarina kannattaa kiertää kaukaa. Käytin siellä mönkijää huollossa ja tekivät huollon väärin. Ei kuulemma ollut mitään vikaa heissä, tosin maahantuoja oli kyllä erimielt'ä asiasta, mutta pitäisi kuulemma hoitaa meidän keskenään asia. Tosin vaikeaa kun lyövät puhelimen korvaan. Oon kuullut myös kelkkamiehiltä samanlaisia kokemuksia ko. liikkeestä. kannattaa oikeasti varoa. Meikä ei ainakaan käy tässä puodissa enää koskaan.

• Mönkijä 4 wd
        merkkihuolto haisee. kirjoitti:

Uusi Kallamarina kannattaa kiertää kaukaa. Käytin siellä mönkijää huollossa ja tekivät huollon väärin. Ei kuulemma ollut mitään vikaa heissä, tosin maahantuoja oli kyllä erimielt'ä asiasta, mutta pitäisi kuulemma hoitaa meidän keskenään asia. Tosin vaikeaa kun lyövät puhelimen korvaan. Oon kuullut myös kelkkamiehiltä samanlaisia kokemuksia ko. liikkeestä. kannattaa oikeasti varoa. Meikä ei ainakaan käy tässä puodissa enää koskaan.

Voipi olla kun rahamies Pekka lähti lätkimään ja tekee isompaa rahhaa.

• Kelkkakunkku
        Mönkijä 4 wd kirjoitti:

Toivottavasti nämä kallamarinan turasuutarit lopettaa, että joku ammatti porukka saisi merkkien edustuksen ja huollon heidän merkeilleen. Ilman ammattitaitoa nykyisiä kelkkoja on paha mennä huoltelemaan.

• Siirryin Venäläiseen
        Kelkkakunkku kirjoitti:

Toivottavasti nämä kallamarinan turasuutarit lopettaa, että joku ammatti porukka saisi merkkien edustuksen ja huollon heidän merkeilleen. Ilman ammattitaitoa nykyisiä kelkkoja on paha mennä huoltelemaan.

Eikä marina tunnu loppuvan, ei ole menestystä.

• io,mh0å9i
        Siirryin Venäläiseen kirjoitti:

siihenhän piti tulla tämän kuopion oman sedun ravintoloita. eikö tullukaan???

• KallamarinaTj vastaa
        merkkihuolto haisee. kirjoitti:

Tervehdys, Tassa kirjoitteleepi Timo Kettunen, Kallamarinan Tj ja paaomistaja.

Sain vinkin etta talla palstalla on ei niin tyytyvaisia asiakkaita ja haluan selvittaa asian.

Olen todella pahoillani jos tallaista on paassyt kaymaan. Minulla ei ole ollut tietoa tasta kun olen itse vielakin ulkomailla toissa.

Kerrotko hieman taustaa talle huolto jutulle niin yritan selvittaa asian.

Me, uudet omistajat, on yritetty nyt 3v aikana saada Marinan palvelut ja tuotevalikoima kohdilleen. Kavereita on mennyt myos vaihtoon etta saadaan homma pelaamaan niinkuin haluamme. joten ala huoli, joku paiva Marinassa asiat saadaan viela kuntoon ja murinat vahemmaksi..
        Ehdotan etta otetaan kanssasi homma uusiksi kahvikupin kera Galleyssa.

Ja kaikille muillekkiin tiedoksi etta laittakaa vaan palauteet naiden palstojen lisaksi suoraan myos minulle, mina yritan parhaani mukaan selvitella naita sotkuja joita kieltamatta on ollut ihan liikaakin. Mutta tosiasia on myos se etta tekevalle ja tekijoillekkin nakyy aina sattuvan huono maanantai paiva..

Timo Kettunen
        sposti: [email protected]

• KallamarinaTj vastaa
        io,mh0å9i kirjoitti:

siihenhän piti tulla tämän kuopion oman sedun ravintoloita. eikö tullukaan???

Joo ei tullut Savon Sedusta ravintoloitsijaa mutta onneksi saatiin tilalle Savon master cheffi Sakari Kuosmanen. Ruoka on maittavaa ja tarjoilu pelaa myos aikuiseen makuun. Kaykaahan maistamassa Galleyssa.

Timo Kettunen

• KallamarinaTj vastaa
        Siirryin Venäläiseen kirjoitti:

Sain vinkin etta talla palstalla on ei niin tyytyvaisia asiakkaita ja haluan selvittaa asian.

Olen todella pahoillani jos marinaa kuuluu edelleenkin. Asioita pistetaan kuitenkin yksi kerrallaan kuntoon ja joku paiva ulos kavelee viela tyytyvainen asiakas.

Timo Kettunen

• KallamarinaTj vastaa
        Kelkkakunkku kirjoitti:

Olen todella pahoillani jos olette saaneet meilta huonoa palvelua.

Kerrotko hieman taustaa talle jutulle niin yritan selvittaa asian.

Timo Kettunen

• KallamarinaTj vastaa
        Mönkijä 4 wd kirjoitti:

Kallamarina ei lopeta, just oli 3v synttarit ja yha ollaan pinnalla. Tervetuloa vaan asiakkaaksi.

Timo Kettunen

• Ei kallamarina

kallamarinan huolto on todella surkea , vein kausihuoltoon perämoottorin , siis ei vikaa vaan aivan tavallinen huolto , kuinkas ollakkaan saivat hajotettua moottorin .
      veneen vesille laskun jälkeen vene takaisin huoltoon ventiilivikaa ilmaantui ja nyt kone vuotaa polttoainetta pakokanavasta . ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ KALLAMARINAN HUOLTOA .

• KallamarinaTj vastaa

Olen todella pahoillani jos tallaista on paassyt kaymaan. Minulla ei ole ollut tietoa tasta kun olen itse viela ollut ulkomailla toissa.

Timo Kettunen

• Tuleva Cattimies

Kiitos "ammattitaitoisten" Kallamarinan huollon. Jääpi lapin reissun ajelut tekemättä uudella kelkalla, kun ryssivät huollossa ja kelkka hyyty. Ei ole kuulemma heidän vika, vaikka selvä virhe ekahuollossa. No saahan niitä vuokra kelkkoja lainaan viikoksikin. Kaiketikin Polariksen maine kestää näitä herroja.

• KallamarinaTj vastaa

Olen todella pahoillani jos tallaista on paassyt kaymaan. Minulla ei ole ollut tietoa tasta kun olen itse viela ulkomailla toissa.

Timo Kettunen

• kelkka 4

Pitää kyllä paikkansa !

• KallamarinaTj vastaa

Kerrotko hieman taustaa talle jutulle - Pitaa kylla paikkansa - niin yritan selvittaa asian.

Timo Kettunen

• kalla 12

Marina vaan kuuluu kuka lie omistaja.

• KallamarinaTj vastaa

Olen todella pahoillani jos olet saanut huonoa palvelua meilta. Kerrotko tarkemmin mista on kary kaynyt?

Timo Kettunen

• kawjd

Kyllä haisee. kun pukkaa

• KallamarinaTj vastaa

Kerrotko hieman taustaa talle - kylla haisee jos pukkaa - jutulle niin yritan selvittaa asian.

Timo Kettunen

• maljalahti
        KallamarinaTj vastaa kirjoitti:

Kerrotko hieman taustaa talle - kylla haisee jos pukkaa - jutulle niin yritan selvittaa asian.

Timo Kettunen

Ei kannata ottaa vakavasti näitä nimimerkeillä kirjoitettuja "palautteita". Täällä haukutaan niin huoltamoyrityksiä, ravintoloita ym. vain ajanvietteenä ja kateellisuudesta.

Mikäli palvelunlaadussa on valittamista, niin kyllä asiakkaalla pitää olla sen verran selkärankaa että antaa palautteen suoraan yritykselle - mikäli reklamaatiota ei hyväksytä, niin aina on mahdollista ottaa yhteyttä kuluttajavirastoon.

• KallamarinaTj vastaa
        maljalahti kirjoitti:

Ei kannata ottaa vakavasti näitä nimimerkeillä kirjoitettuja "palautteita". Täällä haukutaan niin huoltamoyrityksiä, ravintoloita ym. vain ajanvietteenä ja kateellisuudesta.

Mikäli palvelunlaadussa on valittamista, niin kyllä asiakkaalla pitää olla sen verran selkärankaa että antaa palautteen suoraan yritykselle - mikäli reklamaatiota ei hyväksytä, niin aina on mahdollista ottaa yhteyttä kuluttajavirastoon.

Terve,

Nainhan se tietysti on mutta kun luin naita palautteita, ja kun niita olikin yllattavan monia, niin ajattelin vahan penkaista etta mika siella oikein vielakin tokkii vaikka pistetty ukkoja vaihtoon saakka etta saadaan palvelut taas pelaamaan.
        Palaan itse miehistoon vasta taman vuoden syksylla ja siella pojat on ollut taman kesan ihan kuusessa kun yx varaosamies lahti parhaaseen sesonki aikaan kilpailijalle ja pyora suti tyhjaa pitkan aikaa. Nyt on uusi varaosa ukko hakusessa oikein lehdessakin nyt viikonlopun aikana. Tervetuloa vaan haastatteluun jos ei maailmanloppu pelota..

Timo Kettunen,
        Kallamarina Tj

• Jokialus

Itkoniemellä on paras veneliike.

• KallamarinaTj vastaa

Jos Maljalahti lasketaan Itkonniemeen niin olen kanssasi kylla samaa mielta eli Kallamarina is the best..

Sen sijaan jos olet kanssani eri mielta niin laitappa spostia niin jutellaan lisaa aiheesta.

Timo Kettunen

• Narinaa

Marina vai narina, vein venemoottorin korjattavaksi maaliskuun alussa 2013
      hain koneen heinäkuun alussa pois oli nätisti purettuna pahvilaatikossa.
      usein luvattiin kasata kone, venepaikka maksettu, voihan siinä käydä uimassa.
      Törkeää toimintaa, eikä sitten mitään selityksiä.
      Tosin olen auttanut poikia, kertomalla kaikille että älkää viekö mitään sinne korjattavaksi, toivotaan että ruuhkat helpottavat jossain vaiheessa.

• Kallamarina vastaa

Terve,

Laitatko minulle yhteystietosi niin selvitan asian meidan huollon kavereiden kanssa. Harmittaa vietavasti lukea tallaisesta meidan palvelukulttuurista, ei ole hyvaksyttavaa missaan muotoa.
        Olen itse paikalla vasta loppuvuodesta, nyt viela toissa ulkomailla.

Ihan rehellisesti sanottuna Marinassa on tana kesana ollut pahanlaatuinen resurssipula kun yx kaveri lahti kilpailijalle toihin pahimaan sesonkiaikaan toukokuun lopussa eika uutta kaveria repaista ihan akkia mistaan kassajonosta.. Uusi kaveri aloittaa ehka jo ensi vk.

Pyytaisin etta selvitettaisi ensin tallaiset reklamaatio asiat minun kanssa, en halua etta asiakkaat karkaavat meilta. Se olisi sitten taman tarinan loppu ja kapula siirtyisi seuraajalle.. ja sehan voisi olla sitten vielakin huonompi..:)

Timo Kettunen, Kallamarina Tj

• revinrude

Alamäki alkoi jo Pitkäsen valtakauden loppupuolella.
      Eestilän Mikko, Marko ja tietysti Tase oli ainoita jotka eivät älynneet mennä piiloon asikakkaan tullessa sisään.

• hspi

Masa oli aikoinaan melkoinen "myyntitykki"

• kakskol

Taannoin edesmenneellä Akolla oli merkillinen (hyvässä mielessä) tapa palkata virkeitä kesäpoikia taloon töihin. Hyviä aikoja silloin elettiin.

• Ski Doo

...onko Ako siis siirtynyt ajasta iäisyyteen?

• kakskol

On joo Ako T lopputalvesta. lmeisesti Hytösen aikaan häädettiin Rantaremmi ulos aamukahvipöydästä Pistikseen, se paikka taitaa olla rakennusliikkeen käytössä nykyään.

• Kallamarina vastaa

Tervetuloa Rantaremmi ja muutkin aamu-, paiva- ja iltakahville Galleyhyn.
        Ako oli ollut aikoinaan laittamassa Kallamarinaa pystyyn. Han keittelee tosiaan aamukahvinsa nykyaan jossain ihan muualla..

Toivoopi Timo Kettunen, Kallamarina

• remeli
        Kallamarina vastaa kirjoitti:

Tervetuloa Rantaremmi ja muutkin aamu-, paiva- ja iltakahville Galleyhyn.
        Ako oli ollut aikoinaan laittamassa Kallamarinaa pystyyn. Han keittelee tosiaan aamukahvinsa nykyaan jossain ihan muualla..

Toivoopi Timo Kettunen, Kallamarina

Missä Rantaremmi nykyisin kokoontuu?

• yxtoista

Rantaremmi kokoontuu aamuisin Sakun ja Railin huomassa Jahtihovissa.
      rr- nimitys on kyllä hieman harhaanjohtava

• 440-1994-8800mk
      • entinen asiakas

Kettunen ei tainnu kestää kun firman maine meni. taisi loppua rahatkin. ja siinä meni Kettusen omakin maine...

• Kettunen vastaa
        entinen asiakas kirjoitti:

Kettunen ei tainnu kestää kun firman maine meni. taisi loppua rahatkin. ja siinä meni Kettusen omakin maine...

Ja Kettunen vastaa...

En tieda sanoa tuosta 'menetetysta' maineesta.. tuo laitemyynti oli mielenkiintoista mutta yksinkertaisesti aivan liian paaomavaltainen ala minun resursseille.

Marina on hieno paikka, uusilla yrittajilla on paljon uusia kehittamisajatuksia rannasta kokonaisuutena, toivotan tsemppia ja menestysta uusille yrittajille.

Timo Kettunen, Tj, PSA Consulting Oy

• Huuruilla ajelleena

Terve

Semmoinen vinkki toimarille, ettei kyllä anna kovin fiksua kuvaa huudella täällä, ei puoleen eikä toiseenkaan. Itse veneilijänä kävin monta kertaa tankillanne saamassa tyhjää. Kerran kävin sunnuntaina kertomassa ravintolaan, ettei sieltä saa mitään ( ei ollut epäkunnossa lappua). Terassilla omia tuotteitaan testaillut taiteilija mesosi suureen ääneen, ettei se kuulu heille, mutta laitetaan nyt tämän kerran lappu mittariin. Ja jatkoi elämöintiä oman terassi entouragensa kanssa.

Että pikkuisen olisi ollut tuosta kokonaisvaltaisesta palvelukokemuksesta opittavaa, kummallakin puolen seinää..

• Joopa joo....

Teillä on joku kommunikaatioongelma: jos toinen tulee pyytämään bensaa, ratkaisuhan ei ole laittaa lappua mittariin - eihän se auta asiaa lainkaan. Täytyy osata kuunnella mitä toinen sanoo ja tarvittaessa vaatia myös vastausta omaan ongelmaansa - sinun joka pyysit piti vaatia bensaa eikä lappua, tai ainakin neuvoja siitä mistä saa - ja sinun joka siellä mesosit sinulta pyydettiin bensaa tai neuvoja eteenpäin, eikä lappua. Outoa. Mutta näin se vaan jotenkin menee aina, tuo kommunikaatio ei ole helppoa. Mutta periaatteessa on ihan hyvä, että rälläys loppui siellä järven selällä, ja mesojalta loppuu myös aikanaan tulot kun ei ole bensaa mittareissa enää mitä antaa. Mitäs tuohon, "tyhjän saa pyytämättäkin" sanoo "Vanha kansa".

Souditko kotiis?

• Anonyymi

Kuopio oli suuri pettymys

Saavuimme veneellämme Kuopioon aurinkoisena heinäkuun maanantaina. Aikomuksenamme oli syödä lounasta, tehdä ostoksia sekä katsella kaupunkia ja sen nähtävyyksiä niinkuin kunnon kesäturistien kuuluu.

Tyrmistyksemme oli suuri, kun lähestyimme Maljalahden vierasvenesatamaa. Ensimmäisenä meitä tervehti valtava korjaamattomien roskasäkkien vuori, seuraavaksi Kallamarinan suljetut ovet ja tyhjyyttään koliseva polttoaineautomaatin säiliö.

Yritimme soittaa vierassataman puhelimeen – ei vastausta. Laiturilla pyörähti yksi jos toinenkin veneilijä haikailemassa bensiinin perään, joukolla siinä arvuuteltiin, että missä olisi lähin jakeluasema veneille (Vehmersalmessako?) ja mahtaako polttoaine riittää sinne. Roskasäkkien välissä vilahti rotanhäntä.

Läheisellä laiturilla tiedettiin kertoa, että tällainen meno on jatkunut jo pitkään: polttoaine on lopussa tämän tästä, ovet lukittu, roskat siivoamatta, satamayrittäjiä ei näy mailla halmeilla. Oli helppo ymmärtää, miksi vieraslaiturin poijupaikoilla ei ollut tungosta.

Päättelimme että kaupungin viesti meille on selvä: emme ole tervetulleita Kuopioon. Jatkoimme samantien matkaa ystävällisemmille seuduille.

• Anonyymi

Jos haluat, että palaute menee perille, kannattanee olla kaupungin edustajiin yhteydessä. Ei näitä juuri kukaan lue.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      177
      7362
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      82
      3200
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2295
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1455
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      368
      1416
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1343
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1296
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1061
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1018
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1010
    Aihe