Apu arpiin

pm

Lähes kaikki mahdolliset keinot ja aineet kokeilleena vihdoinkin on löytynyt toimiva aine arpiin, se on louis widmerin - eye contour cream.
Löysin sen oikeastaan vahingossa kun etsin hyvää silmänympärysgeeliä netin arvioista, sitten selvisi että ainetta voi myös käyttää naamiona ja jollain oli toiminut hyvin arpiin. Apteekin täti kehui että aineella on ollut hyviä tuloksia esim palovammojen hoidossa. Suosittelen kokeilemaan.
Mulla on jo monta vuotta vanhoja (n. 5) arpia, sekä kuoppa että punaisia.. Montaa päivää en ole vielä ainetta käyttänyt mutta tuloksia näkyy jo.

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/07611480030062/SubProducts/7611480030062

14

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pm
    • kuoppaiset suupielet

Millä tavalla tuo voide on auttanut kuoppa-arpiisi? Onko kuopat muka kohonneet ylös vai mitä ihmettä?

• pm

ei oo kuopissa näkyny vielä selvästi, oon vasta alle viikon käyttäny tuotetta.. punasissa arvissa on eniten tapahtunu vaalentumista.. mutta jos tolla aineella saadaan palovammoista syntyneitä arpiakin paranemaan niin uskon että kuopat voi tasottua

• pm
        pm kirjoitti:

ei oo kuopissa näkyny vielä selvästi, oon vasta alle viikon käyttäny tuotetta.. punasissa arvissa on eniten tapahtunu vaalentumista.. mutta jos tolla aineella saadaan palovammoista syntyneitä arpiakin paranemaan niin uskon että kuopat voi tasottua

tuote on myös ryppyjen ehkäisyyn ja poistoon niin voi siinäkin mielessä tasottaa ihon pintaa, joka tapauksessa mun iho näyttää ny paremmalta kun aikasemmin. :) ja se riittää ainakin tähän asti että jatkan käyttöä ja katson miten vielä paranee

• asor
        pm kirjoitti:

tuote on myös ryppyjen ehkäisyyn ja poistoon niin voi siinäkin mielessä tasottaa ihon pintaa, joka tapauksessa mun iho näyttää ny paremmalta kun aikasemmin. :) ja se riittää ainakin tähän asti että jatkan käyttöä ja katson miten vielä paranee

Kuulostaa hyvältä, voisin kokeilla itsekin! käytätkö naamiona ja kuinka usein, rasvoittaako ihoa? mulla myös poskissa kuoppa-arpia ja oon turhautunut. Jonkin verran on ehkä auttanut etanaseerumi, jota olen nyt käyttänyt jonkun aikaa, mutta haluan kokeilla kaikki mahdolliset :D kerro tänne jos vaikuttaa myös kuoppiin?

• aknearpinenn
        asor kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, voisin kokeilla itsekin! käytätkö naamiona ja kuinka usein, rasvoittaako ihoa? mulla myös poskissa kuoppa-arpia ja oon turhautunut. Jonkin verran on ehkä auttanut etanaseerumi, jota olen nyt käyttänyt jonkun aikaa, mutta haluan kokeilla kaikki mahdolliset :D kerro tänne jos vaikuttaa myös kuoppiin?

itse kokeilin kanssa samaa ainetta. tuntui heti auttavan. mutta parin päivän jälkeen ei enää tapahtunut positiivisia muutoksia. ELI ei ollut ns. muutosta arvissa. aine häivytti punaisuutta kylläkin.

• pm
        aknearpinenn kirjoitti:

itse kokeilin kanssa samaa ainetta. tuntui heti auttavan. mutta parin päivän jälkeen ei enää tapahtunut positiivisia muutoksia. ELI ei ollut ns. muutosta arvissa. aine häivytti punaisuutta kylläkin.

aion kuitenki jatkaa käyttöä vielä ainakin jonkun aikaa ja katsoa mitä tapahtuu..

• pm
        asor kirjoitti:

oon käyttäny iltasin naamiona ja jättäny yöks vaikuttamaan. Kyllä iho kiiltää jonkun verran siitä aineesta mutta ei mulla ainakaan oo rasvottunu iho sen enempää.

• asor
        pm kirjoitti:

oon käyttäny iltasin naamiona ja jättäny yöks vaikuttamaan. Kyllä iho kiiltää jonkun verran siitä aineesta mutta ei mulla ainakaan oo rasvottunu iho sen enempää.

Ainiin, oletko siis käyttänyt tota aknearpiin? :)

• jeijjis
        asor kirjoitti:

Ainiin, oletko siis käyttänyt tota aknearpiin? :)

Auttaako tuo voide ehkäisemään epäpuhtauksia; mustapäitä ja pieniä finnejä? Vai vaan pelkästään auttaa arpiin ja punaisiin läiskiin? Kauan kyseinen purkki kestää? Ja levitättekö koko naamalle (jos siis arpia vähän kaikkialla naamassa)?

• jeijjis kirjoitti:

Auttaako tuo voide ehkäisemään epäpuhtauksia; mustapäitä ja pieniä finnejä? Vai vaan pelkästään auttaa arpiin ja punaisiin läiskiin? Kauan kyseinen purkki kestää? Ja levitättekö koko naamalle (jos siis arpia vähän kaikkialla naamassa)?

Luulen että auttaa lähinnä arpiin.

Viimeksi kun kokeilin tuota vuosia sitten, käytin sitä vain silmänympäryksiin, mutta olisin nyt hakenut näytteen testatakseni arpiin mutta ne olivat loppu apteekista :(

• pm
        jeijjis kirjoitti:

En usko että auttaa epäpuhtauksiin.. arpiin oon ite käyttäny. Sitä en tiedä vielä kauan purkki kestää kun ensimmäinen vasta menossa. Voi kyllä levittää koko naamalle naamioks mut tietenki jos haluu et riittää pidemmäks aikaa ni ehkä kannattaa vaan levittää niihin arpiin, mutta jos niitä on vähän joka puolella ni varmaan hyvä levittää koko naamalle

• asor
        pm kirjoitti:

En usko että auttaa epäpuhtauksiin.. arpiin oon ite käyttäny. Sitä en tiedä vielä kauan purkki kestää kun ensimmäinen vasta menossa. Voi kyllä levittää koko naamalle naamioks mut tietenki jos haluu et riittää pidemmäks aikaa ni ehkä kannattaa vaan levittää niihin arpiin, mutta jos niitä on vähän joka puolella ni varmaan hyvä levittää koko naamalle

Onkos auttanut? =)

• pm
        asor kirjoitti:

Onkos auttanut? =)

on kyllä auttanu punasiin arpiin hyvin, kuopista en niinkään osaa vielä sanoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      4413
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      26
      2751
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2285
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1910
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1666
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1602
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1323
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1266
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1212
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      138
      1204
    Aihe