Heippa! Eli mulla todettiin herkät suolen limakalvot koska ne mm. eivät pidä kahvista. Lääkäri sanoi että hoidoksi ruokavalio mutta olisiko jotain muuta mikä vahvistaisi niitä?
Silicum Tonic?
Aloe vera?
Nuo vaan netistä bongasin.
Herkät limakalvot
8
496
Vastaukset
- kaiken kokenut
Tyrniöljykapseleilla sanotaan olevan vahvistava vaikutus limakalvojen suuntaan.
- ajat sitten huomannu
aione natriumglutamaatin lisäksi. Myös juustoissa ja jogurtissakin oleva hapate polttelee peräsuolta kuin kakka olisi kuumaa. Ei kannata syödä kalsiumkloridia, joka syövyttää betoninkin.
- ...
ajat sitten huomannu kirjoitti:
aione natriumglutamaatin lisäksi. Myös juustoissa ja jogurtissakin oleva hapate polttelee peräsuolta kuin kakka olisi kuumaa. Ei kannata syödä kalsiumkloridia, joka syövyttää betoninkin.
Söin lasagnee , maha kurisee ja tulee ilmaa.. Siis mitä vittua...???? Niin kyllästyny tähän........... Emmä tiijä oliko koko paska laktoositonta mutta jtn ihme paskaa se oli mitä en oo ennen syöny, jtn kartanon tuotteita huhuhu. Tää porukka on täys PASKA äiti ramppaa vessassa aamukaudet ja huutaa ja isä ajaa inhottavasti koko ajan paskaa. SIis mikä meitä vaivaa, mä pidin itteeni niistä kaikista normaalimpana mutten taida olla. Pitääkö tässä alkaa itte ylä-aste ikäsen tytön kaupassa käymään kun vanhemmat ei osaa ostaa mulle sopivaa ruokaa........ Ruisleipä tosin on kanssa se joka tuo ilmavaivat...
No mut joo , sanokaas suuntaanko huomenna luontaistuote kauppaan vai apteekkiin noitten suolen limakalvojen vahvistavien jutskien kaa..? Mikäs niissä tyrniöljykapseleissa sitten vahvistaa..? Parantuuks ne limakalvot ajan kanssa sitten siitä vai pitääkö toi ottaa jatkuvaa käyttöön...?
Luulin ettei tänne palstalle ikinä vastata, mutta kiitti nyt kuiteski. - tarkkana masun kanss
... kirjoitti:
Söin lasagnee , maha kurisee ja tulee ilmaa.. Siis mitä vittua...???? Niin kyllästyny tähän........... Emmä tiijä oliko koko paska laktoositonta mutta jtn ihme paskaa se oli mitä en oo ennen syöny, jtn kartanon tuotteita huhuhu. Tää porukka on täys PASKA äiti ramppaa vessassa aamukaudet ja huutaa ja isä ajaa inhottavasti koko ajan paskaa. SIis mikä meitä vaivaa, mä pidin itteeni niistä kaikista normaalimpana mutten taida olla. Pitääkö tässä alkaa itte ylä-aste ikäsen tytön kaupassa käymään kun vanhemmat ei osaa ostaa mulle sopivaa ruokaa........ Ruisleipä tosin on kanssa se joka tuo ilmavaivat...
No mut joo , sanokaas suuntaanko huomenna luontaistuote kauppaan vai apteekkiin noitten suolen limakalvojen vahvistavien jutskien kaa..? Mikäs niissä tyrniöljykapseleissa sitten vahvistaa..? Parantuuks ne limakalvot ajan kanssa sitten siitä vai pitääkö toi ottaa jatkuvaa käyttöön...?
Luulin ettei tänne palstalle ikinä vastata, mutta kiitti nyt kuiteski.purkillinen noita tyrniöljykapseleita riittää, jos jatkossa sitten olet tarkempi käyttämäsi ruuan suhteen. Nykyeineksissä ja makkaroissa kun on tuota arominvahviketta E621, joka vatsan pilaa. Tyrnikapselit ovat kalliitakin monille jatkuvaan käyttöön. Taitaa kolmisen kymppiä maksaa "loota".
- kokemusta omaava
joka nostaa vatsahappoja liiaksi, kuten arominvahvennekin ja aiheuttaa löysävatsaisuutta, jolloin hapan erite polttaa poistumiskanavan limakalvot ulostautuessaan. Hetkellinen apu saadaan vatsahapon neutralisoinnilla, esim. pikkulusikallinen ruokasoodaa vesilasin kera nautittuna. Jatkossa, kun tilanne on paremmin jo tiedossa, happoalisääviä aineksia on helpompi välttää. Esim. etikkapunajuuret ja alkoholijuomat ovat myös kiellettyjen listalla. Polttavaa peräaukkoa voidaan vesipesun jälkeen käsitellä jollain rauhoittavalla voiteella, esim. Daktariini auttaa kivasti.
- ...
Kato kun meillä vanhemmat on kaiken lisäks sellasia ettei ne kehtaa tehdä itse ruokaa, kun nykypäivä on menny siihen että kaiken saat kaupasta valmiina suuhus! Ei se oo niin hyvää kun oma tekemä, se mitä tehdään kotitaloudenkin tunneilla niin aijai kun on nannaa, voittaa nämä kotisapuskat, mutta suurin pelko onkin että miten nyt ne kotitalouden tunnit lähtee tämän mahan kanssa menemään kun ei tiedä mitä syödä ja mitä ei. No mutta eiköhän se siitä jos pieniä annoksia kaikkia maistaa.
Sanotko etten voi juoda enää ikinä alkoholijuomia? - niin uskon
... kirjoitti:
Kato kun meillä vanhemmat on kaiken lisäks sellasia ettei ne kehtaa tehdä itse ruokaa, kun nykypäivä on menny siihen että kaiken saat kaupasta valmiina suuhus! Ei se oo niin hyvää kun oma tekemä, se mitä tehdään kotitaloudenkin tunneilla niin aijai kun on nannaa, voittaa nämä kotisapuskat, mutta suurin pelko onkin että miten nyt ne kotitalouden tunnit lähtee tämän mahan kanssa menemään kun ei tiedä mitä syödä ja mitä ei. No mutta eiköhän se siitä jos pieniä annoksia kaikkia maistaa.
Sanotko etten voi juoda enää ikinä alkoholijuomia?kokeilemalla, kun saat ensin limakalvosi kuntoon. Jos oireet palaavat, kannattaa lopettaa viinan kanssa läträäminen.
- ...
niin uskon kirjoitti:
kokeilemalla, kun saat ensin limakalvosi kuntoon. Jos oireet palaavat, kannattaa lopettaa viinan kanssa läträäminen.
Koulut kun alkaa niin tietty rytmi, liikun joka päivä 6km (koulu matkat), koulussa tankkaan joka päivä salaattia, kotona alan valmistamaan itse tehdyt sapuskat ei eineksiä enää ja leipää, syön tyrniöljykapseleita, vitamiinilisiä, herkut pois ja enkä koske alkoholiin ennen ensvuoden vappua...
joten ruokavalioni on monipuolinen, kuiturikas ja terveellinen elämän tavat ok. avaimet terveellisyyteen? haluan myöskin ehkäistä kaikki ärtyvän suolen riskit ym.
Joten kysymys kuuluukin miksi IHMEESSÄ oireet palaisivat...? Ei näin nuori tyttö voi lopettaa viinan kanssa läträämistä mikä kuuluu nuoruuteen ja ei oo vielä ees päässyt baareihin sisään eikä sinne voi absolutistina mennä , että pitäskö nekin jättää tässä elämässä näkemättä...
Kun mulla on ollu tämä maha niin oon kokeilu mielessä juonu kerran yhden sidukan ja se aiheutti ilmavaivat vaan mitä ei ennen oo ollu, et jatkossahan tuohon ( JOS TULIS ) niin voi ottaa ilmavaivaan auttavaa lääkettä et se hajottaa sitä eikä tuota liikaa...
Niin ja vielä pari kysymystä.. :D Voiko niitä tyrniöljykapseleita käyttää huoletta niin pitkään kun haluaa, ihan siis tyyliin 'vitamiinilisänä'? , hinnasta viis, mitä vain terveyteni takia..
Ja onko panadol vatsaystävällinen särkylääke.. ? Tarvitsen sellaisen kuukautiskipujen takia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010