Blogeja?

bloggaaaja

10

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei runoilijaksi

      mistään mittään, niin että kiitosta näistä(kin) Suomi24:n kautta tulleista vinkeistä.:)

      • kynänpätkä

        Ja on myös kirjailijan häiriöklinikka, osoitetta en nyt linkitä kun se ei minulta koskaan onnistu...


      • Search & Seek
        kynänpätkä kirjoitti:

        Ja on myös kirjailijan häiriöklinikka, osoitetta en nyt linkitä kun se ei minulta koskaan onnistu...

        vai:

        http://k.ellila.vuodatus.net/

        Ei kai siinä mitään vaikeampaa?


      • kynänpätkä
        Search & Seek kirjoitti:

        vai:

        http://k.ellila.vuodatus.net/

        Ei kai siinä mitään vaikeampaa?

        Heh, juuri tuo. Kiitoksia vain...Se voi olla vaikeaa jos sen tekee vaikeaksi :) Minun linkitykset ei yleensä toimi, on olemassa myös tällaisia torveloita :)


      • kynänpätkä
        kynänpätkä kirjoitti:

        Heh, juuri tuo. Kiitoksia vain...Se voi olla vaikeaa jos sen tekee vaikeaksi :) Minun linkitykset ei yleensä toimi, on olemassa myös tällaisia torveloita :)

        http://kirstiellila.blogspot.com/

        Eiku tämä...onnistuikohan? Nimi oli edellisessä sama, mutta se oli jo vanhentunut....öööö....


      • Soon to bee debut

      • Kynänpätkä
        Soon to bee debut kirjoitti:

        Pidän näistä myös:

        http://49writers.blogspot.com/

        Tuulahduksia eri kulttuureista. Meillä jauhetaan niin paljon yhden ilmiön ympärillä.

        http://handson32.tripod.com/handson32/

        http://www.nakedauthors.com/

        http://www.debutauthorsblog.com/

        http://www.nordbooks-nordbooks.blogspot.com/

        Ja tuossa on myös Nordbooksin blogi. Sieltä voi lukea hiukan pienkustantajan ajatuksia niin työstä kuin arkisista asioistakin. Blogiin pääsee myös Nordbooksin nettisivujen kautta ja samalla voi tutustua kirjatarjontaan.

        Täällähän on viimeaikoina ollut keskustelua myös Norbooksin kirjoista, keskustelussa on ollut mukana kyseisen kustantamon eräs kirjailija, ja asiaan sanoi sanottavansa myös itse kustantajakin.
        Kannattaa tutustua!


      • Ei runoilijaksi
        kynänpätkä kirjoitti:

        http://kirstiellila.blogspot.com/

        Eiku tämä...onnistuikohan? Nimi oli edellisessä sama, mutta se oli jo vanhentunut....öööö....

        ...:)


    • Kirjailijaksi aikova

      olipa hyvä lista blogeja, paljon oli mielenkiintoista luettavaa ja kirja-alan raadollisuus paljastui hyvin Lukutoukan blogissa, pieniä runnotaan näköjään kaksinkäsin. Nyt ymmärrän kirjallisuudesta aika paljon enemmän. Kiitos!!

    • Blogi alussa

      moi,
      itse julkaisen vasta ensimmäistä kirjaani ja kirjoittelen blogia kirjoittamiseen liittyvistä asioista. Olisi ihanaa saada keskustelua aikaiseksi, niin että tulkaa tutustumaan minunkin höpötyksiini jos intoa riittää :)
      http://aurinkosadetta.blogspot.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe