Kun ilmoitan puhelinnumeroni ulkomaalaiselle niin annanko sen 35804....-alkuisena? Sitten kun olen ulkomailla niin voinko antaa sen numero ihan 040-alkuisena ja puhelut tulevat perille?
Soittaminen
8
3797
Vastaukset
- smooth operator
Tosiaan se 358 ensin eteen ja aluetunnuksesta/operaattoritunnuksesta (sulla 040) se ensimmäinen nolla pois ja loppunumero sellaisenaan. Numeron voi antaa maatunnuksineen kaikkineen ihan kaikille ja puhelut tulevat perille.
- ringringring
"Sitten kun olen ulkomailla niin voinko antaa sen numero ihan 040-alkuisena ja puhelut tulevat perille?"
Ulkomailla et voi antaa numeroasi 040 -alkuisena vaan 35840... koska numerosi on suomalaisen operaattorin numero, niin ulkomailta puhelu ei tule numeroosi ilman maatunnusta. - sitten toimii
Kun sulle soitetaan Suomesta, niin puhelut tulevat perille ilman tuota 358 -liitettä.
Et voi soittaa ulkomailta Suomeen omille kavereillesi ilman että heidän numeroidensa alussa on tuo 358 eikä kukaan ulkomailla asuva/ulkomaisen liittymän omaava tavoita sinua mistään ilman tuota etuliitettä 358.
Tuo etuliite tarvitaan silloin kun Suomessa lomaileva Euroopassa asuva ystäväni soittaa minulle lähikauppareissulla ja kertoo mitä muuta piti kaupasta tuoda. Hänellä ei ole suomalaista puhelinliittymää.- nimenomaan.....
Pointti on nimenomaan juuri siinä mikä liittymä on... Jos on Suomessa mutta ulkomaalainen liittymä niin pitää laittaa 358 eteen.
- ölskjdöfjaskjödfsf
Ok siis annan Espanjassa espanjalaisille kavereilleni sen 35840..-alkuisena, ja yksinkertaisesti kaikille. Miksi siihen pitää laittaa , onko se plussa pakollinen eteen?
Ja toinen juttu: ihmeellisen pitkiä nuo ulkomaalaiset numerot..miksei italialaisen kaverini numerossa ole plussaa, pitäisikö siihenkin se lisätä? Antoi vain 0039...-alkuisen pitkän numeropätkän. Kai se sitten on ihan noin.
Hermostuttaa ja pelottaa ettei sitten ulkomailla mikään numero toimisikaan ja eksyn yksinäni.- tsekkasin numerot
Suomessakin: kun mulle soittaa henkilö, jonka numero ei ole vielä tallennettuna puhelimeeni, on edessä aina tuo rimpsu 358.... Niissä, jotka salaavat numeronsa tai ovat lehtimyyjiä on puhelimen näytössä vain "puhelu" .
Kun sitten tallennan tuon soittajan numeron puhelimeeni en poista tuota etuliitettä. 00 vastaa tuota "plussaa". - sdgasdfsdgsdfg
tsekkasin numerot kirjoitti:
Suomessakin: kun mulle soittaa henkilö, jonka numero ei ole vielä tallennettuna puhelimeeni, on edessä aina tuo rimpsu 358.... Niissä, jotka salaavat numeronsa tai ovat lehtimyyjiä on puhelimen näytössä vain "puhelu" .
Kun sitten tallennan tuon soittajan numeron puhelimeeni en poista tuota etuliitettä. 00 vastaa tuota "plussaa".Ok kiitos tästä! 00 on siis tuon tilalla...eli voin ilmoittaa oman numeronikin 0035840..-alkuisena.
Voiko muuten lentokoneesta soittaa? Entä käyttää nettiä jos otan läppärin mukaan? En löytänyt air balticin sivuilta. - järki hoi
sdgasdfsdgsdfg kirjoitti:
Ok kiitos tästä! 00 on siis tuon tilalla...eli voin ilmoittaa oman numeronikin 0035840..-alkuisena.
Voiko muuten lentokoneesta soittaa? Entä käyttää nettiä jos otan läppärin mukaan? En löytänyt air balticin sivuilta.ainakaan vielä soittaa lentokoneesta ...siis omalla kännykällä. Eikä voi myöskään tekstailla jos sitä kysyt seuraavaksi. Eikä siis myöskään käyttää nettiä mutta pc kyllä jos ei laksu eikä nousu. Ei edes junissa voi vielä 100% käyttää nettiä saati lentokoneissa??? Ei noin tyhmiä laiteta millekkään sivuille...hölmöläisten sanomissa varmaan olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874