Millainen lentoyhtiö mahtaa olla?Onko siistit koneet,pelaako palvelu,turvallinen jne.?
Thomas Cook airlines
6
981
Vastaukset
- matkustaja100
Olen lentänyt tuolla Thomas Cook airlinesilla nyt varmaan viimeiset 3 reissua(valmismatkoja) peräkkäin. Koneet ovat olleet erittäin siistejä, palvelu ja ruoka hyvää. Kone ei ole vielä tippunut, joten ilmeisen turvallista. Ei pahaa sanottavaa.
- IS
Olen perheeni kanssa lentänyt Thomas Cook airlinesilla pari kolme kertaa Kanarialle, Las Palmasiin. Kaikilla kerroilla on koneen miehistö ollut täysin suomalainen ( paitsi yhdellä lennolla toinen lentäjistä oli tanskalainen ). Palvelu on ollut hyvää, ruoka samoin. Siistit koneet ja ne ovat olleet, yhtä poikkeusta lukuunottamatta, aikataulussaan. Viime joulukuussa, lumimyräkän takia, lähtö Helsinki-Vantaalta myöhästyi n. 1/2 tuntia ja samasta syystä teimme välilaskun Portugaliin. Tässäkin poikkeusoloissa tiedoitus koneessa toimi hyvin. Mukava piristys lennoilla on ollut arpajaiset. Emot myyvät lennon aikana raaputusarpoja, muistaakseni neljä arpaa maksoi 10 euroa. Nuorempi poikani voitti meno- ja tulomatkalla naisten hajuvettä ja minä tulomatkalla miesten partavettä, eli kyllä niistä arvoista jopa voittaakin.
Lapsille on oma ruokamenu joka lennolla. Ainakin meidän pojat pitivät niistä. Meidän perhe on ollut tyytyväinen ko. lentoyhtiöön.- vonapi
Pari kertaa olen lentänyt ja täytyy sanoa, että palvelu on hyvää. Se on miinusta, että jalkatila on lyhyt, jos ei halua maksaa lisäsenteistä.
- voin mennä toistekki
vonapi kirjoitti:
Pari kertaa olen lentänyt ja täytyy sanoa, että palvelu on hyvää. Se on miinusta, että jalkatila on lyhyt, jos ei halua maksaa lisäsenteistä.
edellisiin. Palvelu ok. Jalkatilaa ahtaanlaisesti ja penkit kulahtaneita.
- muaks
Toukokuussa lensin Las Palmasiin ja taks Helsinkiin Thomas Cook-lentoyhtiön koneella. Kone oli molempiin suuntiin myöhässä. Helsingistä kone lähti noin 2 tuntia myöhässä ja Las Palmasista useita tunteja myöhässä. Las Palmasin lentokentällä saimme myöhästelystä johtuen korvauksena 8 euron arvoisen ruokalipun ja lentokoneessa vettä ilmaiseksi. Jotenkin jäi hieman epävarma kuva lentoyhtiöstä. Ahdas jalkatila, se on totta. Ja henkilökunnassa oli suomalaisia, tanskalaisia ja ruotsalaisia. Lentokone ei myöskään aja putkeen, vaan bussi hakee asiakkaat kentältä terminaaliin.
- hombre1
Voivoi , kun "muaksilla" ei mennyt kone putkeen . Ja oletko ikinä ennen kuullut moisesta , et koneet voi vähän myöhästellä ? Ja siitäkö tulit epävarmaksi , et pääseekö sieltä taivaalta alas ollenkaan ? Mene Finskillä , äläkä tule tänne haukkuun loistavasti toimivaa lentoyhtiötä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698