jenniina

juulia.

heips! eli mä laitan nyt tämän tännekki. niin meidän esikoisen eli mun tärkeimmän, olenhan vasta kahdeksantoista vuotias, laskettu aika ois 23.9. joten nimen valinta ois nyt ajan kohtanen. pikkusisko on suuri osa tätä, kävi just kesällä rippikoulun eli hänestä tulee ehdottomasti lapsen kummi. pikkusisko ehdotti nimeä jenniina ja alettiin lopulta itekkin tykkäämään siitä. oisko siis ihan kauhee? on meillä (mulla& mun miehellä) ollu toisiks nimiks pari hakusessa onneks.

jenniina ida aurora

13

1631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 989866868

ihan hyvä nimi. jos vain itse tykkäätte niin antakaa vain :)

• juulia.

okei kiitti , kiva että tykkäät. :)

minkä niminen lapsi/lapsia sulla on?

• How sick is that
        juulia. kirjoitti:

okei kiitti , kiva että tykkäät. :)

minkä niminen lapsi/lapsia sulla on?

Älkää vastatko...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9293122

Kärkkyy näillä palstoilla kyselemässä lasten koko nimiä tietyin väliajoin.

• 9899896998
        How sick is that kirjoitti:

Älkää vastatko...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9293122

Kärkkyy näillä palstoilla kyselemässä lasten koko nimiä tietyin väliajoin.

en oikeastaan pidä jenniina nimestä. mutta nimi se on siinä missä vaikka jessica ja jeminakin.
        en kerro lasteni nimiä netissä, kuten en kerro omaanikaan.

• tiuku56

Jenniina on vähän omituinen, ehkä myös liian pitkä, mutta makunsa kullakin! Itse laittaisin Jessica :)

• Josefina.

Minä en voi sietää noita vääntämällä väänneltyjä muka erikoisia nimiä. Ei ikinä mitään tuollaista.

• Anonyymi

Aah thanks :)) Juu lol mun nimi on jenniina

• Jenniina23

Jenniina on ihan hyvä nimi :)
      Täälä yksi aikuinen Jenniina :)

• jenniina

moi olen itse Jenniina ja olen ylpeä nimestäni koska se on kiva nimi siis itsekkin lapsena pidin siitä nimestä koska kukaan muu koulussani ei ollut Jenniina

• Vähä-älyinen Jenniin

Moikka Jenniina-pissis! Oletko koskaan kuullut pisteistä ja pilkuista, ja siitä miten niitä käytetään lauseissa?

• nainen 25.v
        Vähä-älyinen Jenniin kirjoitti:

Moikka Jenniina-pissis! Oletko koskaan kuullut pisteistä ja pilkuista, ja siitä miten niitä käytetään lauseissa?

Mun nimi on Jenniina ja Jenniina nimi on musta tosi kiva:) oli kivaa ku olin koulussa niin ei ollut yhtään muita Jenniinoita joten tunsin olevani erityinen:)

• Anonyymi

Mjn nimi on Jenniina :)

• Anonyymi

Kaunis ja harvinainen nimi. Jenniina Ida Aurora sointuu nätisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      155
      13536
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      75
      9813
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      76
      4336
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      40
      3952
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      402
      1308
    Aihe