joku Blue 1.sellä menossa Barcelonan kautta menossa Las Palmasiin,
1 tunti 10 minuuttii Barcelonas koneen vaihto,vois
vaikka käydä syömässä,jos tuntuu siltä,kun konees ei
saa ruokaa,kuin muoviin pakattuja säpyliä...
PAVI
onks 3/10-10 ...
6
350
Vastaukset
Kiitos kutsusta! Kyllä sitä aikaisen herätyksen ja matkallelähdön jälkeen voi syödä lounaan jo kymmenen aikoihin. Onnistuneen lounaan edellytyksenä on tietysti, että lento on ajallaan ja ettei ryhdytä aterioimaan "pitkän kaavan mukaan", sillä (kun en tiedä Barcelonan terminaalin mittasuhteita - olkoonkin, että tulo ja lähtö tapahtuvat samasta aulasta) tunti kymmenen minuuttia ei ole kävelyineen, tilaamisineen, ruuan mättämisineen ja laskun maksamisineen kovin pitkä aika. Parhaiten minun kiireilleni sopisi joku BurgerKing tms. pikaruokapaikka?
- pavi
Barcelonan kentällä koneen vaihto käy sukkelaan,ja
siel on kaiken näköisii syömä paikkoi,ja ruuat haetaan maksetaan heti.
Kun aamu koneet ei yleensä oo myöhässä,niin luultavasti ehtii
murkinoida hyvin...mut jos ei, niin pikaruokaa saa kyllä,
oon ollu B.n kentällä 3 kertaa.
mulle voi E-maila:
[email protected]
terv.PAVI pavi kirjoitti:
Barcelonan kentällä koneen vaihto käy sukkelaan,ja
siel on kaiken näköisii syömä paikkoi,ja ruuat haetaan maksetaan heti.
Kun aamu koneet ei yleensä oo myöhässä,niin luultavasti ehtii
murkinoida hyvin...mut jos ei, niin pikaruokaa saa kyllä,
oon ollu B.n kentällä 3 kertaa.
mulle voi E-maila:
[email protected]
terv.PAVIsiitä sitten kestää Las Palmasiin? Mietin itsekin noita liittymälentoja, mutta olen niin mukavuuden haluinen, että ostin suorat. Mutta hyvä tietää, varsinkin, jos seuraava talvi menee LaPassa. Pääseehän sinnekin suoraan tietysti. Isoilla kentillä, sekä saarilla että muualla maailmassa on mielestäni hyvin huomioitu kiireisen matkustajan tarpeet, kaikki toimii, on siistiä, huolto pelaa, on useita erilaisia pisteitä tankkausta varten.
Kirjoittele vaan omalla kivalla tyylilläsi ja vähät välitä noista kielimaistereista, joilla ei ole mitään sanottavaa Kanarian matkailuun.- pavi
Sotavento kirjoitti:
siitä sitten kestää Las Palmasiin? Mietin itsekin noita liittymälentoja, mutta olen niin mukavuuden haluinen, että ostin suorat. Mutta hyvä tietää, varsinkin, jos seuraava talvi menee LaPassa. Pääseehän sinnekin suoraan tietysti. Isoilla kentillä, sekä saarilla että muualla maailmassa on mielestäni hyvin huomioitu kiireisen matkustajan tarpeet, kaikki toimii, on siistiä, huolto pelaa, on useita erilaisia pisteitä tankkausta varten.
Kirjoittele vaan omalla kivalla tyylilläsi ja vähät välitä noista kielimaistereista, joilla ei ole mitään sanottavaa Kanarian matkailuun.lento lähtee "Seutulasta"07:05 ja Barcelona 10:00
koneen vaihto aika 1 tunti 10 min.
Lähtö LaPaan päin 11:10 ja perillä 13:35
kokonais lentoaika 8t:30:min. en osaa laskee kuin pitkä
lentoaika on B.sta-LaPaan, mutta eihän voi vaatiakkaan,
kun en osaa edes kirjoittaakkaan ,mut toivottavasti joten kuten
selvis...ja lennot ovat melko edulliset 388 € t/r...
Ihmetyttää pientä kulkijaa,kun jotakuta harmittaa jos jää joku
kirjain pois,mutta kun ei oo ollut mahiksii silloin "Kieli Maisteriks"
lukee,kun oli oltava pellolla töissä,jo pienestä pitäen...........
ja sontaa luomassa...
Pavi
- 9+14
ne "säpylät" ja käytä aika hyödyksi vaikkapa kirjoittamisen opetteluun.
- Perdone
SINÄ olet? Jatkuvasti yrität vaatia muita olemaan samanlaisia kuin sinä, täydellisiä! Minusta ei ole tärkeää kenenkään kirjoitustyyli muuten kuin nimien ja oleellisten asioiden nimeämisen suhteen, ettei tule väärinkäsityksiä. Muuhun sanalliseen ilmaisuun ei pitäisi niin kovin puuttua, koska jokaisella on se oma perinteensä ja elämänpiirinsä, jonka mukaan myös sanavarasto ja sanamallit on muokkautuneet. Siis pitäkäämme tärkeinä vain esim. paikannimien oikealla tavalla kirjoittamista. Muuteha sie suatat olla veakka eskimo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744