Rasisteille oma palsta

annebaba

Nelonen aloittaa uusintana Matkaoppaiden ensimmäisen tuotantokauden, joten tämä keskustelupalsta täyttyy rasistien, kylähullujen ja henkiseltä tasoltaan alle 15-vuotiaiden kirjoituksista. Suomi24 voisi varata näille ihan oman keskustelupalstan, jottei kaikkien tarvitsisi lueskella näitä typeryyksiä ja hävyttömyyksiä jokaiselta palstalta. Nyt syksyn tullen olisi mukava seurata ohjelmasta niitä paikkoja,missä on lomaansa viettänyt ilman että joka paikassa tulee vastaan sättisatiaisten kommentteja.

37

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölhölästäkö

      turkki-viestit ovat juuri sitä mitä se maa edustaa

    • annapebaa

      että muslimikulttuuri on niin rasistinen.

      "Omat" naiset pidetään neitsyinä avioliittoon asti samaan aikaan kuin vääräuskoisia naisia kohdellaan huorina.

      Mitä he nyt toki turhan usein ovatkin, mutta kaikkia ei pitäisi rasisti-musliminkaan leimata pohjasakan takia...

      • egyptilainen..

        Kukaan ei kohdelle vääräuskoisia naisia huorina. Toki, jos itse antaa aihetta ja käyttäyty kun huora, niin ei voi mitään.
        Ihan samalla tavalla on tässä Suomessa. Jos naiset baarissa on kännissä ja tyrkyttä, niin siitä vaan. Ja vielä ilmaiseksi saa.


      • ashkolsun
        egyptilainen.. kirjoitti:

        Kukaan ei kohdelle vääräuskoisia naisia huorina. Toki, jos itse antaa aihetta ja käyttäyty kun huora, niin ei voi mitään.
        Ihan samalla tavalla on tässä Suomessa. Jos naiset baarissa on kännissä ja tyrkyttä, niin siitä vaan. Ja vielä ilmaiseksi saa.

        Niin, tosin suomalaiset keihäsmatkaajanaiset käyttävät VARTA VASTEN hyväkseen Turkin tilannetta, sillä nämä tietävät etteivät paikalliset miehet pääse seksin makuun ennen avioliittoa. Esiaviollisen seksin ollessa musliminaisen kanssa kiellettyä, vääräuskoinen skandihoro on vapaata riistaa. Erinomaisia testipatjoja. Tämän totuuden tietää joka Kemal ja Gumul.


      • aivan kuules
        egyptilainen.. kirjoitti:

        Kukaan ei kohdelle vääräuskoisia naisia huorina. Toki, jos itse antaa aihetta ja käyttäyty kun huora, niin ei voi mitään.
        Ihan samalla tavalla on tässä Suomessa. Jos naiset baarissa on kännissä ja tyrkyttä, niin siitä vaan. Ja vielä ilmaiseksi saa.

        Suomessa ei ole olemassakaan neitsyinä avioliittoon menijöitä kantaväestöstä eikä naisia kohdella huorina vaikka käyttäytyisivät kuin miehet.

        Suomessa kun on nääs tasa-arvo, toisin kuin Egyptissä...


      • mehmet petsku
        egyptilainen.. kirjoitti:

        Kukaan ei kohdelle vääräuskoisia naisia huorina. Toki, jos itse antaa aihetta ja käyttäyty kun huora, niin ei voi mitään.
        Ihan samalla tavalla on tässä Suomessa. Jos naiset baarissa on kännissä ja tyrkyttä, niin siitä vaan. Ja vielä ilmaiseksi saa.

        ja muslimillehan riittää kun naisella on shortsit ja t-paita päällä rantalomakohteessa, että aivan selvä huorahan se on kun noin pukeutuu.


      • mikä valuutta
        aivan kuules kirjoitti:

        Suomessa ei ole olemassakaan neitsyinä avioliittoon menijöitä kantaväestöstä eikä naisia kohdella huorina vaikka käyttäytyisivät kuin miehet.

        Suomessa kun on nääs tasa-arvo, toisin kuin Egyptissä...

        ooh, ollaanko me nyt hypätty egyptiin :)


      • levittelijä
        aivan kuules kirjoitti:

        Suomessa ei ole olemassakaan neitsyinä avioliittoon menijöitä kantaväestöstä eikä naisia kohdella huorina vaikka käyttäytyisivät kuin miehet.

        Suomessa kun on nääs tasa-arvo, toisin kuin Egyptissä...

        mut egyptissä ja turkissa saa munaa


      • Apaa
        aivan kuules kirjoitti:

        Suomessa ei ole olemassakaan neitsyinä avioliittoon menijöitä kantaväestöstä eikä naisia kohdella huorina vaikka käyttäytyisivät kuin miehet.

        Suomessa kun on nääs tasa-arvo, toisin kuin Egyptissä...

        Älähän yleistä, itse olin neitsyt mennessäni naimisiin...ja olen suomalainen...


    • turuk sucki

      ehdottomasti pitäisi olla kuin Turkissa eli kivitystuomio ja polttomurha kaikille omaa mielipidettään ilmaiseville. Naiset kahleisiin haaremiin ja rättikaavut päähän.

    • Türkiye.

      Olen kanssasi 100 % samaa mieltä! Mutta nettiluteet ovat pesiytyneet tänne, auttaisikohan Raid?

      • oskukki

        ...olisi muurahaispesää sohaissut! Kaikki sosiaalitapaukset ryömivät koloistaa kirjoittaakseen omasta vähä-äly mielestään hauskoja /teräviä kommenttejaan muiden "iloksi!" Maailmassa on kaikenlaisia sairauksia ja nämä sättisittiäiset sairastavat niistä jotain..hyvin vakavaa. Eikä siihen ole parannuskeinoa...valitettavasti.


      • vvvbnnvbvvvv
        oskukki kirjoitti:

        ...olisi muurahaispesää sohaissut! Kaikki sosiaalitapaukset ryömivät koloistaa kirjoittaakseen omasta vähä-äly mielestään hauskoja /teräviä kommenttejaan muiden "iloksi!" Maailmassa on kaikenlaisia sairauksia ja nämä sättisittiäiset sairastavat niistä jotain..hyvin vakavaa. Eikä siihen ole parannuskeinoa...valitettavasti.

        kahta satiaista vitutta ,kun muut kirjottaa totuuksia.


      • nyt ähly
        vvvbnnvbvvvv kirjoitti:

        kahta satiaista vitutta ,kun muut kirjottaa totuuksia.

        opetella suomea ennenkuin tulet tänne sontaa päästelemään.

        Tai käy vaikka pieksämässä siskoasi.

        Se on ollut kunniaton viime aikoina, kuulemma viime viikolla vikaisi vääräuskoista "silleen"...


      • totuuksia kaikille
        oskukki kirjoitti:

        ...olisi muurahaispesää sohaissut! Kaikki sosiaalitapaukset ryömivät koloistaa kirjoittaakseen omasta vähä-äly mielestään hauskoja /teräviä kommenttejaan muiden "iloksi!" Maailmassa on kaikenlaisia sairauksia ja nämä sättisittiäiset sairastavat niistä jotain..hyvin vakavaa. Eikä siihen ole parannuskeinoa...valitettavasti.

        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1907182

        quote: "Teinityttö jutteli pojille - suku rankaisi hautaamalla elävältä..."


      • naisvihamieliset

      • Porin Priha
        naisvihamieliset kirjoitti:

        barbaariat pitäisi pommittaa maan tasalle.

        Toivottavasti USAn armeija siirtyy Afghanistanísta suoraan Analiaan.

        Voisivat siirtyä omaan anaaliinsa pää edellä!


    • seerumi
      • ali-babadin

        videon lähettäjälle.................
        Yritätkö ihan väkisin hakea sairasta mielihyvää ääriryhmien tekemistä kunniamurhista.
        Ääriryhmät ympäri maailmaa syyllistyy raakuuksiin,joita järki ei ymmärrä.
        Niin Euroopassa,Aasiassa kuin Amerikassakin


      • virovoro

        mikäli näitä muslimien tekemiä kepposia arvostelemme täällä, pimahtaa joku taas ja syyttää rasismista.... voi voi, harmi että suomalainen ei aina ymmärrä näitä tummatukkaisten jekkuja.


    • minä rasisti

      kun turkkilainen tuli silittämään mun paimenkoiraani,,lopulta sitä lähti housutkin jalasta maassa ?

      • Totuus on tuolla jos

        Ja housut lähti sulta kun paimenkoirasi pani sinua!


    • älä anna babaa

      tämä kirjoittelun tasohan vastaa täysin turkimatkaajia. kun katjsoi yhden osan ohjelmasta ja vertasi tällä kirjoituksia niin samanlaisia hölmöjä ne olivat. Rasistisetroskat on juuri turkinlomalaisten omia kirjoituksia, miti vaan omia kirjoituksiasi..........

      • turkfan

        minnes palstasiivoajat katosivat vai jonottavatko jo kebab-Kemalin haaremiin?


      • äläbaabbanna
        turkfan kirjoitti:

        minnes palstasiivoajat katosivat vai jonottavatko jo kebab-Kemalin haaremiin?

        kiitos ku avasit tämän ketjun näille rasistiviesteille. Taidat itseasiassa innolla lueskella tätä turkinroskaa


      • outoa touhua
        äläbaabbanna kirjoitti:

        kiitos ku avasit tämän ketjun näille rasistiviesteille. Taidat itseasiassa innolla lueskella tätä turkinroskaa

        tuo annaB availee näitä uusi rasistiketjuja vähän väliä.


      • johan kirjottelee
        outoa touhua kirjoitti:

        tuo annaB availee näitä uusi rasistiketjuja vähän väliä.

        annaB edes tietää mitä rasisti sana tarkoittaa .


      • taso on mikä lienee
        johan kirjottelee kirjoitti:

        annaB edes tietää mitä rasisti sana tarkoittaa .

        annabee ei taida kovin plajoa tosiaan asioista ymmärtää. mitä nyt täälläkin jotain levottamia kirjottelee. näitä rasisti juttuja tulee kyllä paljon, mutta ei ole yllätys kun tosiaan miettii millaista porukaa turkki kiinnostaa


      • roskaa turkista
        taso on mikä lienee kirjoitti:

        annabee ei taida kovin plajoa tosiaan asioista ymmärtää. mitä nyt täälläkin jotain levottamia kirjottelee. näitä rasisti juttuja tulee kyllä paljon, mutta ei ole yllätys kun tosiaan miettii millaista porukaa turkki kiinnostaa

        kovin on hiljaisia rasisteja, muuta turkinroskaa sitäkin enemmän


    • annapebaa

      sulla on näitä kivoja ketjuja

    • Matkamies Maan

      Eihän ne muuta teekkään kuin yrittävät jatkaa arjalaista perintöä panemalla toisiaan mustaan (ruskeaan) peräaukkoon. Skinit ja natsit eivät onneksi pysty lisääntymään keskenään!

      • palattuani

        peräaukkoni kiiltää pimeässä ... ihanaa kun selluliitit rynkytetään pois mahtimeisselillä


      • totta on

        Omat naiset pidetään väkivalloin kurissa, mutta vääräuskoiseen huoraan isketään kiinni kuin sika limppuun -onko rasistisempaa kulttuuria kuin turkkilainen kulttuuri olemassakaan?

        PS. Totuus ei pala tulessakaan ja ensi kevät on suomen musulmaaneille pahaa aikaa.


      • Alanyassa
        totta on kirjoitti:

        Omat naiset pidetään väkivalloin kurissa, mutta vääräuskoiseen huoraan isketään kiinni kuin sika limppuun -onko rasistisempaa kulttuuria kuin turkkilainen kulttuuri olemassakaan?

        PS. Totuus ei pala tulessakaan ja ensi kevät on suomen musulmaaneille pahaa aikaa.

        Voi hyvänen aika! Tätäkö tämän pitää olla? Eikö Alanyasta todellakaan voi keskustella asiallisesti? Ei näille sivuille enää viitsi tulla. Annebaban kirjoituksia kyllä lukisin.


      • kertominen on
        Alanyassa kirjoitti:

        Voi hyvänen aika! Tätäkö tämän pitää olla? Eikö Alanyasta todellakaan voi keskustella asiallisesti? Ei näille sivuille enää viitsi tulla. Annebaban kirjoituksia kyllä lukisin.

        tähän menness' ollut asiallista.

        Joko erkin on Suomessa muuttumassa...


      • ö
        Alanyassa kirjoitti:

        Voi hyvänen aika! Tätäkö tämän pitää olla? Eikö Alanyasta todellakaan voi keskustella asiallisesti? Ei näille sivuille enää viitsi tulla. Annebaban kirjoituksia kyllä lukisin.

        alatyylin viestejä ei kannata noteerata, ehkä joskus kyllästyvät ja häipyvät terrorisoimaan keskusteluja muualle.


      • samaa mieltä
        ö kirjoitti:

        alatyylin viestejä ei kannata noteerata, ehkä joskus kyllästyvät ja häipyvät terrorisoimaan keskusteluja muualle.

        totuutta rasistisesta muslimikultturista ei koskaan saa tukahduttaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe