Hei!
Onko kokemuksia Kreikassa lomaosakkeita- ja pisteitä myyvästä yhtiöstä AEGEAN BLUE? Paljon suomalaisia myyjiä ko. firmassa. Linkki firman sivuille: http://www.aegeanbluevacations.com/
AEGEAN BLUE kuuluu RCI-järjestelmään. Olenkin miettinyt (puolitutun suosittelemana) ko. firmasta pelkkien pisteiden ostamista ilman osaketta. Tämähän tapa lomailla pelkillä pisteillä ilman omistamaansa lomaosaketta on suomessa vieras asia. En halua niskoilleni osaketta, mutta haluan pelkät pisteet. Onko viisasta ostaa Kreikkalaiselta firmalta pistejäsenyyttä? Suomessa, kun tunnutaan suosivan Holiday club:ia. Itsekin olen käynyt Holiday clubin myyntipuheita kuuntelemassa ja siellä jo totesin, että ei osaketta vaan pelkät pisteet ja tämähän ei Holiday clubilal onnistu.
Mielipiteitä ja kokemuksia, kiitos!
AEGEAN BLUE - pistelomailu
7
862
Vastaukset
- Tonttu2
En suosittele ostamista ulkomailta ollenkaan. Syynä on sinun kuluttajanturvasi, sitä ei ole!
Tämä flotings points systeemi on monasti raskaampi kuin omistaa oma osakkeesi, siinäkin sitoudut maksamaan "vastiketta" joka monasti on suomen vastikkeita korkeampi ja "jäsenyyttä." Jostakin osakkeesta ne pisteet tulevat kumminkin! Johonkin sitoudut jokatapauksessa. Ota selvää joko suomeksi tai englanniksi
"kelluvat pisteet" "Floting points"
Minulle on näitä tarjottu Portugalissa ja Meksikossa enkä pitänyt tätä järkevänä ja holidayclub osaa varmasti auttaa jos kysyt mielipidettä myyjiltä. Minä niillä tiedoilla mitä minulla käyttäjänä on, en suosittele. Mutta kun tiedät laita meille muillekin palautetta että me tullaan viisaamiksi!- lue paperit
Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.
- 18765
lue paperit kirjoitti:
Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.
pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.
- Lakikies
18765 kirjoitti:
pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.
Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.
- syrt7
Lakikies kirjoitti:
Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.
olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.
- fhhffh
syrt7 kirjoitti:
olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.
Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut
- +4+påpl4+04+
fhhffh kirjoitti:
Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut
mä olen myynyt viikko osakkeen 9 vuotiaalle jonka nimiin se tuli vanhemmat oli tietysti siinä kauppa hommassa mukana. Pojalla oli rahaa mutta vanhemmilla ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231175Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906