AEGEAN BLUE - pistelomailu

Yöeläjä76

Hei!

Onko kokemuksia Kreikassa lomaosakkeita- ja pisteitä myyvästä yhtiöstä AEGEAN BLUE? Paljon suomalaisia myyjiä ko. firmassa. Linkki firman sivuille: http://www.aegeanbluevacations.com/
AEGEAN BLUE kuuluu RCI-järjestelmään. Olenkin miettinyt (puolitutun suosittelemana) ko. firmasta pelkkien pisteiden ostamista ilman osaketta. Tämähän tapa lomailla pelkillä pisteillä ilman omistamaansa lomaosaketta on suomessa vieras asia. En halua niskoilleni osaketta, mutta haluan pelkät pisteet. Onko viisasta ostaa Kreikkalaiselta firmalta pistejäsenyyttä? Suomessa, kun tunnutaan suosivan Holiday club:ia. Itsekin olen käynyt Holiday clubin myyntipuheita kuuntelemassa ja siellä jo totesin, että ei osaketta vaan pelkät pisteet ja tämähän ei Holiday clubilal onnistu.

Mielipiteitä ja kokemuksia, kiitos!

7

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonttu2

En suosittele ostamista ulkomailta ollenkaan. Syynä on sinun kuluttajanturvasi, sitä ei ole!

Tämä flotings points systeemi on monasti raskaampi kuin omistaa oma osakkeesi, siinäkin sitoudut maksamaan "vastiketta" joka monasti on suomen vastikkeita korkeampi ja "jäsenyyttä." Jostakin osakkeesta ne pisteet tulevat kumminkin! Johonkin sitoudut jokatapauksessa. Ota selvää joko suomeksi tai englanniksi

"kelluvat pisteet" "Floting points"

Minulle on näitä tarjottu Portugalissa ja Meksikossa enkä pitänyt tätä järkevänä ja holidayclub osaa varmasti auttaa jos kysyt mielipidettä myyjiltä. Minä niillä tiedoilla mitä minulla käyttäjänä on, en suosittele. Mutta kun tiedät laita meille muillekin palautetta että me tullaan viisaamiksi!

• lue paperit

Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.

• 18765
        lue paperit kirjoitti:

Ottakaa lakimies mukaan näihin myyntitapahtumiin,niin ette sitten kotimaassa pety.

pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.

• Lakikies
        18765 kirjoitti:

pitääkö se lakimies ottaa mukaan sinne eaegean blueen ja maksaa sille myös matkat ja asuminen. sitten se kyllä maksaa en osta kyllä kelluvia pisteitä.

Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.

• syrt7
        Lakikies kirjoitti:

Myös lomaosake esittelyssä on hyvä olla lakimies.

olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.

• fhhffh
        syrt7 kirjoitti:

olen ostanut kolme osaketta esittelystä,siis useamista ja monen vuoden ajalta.enkä ole vielä tähän mennessä tarvinnut kaupantekoon lakimiestä,koska olen itse päättävä ja omat rahani halitseva,ei siis ole virkaholhoojaa.voihan jollain olla huono tuuri,jos päättääkin 15:tsa päivänä perua kaupan,kun yleinen ehto on 14 päivän kuluessa.meinaan käydä jatkossakin esittelyssä ja en ota enkä tarvihe lakimiestä siihen.

Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut

• +4+påpl4+04+
        fhhffh kirjoitti:

Ilmeisesti kuitenkin taitaisit olla holhouksen tarpeessa kun olet niin tyhmä että lomaosakkeen olet ostanut

mä olen myynyt viikko osakkeen 9 vuotiaalle jonka nimiin se tuli vanhemmat oli tietysti siinä kauppa hommassa mukana. Pojalla oli rahaa mutta vanhemmilla ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1175
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe