Elikäs olen päivättämässä kuvaus kalustoa.

urpo34

Tässä pohtinu monta päivää että mimmoinen kamera ja objektiivi pitäisi olla että saisi kunnon kuvia.Tullu useiden kysymysten jälkeen siihen tulokseen että eos 550d ja eos 60d ja eos 7d on leluja eli surkeita runkko ja efs putket sekundaa ja sigma myös.Sen taki haluan päivittää canoniin koska monivuotinen nykyinen kamerani on canon eli Canon Digital IXUS 30 olisi ihan sopiva aika päivittää hieman parempaan.Eli järjestelmäkameraan ei kait pokkareila mitään kuvia saa.Olen nyt ajatellu näitä kahta
Canon EOS-1D Mark IV ja sitte Canon EOS-1Ds Mark III toisessa täysikokoinen kenno mutta aika vanha jo toisessa aps-h kokoinen kenno ja sitte on se että jos odottelisi tuota Canon EOS-1Ds Mark IV mutta ei tietoa milloin ilmestyy.Ja objektiiveiksi olen ajatellu näitä Canon EF 24-105mm f/4L IS USM ja sitte tämmöstä Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM ja sitte vielä tälläinen että saa hiukan kauempaakin kuvan otettua Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM ja makro kuvausta varten tämmönen Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM että olisiko tämä sopiva valikoima että pääsee alkuun ja saisi kunnollisia kuvia ja mielipiteitä objektiiveista ja ehdotuksia ja kumpi noista runkoista olisi sopivampi päivitys minulle?

6

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einiinurpo

Lopeta jo! Ei nuo trollaukset enää jaksa kiinnostaa ketään!

• burpo57

Jos kunnon kuvia kaipaat niin unohda nuo bulkkimerkit. Laita Hasselblad, Phase One tai Mamiya. Niihin sitten niiden omat lasit. Jos sittenkin kuvat huonoja niin vaihda harrastusta.

• weetu66

Joku työtön pelle kirjoittanu tuon aloituksen mikä ei tiedä valokuvauksesta mitään luettelee jotain skeidaa huvikseen täälä.Ja kyselee kuin 5vuotias pentu kameroista.

• pakko saada

Canon EOS-1D Mark IV on toimittajan työkalu ja Canon EOS-1Ds Mark III ehkä enemmän studio kalustoa. Kannattaa varmaan lukea joku revikka kameroista jotka kiinnostaa. Netissä liikkuu huhuja että Canon EOS-1Ds Mark IV julkaistaan Canon EXPOssa 2-3.9 2010 tai photokinassa 21-26.9.

• Juuurbo35

Ostin itselle kun nyt ajatellu näitä kahta Canon EOS-1D Mark IV ja sitte Canon EOS-1Ds Mark III toisessa täysikokoinen kenno mutta aika vanha jo toisessa aps-h kokoinen kenno ja sitte on se että jos odottelisi tuota Canon EOS-1Ds Mark IV mutta ei tietoa milloin ilmestyy.Ja objektiiveiksi olen ajatellu näitä Canon EF 24-105mm f/4L IS USM ja sitte tämmöstä Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM ja sitte vielä tälläinen että saa hiukan kauempaakin kuvan otettua Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM ja makro kuvausta varten tämmönen Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

• Laatutietoinen!

Unohda sekä EF 24-105mm f/4L IS USM että EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM. Mieti koko objektiivisetti uudestaan. Zoomeista vain tuo EF 70-200mm f/2.8L IS II on todellisuudessa harkinnan arvoinen. Itselläni on useampi Canonin runko, eikä yhtään zoomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2166
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2065
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      25
      1945
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1367
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe