Ruskalle vko. 36-39

JP

Vietän ruskaa Ylläksellä em. viikoilla. Olisi mukava löytää retki-tanssiseuraa mukavasta tupakoimattomasta naisesta 40-60.v Itse olen hyväkuntoinen mies 57v.

Vastaile.

3

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PJ

0len kohta 56v. nainen. Naimisissa, mutta muutoksen tarpeessa. Lomaa ei ole, mutta työtäni voin tehdä missä tahansa kännykän välityksellä. Kuljeskelen mielelläni luonnossa ja olen harrastanut kilpatanssia, joten tanssitaitoa lienee. En ole koskaan käynyt Pohjois-Suomessa, mutta mielelläni lähtisin. Ensi viikolla en kyllä vielä sinne ehtisi, mutta v.37 sopisi. Mukava olen ja yritän päästä tupakasta eroon. Saisko käydä salatupakalla? Varmaan haluat tietää, miltä näytän. Tässä jotain. Olen 156cm pätkä, 60 kg painava, eli kiloja on ylimääräisiä ja kaikki mahan alueella. Silmät ovat siniharmaat ja hiukset kastanjanruskeat, aika ohkaset, mutta ylettyvät pitkälle puoliselkään. Nenä kuin Barbara Straisandilla, mutta "Kadonneen jäljillä" Jenni Pääskysaari voisi ulkonäkönsä puolesta olla sisareni, vaikka olenkin 10v vanhempi. Puhun, kirjoitan ja luen suomea, ruotsia ja saksaa. Luen ja ymmärrän ja jonkinverran puhun englantia. Olen keskikoulussa opiskellut saksan kieltä ja lukiossa 2v englantia. Harrastan shakinpeluuta ja lukemista ja kaikesta muusta, paitsi tähtitieteestä tai astrologiasta suostun keskustelemaan. Toki tiedän horoskooppimerkeistä paljonkin lukemani perusteella, mutta kun ei kiinnosta. Valokuvailen myös paljon. Niin ja rakastan ruuanlaittoa! Osaan toki myös leipoa, mutta ethän sinä kokkia tai kondiittoria seuraksesi hae. Nyt varmaan mietit, miksi naimisissa oleva nainen vastasi. En minäkään tiedä ihan tarkkaa syytä, mutta tiedän pääseväni lähtemään, jos haluan. Paras naisystäväni asuu lähellä ja hänen sisarensa Ylläksellä. Minun saattaisi olla aika tehdä vastavierailu. Mutta pitäisiköhän antaa sinulle vinkki vapaasta 44v:sta ystävästäni, jos haet pitempiaikaista seuraa?

• JP

Kiitos vastauksestasi PJ. On mukava huomata että edes joku lukee näitä ilmoja.
        Minut tavoittaa osoitteesta: [email protected]. Jos laitat tuonne osoitteesi niin minusta olisi mukavampi kirjoitella enempi "privaatisti". Enkä taida osata noin sujuvasti itseäni ilmaista kuten sinä tuossa edellä teit.

Jään odottelemaan vastaustasi, jos tuo sinulle sopii niin voimme jatkaa asian tarkastelua.

Terveisin JP.

• pj
        JP kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi PJ. On mukava huomata että edes joku lukee näitä ilmoja.
        Minut tavoittaa osoitteesta: [email protected]. Jos laitat tuonne osoitteesi niin minusta olisi mukavampi kirjoitella enempi "privaatisti". Enkä taida osata noin sujuvasti itseäni ilmaista kuten sinä tuossa edellä teit.

Jään odottelemaan vastaustasi, jos tuo sinulle sopii niin voimme jatkaa asian tarkastelua.

Terveisin JP.

En taida uskaltaa laittaa sähköpostiosoitetta, enkä kertoa enempää itsestäni. Mielenkiintoista tuo ilmaisusi asian tarkastelusta. Se tuo mieleeni ex-mieheni, jonka motto oli, että pitää harkita. Vastauksesi on hyvin muotoiltu, mutta päättelin siitä, että olet lahjakas enemmän matematiikassa ja käytännön sovelluksissa, kuin verbaalisella ja sosiaalisella tasolla. Ehdottomasti olet älykkäämpi, kuin minä, mutta et paljon. Sen verran kerron, etten ikinä ennen ole tuntenut halua vastata kenellekään, vaikka luen paljon nettikeskusteluja. Tätä viestiä kirjoitan tähän aikaan, koska olen äskettäin lopettanut työvuoroni. Kerro , millä paikkakunnalla asut ja tällainen tyhmä kysymys: Onko sinulla parta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2206
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      41
      2107
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1999
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1406
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1346
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      822
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      718
    Aihe