En taida lähteäkään

Thaimaaseen, vai läh

Näitä juttuja lukiessa tuli mieleen että enpä taidakaan lähteä Thaimaaseen. Suurin osa näistä kirjoituksista ovat sellaisia, etteivät ne ole täysjärkisen kirjoittamia. Jos sama prosettimäärä on paikallaolijoista, niin aika typerää porukkaa siellä on. En ole vastaavaan törmännyt missään muussa foorumissa, ja ei voi kun pyöritellä päätään, minkälaista kielen käyttöä täällä saa lukea. En sitten tiedä onko kyseessä yksi ja sama ihminen, joka purkaa tuskaansa täällä. Vai onko todella niin että suurin osa Thaimatkaajista ovat tämän luokan hörhöjä.
En haluaisi lukeutua heihin, jos lähden Thaimaaseen. Se kohtalo minulle kuitenkin suodaan jos astun Suomalaisena Thaimaan maaperälle.

16

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piilohörhö

Olen vuodesta-97 viettänyt talveni Thaimaassa ja Pattayalla.Eivät pelkäämäsi Suomi-hörhöt ainakaan minua
      ole häirinneet.Saa syyttää vain ja ainoastaan itseään jos siihen porukkaan hakeutuu.Tilaa on kaikille.

• lootus70

uskoa kaikkea mitä täällä kirjoitellaan.Siis mene vaan THAIMAAHAN.Olen itse aloittanut matkailun
      Aasiassa -87 ja Vietnamin,Kambotsan,Laosin,Burman lisäksi olen käynyt Thaimaassa 21 kertaa.
      Ja niin kauan kuin järki ja jalat pelaavat matkustan.Toki matkailen myös Euroopassa ja Afrikassakin on
      tullut käytyä sekä lähi-Idässä.Amerikka ei kovin kiinnosta.
      Mutta asiaan sinne vaan Bangokin kautta Thaimaahan tutustumaan.

• Val di Homme

Tuo on ollut Thaimaapalstalaisten tiedossa jo pitkään, turhaa siitä enää uutta aloitusta teet. Hae vain koneelta samanlainen aloitus ja kirjoita sinne. Jos sua ei Thaimaa kiinnosta, niin miksi silti roikut vuodesta toiseen tällä palstalla? Katsos kun meitä muita ei kiinnosta matkustaa AM matkalle Turkkiin, niin siksi me ei roikuta Turkin palstalla höpöttämässä samanlaista sontaa kuin sinä täällä. Valitse vain Turkin sivut ja pysy siellä.

• esimerkillinen hörhö

Tässä on nyt yksi esimerkki tämän thaimaan foorumin hörhöistä Näitä täällä näyttää piisaavan. oletko muuten mielestäsi kovinkin normaali ihminen. kannattaisi käydä tutkituttamassa yläkoppa, ettei pimahda kokonaan

• Val di Homme
        esimerkillinen hörhö kirjoitti:

Tässä on nyt yksi esimerkki tämän thaimaan foorumin hörhöistä Näitä täällä näyttää piisaavan. oletko muuten mielestäsi kovinkin normaali ihminen. kannattaisi käydä tutkituttamassa yläkoppa, ettei pimahda kokonaan

Hyvä alku, että myönnät olevasi hörhö. Esimerkillinen et ole, etkä ollenkaan normaali ihminen, kaukana siitä. Sinun kannattaisi ottaa lääkkeesi ajallaan ja ihan vaikka isompikin annos kerralla. Sä olet pimahtanut jo aikaa sitten ja sun auttamiseksi ei ole enää yhtään mitään tehtävissä.

• gdfsdgfyuihjkpoåläö
        esimerkillinen hörhö kirjoitti:

Olet oikeassa. Monesti ihmettelen tuon hörhön kaappihomon kirjoittteluja. Olisiko Turkkipalsta hänelle liikaa/liian tylsä? Aina tämä ryhävalashuorittelija vaan jaksaa turkkiin matkaavaa amaliaa kadehtia...

• urghusrhgghiugg
        gdfsdgfyuihjkpoåläö kirjoitti:

Olet oikeassa. Monesti ihmettelen tuon hörhön kaappihomon kirjoittteluja. Olisiko Turkkipalsta hänelle liikaa/liian tylsä? Aina tämä ryhävalashuorittelija vaan jaksaa turkkiin matkaavaa amaliaa kadehtia...

Kas kas, amalianpentu putkahti taas suolesta näkyville pitkästä aikaa! Läksitkö oikein "kylille" sieltä mummon takatorpasta kirjaston koneelle tarkistamaan olisko joku "veronica" lähettänyt sähköpostia?

• annelia..

yleensä törmäile suomalaisiin. Ekalla kerralla ensimmäiset suomalaiset näki lähtiessä lentokentällä. Jo osallistuu retkille niillä toki suomalaisia on mutta voihan aina osallsitua kansainvälisille tai omatoimiretkeillä..

Emme lähde sinne tutustumaan vaan olemaan oman perheen kanssa ja ihan rauhassa on sanut olla..

• ärsyttäviäovat

Eli nämä vähä-älyiset trollihörhöt, joita täällä on liiaksi asti, ovat jossakin omissa koloissaan?
        Missäköhän ne on, ettei vaan eksy samaan paikkaan!
        Todella ärsyttävää kun ntäältä asiallisesti kysyy jotain niin ei saa asiallista vastausta.
        En tarkoita sinua mutta yleensä vastauksia.

Jos ei niitä siellä näy tai törmää heihin, niin kaippa sinne sitten vois lähteä, mietitään nyt kuitenkin vielä.

• ja menet kauemmas
        ärsyttäviäovat kirjoitti:

Eli nämä vähä-älyiset trollihörhöt, joita täällä on liiaksi asti, ovat jossakin omissa koloissaan?
        Missäköhän ne on, ettei vaan eksy samaan paikkaan!
        Todella ärsyttävää kun ntäältä asiallisesti kysyy jotain niin ei saa asiallista vastausta.
        En tarkoita sinua mutta yleensä vastauksia.

Jos ei niitä siellä näy tai törmää heihin, niin kaippa sinne sitten vois lähteä, mietitään nyt kuitenkin vielä.

Mulla kumminkin menee piiiitkäää aika ennenkuin toivun seksistisestä taikkulasta. Malesiaan menen seuraavaksi Bankkarin läpi halvoilla paikalliskoneilla. Ei se ole hei tyhmä, joka vaatii reissultaan asiallisuutta vaan se joka menee kärsä toisen perseessä sinne minne muutkin jätkät painelee.

• et mene
        ja menet kauemmas kirjoitti:

Mulla kumminkin menee piiiitkäää aika ennenkuin toivun seksistisestä taikkulasta. Malesiaan menen seuraavaksi Bankkarin läpi halvoilla paikalliskoneilla. Ei se ole hei tyhmä, joka vaatii reissultaan asiallisuutta vaan se joka menee kärsä toisen perseessä sinne minne muutkin jätkät painelee.

antaa-liassa ulkoilmabordellissa et törmäisi tuohon välimeren bordellikulttuuriin etkä kannustaisi muslimien miesdominoivaa kulttuuria. Mulla menee vielä pidempään kun en matkusta välimeren roskamaihin, vain loppuelämä. Sitävastoin ahhhhh Thaimaa, siinäpä oiva paratiisimaa, oikea makea hedelmä maailman hedelmäkorissa. Mutta antaa suomalaisten ryhävalasämmien vain mennä nussittmaan itsensä anaalitoliassa, eiväthän he muualta enää saa, jos sieltäkään?

• kuitataan
        et mene kirjoitti:

antaa-liassa ulkoilmabordellissa et törmäisi tuohon välimeren bordellikulttuuriin etkä kannustaisi muslimien miesdominoivaa kulttuuria. Mulla menee vielä pidempään kun en matkusta välimeren roskamaihin, vain loppuelämä. Sitävastoin ahhhhh Thaimaa, siinäpä oiva paratiisimaa, oikea makea hedelmä maailman hedelmäkorissa. Mutta antaa suomalaisten ryhävalasämmien vain mennä nussittmaan itsensä anaalitoliassa, eiväthän he muualta enää saa, jos sieltäkään?

Puppelikaverisi Jusu laittaa terveisiä ja kehottaa käväisemään sukupuolipolilla.

• kuittaus...
        kuitataan kirjoitti:

Puppelikaverisi Jusu laittaa terveisiä ja kehottaa käväisemään sukupuolipolilla.

Huoratyttäresi Anna ja homopoikasi Petteri lähettää terkut ja kehoittaa sua ottamaan lääkkeesi ohjeiden mukaan, tai kaikki kerralla.

• mazeltov..

et lähde thaiMAAHAN näiden tekstien takia, niin olet luultavasti menettänyt järkesi, tippunut täysjärkisten kermaluokasta, tai muuten vaan erittäin hämmentynyt ja säikähtänyt ihminen jolla on stupiditeettiarvot erittäin korkealla.
      Mene ja Näe.

• oioioivoivoi

miten teitä riittääkin?

• seksiturismikohteet

Mutta eivät suosittelekaan kenellekään moisia vaan jopa paheksuvat suureen ääneen. Musta oli ihan jes käydä tsekkaamassa paikan päällä ja vaikka petyinkin, koska kaikki ne jutut seksiturismista oli totta, niin nyt voin ainakin puhua omasta kokemuksesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      34
      3532
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      28
      2298
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2233
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1386
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      947
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      913
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe