Ensimmäinen vappu sinkkuäitinä. Perheelliset ja seurustelevat kaverit on omiensa kanssa, sinkut bilettää, lapsen isä bilettää, yh-kavereita ei ole. Jokseenkin yksinäinen olo. Tätä tämä sitten kai on, kai tähän tottuu, niisk.
Onneksi on sentään tuo lapsi piristämässä.
Lapsellisen vappu
5
716
Vastaukset
- Paha Suvi
Mikset kutsu kavereitasi vaikkapa vanhan ajan "vappusimabrunssille"? Pitäisitte pikku iltapäiväjuhlan tyyliin: vappuhatut päähän, simaa shamppanjalasiin, vohveleita kermavaahdon ja hillon kera sekä tietenkin serpenttiiniä!!!! Pikku ilmapallonpuhalluskisakin voisi siinä sivussa olla tai vaikkapa tippaleipäviestiä... :-)
Siinä olisi pikkuisellekin ihmeteltävää ja mukava mieli jäisi sinulle, kun muut sitten karkaavat kapakkiin ryyppäämään. - nohope
Miks sä möllötät kotona vappuna. Lähet muksus kans torille ostaa vappukrääsää. Kyllä sä uusia kavereita vappuna saat. Ventovieraatki uskaltaa tulla juttelee kun on pikkusen hiprakassa. Hyväl tuuril löydät uuden miehen ittelles.
- signe
Juu, ihan lupaava alku suhteelle napata pikkusen jo valmiiksi hiprakassa oleva mies torilta lapsen silmien alle suoraan. Jee,sulla ei varmaan ole omia lapsia kun et tiedä elämästä minkään vertaa.
Mä olen kotona lasteni kanssa huomenna, ylihuomenna ne lähtee isälleen. Jossen mä sillä aikaa kun tenavat on poissa ennätä mitään tai ketään, saapi taas seuraavaan kertaan olla. Kyllä tämän kestää, vapunkin ilman hiprakkaista miestä -miehillähän hiprakka väistämättä edeltää kunnon känniä ja sen lieveilmiöitä.
Ei enää hirmun monta vappua eikä juhannusta mene lasten kanssa, pian ne lähtee omilleen. Sitten alkaa toisenlainen elämä, mutta nyt tämä sopii hyvin myös. Itse mä lapseni olen halunnut, samoin kuin valinnut yh:n osani. Mä en ruikuta enkä vingu, mä olen tyytyväinen olooni. Jopa niin tyytyväinen, etten ihan helpolla miestä tähän systeemiin halua tasapainoa järkyttään. - nohope
signe kirjoitti:
Juu, ihan lupaava alku suhteelle napata pikkusen jo valmiiksi hiprakassa oleva mies torilta lapsen silmien alle suoraan. Jee,sulla ei varmaan ole omia lapsia kun et tiedä elämästä minkään vertaa.
Mä olen kotona lasteni kanssa huomenna, ylihuomenna ne lähtee isälleen. Jossen mä sillä aikaa kun tenavat on poissa ennätä mitään tai ketään, saapi taas seuraavaan kertaan olla. Kyllä tämän kestää, vapunkin ilman hiprakkaista miestä -miehillähän hiprakka väistämättä edeltää kunnon känniä ja sen lieveilmiöitä.
Ei enää hirmun monta vappua eikä juhannusta mene lasten kanssa, pian ne lähtee omilleen. Sitten alkaa toisenlainen elämä, mutta nyt tämä sopii hyvin myös. Itse mä lapseni olen halunnut, samoin kuin valinnut yh:n osani. Mä en ruikuta enkä vingu, mä olen tyytyväinen olooni. Jopa niin tyytyväinen, etten ihan helpolla miestä tähän systeemiin halua tasapainoa järkyttään.Minulla on lapsi. olen siis vkl-isä. Enkä tarkoittanut sitä että se seuralainen pitäis heti vappuna raahata kotia.
Vappu vietetään pojan kanssa kaksistaan. päivällä kattomaan vappuparaatia yms. illalla grillataan(säävarauksella) ja saunotaan.
- vappusinkku
Huomena töissä auringon noususta auringon laskuun. Samoin vappuna ja muinakin päivinä.
Jokin aika sitten soitin lasteni äidille, että en taaskaan voi ottaa muksuja viikonlopuksi, vaikka olisi tapaamisviikonloppu. Työtä vuorotta ja vuorojen välissä töitä.
Päivän positiivi:
Tällä menolla ei jää tasinkojen maksuun tarvittu laina eikä elatusmaksut uloshakuun :)
Positiivi nro 2:
Kun on muuten jatkuvasti töissä paitsi muutaman tunnin käy välillä kotona nukkumassa, syömässä ja istahtamassa (vaikkapa nettikirjoitellen tai telkkua torkkuen), elinkustannukset minimoituvat.
Ei tähän totu... samaa paskaa ja vitustusta se on päivästä toiseen, mutta eräänä päivänä on "entinen elämä" maksettu kokonaan ulos ja voi selkä suorana alkaa rakentamaan uutta. Sitä lähempänä se päivä on, mitä kireämmin nyt runttaan.
Että se siitä bilettämisestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k863821On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382401Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712363Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732272Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.362015Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma741605- 761507
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691044Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r5985