LOISTAVA JIRI KERONEN

MUUTOSVYÖRY

Johtaja Jiri Keronen näytti Pressiklubissa kaikille epäilijlöille kuka on johtaja! Keronen teki rauhallisella ja huippuasiantuntevalla esiintymisellä vaikutuksen kaikkiin! Keronen teki Saarikoskeenkin niin suuren vaikutuksen, ettei meinannut Saskalla ylisanat riittää! Kerosen asia-argumentointi sai Rubeninkin paperit sekaisin! Keronen näytti osaavan lakikirjankin ulkoa! Hänestä tulee loistava asianajaja!

21

848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS4ever

Keroselta vakuuttava esiintyminen.

• Auran stalinisti

Uusi Valtakunnanjohtaja on täällä! Nyt joka mies ylös ja kolminkertainen Sieg Heil huuto!

• Nenonen.-.

Mistä Jiri on hankkinut tuollaisen esiintymisvarmuuden?

• tulee Turun
        Nenonen.-. kirjoitti:

Ruskeasta talosta.

• km-Kyöpeli
        Nenonen.-. kirjoitti:

Jiri on tehnyt liiton Paholaisen kanssa. On päässyt eroon kristillisestä kainostelusta.

• Muutoksen aika

Jiri Kerosen täyden kympin tv-esiintyminen sai hommaforumin täysin sekaisin! Pelkäsivät pahinta, tulikin täysosuma!

• S.K.

Olin mä kuullut että Jiri on hyvä, mutta NOIN HYVÄ!

• Nyt on nostetta!
        S.K. kirjoitti:

Olin mä kuullut että Jiri on hyvä, mutta NOIN HYVÄ!

Bonuksena se että Keronen ei punastele eikä kirjoita tyhmiä, vaan täyttä asiaa.

• muutos88

Mainiota!

Juutalainen törkyturpakin jäi sanattomaksi. Keronen on Johtaja!

• Hyvin Jiri veti

Taisi johtajasta tulla nyt pääjohtaja!

• järjestys muuttui

1. Jussi Halla-aho
        2. Maria Lohela
        3. Jiri Keronen

• Ventti-21
        järjestys muuttui kirjoitti:

1. Jussi Halla-aho
        2. Maria Lohela
        3. Jiri Keronen

Median moniottelija Petri Kaivantokin kommentoi hommalla: JÄRISYTTÄVÄÄ!

• Jäärämanni
        järjestys muuttui kirjoitti:

1. Jussi Halla-aho
        2. Maria Lohela
        3. Jiri Keronen

Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.

• Jääräniekka
        Jäärämanni kirjoitti:

Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.

Itse et saanut mitään aikaan, vaikka vuosikymmeniä yritit.

Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;)

• antipilvenveikko
        Jääräniekka kirjoitti:

sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.

• Et vastannut
        antipilvenveikko kirjoitti:

Vastaatko kysymykseen?

• Vastaappa jo
        Et vastannut kirjoitti:

Vastaatko kysymykseen?

Vastaa nyt kysymykseen Mäenpää! Oletko kateellinen, kun en saanut mitään aikaan?

• Junkankutka
        Vastaappa jo kirjoitti:

Vastaa nyt kysymykseen Mäenpää! Oletko kateellinen, kun en saanut mitään aikaan?

Mäenpää on vieläkin liian järkyttynyt kommentoidakseen mitään. Mäenpää oli ennen eilistä pressiklubia Turun toiseksi tunnetuin maahanmuuttokriitikko Maria Lohelan jälkeen. Nyt Mäenpää on vasta kolmanneksi tunnetuin.

• Rommia
        Jääräniekka kirjoitti:

Eikö Mäenpäällä oikeasti ole muuta elämää kuin olla kaiket ajat Suomi24 palstoilla?

• Ei väärää todistusta
        antipilvenveikko kirjoitti:

Sen verran hyvin tunnen Jirin, että voin vakuuttaa ettei ainakaan Jirillä sauhua enempää piippu kuin sätkäkään. ei oikein alkokaan kunnolla maistu päinvastoin kun monilla muilla ns. politikoilla.

• Ei väärää todistusta
        Jäärämanni kirjoitti:

Ei tainnut Jäärämannin asiat oikein pysyä järjestyksessä.... Jiri kun nyt ei ihan varmasti ole huumehörhöjen eikä homojen asialla, vaikka ehkä melko suvaitseva onkin. Suvaitsevaisuus näkyy kyllä kirjoituksissa, mutta ei tokikaan näiden pienryhmien kannatus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1970
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1386
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1326
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe