Johtaja Jiri Keronen näytti Pressiklubissa kaikille epäilijlöille kuka on johtaja! Keronen teki rauhallisella ja huippuasiantuntevalla esiintymisellä vaikutuksen kaikkiin! Keronen teki Saarikoskeenkin niin suuren vaikutuksen, ettei meinannut Saskalla ylisanat riittää! Kerosen asia-argumentointi sai Rubeninkin paperit sekaisin! Keronen näytti osaavan lakikirjankin ulkoa! Hänestä tulee loistava asianajaja!
LOISTAVA JIRI KERONEN
21
848
Vastaukset
- PS4ever
Keroselta vakuuttava esiintyminen.
- Auran stalinisti
Uusi Valtakunnanjohtaja on täällä! Nyt joka mies ylös ja kolminkertainen Sieg Heil huuto!
- Nenonen.-.
Mistä Jiri on hankkinut tuollaisen esiintymisvarmuuden?
- tulee Turun
Nenonen.-. kirjoitti:
Ruskeasta talosta.
- km-Kyöpeli
Nenonen.-. kirjoitti:
Jiri on tehnyt liiton Paholaisen kanssa. On päässyt eroon kristillisestä kainostelusta.
- Muutoksen aika
Jiri Kerosen täyden kympin tv-esiintyminen sai hommaforumin täysin sekaisin! Pelkäsivät pahinta, tulikin täysosuma!
- S.K.
Olin mä kuullut että Jiri on hyvä, mutta NOIN HYVÄ!
- Nyt on nostetta!
S.K. kirjoitti:
Olin mä kuullut että Jiri on hyvä, mutta NOIN HYVÄ!
Bonuksena se että Keronen ei punastele eikä kirjoita tyhmiä, vaan täyttä asiaa.
- muutos88
Mainiota!
Juutalainen törkyturpakin jäi sanattomaksi. Keronen on Johtaja! - Hyvin Jiri veti
Taisi johtajasta tulla nyt pääjohtaja!
- järjestys muuttui
1. Jussi Halla-aho
2. Maria Lohela
3. Jiri Keronen - Ventti-21
järjestys muuttui kirjoitti:
1. Jussi Halla-aho
2. Maria Lohela
3. Jiri KeronenMedian moniottelija Petri Kaivantokin kommentoi hommalla: JÄRISYTTÄVÄÄ!
- Jäärämanni
järjestys muuttui kirjoitti:
1. Jussi Halla-aho
2. Maria Lohela
3. Jiri KeronenHomojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.
- Jääräniekka
Jäärämanni kirjoitti:
Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.
Itse et saanut mitään aikaan, vaikka vuosikymmeniä yritit.
Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;) - antipilvenveikko
Jääräniekka kirjoitti:
Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;)sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.
- Et vastannut
antipilvenveikko kirjoitti:
sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.
Vastaatko kysymykseen?
- Vastaappa jo
Et vastannut kirjoitti:
Vastaatko kysymykseen?
Vastaa nyt kysymykseen Mäenpää! Oletko kateellinen, kun en saanut mitään aikaan?
- Junkankutka
Vastaappa jo kirjoitti:
Vastaa nyt kysymykseen Mäenpää! Oletko kateellinen, kun en saanut mitään aikaan?
Mäenpää on vieläkin liian järkyttynyt kommentoidakseen mitään. Mäenpää oli ennen eilistä pressiklubia Turun toiseksi tunnetuin maahanmuuttokriitikko Maria Lohelan jälkeen. Nyt Mäenpää on vasta kolmanneksi tunnetuin.
- Rommia
Jääräniekka kirjoitti:
Nimimerkkivarkauksia ei lasketa tässä yhteydessä saavutukseksi ;)Eikö Mäenpäällä oikeasti ole muuta elämää kuin olla kaiket ajat Suomi24 palstoilla?
- Ei väärää todistusta
antipilvenveikko kirjoitti:
sätkät sauhuaa ja piiput tupruttaa. Lievän makean tuoksu täyttää koko forumin.
Sen verran hyvin tunnen Jirin, että voin vakuuttaa ettei ainakaan Jirillä sauhua enempää piippu kuin sätkäkään. ei oikein alkokaan kunnolla maistu päinvastoin kun monilla muilla ns. politikoilla.
- Ei väärää todistusta
Jäärämanni kirjoitti:
Homojen ja huumehörhöjen asiallahan tämä Keronen on. Parempi äänestää vaikka jotain Abdullahia, pysyisi järjestys Suomessa.
Ei tainnut Jäärämannin asiat oikein pysyä järjestyksessä.... Jiri kun nyt ei ihan varmasti ole huumehörhöjen eikä homojen asialla, vaikka ehkä melko suvaitseva onkin. Suvaitsevaisuus näkyy kyllä kirjoituksissa, mutta ei tokikaan näiden pienryhmien kannatus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698