että olisit ollut minusta niin kiinnostunut -ja ymmärrät varmasti miksi. Ja olen vasta nyt ymmärtänyt tulkita täältäkin oikein viestejäsi- jotka mahdollisesti ovat/olivat sinulta. Katsos kun olen joutunut jatkuvasti käymään tunteen ja todellisuudessa tapahtuvien asioiden kanssa kamppailua. Ja myös itseni kanssa -sekin on aika iso tekijä käytökselleni. Ei minullakaan mitään helppoa ole ollut. Ja palstoilla en osaa todellakaan tuoda omaa elämääni esille, se on muutenkin niin vaikeasti sanoitettavissa!
En leiki tunteillasi -kuten luulet. Musta tuntuu vain niin uskomattoman pahalta, kaikki!!!!
En todellakaan
58
1593
Vastaukset
- ymmärtänyt.
Jos et kerran leiki niin miten joku voi sit niin kuvitella ???
- Kukko_
Kannattaa myös miettiä, että kannattaako täällä hirveästi edes tuoda omaa itseään/elämäänsä esille.
Tämä kuitenkin julkinen palsta, etkä tiedä minkälaista vipeltäjää ruudun takana väijyy.
Ja kirjoituksetkin voi ymmärtää monella eri tavalla.
Luonnollisesti paras paikka on jossain ihan muualla. - en ymmärtänyt
tämän kysymyksen asettelua lainkaan.
"Jos et kerran leiki niin miten joku voi sit niin kuvitella ??? "
????????????
Miksi joku ei voisi kuvitella, että joku haluaa leikkiä toisen tunteilla???? - "heppu" olet
Kukko_ kirjoitti:
Kannattaa myös miettiä, että kannattaako täällä hirveästi edes tuoda omaa itseään/elämäänsä esille.
Tämä kuitenkin julkinen palsta, etkä tiedä minkälaista vipeltäjää ruudun takana väijyy.
Luonnollisesti paras paikka on jossain ihan muualla.aivan! näitä vipeltäjiä tuntuu olevan joka lähtöön, miten kenenkin elämään "parhaaksi" sopii.. Mukavaa lauantai päivää =)
- Kukko_
"heppu" olet kirjoitti:
aivan! näitä vipeltäjiä tuntuu olevan joka lähtöön, miten kenenkin elämään "parhaaksi" sopii.. Mukavaa lauantai päivää =)
Uh...
Hyvää Lauantaita toivon myös sinulle.
Totta maar, muillekin ^^ - ...
Kukko_ kirjoitti:
Luonnollisesti paras paikka on jossain ihan muualla....
- ...
... kirjoitti:
...
sinulle "kukko_" vastaukseksi :D
- ristiriitaa ..
Et leiki - joku luulee - kaikki tuntuu pahalta - miksi luulee - miksi tuntuu pahalta ?? Mikä mättää ?
- tämä.
naiselle vai miehelle?
- vois olla mulle...
Ymmärrän kyllä miksi et tiennyt mun kiinnostumisesta. Ja sinä tiedät miksi en ole tunteitani näyttänyt.
Kovin monia mun kirjoittamia viestejä et täältä löydä. En kirjoita, kun silloin tällöin jotain ja silloinkin vähän.
Se tunnetko sinä mitään mua kohtaan olisi todella mukava tietää. Ja vaikka et tuntisi samoin, kuin minä sinua kohtaan, niin senkin haluaisin tietää. En halua haaveilla jostain mitä ei koskaan voi tulla...- naiselle
Ja se, mitä tunnen Häntä kohtaan on varmasti sellaista, minkä hänkin tietää.
naiselle kirjoitti:
Ja se, mitä tunnen Häntä kohtaan on varmasti sellaista, minkä hänkin tietää.
tietoinen näistä tunteistasi koska olet ne kertonut vai ?
Tuo koko viestiketju voisi hyvinkin olla minulle, jos unohdetaan viimeinen lause. Tai ehkä olen niin naiivi, että en ajattele, että voisit leikkiä kanssani.
Olen kyllä kirjoittanut tuolle toiselle palstalla aika suoria viestejä, joista minut voi tunnistaa. Ehkä tyhmää, mutta tunteeni ovat niin voimakkaat että en pysty hallitsemaan niitä. Mitäs olet niin "sopiva just mulle" ;) - usko,
***** kirjoitti:
tietoinen näistä tunteistasi koska olet ne kertonut vai ?
Tuo koko viestiketju voisi hyvinkin olla minulle, jos unohdetaan viimeinen lause. Tai ehkä olen niin naiivi, että en ajattele, että voisit leikkiä kanssani.
Olen kyllä kirjoittanut tuolle toiselle palstalla aika suoria viestejä, joista minut voi tunnistaa. Ehkä tyhmää, mutta tunteeni ovat niin voimakkaat että en pysty hallitsemaan niitä. Mitäs olet niin "sopiva just mulle" ;)että olet hän koska hänellä ei ole ollut tapana laittaa liian suoria tunnisteita. Tulkittavissa olevia asioita ovat olleet.
usko, kirjoitti:
että olet hän koska hänellä ei ole ollut tapana laittaa liian suoria tunnisteita. Tulkittavissa olevia asioita ovat olleet.
sellaisia, että HÄN niistä itsensä tunnistaa, muut eivät kuitenkaan ;) Kaikkea ei voi ihan suoraan sanoa tällaisilla palstoilla.
Anna joku vihje hänestä. - jokin vihje
***** kirjoitti:
sellaisia, että HÄN niistä itsensä tunnistaa, muut eivät kuitenkaan ;) Kaikkea ei voi ihan suoraan sanoa tällaisilla palstoilla.
Anna joku vihje hänestä.voisi olla ainakin se, että edellisen kerran hän vastasi viestiini n. 4-5 kk sitten nimimerkillä, jota on käyttänyt joskus aikaisemminkin.
Tämäkään asia ei kuitenkaan todista sitä, että kyseessä olisi juuri hän, mutta oikeassa elämässä tapahtuneet asiat vain tukevat tätä! - tsumizzzz
jokin vihje kirjoitti:
voisi olla ainakin se, että edellisen kerran hän vastasi viestiini n. 4-5 kk sitten nimimerkillä, jota on käyttänyt joskus aikaisemminkin.
Tämäkään asia ei kuitenkaan todista sitä, että kyseessä olisi juuri hän, mutta oikeassa elämässä tapahtuneet asiat vain tukevat tätä!no jos hän 4-5 kk sitten vastasi nimimerkillä jolla aiemmin niin miksi vasta nyt tänne kirjoittelet?
ei täällä oikeat kohtaa vaikka joku viesti suhun kolahtaisikin..
- lukija/ihmettelijä
en pysty ymmärtämään, miten sekaisin voi olla ihminen. Lueskellut nyt lyen ajan sisällä, paljon kirjoituksia vailla järjen hiventä. Miten tämä palsta on voinut olla totuuden torvi? Ihan kuin juuri sinulle olis vastattu, tai kirjoitettu.
- voi olakkin järkeä
No jos olet kohdannut henkilön b paikassa a , niin yleensä nämä ovat sellaisia asioita jotka kummatin tietävät.
- Ihan sivusta
Ja joidenkin ihmisten välillä tapahtuu asioita muuallakin, kuin vain palstoilla.
- Herätys??
voi olakkin järkeä kirjoitti:
No jos olet kohdannut henkilön b paikassa a , niin yleensä nämä ovat sellaisia asioita jotka kummatin tietävät.
Mieti hetki ja tajuat , kuinka samanlaisia tilanteita (tuhansia joka pv) onkaan tässä maassa. ja kuinka monta (tuhansia) samanlaista tarinaa syntyy, sinun lisäksi maailmaan.
Purku keino tunteiden, todella hyvä paikka tämä.
Mutta sekopäistä ajatella jonkun kirjoituksen tarkoittavan jotain tiettyä ihmistä, ellei tahallaan yritä musta maalata jotain henkilöä. Sittenkin muut joutuu vain arvailemaan ja kuvittelemaan.
Sekopäistä tosiaan. Ja edellinen lause oli tunteiden purkua. kukaan lukija ei voi sitä itseensä kohdistaa. - ap
Herätys?? kirjoitti:
Mieti hetki ja tajuat , kuinka samanlaisia tilanteita (tuhansia joka pv) onkaan tässä maassa. ja kuinka monta (tuhansia) samanlaista tarinaa syntyy, sinun lisäksi maailmaan.
Purku keino tunteiden, todella hyvä paikka tämä.
Mutta sekopäistä ajatella jonkun kirjoituksen tarkoittavan jotain tiettyä ihmistä, ellei tahallaan yritä musta maalata jotain henkilöä. Sittenkin muut joutuu vain arvailemaan ja kuvittelemaan.
Sekopäistä tosiaan. Ja edellinen lause oli tunteiden purkua. kukaan lukija ei voi sitä itseensä kohdistaa.Kyllä mä ymmärrän, kuinka tämä on sekopäistä ja järjetöntä tänne kirjoitella "Hänelle". Ja varsinkin ulkopuolisesta nämä kirjoitukset tuntuvat ilkeiltä. Kaikkihan täällä kaipaa sitä omaa kaivattuaan. Eiköhän jokaisella ole kuitenkin omakohtainen kokemus ja "suhde" kaivattuunsa, joten lauseet on tai ainakin pitäisi olla helppoa yhdistellä omaan tilanteeseen.
- ymmärrän minä.
saat anteeksi kun et tiennyt aiemmin :D
Et leiki, minä tiedän se.- "enkeli" melkein
Lupasin itselleni että tee tätä, siis vastaile viesteihin ja kuvittele että ne olisivat mulle. Mutta tässä sitä ollaan.:) Jos tämä olisi mulle, ei sun tarvitse olla pahoilla mielin ainakaan takiani. Pärjäilen kyllä. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon. Vaikka ihastumiselle ei voi mitään ja se on omalla tavallaan ihanaa huomata että pystyy unelmoimaan ja ihastumaan näin voimakkaasti, on mun kuitenkin myös vähän laitettava niitä jalkoja maahan ja elettävä enemmän nykyhetkessä. Itsellänikin on niin paljon asoita elämässäni tällä hetkellä, joihin mun pitäisi alkaa keskittymään ja korjaamaan parhaan kykyni mukaan. Ekä ajattelin myös koska juttelen läheisteni ja ystävieni kanssa aika paljon ihan arkisia asioita olisi ollut mukavaa jutella jonkun kanssa kaikenlaisista asioista maan taivaan välillä, olen kaivannut sellaista jo pitkään.
- ,,
Ootko ollut samassa duunissa hänen kanssaan?
- joo,
mutta en samassa työpisteessä.
- "enkeli" melkein
joo, kirjoitti:
En ollut töissä, töissä vaan työharjoittelussa opintojen takia. Hän taisi olla mun ensi kontakti tuossa paikassa.
- .interesting.
joo, kirjoitti:
olla pk-seudulta?
- Suuria tunteita.
Jos tämä olisi minulle häneltä niin vastaisin seuraavaa. Olen mielestäni kertonut täällä rehellisesti tunteistani, mutta joku muu on "ominut" viestisi aina välillä eli siinä mielessä en ole aina ehtinyt vastaamaan. No, toivottavasti nyt tiedät vahvoista tunteistani. Ehkä minun pitäisi käyttää parempia tunnisteita.
Tiedän että sun elämäsi on hankalaa tällä hetkellä ja sen vuoksi olen "pitänyt matalaa profiilia". Toivottavasti olet onnellinen jonain päivänä. Siihen uskon. En halua että sinulla on paha olla mistään, tiedän kyllä mistä on kyse sun tän hetkisessä elämässäsi. Ajan kanssa kaikki helpottaa, näin toivon.
Hartain toiveeni on, että näen sinut jonain päivänä onnellisena. Haluaisin nähdä sinun hymyilevän.- c.
Ei kai kukaan tosissaan voi tehdä noin ? Käyttää anonyymiä nettipalstaa ilman tunnisteita " suurien tunteiden " kertomiseen ?? Tämä on taatusti pahin mahdollinen paikka moiseen.
Haloo ihmiset, missä järki !! - tä on leikkipaikka
c. kirjoitti:
Ei kai kukaan tosissaan voi tehdä noin ? Käyttää anonyymiä nettipalstaa ilman tunnisteita " suurien tunteiden " kertomiseen ?? Tämä on taatusti pahin mahdollinen paikka moiseen.
Haloo ihmiset, missä järki !!Haloo haloo !?
- eipäs näyttäny
tä on leikkipaikka kirjoitti:
Haloo haloo !?
olevan ainakaan tolle " suuria tunteita " kirjoittaneelle.
- tekstiä.
Jos toisen ihmisen kohtelu on arvostavaa ja huomioonottavaa ja hyvää, kukaan ei voi tulla siihen lopputulokseen että hänen tunteillaan leikitään.
Jos toisesta taas tuntuu että hänen tunteillaan leikitään, siihen on varmasti olemassa syy. Ja se on silloin
sinun käytöksessäsi.- huvittunut :)
Mut entäs jos molemmat luulee samoin?? :DD
- ,,
susta tuntuu pahalta? Aloituksesi oli aika pyöreä. Onko sulla niitä tunteita häntä kohtaan, vai ei?
Sain vaikutelman, että olet vasta jäljeenpäin tajunnut hänen olleen kiinnostunut sinusta.- voisi sanoa,
että vasta jälkikäteen olen ymmärtänyt. Ja tuntuu pahalta, koska nykyisen tiedon mukaan kaikki tuntemukseni hänestä ovatkin olleet ilmeisesti totta. Ymmärrän kaiken, olen hyvin surullinen hänen puolestaan mitä hän on kokenut ja sitä en olisi hänelle suonut ikinä. Tunteita? On, kuten olen sanonut jo aiemmin tässä ketjussa.
Tämä ei ole tämän enempää täällä kirjoittelun arvoista. Tässä vain vastaus kysymykseesi. - sä oot kyllä
voisi sanoa, kirjoitti:
että vasta jälkikäteen olen ymmärtänyt. Ja tuntuu pahalta, koska nykyisen tiedon mukaan kaikki tuntemukseni hänestä ovatkin olleet ilmeisesti totta. Ymmärrän kaiken, olen hyvin surullinen hänen puolestaan mitä hän on kokenut ja sitä en olisi hänelle suonut ikinä. Tunteita? On, kuten olen sanonut jo aiemmin tässä ketjussa.
Tämä ei ole tämän enempää täällä kirjoittelun arvoista. Tässä vain vastaus kysymykseesi.melkonen paskiainen sitä ihmistä kohtaan,, pyydä nyt edes anteeks vai onko susta siihenkään.
- ihminen ihmiselle.
voisi sanoa, kirjoitti:
Tämä ei ole tämän enempää täällä kirjoittelun arvoista. Tässä vain vastaus kysymykseesi.Kun olet aiheuttanut noin paljon pahaa on varmaan aika korjata tilanne ja pyytää anteeksi ja kertoa
mitä on tapahtunut. Ei paljoa auta että kirjoittelee nettipalstalla olevansa hyvin surullinen hänen puolestaan kun itse on kaiken aiheuttanut eikä auta mitään sekään että tänne kirjoittaa ettei olisi ikinä
suonut hänelle sitä kokemusta.
Toivottavasti sinulla on selkärankaa selvittää asia hänen kanssaan. Tai onhan toki jos hän oikeasti
merkitsee sinulle jotakin muuta kuin muutamaa riviä netissä.
Mieti mitä hän tuntee tällä hetkellä äläkä märehdi omia tuntemuksiasi. - kamala viesti sulta
voisi sanoa, kirjoitti:
Tämä ei ole tämän enempää täällä kirjoittelun arvoista. Tässä vain vastaus kysymykseesi.Mikä sen ihmise rikos oiken oli ? Se että välitti susta ja sä ajoit sen pois ? Sit päälle kirjotat tommosen alotuksen ? Ei kukaan voi tolleen tehä, ei voi.
- ap
Lopettakaa haukkumiseni, minä en ole ollut syynä hänen tilanteeseen! Teillä ei ole mitään käsitystä tästä asiasta, joten ihan turhaan haukutte.
Minulla sitä selkärankaa on tässä asiassa ollutkin, enemmän kuin voitte edes uskoa!- 5*
mulla menee jo paljon paremmin. Mutta mitään siitä pahasta en olisi ansainnut, tiedän sen.
Tunteista puhun sitten, jos vielä kohtaamme.
En silti usko, että ois ollu mulle. (aloitus) - sulle.
Tämä on yleinen nettipalsta ja tänne saa jokainen kirjoittaa kommenttinsa sellaiseen viestiin mihin haluaa
jotakin sanoa. Sinä et voi siihen vaikuttaa milläänlailla. Tuota olisi pitänyt miettiä aloitusta kirjoittaessasi.
Mikä suoraan sanoen oli - kuvottava. - mitä teit.
Jokainen ihminen toimii niinkuin toimii, säkin. Ei kai se paha ollut ansaittu mutta niin nyt halusit. Olisin
antanut enemmän arvoa sille että olisit selvittänyt asian meidän kesken etkä kirjoittamalla kyseisenlaista
aloitusta. Mutta teit mitä halusit tehdä. Yleensäkään asioita ei kannata hoidella tavallasi näillä palstoilla,
siitä tulee vain lisää pahaa mieltä. Mutta ehkä mielestäsi sitä ei oo vielä tullut tarpeeksi.
Tunteet .. ehkä joskus näytät ne, jää nähtäväksi.
- ap
Jokainen kokee varmasti viestin loukkaavana, mutta eikös meillä ole jokaisella syymme olla täällä ja kirjoitella omia ajatuksiaan. Teille, jotka tyrmäätte täysin aloitukseni -ymmärrän. Niin raivostuttava kuin olenkin. Olette ilmeisesti jääneet vaille vastauksia tms, koska tunteenne ovat tuollaisia.
Epäselviä asioita mahtuu suhteeseen jos toiseenkin, mutta niille voi etsiä tarkoitusta ja uskoa vain hyvään. Kuten sanoin, en ole ollut syypää tämän ihmisen tilanteeseen.
Voitte uskoa, että aloitukseni ei koske teistä yhtäkään -siitä voin olla varma.
Millaisia asioita toivoisitte täältä lukevanne? Ihan mielenkiinnosta kysyn? Niin ja tietysti tiedän, että yleisellä nettipalstalla jokainen saa vastata haluamallaan tavalla -ei siinä mitään.- -----
ottaa hernettä nenään näiden vastausten takia.
Ei kannata edes kommentoida. Keskustelupalstalla ihmiset tietty vastailee sen mukaan miten ovat ymmärtäneet aloituksen. Usein käsitetään ihan väärin.
Pääasia, että itse on selvillä mistä kirjoittaa.
- samanlaisia on
_ samanlaisia on . Uskomatonta, miten voi perustaa mitään tällaisten palstojen kirjoitusten varaan?
Joskus vuosia sitten todella maissa ollessani kävin täällä usein, kirjoitinkin ja usein sain viisaita ajatuksia vastauksiksi. Kiitos heille vieläkin. Mutta nämähän on vain ajatusten purku paikka, eihän täällä voi olla suhdetta (halloo) , saati olettaa minkään osuvan vain ja ainoastaan kirjoittajan tapahtumiin. Kymmeniä tuhansia ihmisiä kirjoittaa. Tosin näyttäis olevan nykyään vain muutama täys sekopää ja satunnaisia palstan siinä alkuperäisessä hengessä kirjoittavia. Vai onko nykyiset teinit kadottaneet todellisuuden tajun rippeet??- Samanlaisia sekopäit
on myös vanhemmat, ei vain teinit. Tämän ketjun aloittaja mukaan lukien.
- vain sanoisin
että et ole ilmeisesti perillä nyky"teinien" maailmasta. Heillä on oikeastikin elämää netissä, joskus todellisia kontakteja ja virtuaalimaailma -pienestä lähtien jo.
Kaikki VOI olla mahdollista -mikään ei ole mahdotonta nykyään. Olen kyllä sitä mieltä, että ei täällä nyt niinkään voida puhua kymmenistätuhansista vaan muutamista sadoista/palsta.
Noilla luvuilla ihmisillä ei olisikaan muuta elämää kuin netti. - täällä kerran
ketjun, jossa pyydettiin mielipidettä oman elämäntilanteen selvittämiseen ja kaivattiin ajatuksia. Ja mielestäni sekin olisi kuulunut parisuhde palstalle.
Tämä on nimenomaan järki ja TUNNE palsta. Mielstäni minulla on mahdollisuus purkaa omalla tavallani ajatuksiani tänne -kuten sinäkin omalla tavallasi olet joskus tehnyt. En olisi varmasti tullut urputtamaan sun taannoisiin _vuosia_sitten käymiisi keskusteluihin. Mitä muuten vielä teet täällä muutakuin päivittelet nykyajan menoa? Haukkumassa sekopäiksi -et ainakaan kanna saamaasi viisautta kovinkaan viisaasti. - elämä jatkuu
täällä kerran kirjoitti:
ketjun, jossa pyydettiin mielipidettä oman elämäntilanteen selvittämiseen ja kaivattiin ajatuksia. Ja mielestäni sekin olisi kuulunut parisuhde palstalle.
Tämä on nimenomaan järki ja TUNNE palsta. Mielstäni minulla on mahdollisuus purkaa omalla tavallani ajatuksiani tänne -kuten sinäkin omalla tavallasi olet joskus tehnyt. En olisi varmasti tullut urputtamaan sun taannoisiin _vuosia_sitten käymiisi keskusteluihin. Mitä muuten vielä teet täällä muutakuin päivittelet nykyajan menoa? Haukkumassa sekopäiksi -et ainakaan kanna saamaasi viisautta kovinkaan viisaasti.Kannatta laittaa oma nuppi ja asiat ensin kuntoon, jos kun ei tiedä kuinka pahasti toista voi sattuttaa.
http://www.youtube.com/watch?v=3uBMwI2VwcE - olet oikeassa.
elämä jatkuu kirjoitti:
Kannatta laittaa oma nuppi ja asiat ensin kuntoon, jos kun ei tiedä kuinka pahasti toista voi sattuttaa.
http://www.youtube.com/watch?v=3uBMwI2VwcEOmat asiat kuntoon, ennenkuin aletaan rakentelemaan ihmisuhteita. Ei tule lisää sotkuja. Eipä se poista kokemaani eikä nykyistä käsitystäni tästä ihmisestä.
- joopa joo
olet oikeassa. kirjoitti:
Omat asiat kuntoon, ennenkuin aletaan rakentelemaan ihmisuhteita. Ei tule lisää sotkuja. Eipä se poista kokemaani eikä nykyistä käsitystäni tästä ihmisestä.
Miksi sinulla on paha olla? Senkö takia, että joku välittää sinusta? Aika outoa? Luulisi että olisit siitä immarreltu ja onnellinen. Kirjoituksesi on aika loukkaava sitä toista kohtaan.
- Vai välähti sulla ?
joopa joo kirjoitti:
Miksi sinulla on paha olla? Senkö takia, että joku välittää sinusta? Aika outoa? Luulisi että olisit siitä immarreltu ja onnellinen. Kirjoituksesi on aika loukkaava sitä toista kohtaan.
Hidas sytytys sulla ;) vaikka oikeasti luulen että vain pakenet.
- Voi kuule :)
Vai välähti sulla ? kirjoitti:
Hidas sytytys sulla ;) vaikka oikeasti luulen että vain pakenet.
Viimeeksi kun sinut sattumalta näin, olit tympeän ja vihaisen näköinen, ei todellakaan tullut edes mieleen et sua vois hitusenkaan edes kiinnostaa. Vaan ihan päinvastoin. Koko mun kehu on siis mennyt harakoille ;)
- ihan minä vaan.
Voi kuule :) kirjoitti:
Viimeeksi kun sinut sattumalta näin, olit tympeän ja vihaisen näköinen, ei todellakaan tullut edes mieleen et sua vois hitusenkaan edes kiinnostaa. Vaan ihan päinvastoin. Koko mun kehu on siis mennyt harakoille ;)
että se sinun kuvittelema vihaisuus voisi johtua vain siitä, että on paha olla johtuen ikävästä ja muusta siihen liittyvästä.
- aaaaaaaaarg
ihan minä vaan. kirjoitti:
että se sinun kuvittelema vihaisuus voisi johtua vain siitä, että on paha olla johtuen ikävästä ja muusta siihen liittyvästä.
Jos kahdella ihmisellä on ikävä, miksi he eivät tee asialle mitään?
- se ei välittänyt
aaaaaaaaarg kirjoitti:
Jos kahdella ihmisellä on ikävä, miksi he eivät tee asialle mitään?
Niin, miksi se toinen henkilö ei tee mitään?
- niin siksi.
se ei välittänyt kirjoitti:
Niin, miksi se toinen henkilö ei tee mitään?
se ei enää uskalla.
- miten niin enää?
niin siksi. kirjoitti:
se ei enää uskalla.
Mitä tarkoitat enää uskalla? Oletko ottanut häneen yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876