Kävin tänään ottamas kielilävistyksen. Kipeää otti, mutta enemmän mua nyt jäi vaivaamaan, että ku työnnän kielen ulos niin lävistys on nähtävästi enemmän kielen oikealla ku vasemmalla puolella. Kielen ollessa suussa tuntuu kyllä et se ihan keskellä... Pitäiskö soittaa lävistäjälle et se väärässä kohtaa? Vai eikö sitä voinnu tasan keskelle laittaa vai mitä h***ettiä? Onko muilla saman kaltaisia "ongelmia"??
Kielilävistys ei keskellä!?
7
318
Vastaukset
- Min.
Itsellä piti laittaa vinoon, kun tuo kielen jänne on sen verran pitkällä. Kielet on niin erilaisia. Toki voit ottaa yhteyttä lävistäjään, jos siltä tuntuu ja kysellä asiasta.:P
- ...
normaaliltahan toi kuulostaa. Itse ihmettelin samaa aikoinaan, mutta eiköhän se "siirry" keskelle kun turvotus laskee
- -M-
... kirjoitti:
normaaliltahan toi kuulostaa. Itse ihmettelin samaa aikoinaan, mutta eiköhän se "siirry" keskelle kun turvotus laskee
Ai siirtyy vai? No ei mua se enää niin hirveesti stressaa.. Alan jo tykätä siitä tuollaisena :)
Niin ja mulla toi kieli on ihan hiton pitkä ja siinä samalla se jännekkin on melkoinen.. voi olla että se on hieman "tiellä"... Se lävistäjä oli kuitenkin 13vuotta jo näitä tehny että eiköhan se hommansa osaa.. - ...
-M- kirjoitti:
Ai siirtyy vai? No ei mua se enää niin hirveesti stressaa.. Alan jo tykätä siitä tuollaisena :)
Niin ja mulla toi kieli on ihan hiton pitkä ja siinä samalla se jännekkin on melkoinen.. voi olla että se on hieman "tiellä"... Se lävistäjä oli kuitenkin 13vuotta jo näitä tehny että eiköhan se hommansa osaa..ei kirjaimellisesti siirry :D. Mutta nyt kun kieli on turvonnut, se näyttää olevan enemmän jommalla kummalla puolella. Tai oikeastaan näin kuuluukin, eihän sitä reikää saa ihan keskelle tökätä, vaan pikkusen sivuun
- -M-
... kirjoitti:
ei kirjaimellisesti siirry :D. Mutta nyt kun kieli on turvonnut, se näyttää olevan enemmän jommalla kummalla puolella. Tai oikeastaan näin kuuluukin, eihän sitä reikää saa ihan keskelle tökätä, vaan pikkusen sivuun
Aivan.. joo pitää kattoa miten tässä käy.. toinen kysymys mikä tuli mieleen että millon voi "kiinteään" ruokaan siirtyä? vai onko siinä mitään määrättyä rajaa??
- ...
-M- kirjoitti:
Aivan.. joo pitää kattoa miten tässä käy.. toinen kysymys mikä tuli mieleen että millon voi "kiinteään" ruokaan siirtyä? vai onko siinä mitään määrättyä rajaa??
Tääkin on ihan yksilöllistä. Eikai kiinteät kiellettyjä ole, sääntönä vois varmaan pitää, et jos pystyt syömään, niin syö. Ite söin sen vajaan pari vkoa lähinnä mehukeittoja ja perunamuussia, piltit ei alas menny. Johtu varmaan siitä, et ne oli niitä kasvismössöjä... Kaveri taas söi alusta alkaen leipää jne, tosin meni siinäkin aikansa, että ne alas sai
- ......
... kirjoitti:
ei kirjaimellisesti siirry :D. Mutta nyt kun kieli on turvonnut, se näyttää olevan enemmän jommalla kummalla puolella. Tai oikeastaan näin kuuluukin, eihän sitä reikää saa ihan keskelle tökätä, vaan pikkusen sivuun
lävistykset liikkuu melkeen aina,esim. mulla madonna oli aikasemmi paljon ylempänä ja keskellä kun mitä se nyt on,ja sen huomaa kun vaikka kahtoo kuvia,sama muitten korujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi492120Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724