Itse en siis omista lävistyksiä mutta olen nähnyt paljolti lävistettyjä ihmisiä ja joillain niitä on aika hurjasti, kysyisin siis miten esim bridge/kulmakoru/huulikorut ja muut otetaan pois?
Miten lävistetyt ottavat lävistyksiään pois?
4
434
Vastaukset
- Refi
Ruuvaamalla pallo/kartio/piikki irti ja vetämällä koru ihon alta/sisältä pois...
- 123456789987654321
Mulla on sellaset pallot korvissa. Ei lähe irti. :( Kumpaan suuntaan niitä pitäis pyörittää?
123456789987654321
Kumpaan suuntaan avaat limpparipullon? ;) Kannattaa kokeilla myös kumihanskojen kanssa, pitävät paremmin ja avaaminen helpottuu.
Ensin avataan koru (korusta riippuu avaamistapa ;) Yleensä joku pallo/muu härpäke kierretään tai muljautetaan pois.) ja sitten vedetään se koru pois reiästä. That's it. End of story.- JOU
http://www.youtube.com/watch?v=isPHQv9L8SM
Jätkä selostaa ku se joutuu ottamaan venominsa pois siis kielessä olevat ja siinä näyttää ku kierittää ne pois. Ei sen hankalempaa.
Itselläni Tragus kulmakoru siinä on ja se on siis ihan toinen pää kierritettävä auki. Pallorenkiaissa pallo on jengoilla kiinni ja pitää saada osumaan se pallo niihin renkaan päihin :D ku siinä pallossa kolot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k583712On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281648Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899